anonym posted by:
Lepší je šáhnout po něčem japonském z té doby: výrazně lepší podvozky, lepší jízdní vlastnosti, spolehlivé a nadprůměrně výkonné malolitrážní benzínové motory, celkově nižší náklady na provoz.
Mmchdm. ty zadní dveře od feldy jsem viděl rozebrané. Je tam kapsa, kterou výrobce "zapomněl" nalakovat,a v ní se kondenzuje vlhkost. Malá rez na povrchu znamená, že se vnitřek již skoro rozpadá. Nemluvě o tom, že za dveřmi nejpozději s ročním zpožděním přicházejí zadní blatníky.
tak jestli tomu pánovi redakce doporučí raději feldu než golfa 3, tak ať se na mě nezlobí, ale tím jen potvrdili že jsou uplně mimo mísu a v žádném z těch aut se asi nikdy nesvezli. Měl jsem Golfa, a kdysi i služební feldu, a podle mě se to nedá srovnávat (ve prospěch golfa samozřejmě).
Navíc, ceny náhradních dílů jsou naprosto srovnatelné, a jestli píše pán z redakce, že tu feldu za pár let prodá za slušné peníze, tak je znovu uplně mimo mísu, protože co se týče padání cen, tak konkrétně golf3, zvláště s motorizací TDi, je na tom oproti feldě znovu mnohem ale mnohem víc.
Redakce, už se vzbuďte prosím
Jen pro přesnost: sada rozvodů na Golf 3 1,9 TDi stojí Kč 2500,- a výměna cca 1500,- Na to že se dělají po 90 tis kilometrech v tom narozdíl od redakce nevidim žádný ale opravdu vůbec žádný problém.
Možná by to chtělo si některé informace ověřit, než je začnu ventilovat.