0
back
 

diskuze k tématu: VW Caddy Maxi - co odhalil redakční test?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 10:36, RE: přihřátý motor VW
anonym posted by:
V životě jsem neviděl přehřátý VW motor ani jsem neslyšel že by se to někomu stalo.. teplota furt na 90, ať valím 150 po dálnici v létě nebo vezu náklad a jedu přes velký stoupání.
Ale jdi! I VW už mělo oficiální svolávací akce kvůli motoru (jako skoro každá firma). To jen ze záhadných ničím nepodložených důvodů, se výrobky VW jeví jako nejkvalitnější nejlepší nejspolehlivější. Nezapomeň že ještě ve velmi nedávné minulosti byla auta VW tou LEVNOU alternativou k ostastní konkurenci. To VolksWagen není jen tak pro nic za nic, TAK to bylo myšleno a TAK to ještě doslova před pár lety bylo. Že najednou patří spíš k těm nejdražším a dokonce i škodovky jsou v česku řazeny k nejdražším v segmentu. Poruchové je vše, nedávno měl malou svolávací akci dokonce RR! Nědělej si iluze, že VW se to vyhýbá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:41, RE: Caddy na plný čáře
anonym posted by:
Proč na plný čáře? Těch deset let, jak říkáš, budou ty tři spíš sloužit líp než to Caddy. V žádnym parametru je netrumfuje, motorem už netrumfuje ani korejce. Tak co tě na něm tak fascinuje? Logo Volks wagen (dneska spíš Teuerste wagen?
Cus trochu se angazuju. Pac mam par zkusenosti s caddy v praci mame starsi verzi uz nas vozi 10 let a vozi toho dost jezdi prevazne jen po kostkach v centru mesta a je to neskutecny drzak u ktereho mnenime jen vyfuk sem tam brzdy . Nic v nem nevrze proste super. Pak mame nahradni Renault cangoo a to je za trest jezdime snim mimo mesto tak kostky moc nepoznal ale kdyz s nim na ne vjedes tak se oziva vrzani skripani a drnceni ze vsech koutu. O elektrice nemluvim 5x spravovany central ted uz nefunkcni mluvi za vsechno. Osobne jsem si koupil domu VW Caddy novy a je opet naprosto super. Renault Peugeot jsou sice konfortneji vybaveny ale osobni zkusenost rozhodla chci spolehlivy auto nepotrebuju o nejakou tu prihradku navic nebo tapicirung vzadu kde stejne nepojedu a deti nemaji co demolovat. Pic Michi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:55, Recenze
Musim pochvalit tuto recenzi jako celek. Pekny sloh, dobre se to cte. Do oka me treskla jen jedna hrubka - vytka (podobne vytykat nekomu neco), nikoliv vitka. Ale preklepy se mohou obcas stat. Pan Styblo jiz napsal pro tento server clanku nekolik a troufam si tvrdit, ze jazykove patri k mistnimu nadprumeru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:03, RE: Caddy na plný čáře
anonym posted by:
Cus trochu se angazuju. Pac mam par zkusenosti s caddy v praci mame starsi verzi uz nas vozi 10 let a vozi toho dost jezdi prevazne jen po kostkach v centru mesta a je to neskutecny drzak u ktereho mnenime jen vyfuk sem tam brzdy . Nic v nem nevrze proste super. Pak mame nahradni Renault cangoo a to je za trest jezdime snim mimo mesto tak kostky moc nepoznal ale kdyz s nim na ne vjedes tak se oziva vrzani skripani a drnceni ze vsech koutu. O elektrice nemluvim 5x spravovany central ted uz nefunk...
Michi kam chodíš na dezinformace o spolehlivosti? Jsi-li s traktor zvukem a svým Caddy spokojen, přejme ti to, ale věz že existují tišší auta s větším přepravním prostorem za stejnou ne-li nižší cenu. A že by byly násobně poruchovější, to německé statistiky pracující s miliony aut nenaznačují. Jak jodkud z jakých zdrojů si na to přišel ty?
Jo renault měl pěkně blbý období (viz laguna) ale předtím to zas takový hrůza nebyla a teď už taky není. Jel jsi někdy v Berlingu? Spolehlivost standard, je docela prostorný, motory o dost lepší než v Caddy, ceny velmi slušný. Jo a jestli vám caddy po deseti letech skákání po centru nevrže tak bomba, šéfovi Passat 2.8 vydžel pěknej pět let, pak odcházelo všechno, nejdřív Alcantara na sedačkách, klimoška, něco s motorem, no na to že na něj skládal zálohu a přes půl roku čekal, tak za mega čtvrt bych čekal víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:27,
Ja opravdu nevim kde pan redaktor videl prikladne dilenske zpracovani dle me je to auto site horkou jehlou. Ze auto prazdne neodskakuje hahahaha, vzadu to ma listove pera. A spolehlivost VW no nevim po zkusenostech z Transporterem behem 3 roku a 210 tis. km 4xodtah (prevodovka, vodni pumpa, poloosa a dalsi drobnosti). Osobne si myslim, ze Dacia Logan kombi by odvedla stejnou praci za mnohem mene penez.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ja opravdu nevim kde pan redaktor videl prikladne dilenske zpracovani dle me je to auto site horkou jehlou. Ze auto prazdne neodskakuje hahahaha, vzadu to ma listove pera. A spolehlivost VW no nevim po zkusenostech z Transporterem behem 3 roku a 210 tis. km 4xodtah (prevodovka, vodni pumpa, poloosa a dalsi drobnosti). Osobne si myslim, ze Dacia Logan kombi by odvedla stejnou praci za mnohem mene penez.
To s příkladným dílenským zprcováním je takové oblíbené klišé, asi jako náskok díky technice a tak... Prázdné pochopitelně nesedí dobře, ono to totiž téměř ani nejde, to jsou taky takový reklamní bláboly. Transporter je vyloženě poruchovej, to caddy sice není zázrak jak ho něktří vidí, ale spolehlivější fakt je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 14:21, RE: Caddy na plný čáře
anonym posted by:
Michi kam chodíš na dezinformace o spolehlivosti? Jsi-li s traktor zvukem a svým Caddy spokojen, přejme ti to, ale věz že existují tišší auta s větším přepravním prostorem za stejnou ne-li nižší cenu. A že by byly násobně poruchovější, to německé statistiky pracující s miliony aut nenaznačují. Jak jodkud z jakých zdrojů si na to přišel ty?
Jo renault měl pěkně blbý období (viz laguna) ale předtím to zas takový hrůza nebyla a teď už taky není. Jel jsi někdy v Berlingu? Spolehlivost standard, je d...
Jsou to zkusenosti jak jsem psal vyse. Uz jsme meli ve firmne hodne renaultu od cangoo, trafic(novy i starsi verze), mastr. Sefove jsou trochu ujety na renault. Caddy je jen jeden. Nejvitizenejsi je caddy naproti tomu je nejmene problemovy do servisu s nim jezdime jen na servisky a vymena spotrebnich soucastek. U renaultu se porad neco kazi u trafika trebas okinka ouplne odesli v lete mazec :o). centraly jako by ty auta ani nemeli. S peugeotem zkusenosti nemam to je fakt. Ale renault mi do baraku nesmi. Jinak co u mne jeste rozhodlo je to ze caddy uz nejakou dobu na trhu je a ma vychytane mouchy u tech novych peugeotu a renaultu budou jeste najakou dobu ty mouchy ladit a hlavne hledat. Pic Michi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 14:57, Chorvatsko
Byl jsem v Kvetnu v Chorvatsku najet par kilometru s novym Caddym. Byl jsem u vytrzeni kolik jich tam jezdi nevidel jsem snad jinou dodavku. Par firem u nas ve meste co jezdilo se starsima verzema tak taky preslo na nove tak to taky o necem sveci.
Michi
Omlouvam se za moji CJ pokud nekoho pohorsila mi dizlektici to mame tezky.
Jinak bych uvital vic dojmu a zkusenosti s novym Caddym abych vedel na co si dat trebas pozor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 17:12, Kobyla
Recenze je napsaná moc hezky,ale určitě na jiný auto.Jel jsem v tomle křápu jednou a stačilo.Motor (nafta) moc dobrý,ale do multikáry,přístrojovka jako z trabanta,podvozek tvrdý a zadek skáče na nerovnostech.Pak jsem si přečetl recenci v autoojetinácha a měl jsem jasno, proč tenhle krám vychvalujete.Je to fakt sračka a caddy co jsem jel bylo za rok 5x v servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 17:37, RE: Kobyla
anonym posted by:
Recenze je napsaná moc hezky,ale určitě na jiný auto.Jel jsem v tomle křápu jednou a stačilo.Motor (nafta) moc dobrý,ale do multikáry,přístrojovka jako z trabanta,podvozek tvrdý a zadek skáče na nerovnostech.Pak jsem si přečetl recenci v autoojetinácha a měl jsem jasno, proč tenhle krám vychvalujete.Je to fakt sračka a caddy co jsem jel bylo za rok 5x v servisu.
V přehledu ojetých vozů si caddy nestojí moc dobře, třeba měl ale štěstí na kus a třeba mu ten rámus od motoru nejen nevadí, ale fakt mu třeba i vyhovuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 17:41, RE: Kobyla
anonym posted by:
Recenze je napsaná moc hezky,ale určitě na jiný auto.Jel jsem v tomle křápu jednou a stačilo.Motor (nafta) moc dobrý,ale do multikáry,přístrojovka jako z trabanta,podvozek tvrdý a zadek skáče na nerovnostech.Pak jsem si přečetl recenci v autoojetinácha a měl jsem jasno, proč tenhle krám vychvalujete.Je to fakt sračka a caddy co jsem jel bylo za rok 5x v servisu.
A jel jsi treba tim renaultem nebo peugeotem videl jsi jejich pristrojovky vzdit to je hruza a nejen na oko ale i na praci vzdit to vrze a skripe. Nevim kde jsi s tim jezdil ze ti to skakalo ale najezdil jsem zatim za 5 mesicu 12000 a ani jednou jsem necitil ze by to nekde skocilo. Michi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 19:14, RE: Kobyla
anonym posted by:
A jel jsi treba tim renaultem nebo peugeotem videl jsi jejich pristrojovky vzdit to je hruza a nejen na oko ale i na praci vzdit to vrze a skripe. Nevim kde jsi s tim jezdil ze ti to skakalo ale najezdil jsem zatim za 5 mesicu 12000 a ani jednou jsem necitil ze by to nekde skocilo. Michi
Michi! U tohohle typu auta a při tomhle pužitém odpružení zadní nápravy, bude odskakovat resp. špatně sedět jakékoli prázdné auto. Je fuk jestli je na čelní masce napsáno VW nebo Fiat. Pokud má auto nějakou nostnost a k tomu uzpůsobemé tlumiče, když je prázdné, není to prostě ono. Je vidět že jsi zapálený koncernový fanda a jiné verze tě nezajímají.
V menší míře to co o zadní nápravě platí i o materiálech v interiéru.
Pokud se domníváš že konstruktéři a vývojáři ve všech ostatních firmách jsou naprosto neschopní nesoudní debilové a naopak ti pracující ve VW jsou světová extraliga - mysli si to.
Faktem je, že v reálu největší rozdíl je asi mezi motory a tam trvám na svém, VW zaspal a TDi měl zzačít za common rail vyměnovat tak jako ostatní před deseti lety. Rozdíl mezi oběma typy motorů pozná i blondýna. A jak jistě víš, tebou uctívaný motor TDi PD se stejně už přestává vyrábět (a i VW pro své náročnější zákazníky do dražších modelů CR už dávno nabízí).
Jsi-li tak moc s VW Caddy spokojen, užij si ho a jen se musíš smířit, že až si ho koupíš příště už tam bude common rail, tak jako je v těch citrónech, fiatech atd. už mnoho let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 19:32, RE: detaily - přehřátý Jirka
anonym posted by:
V životě jsem neviděl přehřátý VW motor ani jsem neslyšel že by se to někomu stalo.. teplota furt na 90, ať valím 150 po dálnici v létě nebo vezu náklad a jedu přes velký stoupání.
Tak to jsi viděl moc málo,každý motor se dá uvařit,jeď třeba polem 1,2 po dálnici 150km/h a to 400km a po čase poznáš nepoznané.Nakonec budeš přehřátý ty až budeš platit generálku motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 20:13, RE: Kobyla
anonym posted by:
Michi! U tohohle typu auta a při tomhle pužitém odpružení zadní nápravy, bude odskakovat resp. špatně sedět jakékoli prázdné auto. Je fuk jestli je na čelní masce napsáno VW nebo Fiat. Pokud má auto nějakou nostnost a k tomu uzpůsobemé tlumiče, když je prázdné, není to prostě ono. Je vidět že jsi zapálený koncernový fanda a jiné verze tě nezajímají.
V menší míře to co o zadní nápravě platí i o materiálech v interiéru.
Pokud se domníváš že konstruktéři a vývojáři ve všech ostatních firmách jsou ...
Když se tak zaklínáš tím common rail tušíš vůbec o čem mluvíš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 20:33, RE: Kobyla
anonym posted by:
Když se tak zaklínáš tím common rail tušíš vůbec o čem mluvíš?
To je přece taková ta trubička jako nad motorem, co skrz ní teče upravená ropa do válců (teda krom tdi) a teče z toho zásobníku a je v ní (víceméně) konstantní tlak, takže není nijak zvlášť namáhaná (jako tdi) a nevydává při práci hlasité zvuky (jako tdi) a tlak v ní se bez problémů během příštích generací může zvyšovat (ne jako v tdi) a díky tomu že není tak namáhaná a není tak konstrukčně náročná a titěrná není ani tak namáhaná (jako tdi).
Jinak na zaklínání moc nejsem o o čem mluvím někdy vím někdy ne. Co ty?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 20:36, RE: detaily - přehřátý Jirka
anonym posted by:
Tak to jsi viděl moc málo,každý motor se dá uvařit,jeď třeba polem 1,2 po dálnici 150km/h a to 400km a po čase poznáš nepoznané.Nakonec budeš přehřátý ty až budeš platit generálku motoru.
Polem 1.2 150 km/h, 400 km určitě neujedu - to by nezvlád ani Schumacher.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:42, RE: Ale tohle je dodávka...
anonym posted by:
... a v testu jsem vůbec nedozvěděl, kolik toho vlastně uveze. Chyběly rozměry vstupních dveří, vnitřní rozměry skříně. VW současní konkurenti utekli v dost podstatné věci - současné Kangoo, Berlingo a Partner umí naložit europaletu na šířku a tak odvezou tyto palety klidně i 2. To je pro mne živnostníka jako potenciálního zákazníka dost důležitá vlastnost, na rozdíl od slícování přístrojové desky...
Palety dvě, ale jen zadními dveřmi. Boční jsou moc malé. Těch zmíněných 800kg bych neriskoval. Dnes jsem se vrátil z Košic, v autě 450kg. malty v pytlích naskládaných za přepážkou mezi nápravy. Caddy sedí a na hrbech se houpe jako loď při vlnobití. Odkládací plochy jsou možná fajn pro novináře, ale pro řemeslo to není. Ani jeden kastlik nemá dvířka, ty dvě mělké pod oknem nejsou na nic. Do police nad oknem se toho taky moc nevejde. Před spolujezdcem je tak mělká, že s ní vypadne aji svačina. Největší chybou u skříňové verze je ale absence velkých stínítek proti slunci. Jsou totiž z verze která má zpětné zrcátklo, tudíž tou dírou svítí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 00:02, RE: Kobyla
anonym posted by:
Michi! U tohohle typu auta a při tomhle pužitém odpružení zadní nápravy, bude odskakovat resp. špatně sedět jakékoli prázdné auto. Je fuk jestli je na čelní masce napsáno VW nebo Fiat. Pokud má auto nějakou nostnost a k tomu uzpůsobemé tlumiče, když je prázdné, není to prostě ono. Je vidět že jsi zapálený koncernový fanda a jiné verze tě nezajímají.
V menší míře to co o zadní nápravě platí i o materiálech v interiéru.
Pokud se domníváš že konstruktéři a vývojáři ve všech ostatních firmách jsou ...
Nejsem zapaleny fanda ale v dobe kdy jsem vw caddy kupoval se o novych ranaultech a peugeotech a fiatech jen psalo to ze vsechny jsou z jednoho testa a lisi se opravdu jen tim znakem a nejakymi zmenami na kapote pomlcim. Motory maji mozna lepsi. cena? nu o tom by se dalo debatovat nesmis kupovat auto za cenikove ceny musis si pockat na nejakou tu akci ja koupil caddyho za 450000 s climatronikem, dvoje posuvne dvere vzadu, stavitelna sedacka, central, palubni pc, coz je jiste vetsi cena nez u renaultu ale srovnatelna u peugeotu a fiatu. a pokud si kupujes auto jen na tri roky ok to beru to se ti nic nepodela ale pokud kupujes auto na 5 a vice let tak si kup renaulta nebo fiata uvidime co tu napises za tech par let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 00:52, RE: Kobyla
anonym posted by:
Nejsem zapaleny fanda ale v dobe kdy jsem vw caddy kupoval se o novych ranaultech a peugeotech a fiatech jen psalo to ze vsechny jsou z jednoho testa a lisi se opravdu jen tim znakem a nejakymi zmenami na kapote pomlcim. Motory maji mozna lepsi. cena? nu o tom by se dalo debatovat nesmis kupovat auto za cenikove ceny musis si pockat na nejakou tu akci ja koupil caddyho za 450000 s climatronikem, dvoje posuvne dvere vzadu, stavitelna sedacka, central, palubni pc, coz je jiste vetsi cena nez u re...
I za 5 let napíšu že mají lepší modernější motory než VW, a bajky o spolehlivosti/poruchovosti VW versus zbytek světa už dávno neberu vážně.
Jsi-li opravdu přesvědčen že vozy vw jsou vždy a jednoznačně spolehlivější než jakákoli konkurence, v žádném případě nikdy v životě nekoukej na TÜV a J.D.Power.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 09:32, RE: Kobyla
anonym posted by:
To je přece taková ta trubička jako nad motorem, co skrz ní teče upravená ropa do válců (teda krom tdi) a teče z toho zásobníku a je v ní (víceméně) konstantní tlak, takže není nijak zvlášť namáhaná (jako tdi) a nevydává při práci hlasité zvuky (jako tdi) a tlak v ní se bez problémů během příštích generací může zvyšovat (ne jako v tdi) a díky tomu že není tak namáhaná a není tak konstrukčně náročná a titěrná není ani tak namáhaná (jako tdi).
Jinak na zaklínání moc nejsem o o čem mluvím někdy vím někdy ne. Co ty?
Přesně jsem věděl že vůbec netušíš. Najdi si článek o Polu 1.9 tam někdo vysvětluje rozdíl TDI - CR a PD. Stručně PD- co válec to sam. čerpadlo. CR - 1 čerpadlo, natlakované vedení ke všem válcům. Rozdíl? Ten si najdi tam. Vstřikování vůbec není hlučné, jenom vzněty ve válci. TDI neni synonymum pro PD.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.