0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto pro tažení těžkého přívěsu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 06:36, rada
Tak jak nemam koncern rad, tak v pripade tahani platonaku s autama bych doporucil Audi A6 2,5 TDI manual ve sve stare petivalcove verzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 06:51, rada
Santana 2,8 TD, vypadá jak Land Rover, jezdí jak Land Rover a tažné 3000 kg. Je to čistokrevný off road.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 07:53, rada
Pokud i v terénu tak jednoznačně Nissan Patrol, ale jedině s motorem 2.8td. Novější 3.0d nebrat je velice poruchový. Ještě můžu doporučit Toyotu Land Cruiser, motory jsou spolehlivé všechny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 09:36, rada
Dobrý den! Pokud mohu,doporučuji Vám Nissan Patrol 2.8td,v případě že seženete více peněz pak je jednoznačná volba a sázka na jistototu fantastická Toyota Land Cruiser,ovšem pouze za předpokladu že servis je skutečně nešizen,pokuste se absolutně se vyhnout autobazaru,k výběru přizvěte odborníka a budete s Toyotou maximálně spokojen. Je to auto nesmírně kvalitní,v terénu absolutně skvělé,pohodlné,má vynikající hydropneumatické pérování-myslím tím velký LC,malý d 4d taky stojí za zvážení-to pérování je skutečně prosté závad. Jen si u Land Cruiseru nesmíte plést že bezporuchovost rovná se nízké provozní náklady!!!!!! Jen za 200 tisíc myslím že nemáte šanci sehnat nic dobré,a to nemluvím o Toyotě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 12:58, rada
Zvážil bych Mercedes ML 270CDI, měl by se vejít do limitu, nabidka bude velká. Ideální auto by asi byla Toyota LC 100, ale ta se do fin.limitu nevejde, navíc je servisně poměrně drahá, nicméně 4,2td motor je ještě ze staré školy a pokud má odpovídající servis, je téměř nezničitelný. Nissan Patrol je ikona, ale dost trpí na korozi, včetně rámu, motor 2,8td nebude o mnoho silnější než 2,2Opel, pozor na prasklé hlavy válců. Motor 3,0 je průser, raději se mu vyhnout, mnoho jich dojezdilo na propálené písty.Pokud Nissan, možná raději Terrano 2 2,7td, bude levnější a i nabídka bude větší, žádný trhač asfaltu to ale také není.Další možnost je Land Rover Discovery, 1. generace má podvozek téměř stejný jako Defender, navíc motor2,5TDI není sice moc výkonný, ale sežere i stolní olej ze supermarketu. 2generace má už nezávislé zavěšení na přední nápravě, motor 2,5td 102Kw původem snad od BMW, nicméně spolehlivostí a servisní náročností se nemůže rovnat předcházejícímu motoru původem od Iveca. Pak už mě napadá jen Opel Monterey, ale to už bude poměrně starý, Jeep Grand Cherokee (2,7cdi nebo 4,7 osmihrnek přestavět na lpg), případně Kia Sorento 2,5tdi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 15:53, rada
Dříve jsem tahal náklady Land Cruiserem 100 4,2TD 2003 a spotřeba 14-17 nebyla zrovna ideální. Při mém prodeji měla najeto 230.000km a byli nutné obrovské náklady na servis, i přes to, že jsem byl první majitel a auto jsem velmi šetřil.

Nyní používám 2x Ssangyong Rexton a skvělý.

1. Rexton 2,9TD, má nezničitelný motor, rám, tuhou zadní nápravu, orig.TZ 3.500kg, ale hlavně redukční převodovku. Motor má sice jen 88kw, ale stačí. Funkčně jednoduché auto, za babku opravitelné a spolehlivé. Navíc do nádrže nemusíte lít naftu, ale např. olej do 25kč/1L - na životnost motoru to nemá vliv. V DE jich u kolegy jezdí cca 12ks na slunečnicový olej 1euro/1L s příhřevem paliva pro zimní období. Každý z nich má přes 200-300.000km. Spotřeba 10,3L, stálý zadní náhon, přední se připojí podtlakem, nebo mechanicky.

2. Rexton 2,7XDi stálý pohon 4x4, redukční převodovka, TZ 3.500kg. Také bez potíží, stálý pohon všech kol výborný pomocník, dlouhodobá spotřeba 10,3L. Tady se musí jako u všech nových aut hlídat kvalita nafty a měnit dražší naftový filtr a separátor vody. Motor jako takový skvělý, převodovka také, stálý pohon bez potíží.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 15:58, rada
Možná by stálo za to podívat se po větším SUV/off-roadu v benzínovém provedení a předělat jej na LPG. Vždy jsem byl proti LPG, ale cena 1L -10% ztráta ve spotřebě stojí za uvážení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 19:15, rada
zdravím, pokud chceš něco co opravdu tahá, jede a vydrží, měl bys popřemýšlet o fordu F150, dodge ram, nebo chevrolet blazer. ta auta jsou na náklad stavěná a s přívěsem jedou 180km/h i do kopce (o sílu nemusíš mít obavy), pokud zvolíš diesel 6,5l V8 neutaháš nikdy a spotřebu budeš mít kolem 14l nafty, pokud zvolíš benzín, volil bych lpg protože s nákladem si vezme V8 mezi 15-20l/100km, záleží samo na obsahu, ale 5,3l je malý, volil bych větší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2012 21:25, rada
Bmw x5 3.0d první generace?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 07:45, rada
MG RR je vážně srandista. Tu měl A8,jindy LC,onehdy Gulfstream,prosím vás,neberte toho cvoka nikdo vážně,je duševně nemocný,holt mg rr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 08:05, rada
neprovokuj ho, nebo se tu za chvilku objeví sloupečky dosažených spotřeb jako důkaz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 08:06, rada
Michale, máš osobní zkušenost s Duramaxem? Tj. s těma šílenýma šestiapůllitrovýma americkýma dieslama?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 11:05, rada
nějaká zkušenost by byla, vozili jsme s tím auta a motorky z belgie na velkejch podvalech,nebo materiál na stavby, technicky lze na F150 a podobný jezdící domy připevnit tažné až na 5t, ale u nás to předpisy nedovolují - dáš tak 3,5t.k těm motorům - jsou háklivý na olej, ten se musí měnit často a kvalitní, žádnej longlife bordel ani intervaly, pak vydrží...např o vstřiky se bát nemusíš nikomu koho znám se nepodělaly (např. VW má ted v USA problem - lidi se s nimi soudí protože nevydrží), nutno říct že maj míň kvalitní paliva - sirnatý. samozřejmě ani jedno z těhlech aut nepojede za 7l jako transit s podvalem, ale o to tu nejde. benzíny nezabiješ je to klasika se samostavným OHV rozvodem (není to žádnej točivec do 7500 ot, ale tahá to jak blázen). polyká to hlavně v poho naše kvalitní paliva vč. lihu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 13:01, rada
Kia Sorento do roku 2009...TZ na 3500Kg..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 13:24, rada
nechtěl jsem to na tahání, jen tak pro sebe na hrkání po městě a sem tam na hory. Benzín v takovém autě bude brát bez mrknutí oka 22 myslím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2012 16:58, rada
Měli by vám za Vaše chování dát ban.
Nenapdalo Vás, že pracuji z auty?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.11.2012 00:56, rada
Ze svých zkušeností doporučím Bmw X5,160 kw,3.0d a hlavně manuál. Tažné bez problémů,sám jsem na tomhle voze využíval. S naloženým vlekem se opravdu dá pohybovat do 10 litrů. Poslední slušný naftový šestiválec. Skromný,lehce udržitelný. Je sice slabě přes Váš cenový limit,ale je to rozumnější volba než zmiňované Land Cruisery. Sám jsem zkoušel typ 120,motor 4.2 td. Super motor,asi ideální na tahání,ale servis víceméně nutný v Toyotě(vzduchový podvozek,tlumiče). Při nájezdu nad 200 000 už se z něj stává kasička i když nešetříte servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2012 10:54, rada
Ted to řešil bratr, objezdili jsme několik bazaru i soukromých unzerátů. Viděli jsme F150, LC120, i Defendra s korbou, stav těchto aut za 200 Kč je kasička na papírový, ne na drobný. To nemá cenu, když to potřebuje používat na práci. Když jsme spočítali co by do toho do cca pul roka musel dát(jen co majitel vyjmenoval) tak většinou vyšlo dalších 150 tis za opravy. Tak prodal svýho osobáka renaulta a pridal tech 200 a koupil Nissan Navara 2,5 v automatu. rok 2007 z jiné firmy co si koupila nový kus. Cena pro něj 350 tis kilokorun. Auto má neskutečnou trakci v terenu, uzavěrku i redukci. Utahne 3,5T na kouli má to v TP. Jedinná nevyhoda je, že je lehké s tak těžkým valníkem, takže když veze bobika na valniku musí mít na korbě hozeno cca 150 kg, aby to nehrabalo(dává tam vidle a lžíci). Po silnici to jede pohodlně a není problem i stošedesát, víc jsme stím zatím nejeli. Vevnitř vpředu pohodlné jak každý osobák, vzadu to taky 500 km dva lidi vydrží, ve třech už to není nic moc ani 100 km. Zatim najeto cca 7 tis km a velká spokojenost. Spotřeba 10 bez vleku 14 s vlekem, ale fakt tahne 3,5 tuny..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2012 12:12, rada
To asi tazatel slyšet nechtěl, myslim že kdyby měl na auto 400 litrů neshání auto za 200 , osobně bych šel do nějaké Ameriky s LPG. Grand Cherokee atd. Popřípadě Patrol, ale tam skoro jiná možnost než 2,8Td není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2012 13:13, rada
nevím jestli se to může takhle tady reklamovat, ale momentálně je jeden Grand Cherokee 4,7i v plné výbavě overland na prodej za 150 bez TZ. na offroadforum
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.