0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat zánovní a úsporné benzínové SUV?

category of topic classification: japonská vozidla, korejská vozidla
ptace
number of posts8
date of registration01.10.2013
Friday 24.05.2024 08:26, Kombi
Připomíná mi to přání mít kulatý čtverec. Ale řešení bych měl: kombi. Reálně v něm bude stejně místa, jen bude lépe využitelné, než to, co je nad hlavou. O převozu delších předmětů nemluvě. Jestli jde o "variabilitu", může mi někdo vysvětlit, co smysluplně využitelného SUV nabízí navíc?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 24.05.2024 09:51, RE: Kombi
citation:
reakce na: ptace, 24.05.2024 08:26 (Připomíná mi to přání mít kula ...)


Tady je přímo požadavek na vyšší stavbu karoserie kvůli nasedání, což je v podstatě jediná výhoda SUV, všechno ostatní je skutečně horší než u kombi stejné třídy, ať jde o prostor, jízdní vlastnosti, spotřebu...

Pokud něco spolehlivého, tak Lexus, Toyota, Mazda, Suzuki a vybrat si adekvátně velký model. Hybrid / plug-in hybrid bude mít v městském a příměstském provozu zajisté nízkou spotřebu. Na dálnici ovšem ne, tam si čelní plocha vybírá svou daň.
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Friday 24.05.2024 10:49, Honda Jazz
Dva roky zpět si rodiče koupili první nové auto.
Honda Jazz ve výbavě crosstar. Samotný jazz je něco mezi malým autem a malým mpv. Tato výbava k tomu přidává nějaké oplastování, zvýšený podvozek a takový punc falešného suv.
Hybridní pohon je úsporný ve městě, dostatečně svižný a úsporný mimo město a neztratí se ani na dálnici - byť tam to auto není určené. Snad jedinná nevýhoda auta je cena - na druhou stranu konkurence s podobným pohonem a výbavou není levnější...

Trochu mimo téma - ale všiml jsem si že nová suv se trochu odchylují od směru aut se zvýšeným podvozkem a jsou to kříženci kombíků a mpv s opravdu mírně vyšší světlou výškou. Oproti klasickým mpv je jedinný rozdíl ve výraznější kapotě a již zmíněná trochu větší světlá výška. To tak trochu ukazuje, že automobilky začínají reagovat na to, co zákazníci chtějí, a ne na to, co si zákaznící myslí, že chtějí...
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 25.05.2024 12:26, Když malé, tak aspoň pořádné.
Mje jasná volba je Subaru XV. A mám pro to hned řadu důvodů. jednak to, že jsme Subarista. Mám 4. auto této značky, nyní předpolsední odel OPutbacku MY 2021, nájezd cca 20.000km zatím. VCo se týká světových recentí napříč periodiky, na nové modely není nikde žádné kritiky. Potvrzuji. Jízdní projev je famózní, jezdil jsme v německých premiobých značkách jako E350, A6., ale OTB je prostě dál. Co s etýká pohonu, tak mám ještě poslední nepřímovstřik, který jsme vyloženě a dlouho shánel, v době koupě byly již modely s GPF a přímým vstřikem. nemám nic z toho. Ale to hlavní: spotřeba: věřte si mně nebo, za ty tři roky, co ho mám, mám sumární průměr 6,3/100!!!!!K tomu 2,5 s 129kW a 4x4. kdo tohle dosáhne dnes klidně v naftě??? Nevím o ničem. Když jedu do ostravy, kamžto nyní velmi často jezdím, tak na trase Šumperk ostrava přes bruntál nemám problem dostat se pod 6/100!!! (Ve dvou lidech), rychlosti na limitech. V zimě - nou koment. Systém X-drive je prostě bombice na entou, v režimu SNow nemám problém zvládnout to, co nedá mnohdy ani Landcruiser, to je opravdu funkční systém, který prostě potvrzuje světové reklamy. K tomu 10*/10 za bezpečnost, eyesight system a td... A z tohoto je 90% v XV. XV vychází z imprezy, čili je to nižší střední třída. Převodovka CVT je návyková, já se přiznám, že zpočátku jsem to nechtěl, ale to ze mě mluvila mladická nerozvážnost. Dnes jsem za ni rád. Je to systém pro lidi, kteří si na silnici už nepotřebují nic dokazovat. Klid, pohoda, ticho. DOma zařadím a doma vyřadím. Auto jede naúprosto pohjodve v klidu bez škubáník cukání, chaotického podřazovánía halvně bez toho tzv. vysyvač-efektu", jak o tom píší mnozí, co s CGT nemají žádnou osobní zkušenost. Ve sport- modeu je simulace klasické AT přímo dokonalá. Nyní váhám také ještě nad malým SUV a volba je Suzuki S-Cross nebo XV. Nic jiného nemá dnes ty vlastnosti, které já od auta požaduji. Ale s oheldem na dostupnost servisu (Subaru mám u domu), tak to bude asi opět Subík, ale nyní XV. Sorry za překlepy, spěchám ....
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.