0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla - zkušenosti majitele po 25 tis. km

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 15:49, aaa
eftik posted by:
http://auto.idnes.cz/test-autobazaru-dopadl-dobre-nepodvedli-nas-fzu-/auto_ojetiny.asp?c=A091005_164112_auto_ojetiny_fdv
áčka to vyhrály. Třeba Horst se o pár příspěvků víš tvářil jako by je neměl rád :) je v tom článku pár nesrovnalostí se skutečností,což ,ale autoři nemají šanci běžně zjistit. Poměrně povedený článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 15:54, RE: bez předmětu
David V posted by:
To se velmi těžko posuzuje. Faktor stáří také není úplně nevýznamný, stejně jako kvalita silniční sítě, po které se auto pohybuje. Pokud auto jezdilo tak velké nájezdy, dá se usoudit, že se spíše pohybovalo rychle po relativně kvalitních cestách, takže může být z 3 roky opravdu v lepší kondici, než stejně starý vůz provozovaný ve městě i s polovičním nájezdem. Takže se neustále vystupuje a nastupuje - vše je ošuntělé a sedačka prosezená (řidič není vždy střízlík). Neustále se řadí a zatáčí a šla...
To máte určitě pravdu, ale u mnoha, opravdu mnoha bazarových aut to bije do očí až příliš, aby to šlo svést na městský provoz. Nové auto jsem měl jen jednou v životě, služební, a za 1,5 roku jsem s ním najezdil 50 tisíc km, z toho asi třetinu po městě. Když jsem je vracel, mohlo jet z myčky přímo do autosalonu - bylo jako nové... Chápu, že na někerých autech se podepíše i majetel, ale co si troufnou nabízet v některých bazarech jako stotisícové auto, to je fakt na facku - tak by to nikdo nedokázal vybydlet, ani kdyby vystupoval a nastupoval každých pět minut...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 16:34, RE: bez předmětu
Horst posted by:
Tak ono těch najetých kilometrů bude nejspíš víc, možná tak 200t. Koupit čtyřleté auto s 62 tisíci km - no nevím nevím...
Aut s průměrným nájezdem pod 10tkm ročně jsou spousty. Spousta aut z větších měst plnících funkci rodinného vozu tím, že 1 týdně jedou do hypermarketu a o víkendu na chatu nebo na vejlet (protože majitelé jezdí do práce MHD), nenajedou ani 1000 km měsíčně. Navíc jsou často kupována jako nová. A když se jich majitelé po 5-8 letech zbavují (s nájezdem do 100tkm) a dávají je protiúčtem do autosalónu, kde jim prodají jejich nástupce (většinou doslova - za Felicii Fabii I, za FI FII), autosalonáři často najdou kupce dříve, než umístí auto na prodejní plochu Auto Plus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 19:17, RE: bez předmětu
Horst posted by:
To máte určitě pravdu, ale u mnoha, opravdu mnoha bazarových aut to bije do očí až příliš, aby to šlo svést na městský provoz. Nové auto jsem měl jen jednou v životě, služební, a za 1,5 roku jsem s ním najezdil 50 tisíc km, z toho asi třetinu po městě. Když jsem je vracel, mohlo jet z myčky přímo do autosalonu - bylo jako nové... Chápu, že na někerých autech se podepíše i majetel, ale co si troufnou nabízet v některých bazarech jako stotisícové auto, to je fakt na facku - tak by to nikdo nedokáz...
Proto je třeba kašlat na stav toho počítadla, a věnovat se stavu samotného auta. Před pár lety jsem kupoval benzínovou 406 s nájezdem 200tkm - vyměnit kůži na volantu, řadičce, gumu na pedálech, tak se to dalo klidně stočit na míň než obligátních 123tkm. V autě evidentně nikdo jiný kromě řidiče a psa v kufru nikdo nejezdil, navíc přední pneu měly i při úplném sjetí hranu - to auto jelo prostě 200km (nebo víc) po dálnici a potom z5... Po nájezdu dalších 50tkm za 2 roky a minimálních investicích šlo dál s minimální ztrátou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 19:22, 1,6 stačí
Corolla byla ve výběru loni, když jsem se rozhodoval o tom, na jakou značku přejdu po létech ježdění s koncenrem VW a nebo PSA (měli jsem povinné Pežoty). To vše bylo v provedení naftovém.

O Corolle jsem tehdá moc nevěděl, až jsem natrefil na webu kdesi na diskuzo o 1,8 TS s výkonem 142kW. Náhoda pomohla tomu, že jsem se zanedlohzo s tímto vozítkem svezl, neb shodou okolností byly hned dvě k prodeji asi 30km od místa bydliště.

Od té doby mim ještě v uších zní zvuk motoru při 8 tisísích otáčkách a ten záběr, když se opřestaví vačky a změní časování ventilů. Auto na mě zanechalo opravdu velmi kladný dojem, nicméně s ohledem na kilometrář´ž a stáří (/2002) jsem si ji nepořídil. ALe jako auto pro svižné svezení, proč ne? S pověstí trvanlivé technicky a celkem velmi dobrých jízdních vlastností dobrá volba.

1,6 je na Vesro tak akorát. Verso totiž patří do jiného segmentu a je to pro rodinnu zajisté dobrá volba já osobně dávám palec nahoru.
Přeji majiteli, ať mud louho a spolehlivě slouží. Toyota je mi sympatická a Avensis v provedení 2,2 130kW byl horkým adeptem na další rodinný vůz, než jsem pořídil Legacy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 19:24,
Tak to je uzasna spolehlivost,hodnotit to po par km,mam na alfe159 za rok 116 tisic a vse ok,tak kde je ta povestna silena spolehlivost italskych vozu?Je to ma 3 alfa takze zadna nahoda,ale pohoda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 21:47, AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Horst posted by:
Ano, a myslíte, že by někdo z nich prodal takové opečovávané auto po 4 letech provozu jen tak cizímu člověku nebo ho strčil do AAA?
No musím taky něco málo přidat.Auta obměňuju max. po 5. letech provozu,samozřejmě je beru nový a na ůvěr,přeci nebudu živit socky.A zrovna před 2,5 rokem jsem prodal po odkoupení 4. letou Fabii1 do AAA a měla něco kolem 60tis. Oktavie2 šla po odkoupení na prodej po 1,5 roce provozu a měla kolem 40tis.Prostě tak to je a najdou se udržovaný auta a bez stočení tachometru.Žena má teď k dispozici Mazdu 3 a ročně najezdí kolem 8tis,já kolem 20tis.km.Pneumatiky Barum,Matador opravdu nebrat a je jedno jak je označí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 23:26, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Proto je třeba kašlat na stav toho počítadla, a věnovat se stavu samotného auta. Před pár lety jsem kupoval benzínovou 406 s nájezdem 200tkm - vyměnit kůži na volantu, řadičce, gumu na pedálech, tak se to dalo klidně stočit na míň než obligátních 123tkm. V autě evidentně nikdo jiný kromě řidiče a psa v kufru nikdo nejezdil, navíc přední pneu měly i při úplném sjetí hranu - to auto jelo prostě 200km (nebo víc) po dálnici a potom z5... Po nájezdu dalších 50tkm za 2 roky a minimálních investicích š...
Chudák pes, jestli to nebyl break :D. Jinak to jste prodal blbě. Chtělo to stočit a prodat dráž než jste koupil. K(T)upců by se jistě našlo dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 23:32, RE: bez předmětu
ALFISTA posted by:
Tak to je uzasna spolehlivost,hodnotit to po par km,mam na alfe159 za rok 116 tisic a vse ok,tak kde je ta povestna silena spolehlivost italskych vozu?Je to ma 3 alfa takze zadna nahoda,ale pohoda
Pověstná spolehlivost Japonců bude brzy pryč, pověstná krása italů (Alfic konkrétně) začíná být taky pěkně nahnutá, takže bych se tak neradoval. 159ka je podle mě skvost. I kdyby se sypala jak mouka, tak by i tak stála za ten hřích. Toyota je, ehm, no jak to napsat... takový trochu nevzhleda. Když Toyotu, tak Rav4/Hilux/Land-Cruiser. Ostatní mi nesedí. Ale někdo rád makaróny a jiný zase sushi ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 07:14, RE: bez předmětu
ALFISTA posted by:
Tak to je uzasna spolehlivost,hodnotit to po par km,mam na alfe159 za rok 116 tisic a vse ok,tak kde je ta povestna silena spolehlivost italskych vozu?Je to ma 3 alfa takze zadna nahoda,ale pohoda
Myslím, že když se koupí Alfa od novoty a věnuje se jí patřičná péče, tak je jako každé auto asi rozumně provozovatelná. Každý auto se dá provozovat bez závad, když majitel dokáže identifikovat dosluhující díl a respektuje doporučení výrobce ohledně údržby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 08:57, RE: bez předmětu
David V posted by:
Myslím, že když se koupí Alfa od novoty a věnuje se jí patřičná péče, tak je jako každé auto asi rozumně provozovatelná. Každý auto se dá provozovat bez závad, když majitel dokáže identifikovat dosluhující díl a respektuje doporučení výrobce ohledně údržby.
Známí si koupili před lety 164 2.0 novou. A bez problémů najeli kolem 600.000, než ji prodali.
Ale je taky pravda, že další co to s nimi kupovali zároveň, tak těm po cca 100.000 praskla kliková hřídel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 09:34, RE: bez předmětu
rohYpnol posted by:
Chudák pes, jestli to nebyl break :D. Jinak to jste prodal blbě. Chtělo to stočit a prodat dráž než jste koupil. K(T)upců by se jistě našlo dost...
Byl. Když to není kombi, tak to není auto:). A dávalo se to na protiúčet za novou C5. A nebyl jsem (a doufám že ani nebudu) ochoten přistoupit na místní folklór ohledně stáčení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 12:20, RE: AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Kobyla posted by:
No musím taky něco málo přidat.Auta obměňuju max. po 5. letech provozu,samozřejmě je beru nový a na ůvěr,přeci nebudu živit socky.A zrovna před 2,5 rokem jsem prodal po odkoupení 4. letou Fabii1 do AAA a měla něco kolem 60tis. Oktavie2 šla po odkoupení na prodej po 1,5 roce provozu a měla kolem 40tis.Prostě tak to je a najdou se udržovaný auta a bez stočení tachometru.Žena má teď k dispozici Mazdu 3 a ročně najezdí kolem 8tis,já kolem 20tis.km.Pneumatiky Barum,Matador opravdu nebrat a je jedno jak je označí.
Když auta berete na úvěr, tak zas živíte banky nebo leasingové spol. Na úvěr leda bydlení, ale ne spotřební zboží
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 21:03, RE: AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Petr S posted by:
Když auta berete na úvěr, tak zas živíte banky nebo leasingové spol. Na úvěr leda bydlení, ale ne spotřební zboží
No tak to asi neznáte příteli finanční zákony a odpisy,Všechny garanční servisy a opravy samozřejmě s fakturou si lehouce odmáznu a vše košer a ještě dostanu dph.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.10.2009 23:11, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Byl. Když to není kombi, tak to není auto:). A dávalo se to na protiúčet za novou C5. A nebyl jsem (a doufám že ani nebudu) ochoten přistoupit na místní folklór ohledně stáčení.
Hmm, tak takových lidí moc není. Až budete prodávat C5ku, tak se hlásím jako první. Podle Kylie s koupí ojeté C5 nemohu udělat chybu ;P
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.10.2009 00:41, RE: AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Kobyla posted by:
No tak to asi neznáte příteli finanční zákony a odpisy,Všechny garanční servisy a opravy samozřejmě s fakturou si lehouce odmáznu a vše košer a ještě dostanu dph.
Bavili jsme se ale o nákupu úvěr. Garančky jsou další věc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.10.2009 00:54, RE: AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Petr S posted by:
Bavili jsme se ale o nákupu úvěr. Garančky jsou další věc.
Fin. zákony dobře neznám, ale mám aspoň ten dojem, že když si dám něco do nákladů, tak to přeci není to samé jako když to získám úplně zadarmo. Jako že mě ta garančka nestála vůbec nic.
Ale to už jsme trochu od tématu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.10.2009 08:05, RE: aaa
Tomi posted by:
áčka to vyhrály. Třeba Horst se o pár příspěvků víš tvářil jako by je neměl rád :) je v tom článku pár nesrovnalostí se skutečností,což ,ale autoři nemají šanci běžně zjistit. Poměrně povedený článek.
Podle mě má ten článek poměrně citelné nedostatky i vůči vlastnímu úvodu - nejprve je zmíněno, že se autorka nezabývá a nehodnotí nabídku vozů bazaru, ani jeho prostředí - přitom to několikrát ve vysvětleních hodnocení u bazarů dělá. A v AAA v Ostravě jsem byl "pro srovnání" několikrát, vždy jsem odcházel s tím, že bych si tam nic nekoupil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.10.2009 12:04, AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Petr S posted by:
Fin. zákony dobře neznám, ale mám aspoň ten dojem, že když si dám něco do nákladů, tak to přeci není to samé jako když to získám úplně zadarmo. Jako že mě ta garančka nestála vůbec nic.
Ale to už jsme trochu od tématu...
Jen za závěr.Každý plátce dph při koupi auta dostane zpět 19% z ceny.Což je opravdu příjemný,stejně jako za zaplaceno fakturu při garančce či za benzín,gumy atd.Auta na ůvěr si beru poměrně dlouho a zatím není důvod to měnit.Když se kouknu na roční daňový přiznání a vidím kolik bych měl dát státu peněz,tak to raději něco koupím do firmy a auto je jedna z možností.Než dát peníze pro socky to raději opravdu něco pro rodinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.10.2009 12:06, RE: AAA -jen chvála,dali nejvíc.
Kobyla posted by:
Jen za závěr.Každý plátce dph při koupi auta dostane zpět 19% z ceny.Což je opravdu příjemný,stejně jako za zaplaceno fakturu při garančce či za benzín,gumy atd.Auta na ůvěr si beru poměrně dlouho a zatím není důvod to měnit.Když se kouknu na roční daňový přiznání a vidím kolik bych měl dát státu peněz,tak to raději něco koupím do firmy a auto je jedna z možností.Než dát peníze pro socky to raději opravdu něco pro rodinu.
Tak to je samozřejmě rozumný
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.