0
back
 

diskuze k tématu: Věříte českým autoservisům?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.12.2009 18:16, RE: Zoufalství
Riccardo posted by:
Otřesná kvalita servisů v Ostravě mně dohnala k tomu, že si všechno dělám sám, ačkoliv nejsem automechanik a byly doby, kdy jsem tomu vůbec nerozuměl. Když si člověk sežene dokumentaci, tak je to pohoda.
Přesně tak! Jsem ve fázi: pročítám manuály a učim se si věci autě dělam sám. Když to umí idiot ve značkovém servisu , tak to musím umět taky. Už dělám pokroky , mnoho věcí jsem si už spravil sám a mám z toho dobrý pocit a zadarmo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.12.2009 19:58, RE: Polsko
Reno posted by:
Nejdřív osobní zkušenost - výborné zkušenosti mám s vozy levnějších značek, v servisech jsou lidé přijemní, práce nestojí tak moc a díly nejsou předražené. S manželčiným peugeotem jezdím v Brně do Famka a nemůžu říct křivé slovo, naprostá spokojenost. Horší je to s mojí audinou, předtím BMW, servismani od těchhle automobilek jsou neuvěřitelní idioti, tváří se povětšinou přezíravě a arogantně, pokud člověk přímo od nich nekoupí 5 aut, tak je pro ně absolutní nula. Proto jezdím do auto Bajer ve Sl...
Jsem ze severní moravy a už několik let jezdím na servis do Polska a mohu potvrdit, že ceny jsou poloviční jak za práci tak za díly. Např. naposledy - u nás diagnostika špatného čerpadla (repas 20 000,- zajel jsem do Polska, tam mi dodělali nějaké relé za 2 500,- a vše OK. I přístup a znalosti mechaniků mnohem větší než u nás. S Polskem maximální spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.12.2009 22:24, RE: Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
Ivulino posted by:
Místo : Auto Heller Opava

Auto: WV Golf IV. - 1,6 ,kombi r.v. cca 2003

Popis závady: Při jízdě do levé zatáčky se ozýval z pod auta hrčivý zvuk.

Moje diagnostika závady : pravděpodobně ložisko pravého předního kola , nebo kloub poloosy u právého předního kola.

Autoservis souhlasil s mou diagnostikou.

Autoservis provedl výměnu kloubu poloosy na právé straně u kola , a také na pravé straně u převodovky. (alespoň to bylo řečeno, že práce byly skutečně provedeny nemám potvrzeno). Závada - ...
Má poslední zkušenost s autorizovanými servisy: mám starší vůz Suzuki Baleno a chtěl jsem poprvé po pěti letech nechat vyměřit ventilové vůle a říkal jsem si, že raději ve značkovém servisu. Využil jsem e-mailové kontakty 3 pražských servisů Suzuki. Ozval se jen jeden. Nejprve se mě pán snažil do telefonu přesvědčit, že tam budou hydroštěly, když si nechal nadiktovat VIN uznal, že se vymezují mechanicky. Kalkulaci mi volal poté, co "zjistil" detaily. Prý těžko říct, že záleží od počtu podložek a jedna podložka 80-120 k tomu ještě 1500 práce. Jenže tenhle model žádné podložky nemá!!! vůle jsou vymezeny jen pomocí šroubů. Nakonec na doporučení v neznačkovém za 200 Kč! Na druhou stranu před dvěma lety jsem si nechal v neznačkovém servisu vyměnit svorky na baterii a ti blbové mi zbastlili připojení na startér, takže jsem jej - v domnění, že je v háji - dvakrát měnil (naštěstí jen za kousek z vrakoviště). Chybu odhalili opět ve zmíněném servise, kde mi dělali ventily. Za zmínku možná stojí to, že je to servis patříci učňáku automechaniků a na autech dělají opravdu mistři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.12.2009 07:56, RE: Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
BohuslavB posted by:
Má poslední zkušenost s autorizovanými servisy: mám starší vůz Suzuki Baleno a chtěl jsem poprvé po pěti letech nechat vyměřit ventilové vůle a říkal jsem si, že raději ve značkovém servisu. Využil jsem e-mailové kontakty 3 pražských servisů Suzuki. Ozval se jen jeden. Nejprve se mě pán snažil do telefonu přesvědčit, že tam budou hydroštěly, když si nechal nadiktovat VIN uznal, že se vymezují mechanicky. Kalkulaci mi volal poté, co "zjistil" detaily. Prý těžko říct, že záleží od počtu podložek a...
Jen otázka, nějak jsem nepochopil - ten startér zbastlili ti z učňáku, nebo jsou to ti dobří mechanici?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 09:09, moje zkusenosti
Mam zkusenosti jak ze znackoveho servisu Hyundai, kde servisuju sve auta nyni, tak i neznackoveho servisu.
Ve znackovem servisu, jsem byl nekolikrat se starsim vozem - ne vzdy zavadu nasli a musel jsem tam i nekolikrat a auto bylo v servise i dele nez jeden den, nakonec vsak zavadu odstranili. S novym vozem teze znacky jsem byl nechat dodelat v zaruce elektricky vyhrivana zrcatka - auto mi bylo vraceno tyz den, ale zrcatka umatlane a spatne namontovana vypln dveri tak ze nefungovalo centralni zamykani - takze jsem misto odjezdu zase musel cekat az odstrani tuto vadu. Nakonec vada odstranena a ja s usmudlanyma zrcatkama odjel - no cekal jsem ze budou cista, ale vzpomel jsem si ze kdyz jsem auto koipl jako nove a vezl ho z tehoz autosalonu domu - tak byl interien zaprasen a okna zevnitr take.
Neznackovy servis - tech jsem zkusil nekolik ale posledni ktery jsem pouzival posledni roky a asi 4 auta v nem servisoval mi vyhovoval - auto nikdy nebylo v servise na noc, vzdy bylo vse objednano dopredu pote co jsem se jen zastavil aby se na auto technik podival a vedel tak co bude potreba. Ceny dobre, sluzby take dobre a domluva vzdy dobra.
Kdyz to shrnu tak znackovy servis mi nenabidl nic navic oproti neznackovemu, krom vyssi ceny. Tato vyssi cena vsak jiste neodrazi vyssi naklady na personal, protoze personal je v servisech +- stejne kvalitni a stejne placeny.
Ten kdo predpoklada ze ve znackovem servisu je SPECIALNE vyskoleny personal, ktery z aty penize stoji, tak ten se plete. Personal ma maximalne k dispozici manual a je jen na lidech jestli se sami vzdelavaji, nebo jestli se do manualu podivaji, nez neco udelaji... Ono take pri te fluktuaci se majitelum autosalonu/znackovych servisu nechce do lidi investovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 09:16, RE: Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
Pavlik posted by:
Jen otázka, nějak jsem nepochopil - ten startér zbastlili ti z učňáku, nebo jsou to ti dobří mechanici?
Startér resp. připojení k baterii zbastlili před dvěma lety v jiným servisu a v tom učňáku na to přisli, když jsem tam přišel s žádostí o repas startéru. Prostě než se pustili do jeho vymontování, tak elektrikář všechno proměřil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 13:09, ford servis
Mazel posted by:
Mam zkusenosti jak ze znackoveho servisu Hyundai, kde servisuju sve auta nyni, tak i neznackoveho servisu.
Ve znackovem servisu, jsem byl nekolikrat se starsim vozem - ne vzdy zavadu nasli a musel jsem tam i nekolikrat a auto bylo v servise i dele nez jeden den, nakonec vsak zavadu odstranili. S novym vozem teze znacky jsem byl nechat dodelat v zaruce elektricky vyhrivana zrcatka - auto mi bylo vraceno tyz den, ale zrcatka umatlane a spatne namontovana vypln dveri tak ze nefungovalo centralni za...
Mám zkušenosti s ford servisem v brně-měl jsem mondeo 1.8 benzín a motor cukal a šel v malých otáčkách na 3válce.dleprohlídky a diagnostiky špatná indukční cívka za několik tisíc kč.Finále-výměna kabelů ke svíčkám na vrakovišti za 400kč(závada odstraněna).Toťvše k tomu myslím není co dodat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 14:17, RE: Zoufalství
Riccardo posted by:
Otřesná kvalita servisů v Ostravě mně dohnala k tomu, že si všechno dělám sám, ačkoliv nejsem automechanik a byly doby, kdy jsem tomu vůbec nerozuměl. Když si člověk sežene dokumentaci, tak je to pohoda.
Pokud jde o servisy (autorizované) Fordu v Ostravě, jednoznačně souhlasím - děs a bída, a tato dvě slova jsou vůči jejich službám totální eufemizmus, kór s ohledem na cenu. Jelikož jako rodina běžně jezdíme fiaty, byla pro mě zkušenost s koupí a servisem Fordu Fusion dost tvrdá lekce. S autorizovaným servisem Fiat v Ostravě jsme nikdy problém neměli, ale auta po záruce se (většinou) vozí do neorigo dílny v Nové Vsi (vyplatí se to hlavně kvůli nižší ceně za práci). Na fusionu mi čerstvě skončila záruka, ale nevím o žádném specializovaném fordovském "no name" servisu, kam jezdit teď... Zatím to vidím na "univerzálního mechanika", známým v pohodě servisuje dva korejce a dokonce i lancii...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 14:47, RE: ford servis
bruno posted by:
Mám zkušenosti s ford servisem v brně-měl jsem mondeo 1.8 benzín a motor cukal a šel v malých otáčkách na 3válce.dleprohlídky a diagnostiky špatná indukční cívka za několik tisíc kč.Finále-výměna kabelů ke svíčkám na vrakovišti za 400kč(závada odstraněna).Toťvše k tomu myslím není co dodat.
Naznač, mám Forda a nevím, kde to opravdu umí. Kolega z práce je celkem puenktlich a jezdí k Rašínu na Vídeňské, kde je spokojen. Slyšel jsem chválu na karosárnu v Rašínu v Tišnově a obecně na Rašíno v Tišnově. V Carentu jsem si objednával zimní kola v akční nabídce a měli v tom nehoráznej hokej. Začlo to cenou, prej 13 tisíc a nějaký drobný. Já říkám, ale při e-mail jsme se dohodli na 12447,-. Kde je zádrhel? Aha, tady je nějakej poplatek. Hm a za co? Já chci kola za dohodnutou cenu. Vypadalo to jako malá domů. Pokračovalo to tím, že mi dali mi špatný (se špatným ET), který jsem zjistil hned při přebírce. Technik mi vehementně tvrdil, že je to v pořádku a že se jiný už nedělají. Tak jsem je vzal s tím, že je to spíše problém legislativní než technický, a že se ze zvýšeného rozchodu o 5 mm střílet nebude. Nicméně jsem nelenil a do Carentu napsal e-mail, kde jsem vzniklou situaci popsal s dotazem, zda mi v případě nepříjemnosti s pojišťovnou při nějaké nehodě (v podstatě jde o nepředepsané obutí) vystaví lejstro, že vliv ET na nehodu je roven nule. No a za pár dní jsem jel kola vyměnit a najednou se jiný dělaly. A s maticema mě taky namíchli. Za kolik máte matice? Prej 36 Kč/kus. Říkám dobrý, beru. Nemáme. Podruhé při výměně. A vezmu si 16 matic po těch 36 Kč. Máte? Máme, ale akce skončila a jsou za 63 Kč/kus. Hm, tak to si je nechte.
Tímto mě Carent dost odradil....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.12.2009 16:25, RE: Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
Ivulino posted by:
Místo : Auto Heller Opava

Auto: WV Golf IV. - 1,6 ,kombi r.v. cca 2003

Popis závady: Při jízdě do levé zatáčky se ozýval z pod auta hrčivý zvuk.

Moje diagnostika závady : pravděpodobně ložisko pravého předního kola , nebo kloub poloosy u právého předního kola.

Autoservis souhlasil s mou diagnostikou.

Autoservis provedl výměnu kloubu poloosy na právé straně u kola , a také na pravé straně u převodovky. (alespoň to bylo řečeno, že práce byly skutečně provedeny nemám potvrzeno). Závada - ...
Ze servisem HELLER mám obobné zkušenosti né jen že výměnu oleje a filtrů dělají celý den, ale závady nahlášené jim starosti moc nedělají a to co pracuje spolehlivě je zajímá více než je zdrávo. Pořád nedokážu pochopit proč tam musí auto stát takovou dobu, alela si to bude odborníkama ze značkových servisů jak tady všichni píšete
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.12.2009 02:35, RE: servis UK
Martaslover posted by:
Pracoval jsem dlouho v Anglii v servise, do značkového bych se starším vozem nejel. Má lepší diagnostiku, lepší nářadí a motivované zaměstnance, ale cena tomu odpovídá, v menším servise trvala oprava déle, ale mechanik si s vozem víc vyhrál. Druhovýroba se nám osvědčila, i Alfa Romeo servis značkový bral výfuky z druhovýroby (když neměl na skladě, běžné i u ostatních značek alespoň v Manchesteru). Preferuji tedy osobní vztah s mechanikem a nějakou tu korunu co účtuje navíc mu odpustím za osobní přístup.
Možná v Anglii jsou pracovníci znančkových servisů motivováni. V Čechách je to opačně. Kdo umí dělá na sebe a ne na nenažranýho majitele servisu, za pár korun.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.12.2009 02:40, RE: Zkušenost z neznačkovým servisem
Muroň posted by:
Do servisu jezdím jen na výměny náplní a preventivní údržbu (čepy, tlumiče atd.), neboť mám držák s TDi. Při objednávání problém není, řeknu své požadavky, případně požádám o píchnutí na VAG nebo zkontrolování něčeho, ceny dílů si nejdříve online zjistím u dodavatele servisu, takže mám představu. Horší je to při placení, protože majitel servisu na mě bafne částku, která ani nepokryje ceny dílů a materiálu. Říkávám mu neblbni, dyk jsi na mě škodnej, on říká, že má u nich slevu. Maximálně se mi po...
Dle slohu a pravopisu je ti tak 13, ty držáku s TDi No hlavně když mu to pak dáš v naturáliích Božínku jestli vy nebudete .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.12.2009 11:28, RE: zkušenost
Alkantpan posted by:
Co mě od značkových servisů odrazuje nejvíce, není ani tak cena za práci, ale cena za materiál. Jako majitel Škodovky nechápu, proč vlastní autorizovaný servis Škoda prodává olej specifikace VW506.01 nebo VW507.00 za 800Kč s daní za litr, když já jako úplně koncový zákazník, který je pravý opak autoservisů-velkoodběratelů, jsem schopen sednou k PC a sehnat si během dopoledne olej stejné značky a specifikace VW 507.00 za 277-350 Kč za litr, v makru za 550-600 za litr v tesku za 600 kč. Prozatím j...
Plně souhlasím s Váma. Mám naštěstí japonce, kterej potřebuje jen základní servis a jezdí bez závad. Nyní je starý 5 let, ale náplně již nechám měnit v neautorizovaných servisech, protože olej a olejový filtr, popř. vzduchový a pyllový fitr se seženu na internetu za zlomek ceny co účtovali v autorizovaném servisu (Mazda) a v v autodílně již platím jenom práci. V autorizovaném servisu jsem jenom řešil opravu po bouračce, která šla na povinné ručení toho, kdo mě sejmul. Taky si naúčtovali přes 40 tisíc za opravu, kterou by mi šikovnej autoklempíř s lakýrníkem udělal do 15 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 13:41, Ano šéfe!
Bylo by zajímavý, kdyby se v televizi oběvil pořad ve stylu Ano šéfe! týkající se servisů. S nějakým velezkušeným mechanikem, ktrerej by tam udělal pořádek!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.01.2010 16:25, Autorizovany servis
Asi 10 let jsem mel pridelovana firemni auta (koncernova). Jezdil jsem s nimi zasadne do autorizovanych servisu, protoze to platila firma a z ciziho krev netece, ze. Moje zkusenosti s autorizovanymi servisy byly vesmes negativni. Neochota, nezodpovednost, nedbalost, natahovani na opravy za tisice, kdyz nekdy postaci neco rozebrat a vymenit komponentu. Prikladu bych mohl psat cely seznam, shrnu to kratce - nevzpominam si ze bych byl v autorizovanem servisu spokojeny at uz to s odvedenou praci, nebo s cenou, nebo s prehlizivym az arogantnim pristupem. Jisteho dne tomu vsemu nasadil korunu jeden muj kamarad, ktery drive pracoval jako mechanik v jistem autorizovanem servisu, kdyz mi rekl, ze si tam nekteri slabe placeni mechanici pomahaji tak ze opravuji doma vecer v garazi na fusku a dobre dily si nekdy "zapujci" z aut, ktere delaji pres den na dilne - vymenou za starsi, dosluhujici dily apod. Globalne vzato tyto zkusenosti mne dovedly k tomu, ze se autorizovanym servisum vyhybam sirokym obloukem. Jezdim se svym soukromym autem do mensiho soukromeho servisu, kde mechanik je zodpovedny za svou praci a vi, ze si musi zakaznika povazovat, proto odvadi dobrou praci za rozumne penize. Jiste se najdou dobre autorizovane servisy, ja jsem vyzkousel asi 6 AS a nemel jsem to stesti na ten dobry natrefit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.01.2010 18:25, RE: Zkušenost z neznačkovým servisem
Thor posted by:
Dle slohu a pravopisu je ti tak 13, ty držáku s TDi No hlavně když mu to pak dáš v naturáliích Božínku jestli vy nebudete .....
Já mam se servisem...značkovým..jinak vztahy!!! mám přímo naproti garáž a tak se znám skoro se všemi mechaniky Když něco potřebuji s některým to proberu anakoupím příslušný díl no a udělá mi to melouchem...na chalupě nebo v garáži....nechte také vydělat melouchářům jako za starých časů !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.08.2012 16:46, RE: Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
BohuslavB posted by:
Má poslední zkušenost s autorizovanými servisy: mám starší vůz Suzuki Baleno a chtěl jsem poprvé po pěti letech nechat vyměřit ventilové vůle a říkal jsem si, že raději ve značkovém servisu. Využil jsem e-mailové kontakty 3 pražských servisů Suzuki. Ozval se jen jeden. Nejprve se mě pán snažil do telefonu přesvědčit, že tam budou hydroštěly, když si nechal nadiktovat VIN uznal, že se vymezují mechanicky. Kalkulaci mi volal poté, co "zjistil" detaily. Prý těžko říct, že záleží od počtu podložek a...
S auto Heller mám taky nedobré zkušenosti. Vlastně přímo otřesné. Asi to je všede stejně protože jsem byla v Hellerovi v Ostravě a po výměně rádia nám poškrábali plasty i lak. (nove auto) Po měsíci jsme přivezli vykradené auto - smetli střepy z laku a tím jej poškrábali víc než zloděj- navíc se nám to tak snažili předat. Po dalších dvou měsících jsme u nich nechali auto po bouračce. Lakování opět katastrofa- různé důlky, fleky po leštění, nevyleštěné hrany.. k tomu ještě visely žárovky na drátkách místo toho aby je upevnili. Nic se nespravilo i přesto, že jsme je na chyby upozornili. Taky jsme zistili, že pojišťovně započítali geometrii, kterou (jak jsme zistili od jednoho jejich mechanika), vůbec nedělali. A reakce na stížnost? ? Žádná... pan Heller na nás kašle stejně jako jeho zaměstnanci. Neudělejte stejnou chybu jako my a jděte jinam...
respond
Petr4271
number of posts4
date of registration11.02.2014
Tuesday 11.02.2014 16:35, Spei Servis Praha
Přijel jsem s vozidlem na vyměnu tlumiče vyfuku. Bylo mi nabídnuto že na výkon motoru (130kw) tlumič vyrobí. Souhlasil jsem s řešením i cenou (5-6 tis) Po opravě a převzetí vozidla jsem se nestačil divit. Na vozidle namontován tlumič z druhovýroby pro dodge caravat o parametrech do 88 KW !! Zvuk vozidla otřesný, při otáčkách motoru od 2 tis se v autě nedá vydržet, od rezonancí bolí hlava. Na reklamaci mi bylo sděleno, že jsem měl ještě možnost montáže originálního dílu. Nejsem profesionál abych se v dílech a těchto věcech vyznal od toho (alespoň jsem si to myslel) je spei servis. Řešení i službu mi nabídli a já ji v důvěřivosti přijal. Následně jsem si ze zajimavosti našel cenu zmíněného tlumiče na dodge caravan která se pohybuje těsně pod hranici 2000kč, takže marže servisu okolo 2-3 tis plus práce. Nádhera. Asi nemusím říkat že oprava se dělala již jinde. Velice nedoporučuji a tento případ pouze potvrzuje kvalitu a úroveň českých řemeslníků.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.02.2014 17:01, RE: Spei Servis Praha
Petr4271 posted by:
Přijel jsem s vozidlem na vyměnu tlumiče vyfuku. Bylo mi nabídnuto že na výkon motoru (130kw) tlumič vyrobí. Souhlasil jsem s řešením i cenou (5-6 tis) Po opravě a převzetí vozidla jsem se nestačil divit. Na vozidle namontován tlumič z druhovýroby pro dodge caravat o parametrech do 88 KW !! Zvuk vozidla otřesný, při otáčkách motoru od 2 tis se v autě nedá vydržet, od rezonancí bolí hlava. Na reklamaci mi bylo sděleno, že jsem měl ještě možnost montáže originálního dílu. Nejsem profesionál abych se v dílech a těchto věcech vyznal od toho (alespoň jsem si to myslel) je spei servis. Řešení i službu mi nabídli a já ji v důvěřivosti přijal. Následně jsem si ze zajimavosti našel cenu zmíněného tlumiče na dodge caravan která se pohybuje těsně pod hranici 2000kč, takže marže servisu okolo 2-3 tis plus práce. Nádhera. Asi nemusím říkat že oprava se dělala již jinde. Velice nedoporučuji a tento případ pouze potvrzuje kvalitu a úroveň českých řemeslníků.


Jasně, oprava se dělala jinde, takže Spei prychy zůstaly. Řešení Win-Loose. Správný postup je udělat vyrvál, písemná reklamace, uvedení do odpovídajícího stavu, prostě vyvíjet tlak, aby se podobné věci nevyplatily. Takhle si vydělaly 2 servisy na jednom úkonu.
respond
epso
number of posts5
date of registration30.01.2014
Wednesday 19.02.2014 14:28, Hrůza...
První, čeho se musí majitel nového vozu vyvarovat je NEPUSTIT AUTÍČKO Z OČÍ !!! V opačném případě mají zaměstnanci autoservisu nutkavý dojem, že vaše auto je samoobsluha a bankomat v jednom, a vy se pak nepřestanete divit. Mohu dokladovat, ale to je asi tak všechno. Majitele servisu zatloukají a značku to nezajímá /tedy alespoň VW/. Jedinou cestou v době, kdy si člověk bez diagnostiky pomalu nevymění ani žárovku je osobní přístup v malém servisu a stejně si raději vezmu dovolenou a půl dne klábosím s mechanikem. Ono snad nejde ani o peníze, jako o ten pocit, kdy se už na mazla nemůžete spolehnout. Já to nesnáším a vůz, který by stál v servisu bez dozoru je pro mě znehodnocený. Tuhle zkušenost, kterou jsem draze zaplatil dávám zcela zdarma. Není to nic chytrého, ale jinak to dnes neumím.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.