0
back
 

diskuze k tématu: Jakou vybrat ojetinu do 100 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 13:12, rada
No s tím Focusem 1.6 benzín nevím, jestli je to výhra. Měl jsem jej 4 roky, o reznutí ani nemluvím, to by bylo na dlouhé psaní. Kupoval jsem jej s vyplněnou serviskou, všechny prohlídky v autorizovaném servise.....ve 142t km šel z domu, protože se na něm sypalo všechno a tolik peněz do servisu a oprav jsem do žádného jiného auta nedal. Když to srovnám s Mazdou 323F, kterou měla přítelkyně a která byla o 5 let starší a měla více najeto....Moje doporučení zní - FF nee.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 08:56, focus
neni to spatna volba,ale co ta koroze?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 09:29, RE: focus
Andrew21 posted by:
neni to spatna volba,ale co ta koroze?
At si koupi FF II , tam uz je to s korozi lepsi a tolik nehnije....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 09:46, RE: focus
gottak posted by:
At si koupi FF II , tam uz je to s korozi lepsi a tolik nehnije....
jo a do 100tis to bude zanovni FII (-:
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 09:55, RE: focus
jaykay posted by:
jo a do 100tis to bude zanovni FII (-:
První kousky jsou již pod 100tisícema, ale jejich stav bych snad radši ani vidět nechtěl..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 11:38, Focus
Ja osobne nie som vobec prekvapeny touto radou, a ked sa pozriem na akekolvek ine rady podobneho typu, su ako cez kopirak: ford focus alebo ford mondeo, pretoze maju vyborne radenie, vyborne riadenie, sportovy podvozok, sedia v zakrutach a jednoducho vsetko, co bezny pretekar na cestu potrebuje. Ked som v radach na auto videl ten golf, tak tu uz nie je co riesit. Ale aspon nehrdavie. K neu by som este priratal par dalsich veci na zamykanie, aby vam ho neukradli. Ani zmienka o alternativnych autach z francuzska alebo z juhu europy, ktorych servis je mozno aj lacnejsi a nehrdzaveju, a za 100k sa daju zohnat fakt dobre auta (kvoli zapadnej orientacii vacsiny ludi) a aj o par rokov novsie. Mna napriklad dost prekvapila taka brava 1.6, podvozok to ma vyborny (a tiez tvrdsi), motor vyborny, celkovo interier je podla mna pekny (a bolo to aj auto roka). Citroen xsara, break rok od 2003, to je skoro stahovak bez vacsich problemov, ale kazdy sudny clovek predsa potrebuje ako prve komunikativne riadenie, hladke radenie a viacprvkovu zadnu napravu, ktora ked sa pokazi, tak zaplace. Zaverom len tolko, ze nehanim ziadne s tych aut, len hovorim ze su podla mna lepsie alternativy za tie peniaze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 11:56, RE: Focus
Citroenak posted by:
Ja osobne nie som vobec prekvapeny touto radou, a ked sa pozriem na akekolvek ine rady podobneho typu, su ako cez kopirak: ford focus alebo ford mondeo, pretoze maju vyborne radenie, vyborne riadenie, sportovy podvozok, sedia v zakrutach a jednoducho vsetko, co bezny pretekar na cestu potrebuje. Ked som v radach na auto videl ten golf, tak tu uz nie je co riesit. Ale aspon nehrdavie. K neu by som este priratal par dalsich veci na zamykanie, aby vam ho neukradli. Ani zmienka o alternativnych auta...
Pozor na cenu náhradních dílů a servisní práce u citroenu. Můj odhat je dvojnásobná jako u fordu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 12:43, RE: Focus
karyas posted by:
Pozor na cenu náhradních dílů a servisní práce u citroenu. Můj odhat je dvojnásobná jako u fordu.
To mozno je, ale kto by jazdil z tak starym autom do autorizovaneho servisu? Ak ale niekto chce jazdit do autorizakov, tak aj keby ten ford mal vzadu aj pevnu napravu, tak sa mu ho vyplati kupit, pretoze servis ma bezkonkurencne najlacnejsi. To je dovod, pre ktory by som forda kupoval. Ak ale poznam nejaky iny dobry servis, tak uz to take jednoznacne byt nemusi.
Minule som ale niekde cital clanok o tom, kolko sa kde plati za servis, a u toho isteho vyrobcu boli rozdiely v regionoch aj 200%, takze to zalezi aj od toho, kde zijete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 12:44, RE: Focus
Citroenak posted by:
Ja osobne nie som vobec prekvapeny touto radou, a ked sa pozriem na akekolvek ine rady podobneho typu, su ako cez kopirak: ford focus alebo ford mondeo, pretoze maju vyborne radenie, vyborne riadenie, sportovy podvozok, sedia v zakrutach a jednoducho vsetko, co bezny pretekar na cestu potrebuje. Ked som v radach na auto videl ten golf, tak tu uz nie je co riesit. Ale aspon nehrdavie. K neu by som este priratal par dalsich veci na zamykanie, aby vam ho neukradli. Ani zmienka o alternativnych auta...
Francouzská auta? A která? Renault Megane nebo snad Peugeot 307? Citroen Xsara je snad jediný použitelný, takový jednooký mezi slepými. Fiat Brava dejme tomu, ale někumu může vadit hrkotající interiér (stačí přečíst pár recenzí). Japonská auta, prosím, ale ta jsou vysoko ceněná. Za 100 tisíc budou obvykle staršího data.
Focus je lidovka, ale docela odolná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 13:02, Japonec
Ja bych osobne sel do Mazdy 323, Hondy Civic nebo Toyoty Corolla. Pokud chcete kombika u Mazdy mate smulu. japonci jsou nejspolehlivejsi, motory pruzny a drzaky s nizkou spotrebou, ale bacha na korozi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 13:30, RE: Focus
David V posted by:
Francouzská auta? A která? Renault Megane nebo snad Peugeot 307? Citroen Xsara je snad jediný použitelný, takový jednooký mezi slepými. Fiat Brava dejme tomu, ale někumu může vadit hrkotající interiér (stačí přečíst pár recenzí). Japonská auta, prosím, ale ta jsou vysoko ceněná. Za 100 tisíc budou obvykle staršího data.
Focus je lidovka, ale docela odolná.
Nevravel som nic o tom, ze vsetky francuzske auta su dobre. Hovorim len, ze tu chyba dost vela dobrych aut. Je mi jedno ci su s francuzska, talianska, kene alebo kamerunu. Ak su dobre, a pritom lacnejsie, je dobre ich spomenut. Za rovnake peniaze moze mat potom clovek novsie auto s vacsou vybavou. Uplne mi uslo preco sa odporuca ten golf. Opozerane auto s tiez dost vrzgajucim interierom. Benzinove motory o nicom, jazdne vlastnosti podobne, skoro opak toho focusa. Cenu nekomentujem. Rozdiel medzi nim a tym fiatom brava vidim asi taky, ze fiat stoji polovicu z toho co ten golf a je s nim vacsia zabava. A skus ten golf opravovat v autorizovanom servise...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 15:08, Octavia
Já bych byl pro faceliftovanou Octavii 2000+ s 1.9TDi 66 nebo 81kw. Jezdit denně 30km do práce a 30km zpět je dostatečná porce pro diesel. Najít nějakou ve slušném stavu bude trochu oříšek, ale určitě to bude nejlepší volba.
Podvozek je celkem odolný, motor spolehlivý a spotřeba vynikající. Svezení taky slušný.
Negativa Octávií každý zná. Místo vzadu, velké převisy...apod, ale dá se v tom interieru vyžít.
Možná Opel Astra G s 1.8 16V 92kw je nedoceněný vůz s výborným motorem.

Hodně štěstí při výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 15:09, RE: Focus
Citroenak posted by:
Nevravel som nic o tom, ze vsetky francuzske auta su dobre. Hovorim len, ze tu chyba dost vela dobrych aut. Je mi jedno ci su s francuzska, talianska, kene alebo kamerunu. Ak su dobre, a pritom lacnejsie, je dobre ich spomenut. Za rovnake peniaze moze mat potom clovek novsie auto s vacsou vybavou. Uplne mi uslo preco sa odporuca ten golf. Opozerane auto s tiez dost vrzgajucim interierom. Benzinove motory o nicom, jazdne vlastnosti podobne, skoro opak toho focusa. Cenu nekomentujem. Rozdiel medzi...
Ano, Golf je zmíněn, ale doporučení bych tomu tedy rozhodně neříkal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 16:03, neúplnost
no Focus není zas tak slavný:
1) odolnost podvozku a jeho trvanlivost je podle mě nižší než u zmíněného Golfu. Ten s našimi cestami nemá problém... I když samozřejmě trpí také.
2) koroze, koroze a zase koroze. Ta je prostě silně limitující. Auto začne hnít a veškeré finance jdou do kopru. U nás zrovna jeden stává. Lemy blatníků, spodky dveří značně chytají, přitom jinak je to stále pěkný kousek...
3) fordovy klíčky... časem značná nepříjemnost.
4) jeslti se nepletu, tak právě vychvalovaná 1.6 měla problémy se zatékáním vody do ŘJ motoru a následným problémům
5) nepříliš pohodlná sedadla (podle mě) - výškově se nastavuje pouze sedák (bez opěradla) jestli mě paměť neklame

Když Focus, tak po faceliftu. Jedno je ale fakt - Golf je trvanlivější. Navíc s 1.6kou vyloženě bezproblémový, i když se dodával později s 1.6 77 kW, což není totéž jako dřívější 1.6 74 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 16:05, RE: neúplnost
rohYpnol posted by:
no Focus není zas tak slavný:
1) odolnost podvozku a jeho trvanlivost je podle mě nižší než u zmíněného Golfu. Ten s našimi cestami nemá problém... I když samozřejmě trpí také.
2) koroze, koroze a zase koroze. Ta je prostě silně limitující. Auto začne hnít a veškeré finance jdou do kopru. U nás zrovna jeden stává. Lemy blatníků, spodky dveří značně chytají, přitom jinak je to stále pěkný kousek...
3) fordovy klíčky... časem značná nepříjemnost.
4) jeslti se nepletu, tak právě vychvalovaná 1....
A ještě jsem zapomněl - k zamyšlení podle mě jednoznačně Opel Astra. U nás hodně podceňovaný a tudíž levný. Možná už by se za danou cenu dala pořídit Astra H...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 16:25, RE: neúplnost
rohYpnol posted by:
A ještě jsem zapomněl - k zamyšlení podle mě jednoznačně Opel Astra. U nás hodně podceňovaný a tudíž levný. Možná už by se za danou cenu dala pořídit Astra H...
no dala, hodne jeta........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 16:43, RE: neúplnost
jmenonick posted by:
no dala, hodne jeta........
Tak stačí se kouknout zde. Do 110 tis. Kč tu máme několik Aster H, alespoň dle inzerátu s doloženou historií, na první pohled pěkné. Nájezd je jaký je. Dlůležitá je ale péče. Navíc ojetina s doloženou historií kolem 180 tis. km může být mnohem lepší koupí, než s nájezdem třeba 10 - 120 tis. km. Jen je potřeba pohlídat, jestli byla měněna spojka a tlumiče atp.
Nebál bych se tedy ani Astry H k 200 tis. km v pěkném stavu a s doloženou historií. Do budoucna podle mě lepší koupě než Focus, který začne reznout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 16:44, RE: neúplnost
rohYpnol posted by:
Tak stačí se kouknout zde. Do 110 tis. Kč tu máme několik Aster H, alespoň dle inzerátu s doloženou historií, na první pohled pěkné. Nájezd je jaký je. Dlůležitá je ale péče. Navíc ojetina s doloženou historií kolem 180 tis. km může být mnohem lepší koupí, než s nájezdem třeba 10 - 120 tis. km. Jen je potřeba pohlídat, jestli byla měněna spojka a tlumiče atp.
Nebál bych se tedy ani Astry H k 200 tis. km v pěkném stavu a s doloženou historií. Do budoucna podle mě lepší koupě než Focus, který začne reznout.
oprava: "100 - 120 tis. km"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 17:35, RE: neúplnost
rohYpnol posted by:
Tak stačí se kouknout zde. Do 110 tis. Kč tu máme několik Aster H, alespoň dle inzerátu s doloženou historií, na první pohled pěkné. Nájezd je jaký je. Dlůležitá je ale péče. Navíc ojetina s doloženou historií kolem 180 tis. km může být mnohem lepší koupí, než s nájezdem třeba 10 - 120 tis. km. Jen je potřeba pohlídat, jestli byla měněna spojka a tlumiče atp.
Nebál bych se tedy ani Astry H k 200 tis. km v pěkném stavu a s doloženou historií. Do budoucna podle mě lepší koupě než Focus, který začne reznout.
Astra dobra, navic u 1.6 je uz tusim rozvodovy retez, coz Focous stale jeste nema....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2012 17:53, Focus
Tak chyby co tu byly vypsaný:
1) Zatékání do ŘJ u aut v roce 2000 S 1.6
2)Klíček, za 250 i s poštou a myslím že to byly dvě stovky kde se upravi ldo stené podoby a vyměnil na patici s dálkovým ovládáním. Stačí se podívat na Ebay (je totak dva roky dozadu)
3) Že má řemen ne řetěz, jak často najede 120tis km?? S tímhle nájezdem za 6let a to už dávno toho focuse mít nebude, takže jedna výměna za 2000kč plus práce, u někhoo v garáži do litra??
4)Koroze, autzo po FL od 01 a je to lepší, jasný chytají se lemy a vbe spodku dveří jak je vnější plech otočený dovnitř tak v té housence to hnije stačí ošetřit a včas zastavit;)
5)Jo má multilink s control bladem a není to nijak nespolehlivý, žádná pálka, doma s enám pohybují tři focusy, dva z německa, jeden z čech koupený ojetý s 150tis. ted má 245tis. tlumiče pořád původní (jsou v polovině životnosti) spojka původní, měněny tyčky stabilizátorů, takže komplikovanosti zadní nápravy se nebát, navíc je bezpečnější jezdit s autem co kvalitně "drží" na silnici než s pekáčem který bude odskakovat na našich cestách.
Ještě ke korozi u většiny aut se dají najít tečky rezi.
1.6 motor pro každodenní cesty cca 20km tam a zoět za 6,8 mimo zimu kdy to je lehce nad 7-7,2l/100km. Druhý jezdí za 7,5-8 protže to jsou krátké cesty 4km na nákup a osm je v zimě.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.