0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Bora 1.9TDI - problém sehnat kvalitní kus?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 05:38, Long life olej
Tak s tímhle olejem autu, respektive turbu kopete hrob. Doporučuju měnit olej každých 15 tis. km, na tyhle marketingové intervaly výměny se vykašlat. Turbo potřebuje jak se olejem mazat, tak chladit a vůbec mu nesvědčí tento řídký olejíček,který sice je třeba do motorů typu PD, ale je v rozporu s tím, co chce turbo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 06:54, PetrP
Přesně tak, na longlife oleje se vykašlete, nesvědčí to turbu, které je mazáno motorovým olejem a jehož nároky jsou vyšší než u motoru. Jinak nechápu, co myslíte pod pojmem vyšší výbava Bory oproti Octavii a pak uvádíte, že vaše Bora nemá palubní počítač a vyhřívání zrcátek (což měly všechny Octavie už od střední výbavy)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 07:22, aúúúú
TAK TO JE ŠROUBOVÁK !!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 07:54,
Tři měsíce hledal a pak si ani nevšiml,že auto nemá mlhovky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 07:54, spotřeba
Konečně někdo, kdo netvrdí, že jezdí s TDI po dálnici za 5,5l/100km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 08:11, Long Life
žádný olej nevydrží v motoru v kvalitě 30.000km a v TDI už vůbec ne.
mazejte po 15.000 ho vyměnit a modlete se aby předchozí majitel dělal to samé. jinak turbo konečná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 09:09,
to je zase vypráskaná recenze, lepší výbava a nemá ani mlhovky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 10:07, RE: spotřeba
anonym posted by:
Konečně někdo, kdo netvrdí, že jezdí s TDI po dálnici za 5,5l/100km
konecne nejaky realista s tou spotrebou.
no s tym pravym zrkadlom ma uzivatel pravdu-prd v nom vidno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 10:07, RE: spotřeba
anonym posted by:
Konečně někdo, kdo netvrdí, že jezdí s TDI po dálnici za 5,5l/100km
konecne nejaky realista s tou spotrebou.
no s tym pravym zrkadlom ma uzivatel pravdu-prd v nom vidno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 10:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
to je zase vypráskaná recenze, lepší výbava a nemá ani mlhovky...
Chlapi, prosím Vás, už tam někdo napište nějakou pořádnou zkušenost uživatele, vždyť to je zoufalý, co například v téhle publikují na webu! Látkové potahy se špiní, wau, to je objev a tzv. lepší výbava bez mlhovek a PC a na starší turbo Long life olej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 12:04, RE: Long life olej
Borik2 posted by:
Tak s tímhle olejem autu, respektive turbu kopete hrob. Doporučuju měnit olej každých 15 tis. km, na tyhle marketingové intervaly výměny se vykašlat. Turbo potřebuje jak se olejem mazat, tak chladit a vůbec mu nesvědčí tento řídký olejíček,který sice je třeba do motorů typu PD, ale je v rozporu s tím, co chce turbo.
Vcelku souhlas, jen bych ještě zohlednil, kolik kilometrů majitel ročně najezdí. Jestli to je méně než 30000, tak bych olej prostě měnil jednou ročně. Jinak jsem se setkal s názorem, že Castrol je snad jediná s těch velkých firem, která nemá vlastní rafinerii, takže kupují od jiných, něco přidají a pak dobrý marketing a vysoká cena udělají "značku".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 12:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tři měsíce hledal a pak si ani nevšiml,že auto nemá mlhovky....
Hledat tři měsíce kus, který neurazí člověka s lepším okem, je docela problém. Pokud už na slušněj kus narazím, tak ta výbava může být až na dalším místě. Já jsem si navymýšlel i tu výbavu a hledal jsem pak půl roku. Auta s podezřele nízkým počtem kilometrů, nebo evidentně bouraná, případně s podivným původem, ty jsou k mání hned. Ale pokud se všemu tomuto vyhne, tak může zase narazit na přemrštěnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 12:40, RE: bez předmětu
Kolodмj posted by:
Hledat tři měsíce kus, který neurazí člověka s lepším okem, je docela problém. Pokud už na slušněj kus narazím, tak ta výbava může být až na dalším místě. Já jsem si navymýšlel i tu výbavu a hledal jsem pak půl roku. Auta s podezřele nízkým počtem kilometrů, nebo evidentně bouraná, případně s podivným původem, ty jsou k mání hned. Ale pokud se všemu tomuto vyhne, tak může zase narazit na přemrštěnou cenu.
Jenže jeho až v mlze zarazilo,že žádné mlhovky nemá....To je směšný.A v létě si pak všimne,že nemá klimatizaci ne? Jinak samozrejmě,pokud má někdo nároky na kvalitní a dobře vybavený kus,musí počítat s tím,že cena bude vyšší než za kolik se daný vůz začíná prodávat.Ty nejlevnější jsou přece logicky nejlevnější z ňákého důvodu.Proč by se někdo zbavoval dobrého auta pod cenou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 12:50, RE: Long Life
jardeur posted by:
žádný olej nevydrží v motoru v kvalitě 30.000km a v TDI už vůbec ne.
mazejte po 15.000 ho vyměnit a modlete se aby předchozí majitel dělal to samé. jinak turbo konečná...
si piš že vydrží ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:10, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jenže jeho až v mlze zarazilo,že žádné mlhovky nemá....To je směšný.A v létě si pak všimne,že nemá klimatizaci ne? Jinak samozrejmě,pokud má někdo nároky na kvalitní a dobře vybavený kus,musí počítat s tím,že cena bude vyšší než za kolik se daný vůz začíná prodávat.Ty nejlevnější jsou přece logicky nejlevnější z ňákého důvodu.Proč by se někdo zbavoval dobrého auta pod cenou?
Ale to není jen o ceně, je to vůbec o možnosti něco vhodného sehnat. Dokážu pochopit, že pokud neměl jiné auto, tak už po třech měsících koupil první, které nebylo vrak, nebylo moc olítané a bylo jasné, odkud se bere. Klimu by asi nepřehlédl, ale ty mlhovky nejsou často na autech, které klimu mají v základu (třeba Mondeo od roku 2001). Já to vidím tak, že spíše si neuvědomil, že mu ty mlhovky budou chybět, když na ně byl zvyklý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:14, RE: spotřeba
anonym posted by:
Konečně někdo, kdo netvrdí, že jezdí s TDI po dálnici za 5,5l/100km
Tak nějak mi přestává vadit, že jsem si koupil Mondeo 2001 s dvoulitrovým benzínem. Po dálnici jezdím za 7, i když teda mám dojem, že autor asi jezdí o něco rychleji než já. Já se držím 130, ale mám změřeno, že mi tachometr nekecá a je to skutečně 130.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:15, RE: Long life olej
Kolodмj posted by:
Vcelku souhlas, jen bych ještě zohlednil, kolik kilometrů majitel ročně najezdí. Jestli to je méně než 30000, tak bych olej prostě měnil jednou ročně. Jinak jsem se setkal s názorem, že Castrol je snad jediná s těch velkých firem, která nemá vlastní rafinerii, takže kupují od jiných, něco přidají a pak dobrý marketing a vysoká cena udělají "značku".
Toto bohužel není nějakej názor ale čistej fakt- nicméně na kvalitě oleje to beztak nepoznáte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:15, RE: Long Life
anonym posted by:
si piš že vydrží ;)
Olej vydrží v autě i 100 000, dokonce vydrží v motoru i když to už bude stát zadřené na vrakovišti .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Chlapi, prosím Vás, už tam někdo napište nějakou pořádnou zkušenost uživatele, vždyť to je zoufalý, co například v téhle publikují na webu! Látkové potahy se špiní, wau, to je objev a tzv. lepší výbava bez mlhovek a PC a na starší turbo Long life olej...
Úplná pravda. Je to asi poprvé co tady reaguju na recenzi, ale tohle je fakt zoufalost. Jsou lidi, kteří tady hledají informace a to co je zde napsáno beru jako kvalifikovaný názor. Tahle recenze je HRŮZA a k tomu všemu naprosto zcestná. Člověk který ji psal tak autům rozumí asi jako koza náklaďáku a prosím tímto REDAKCI o nějakou cenzuru příspěvků. A to právě v zájmu lidí, kteří se v této oblasti neorintují a můžou se necat ovlivnit nesmysly jako je tento. Děkuji předem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 13:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Chlapi, prosím Vás, už tam někdo napište nějakou pořádnou zkušenost uživatele, vždyť to je zoufalý, co například v téhle publikují na webu! Látkové potahy se špiní, wau, to je objev a tzv. lepší výbava bez mlhovek a PC a na starší turbo Long life olej...
Ale no tak, neshazujte to úplně, kdyby nic nenapsal, nebylo by nad čím diskutovat. Tak má holt nějaké názory a chce získat zpětnou vazbu. Známej zase nevěděl, že má v motoru rozvodovej řemen, dokud mu nepraskl.

S tou látkou tomu rozumím, ne každej chce kůži (já teda ne) a pak není moc co vybírat. Mně nejvíc vyhovuje velur, už bych nerad kupoval auto, které by mělo látku. Velur se málo špiní a vydrží víc než obvyklé látky. Na předchozím autě jsem za 6 let nezaznamenal opotřebení a čistit jsem to nemusel ani jednou, a rozhodně to nevypadalo jak po prasatech, přestože mám malé děti. Jenže ne každej velur dělá, Škodovka ho naposledy dala do Felicie (pěknej) a možná do Superbu, ale to jsem neviděl a jen hádám. Pěknej velur býval v Passatu B5 a pak Citroen a Peugeot ho dělají, ale jinak je ho dost málo. Peugeot kdysi dělal anketu a velur vyhrál před kůží a látkou.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.