0
back
 

diskuze k tématu: V Česku jsou jedny z nejlevnějších aut v Evropě

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 07:57,
je to fain,že zlevňujou.Aspoň si mi začátečníci můžeme koupit ojetinu za dobrý peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 08:31, Směšné
Nevím jak komu, ale mně tyto nářky o dotování aut přijdou celkem směšné. Pokud se mi něco nevyplácí nebo se neumím prosadit, tak to raději nedělám.
A ten status, který má u nás auto vyjadřovat, je taky k popukání, když poměrně zásadní podíl soukromých aut je koupen z druhé ruky. V tomto duchu by mě zajímala odpověď, kdo má vyšší společenský status, zda majitel nového Logana nebo majitel ojetého Mondea, obě auta pořízená za stejnou cenu. Na tyhle bláboly se snad chytí jen někdo chudý duchem. Pokud se dobře pamatuju, tak se Škoda docela dost napakovala na šrotovném a zrovna němci si je dost kupovali.
Mně tedy vůbec nevadí, že jdou ceny aut dolů, alespoň mám naději, že si za svých 4-6 platů koupím jednou konečně nové, ale které mi bude vyhovovat- žádná z nouze ctnost, víc já do pořízení auta investovat nehodlám ani v budoucnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 13:27, RE: Směšné
David V posted by:
Nevím jak komu, ale mně tyto nářky o dotování aut přijdou celkem směšné. Pokud se mi něco nevyplácí nebo se neumím prosadit, tak to raději nedělám.
A ten status, který má u nás auto vyjadřovat, je taky k popukání, když poměrně zásadní podíl soukromých aut je koupen z druhé ruky. V tomto duchu by mě zajímala odpověď, kdo má vyšší společenský status, zda majitel nového Logana nebo majitel ojetého Mondea, obě auta pořízená za stejnou cenu. Na tyhle bláboly se snad chytí jen někdo chudý duchem. Pok...
Tat tak..Ono dotování je docela kravina. Možná má prodejce na autě málo, nebo nic, holt to nahoní servisem, nebo prodejem vyšších tříd, kde prostor na vyšší marži je. A samotní výrobci/dovozci? Samotná výrobní cena auta je o dost nižší, než prodejní, ale zahrneme - li do "ceny" náklady na marketing, vývoj, odpisy strojů, zařízení či budov, tak to u malých aut můžeme prezentovat jako "dotaci". Proč se ale výrobci/dovozci předhánějí v oněch "dotacích" určitého segmentu? Že by si to v konečném účtování neuměli spočítat? Právě, že asi umí, a to dost dobře. Ne nadarmo se říká, že kdo brečí, tomu se má ještě ubrat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 16:31, RE: Směšné
Pepe posted by:
Tat tak..Ono dotování je docela kravina. Možná má prodejce na autě málo, nebo nic, holt to nahoní servisem, nebo prodejem vyšších tříd, kde prostor na vyšší marži je. A samotní výrobci/dovozci? Samotná výrobní cena auta je o dost nižší, než prodejní, ale zahrneme - li do "ceny" náklady na marketing, vývoj, odpisy strojů, zařízení či budov, tak to u malých aut můžeme prezentovat jako "dotaci". Proč se ale výrobci/dovozci předhánějí v oněch "dotacích" určitého segmentu? Že by si to v konečném účto...
...není to tak dlouho co se vyplatilo kupovat nové auto kdekoliv v evropě,jenom né u nás...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 20:32, RE: Směšné
Pepe posted by:
Tat tak..Ono dotování je docela kravina. Možná má prodejce na autě málo, nebo nic, holt to nahoní servisem, nebo prodejem vyšších tříd, kde prostor na vyšší marži je. A samotní výrobci/dovozci? Samotná výrobní cena auta je o dost nižší, než prodejní, ale zahrneme - li do "ceny" náklady na marketing, vývoj, odpisy strojů, zařízení či budov, tak to u malých aut můžeme prezentovat jako "dotaci". Proč se ale výrobci/dovozci předhánějí v oněch "dotacích" určitého segmentu? Že by si to v konečném účto...
no,já bych s tím ubíráním moc nepřeháněl.On si málokdo umí představit kolik peněz musí automobilka investovat do vývoje,marketingu,neustále více i do zaměstnanců,do plnění ekologických limitů atd... to jsou desítky až stovky miliard a když se to spojí s tak velkým tlakem na cenu tak to pro některé může skončit špatně.Chápu,že někteří si řeknou - pro mě dobře,ať klidně skončí,ale dovedete si někdo představit několik krachujících automobilek v Evropě?A věřte tomu,že někteří k tomu skutečně nejsou daleko - viz nedávno OPEL v SRN - kdo by to byl řekl?V konečném důsledku na to doplatíme uplně všichni,jejich dodavatelé,dodavatelé jejich dodavatelů,dále nižší kupní síla z důvodu propouštění atd.... Mám pocit že si to nikdo neuvědomuje.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 21:46, RE: Směšné
anonym posted by:
no,já bych s tím ubíráním moc nepřeháněl.On si málokdo umí představit kolik peněz musí automobilka investovat do vývoje,marketingu,neustále více i do zaměstnanců,do plnění ekologických limitů atd... to jsou desítky až stovky miliard a když se to spojí s tak velkým tlakem na cenu tak to pro některé může skončit špatně.Chápu,že někteří si řeknou - pro mě dobře,ať klidně skončí,ale dovedete si někdo představit několik krachujících automobilek v Evropě?A věřte tomu,že někteří k tomu skutečně nejsou ...
Tak tohle je v zemi ojetin, paštik a vražd pláč na úplně špatným hrobě. Český "dotovaný" - ano, pořád se tomu musím smát - trh žádnou automobilku nepoloží. A pokud ano, pak je to v pořádku. A jak automobilky investují do zaměstnanců? Přesunem do zemí s levnější silou, najímáním zahr. dělníků, živením odborářů? Ale ale...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.03.2011 23:03, RE: Směšné
anonym posted by:
no,já bych s tím ubíráním moc nepřeháněl.On si málokdo umí představit kolik peněz musí automobilka investovat do vývoje,marketingu,neustále více i do zaměstnanců,do plnění ekologických limitů atd... to jsou desítky až stovky miliard a když se to spojí s tak velkým tlakem na cenu tak to pro některé může skončit špatně.Chápu,že někteří si řeknou - pro mě dobře,ať klidně skončí,ale dovedete si někdo představit několik krachujících automobilek v Evropě?A věřte tomu,že někteří k tomu skutečně nejsou ...
Opel má možná problémy, ale VW naopak kvete a chce se stát automobilkou číslo 1 a daří se mu. Škoda na tom taky asi není nijak špatně. Nedochází prostě jen k oddělování zrna od plev? V Německu se prý říká že: Z každého aute se časem stane Opel. Může si za to Opel sám, nebo mu všichni neprávem křivdí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.03.2011 15:15, RE: Směšné
Petr S posted by:
Opel má možná problémy, ale VW naopak kvete a chce se stát automobilkou číslo 1 a daří se mu. Škoda na tom taky asi není nijak špatně. Nedochází prostě jen k oddělování zrna od plev? V Německu se prý říká že: Z každého aute se časem stane Opel. Může si za to Opel sám, nebo mu všichni neprávem křivdí?
Tak jako VW dnes neoprávněnně těží z dobré pověsti kdysi spolehlivých aut, tak Opel vlivem úsporných opatření koncem 80-tých a počátkem 90-tých let dlouho doplácel na pověst nekvality. Opel chtěl šetřit, tak kupoval subdodávky s horší kvalitou a vůbec nejvíce šetřil na antikorozní úpravě. V těchto ohledech se mu dříve konkurenti hodně vzdálili. Na druhé straně byl Opel lidovka, která si na nic nehrála a jeho motory snesly slušné porce km i nevybíravé zacházení. 2 Opely mi říkaly pane a ani na jeden si nemohu ztěžovat. Jediné, co jsem jim mohl vyknout bylo to rezavění. A na různá auta jsou různá pořekadla:
Jede Opel fuert ein Trotel. Bring Mich zur Werkstatt nebo taky Budes Mocno Wydavat, Fix It Again Tony nebo Fehler In Alle Teil a snad nejznámější Fix Or Repair Daily. Asi zrovna tyhle vozy leží lidem nejvíce v žaludku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.03.2011 18:59, RE: Směšné
David V posted by:
Tak jako VW dnes neoprávněnně těží z dobré pověsti kdysi spolehlivých aut, tak Opel vlivem úsporných opatření koncem 80-tých a počátkem 90-tých let dlouho doplácel na pověst nekvality. Opel chtěl šetřit, tak kupoval subdodávky s horší kvalitou a vůbec nejvíce šetřil na antikorozní úpravě. V těchto ohledech se mu dříve konkurenti hodně vzdálili. Na druhé straně byl Opel lidovka, která si na nic nehrála a jeho motory snesly slušné porce km i nevybíravé zacházení. 2 Opely mi říkaly pane a ani na je...
No a taky se nesmí zapomínat na jednu dost podstatnou věc: VW je státní podnik (stejně jako třeba Renault) a tak není složité uhodnout co se stane ( a stává), když jde podnik v některých letech do červených čísel, že. Ne všechny automobilky mají tak luxusní polštář.....
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.