0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit SUV na silnici?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 00:36, rada
Nechápu 2 věci. Za prvé proč ten strach z korejců. Myslím, že dnes již vyrábí naprosto srovnatelná a určitě spolehlivější auta než evropani. Sám jsem jezdil Terracanema potom Santafe od roku 2002 až do letoška a neměl jsem s těmito vozy nejmenší problém, tudíš je musím hodnotit jako velice spolehlivé. Druhou věc ,kterou nechápu, je proč si někdo kupuje SUV pro jízdu po silnici, pokud tedy nemá potřebu tahat třeba karavan(já tahal nákladní přívěs). Žádné SUV není tak pohodlné, jako osobní automobil ve stejné cenové a velikostní třídě. O spotřebě, jízdních vlastnostech, dynamice a radosti z jízdy nemluvě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 00:43, rada
SUV se Vám zřejmě líbí,to chápu. Ale nechápu hospodské kecy o nespolehlivosti korejských vozů. Nepíšu že za málo peněz,ale že za ménně peněz = dost muziky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 08:52, rada
no já zase nechápu...proč by SUV mělo být méně pohodlné než normální osobní auto??? Máme CRV rv 2003 a když pominu naprostou spolehlivost (za téměř 6 let opravdu ani jeden problém) a pominu že motor šlape jak hodinky....uvedu MOJE DŮVODY PROČ JE SUV LEPŠÍ NEŽ BĚŽNÝ OSOBÁK: -vyšší posez=přehled=daleko příjemnější nastupování, šířka interiéru=pohodlnější sezení vzadu pro tři osoby...vzadu rovná podlaha bez středového tunelu=pohodlnější sezení pro cestujícího uprostřed...polohovatelná a sklopná zadní opěradla...posuvná zadní sedadla, veliký "kufr" 540-620 l, pohon 4x4, pneu 15" spolu s relativně vysokými "boky" zaručuje komfortní přejezd všech městských nástrah(koleje , výtluky, atd..)...určitě budou mít normální osobáky lepší jízdní vlastnosti (i když jak a které) ale co se týká pohodlí...nevím nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 10:24, rada
Doporučuji ZVÁŽIT Subaru Legacy, popř. Škodu Octavii 4X4 (popř. Scout). Pokud už nutně musí být SUV, pak Subaru Forester. Na silnici podle mě nic lepšího nenajdete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 10:25, rada
Nejprve bych se zamyslel,zda neexistuje lepsi volba nezli SUV,ty ktere mate vyjmenovane,jsou relativne male a po strance prostoru je zastoupi kdejaky kombik,budete mit nesrovnatelne nizsi naklady,nepocitejte jen naklady na palivo....Take se divim,ze jste vynechal Korejske vozy,maji dnes srovnatelnou kvalitu.Dnes totiz kazdy vyrobce setri a tak jsem treba na svem BMW,ktere ma 4 roky zjistil,ze sice naoko vypada huj,ale vespod je fuj,zinek jen na vrchnim plechu,spodni jsou obycejne a zacinaji rezatet,neuveritelne u auta,ktere stalo pre mega..-.v servise jen podotkly,ze je to normalni a az to prorezne tak to vymeni.Kdybych koupil kdejakeho korejce udelam lepe,kolegove maji Hyundaie,nejstarsi ma 9let a ani jeden nema korozi,ja bohuzel ano.Z vaseho vyberu bych volil Suzuki Grand Vitara kdokoliv ji ma,chvali si ji,Toyota Rav je spolehliva ale opet jsem videl nove kousky orezle-neco jako problem s korozi u Mazdy6,kdy po dvou letech kvetly zadni lemy diky konstrukcni chybe.U Hondy neni pekny interier.Coz takhle treba Mitsubishi Outlander?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 11:24, rada
Nissan X-trail 2.0dCi(T31) je to univerzál připraven téměř na vše. )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 11:35, rada
Zvazil bych, zdali vubec SUV.
Mondeo Kombik toho odveze stejne, ne-li vic.
S retezy toho vyjede na horach taky dost.
U SUV pocitejte s proklate vyssi spotrebou, vyssi aerodynamickou hlucnosti, na dalnici pojedete pospolu s Fabiemi HTP a v zatackovitychy silnickach budete ty Fabie HTP dokonce brzdit.
Neni nic trapnejsiho, nez SUV za mego a pul, ktere se v zatackach naklani jako Skoda 1203 a brzdi za sebou stary Focus v cene sto klacku.
SUV na silnici slouzi jenom jako penis enlargement device. Jinek je to k hovnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 11:37, rada
kto chce SUV tak BMW X3.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 11:41, rada
Mohu vám přispět zkušeností ze dvou aut, které používám, a to Hondy CR-V a Subaru Legacy.
Honda CR-V i-CTDI. Skutečně vynikající vnitřní prostor i zavazadelník. Výborný úsporný a tichý, jakoby zvonící diesel s krásným zátahem. Jako dálniční dostavník skvělé řešení, nesmírně pohodlné cestování, po 1000 km vylezete jako by se nic nedělo. Nicméně zatáčky zvládá jako... jako.. jako SUV. Nechce se mi říct rovnou, že to stojí za starou belu, ale v porovnání s oním druhým vozem to tak bohužel je. Ze zatáčky se valí bezmála dvě tuny, auto se naklání, posádka vevnitř lítá, máte pocit že to nedopadne dobře. TO samé platí pro náhlé změny směru jízdy. A to je na tom CRV z hlediska jízdních vlastností na silnici oproti konkurenčním SUV velmi dobře.
Pokud chcete auto používat opravdu jen jako silniční kočár a nevyužite ani 4x4 ( hory, sníh a podobně), případně se pohybujete jen na kvalitních silnicích, zvážil bych ještě vozy jako například BMW 5-er a podobnou konkurenci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 12:02, rada
Když SUV na silnici, tak asi spíš crossover. Ty se ale myslím před třemi lety ještě nedělaly. Z tvého seznamu mi jako nejvhodnější připadá CRV. Já drandím Mazdu CX-7, jede jak raketa, zatáčky a kopce si vyloženě užívám. Ale... velká spotřeba, nic moc kufr, nedá se tahat těžký vlek. Hlasuji tedy pro Hondu. O korejcích jsem taky neslyšel pozitiva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 12:31, rada
Zatím nikdo nejmenoval LADA-NIVA, produkt ruské automobilky, odzkoušený v jejich podmínkách, není nic lepšího, dá se slepit z různých dílů z jiných aut! Žádná elektronika, vše ručně opravíš a jezdí na všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 13:03, rada
Obava z korejských SUV je zbytečná. Naopak, Korejci se zlepšují raketovým tempem model od modelu. Jezdil jsem 3 roky s Tucsonem, nejel jsem na něm 130 tis. km a neměl jedinou závadu, kromě výměny žárovky. Teď mám už skoro rok Santa Fe, automat, turbodiesel, je v kůži a se vším vybavením a je to docela bezva auto, velké a pohodlné. Není to sice žádná raketa ale po dálnici jezdí 160 a ve sněhu na horách, kam jezdím každý víkend, nemá problém. A cena oproti SUBARU nebo BMW byla přijatelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 13:17, rada
Nic lepšího nenajdeš,než SUBARU-FORESTER!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 13:18, rada
Obava z korejských SUV je zbytečná. Naopak, Korejci se zlepšují raketovým tempem model od modelu. Jezdil jsem 3 roky s Tucsonem, nejel jsem na něm 130 tis. km a neměl jedinou závadu, kromě výměny žárovky. Teď mám už skoro rok Santa Fe, automat, turbodiesel, je v kůži a se vším vybavením a je to docela bezva auto, velké a pohodlné. Není to sice žádná raketa ale po dálnici jezdí 160 a ve sněhu na horách, kam jezdím každý víkend, nemá problém. A cena oproti SUBARU nebo BMW byla přijatelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 13:47, rada
Jeden čas jsem jezdil s Hyundai Tucson a byl jsem hodně sklamanej - špatnej automat, velká spotřeba a když jsem jel po polní cestě, tak jsem myslel, že se auto rozpadne. Myslím, že dobrou volbou je Suzuki Vitara - redukce, uzávěrka diferenciálu - když je potřeba, tak je použitelná i v mírnym terénu. Neni totiž větší sranda, než když SUV nemůže vyjet ani z drobet zabahněného pole
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 14:09, rada
SUV na silnici - stejný nesmysl, jako jezdit na horském kole po asfaltu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 15:36, rada
Mám CRV Hondu, už tři roky. Problémy akorát s diferenciálem pazvuky při velkém rejdu. Velké prostorné slušný kufr. Velice solidní jizdní vlastnosti na silnici a v lehčím terénu. Také spotřeba, mám benzín není tak hrozná oproti Koreji. Líbí se mi také Toyota RAV je trochu menší, ale vepředu má více prostoru pro řidičovi nohy než třeba Honda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 15:47, rada
SUV je jenom hračka, či chlouba, chlapů. Jízdní vlastnosti o ničem, zvlášť na silnici, kde chcete jezdit především.
Kupte si kombíka pro rodinu, LandRovera do hor, sporťáka pro radost, malé auto pro ženu, prostě cokoli, ale SUV.....proč?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 16:30, rada
Mel jsem Subaru Forrester Sturbo a byl jsem naprosto spokojeny. Jak tu nekdo zminoval 130 000 km be zporuch je komicke, to je AUTO teprve zajete
Je treba si hlavne ujasnit na co to SUV potrebujete, pokud vam jde o dostupnosti terenu a tahani privesu s vetsim nakaladem nebal bych se jit do Legacy Outback a pokud je to vetsi teren, neni auto problem zvednout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.03.2009 16:45, rada
Multipla je auto. Rychlé, bezpečné a vysoké...
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.