0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Celica - jaká je sedmá generace?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.08.2011 12:55, rada
To auto neznám, na heveru jsem ho nikdy neměl a netuším co by se mělo udělat jako první a na co se zaměřit. ....A píšu to proto, aby jste se mnou nepočítali ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.08.2011 13:19, rada
No pokud ho "kožich" neměl na heveru, tak je to indicie a do auta bych šel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.08.2011 13:40, rada
to David V. : no to jsme se zase všichni nasmáli )). Ale celkem trefné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.08.2011 15:37, rada
kup si hjundaj ten urcite na hever pojde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.08.2011 08:13, rada
Tím že je to Toyota z doby, kdy dělala ještě nezničitelná auta, by jsem jí vzal, ale dal by jsem si pozor, že je to auto zaměřené spíše pro mladší ročníky a je to sportovní vůz... Tím chci říct, dotyčný se k tomu mohl chovat na silnici jako čuník a někde bude možná nějaký háček když je to za dobré peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.08.2011 10:13, rada
pamatuju si,že silnější 1,8 141kw měla problémy s motorem, konkrétně tuším vadná vačka(???). Bylo to z výroby poddimenzované a tím jak se tomu přirozeně nakládalo,tak to vždycky odešlo. Někdy je to jen načnuté a ještě něco odjede, jindy děláš GO motoru. slabší 1,8 se problém netýkal. Ale obecně tam další zásadní problém snad ani nebyl, japonec z těchto let bude ještě férovka, spolehlivost na entou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.08.2011 13:28, rada
Obě varianty Celici, jak s motorem VVT-i a VVTL-i měly "zprasený" motor. Původně jsem ji chtěl také koupit, ale u slabšího modelu je výrobní vada ovality válců. Toyota na to měla servisní kampaň, ale projevuje se to neustále (třeba každé 2-3 roky), konzumace oleje, ničení katu a pod. Podle fór je to tak 50 000 za opravu a projeví se to skoro na každé Celice která má přes 130 000. U Silnější verze odcházel mechanizmus natočení vačkové hřídele, odhadem prý 25 000 oprava. Bohužel tak krásné auto zprasila Toyota vadnými motory.. bohužel.. :o(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.08.2011 16:49, rada
pokud vím tak oba motor měl problém se střiháním šroubů v nastavovacim mechanizmu vacek, byla na to svolavacka a necha se to poznat myslim i podle barvy sroubu, pri jizde se to pozna ze motoru se nechce do otacek. nakladna oprava to taky nebude. ta ovalita je najaka pikacoina to sem nikdy neslysel, je to dobré auto pro toho komu staci 105kw....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.08.2011 17:19, rada
Já sice nemohu poradit k danému vozu, ale chci se zeptat, zdali tento motor je identický s motorem z Corolly TS (1,8, 147kW). O ní jsem neslyšel, že by byly takové problémy. Díky za odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.08.2011 14:37, rada
Bohužel to co píše WAD je pravda akorát modely po faceliftu by měli být méně náchylnější. Jinak určitě doporučuji kontrolovat stav oleje. A to pokaždé jízdě. Jinak je to suprové vozítko. Škoda, těch motorů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.08.2011 16:29, rada
Jestli můžu poradit, podíval bych se na Toyota klub (http://toyotaklub.cz/forum/ ), kde jsou aspoň zkušenosti uživatelů. Na českém netu není na Toyoty nic lepšího...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.08.2011 19:20, rada
Ahoj, Celicu urcite ano. Mluvim z pozice byvaleho majitele VVTLi-cka (190 koni, UK verze, r.v. 2001). Olej jsem kontroloval, ale vubec neubyvalo, auto jelo nadherne, rizeni spickove reagovalo na sebemensi podnet od volantu, spotreba sice nesla pod 10 l, ale urcite to stalo za to. Najezd pri koupi to melo 100tis. mil, byl jsem druhy majitel, prvni majitelka zenska. Historii auta jsem znal a problemy s motorem to nikdy nemelo. Preji stastnou ruku pri vyberu a mnoho stastnych kilometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.08.2011 09:33, rada
urcite si ju kup,kontrolujem jedine olej inac vsetko ostatne slape ako hodinky a ani vela nezere,nejakych 7-8l a to pre to lebo ma 6 rychlosti,moja ma najazdenych 180000km,krasna cervena farba pre mna to je take male ferrari za ktorou sa kazdy otoci a uz z dialky ju pocut podla svojho chraplaveho zvuku pri nizkych otackach pre mna a to som mal celici skoro vsetkych generacii je najkrajsia a najspolahlivejsia ale samozrejme zalezi na aky kus natrafis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 07:52, Čerpadlo
Není mi jasná jedna věc. Jak mi pomůže výkonnější čerpadlo, pokud mi dochází k odplavení sacího koše?
Jinak, jak tak koukám, tak motor po stránce spolehlivosti a odolnosti moc kladně hodnocený není, a bohužel to nejsou prkotiny. Takže na prohlídku zdatného motoráře a zásadní otázka pro prodejce, na kterou by se nemělo zapomínat. Proč to auto prodáváte?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 09:46, Solidní
Poslední slušné rákosnické sportovní auto (mezi velkosériovkami). Je tam, kde už takový Civic nikdy nebude. Ta výkonnější 1.8 je výborná. Má skvělý plechově-škrkavý zvuk při vytáčení. Geniální 1.8, pro ty co žerou atmosférické středně objemná torpéda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 13:46, RE: Solidní
gablenz posted by:
Poslední slušné rákosnické sportovní auto (mezi velkosériovkami). Je tam, kde už takový Civic nikdy nebude. Ta výkonnější 1.8 je výborná. Má skvělý plechově-škrkavý zvuk při vytáčení. Geniální 1.8, pro ty co žerou atmosférické středně objemná torpéda.
To máš pravdu,že je Celica tam,kde Civic nikdy nebude,ale v tom případě pán bůh zaplat,jak čtu,co za problémy ty VVti motory mají!To opravdu u vysokootáčkových pil i-Vtec nehrozí,ty jsou spolehlivější než slunce samo a ani s jedním jmenovaným problémem se majitelé Hond potýkat nemusí!A další aspekty jako výkon,řažení,řízení je na minimalně srovnatelné úrovni jako u Toyoty snad jen s tím rozdílem,že u poslední 8.generace Civicu převezeš bez problému i 3 lidi na zadních sedačkách s dostatečným komfortem a nemálo věcí v 415l velkém kufru,takže....nevidím jediný důvod pořizovat Celicu,nehledě na to,že to není nijak pěkné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 17:01, RE: Solidní
V-tec posted by:
To máš pravdu,že je Celica tam,kde Civic nikdy nebude,ale v tom případě pán bůh zaplat,jak čtu,co za problémy ty VVti motory mají!To opravdu u vysokootáčkových pil i-Vtec nehrozí,ty jsou spolehlivější než slunce samo a ani s jedním jmenovaným problémem se majitelé Hond potýkat nemusí!A další aspekty jako výkon,řažení,řízení je na minimalně srovnatelné úrovni jako u Toyoty snad jen s tím rozdílem,že u poslední 8.generace Civicu převezeš bez problému i 3 lidi na zadních sedačkách s dostatečným kom...
Aha. A co když nechci převážet tři lidi? Ale jenom jednoho člověka? Sebe? A co když mi nevadí, že se to kazí? A co když mi vadí ten pravěký podvozek Civicu poslední generace? Ne. Díky. Nemám ji, ale sympatizuju s touhle poslední Celicou. Je to zvláštní auto, nekompromisní technika... je to pro ty, co rádí křižují krajiny a číhají na načipované turbodiesely...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 17:41, RE: Solidní
gablenz posted by:
Aha. A co když nechci převážet tři lidi? Ale jenom jednoho člověka? Sebe? A co když mi nevadí, že se to kazí? A co když mi vadí ten pravěký podvozek Civicu poslední generace? Ne. Díky. Nemám ji, ale sympatizuju s touhle poslední Celicou. Je to zvláštní auto, nekompromisní technika... je to pro ty, co rádí křižují krajiny a číhají na načipované turbodiesely...
Číhat s Oplem Omegou od Lotusu by bylo ještě lepšejší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 18:00, RE: Solidní
gablenz posted by:
Aha. A co když nechci převážet tři lidi? Ale jenom jednoho člověka? Sebe? A co když mi nevadí, že se to kazí? A co když mi vadí ten pravěký podvozek Civicu poslední generace? Ne. Díky. Nemám ji, ale sympatizuju s touhle poslední Celicou. Je to zvláštní auto, nekompromisní technika... je to pro ty, co rádí křižují krajiny a číhají na načipované turbodiesely...
Tak to je vcelku směšný argument,že ti nevadí,že se to kazí :) A to že Honda umí nabídnout ve sportovně zaměřeném modelu i praktičnost je snad jen plus.A co se týče tebou nazvaného pravěkého podvozku,tak je opět vidět,že nevíš, o čem mluvíš,protože ve skutečnosti člověk nepozná, že má v zadu torzní tyč,místo víceprvku.Podvozek patří spíše k tvrdším v segmentu,ale i tak dokáže nabídnout dostatečný komfort i sportovní svezení.Jinak na čipované uhláky,kterých jezdí víc než je zdrávo a které nemám rád,číhám taky a velmi rád si s něma hraju....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.08.2011 20:41, RE: Solidní
V-tec posted by:
Tak to je vcelku směšný argument,že ti nevadí,že se to kazí :) A to že Honda umí nabídnout ve sportovně zaměřeném modelu i praktičnost je snad jen plus.A co se týče tebou nazvaného pravěkého podvozku,tak je opět vidět,že nevíš, o čem mluvíš,protože ve skutečnosti člověk nepozná, že má v zadu torzní tyč,místo víceprvku.Podvozek patří spíše k tvrdším v segmentu,ale i tak dokáže nabídnout dostatečný komfort i sportovní svezení.Jinak na čipované uhláky,kterých jezdí víc než je zdrávo a které nemám r...
Nepoznáš víceprvek vzadu? Ale jo... ale jo, kamaráde. Pak byse ty víceprvky nedělaly, kdyby jsi to nepoznal. Když se opravdu hodně zadaří, auto má slušný rozvor, tvar karoserie, optimální kola, rozchod kol....tak se může stát, že i vlečená ramena můžou jezdit slušně...ale pouze na rovném povrchu!!! Už z principu. Na nerovnostech se torzní příčka naklápí a auto skáče... Jedno kolo jde nahoru a hned stlačí to druhé dolů... Musím ale říct, že třeba moje stará Vectra A (torzní příčka) díky celkovému konceptu auta, kvalitním tlumičům, kolům 15 195/60...atd, je¨zdila na rovném povrchu famózně! Dodnes vzpomínám. Ale ten víceprvek tam není jen tak... Dobrý povrch: lepší zatáčení než vl. ramena...., je to cítí, jak zadek tlačí předek do oblouku... aktivní řízení. Špatný povrch: 1000krát lepší komfort a stabilita oproti víceprvku, který nejde naladit komfortně (z principu...pak by to hodně odskakovalo). Sedni do starého Peugeotu 406, Alfy Romeo 156, Mercedesu 124....to je jedno, a ucítíš ten rozdíl... Jinak ve vašem civiku je dobrý ten dvoulitr 146 Kw...to je klenot. Ale jinak to nestojí za moc...sorry. Však si přečti recenze... ta fádní technika hodně lidi překvapila... Design neodpovídá technice.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.