0
back
 

diskuze k tématu: První vlastní sporťák

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, italská vozidla, italská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2005 14:41, RE: Ber Calibru
Michal posted by:
To se zase ke Calibre vyjadril nekdo kdo v ni zivote nejel, nebo si ji chtel poridit a co nejlevnejsi.Ja mel z roku 1994 4x4 turbo 150 Kw a musim rict ze to byla parada.Vlastnil jsem ji az do roku 2002 a pak vymenil za podobne auto...Calibru ma od te doby mladsi bratranec...a jeste ted kdyz v ni jedu tak na zabavu skvele...vemte si vsechny auta treba na snih a pak mi rikejte ze je Calibra na hovno...Rekl bych ze nejvetsi problem je v jejich stavu...kdyz jste si ji nekoupil jako novou nebo zanovn...
Pravdu máš, že jsem v Callibře nikdy nejel, ale osobně mi na ni vadí, že je moc spřízněná s Vectrou A, která mi přijde na dnešní dobu hrozně zastaralá, starší, než vozy stejné třídy jiný značek, např Peugeot 405, Nissan Primera P10, VW Passat B3. ale to je můj subjektivní dojem a třeba to tak není.Nelíbí se mi její palubní deska, která je totožná až na detaily s Vectrou A, jinak s ochranou proti korozi to také není žádná sláva, jelikož Opel začal dělat pozin až na modely od roku 1996, za to by se měl stydět.Ale jinak vzhledově je to hezký auto, pořád má cx 0.26, což je pořád nepřekonané a to přišla na trh v roce 1989!!!. Od lidí co pracovali v servisu na Oply a pár jich znám, vím, že nejlepší volbou je motor 2,0i 16v 110Kw, jelikož je velmi zdařilý, má rozumnou spotřebu a callibra s ním udělá 100km/h za 8.5s, což je slušný i na dnešní poměry, Nejhorší je V6 a Turbo. 2,0i se 85KW je spolehlivá a má velkou životnost, ale výkon nic moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.12.2005 13:35, RE: Ber Calibru
Tomáš posted by:
Pravdu máš, že jsem v Callibře nikdy nejel, ale osobně mi na ni vadí, že je moc spřízněná s Vectrou A, která mi přijde na dnešní dobu hrozně zastaralá, starší, než vozy stejné třídy jiný značek, např Peugeot 405, Nissan Primera P10, VW Passat B3. ale to je můj subjektivní dojem a třeba to tak není.Nelíbí se mi její palubní deska, která je totožná až na detaily s Vectrou A, jinak s ochranou proti korozi to také není žádná sláva, jelikož Opel začal dělat pozin až na modely od roku 1996, za to by s...
Jedna poznamka k Vectre A - sam ji mam, koupil jsem ji spis z nouze nez cilene (potreboval jsem auto a tohle bylo k dispozici). Je to samozrejme uz babicka, ale za rok jsem na ni najezdil cca 45.000 a musim rict, ze tohle auto dost zmenilo muj do te doby ne moc pozitivni nazor na oply. Pohodlne auto, ktere ma samozrejme svoje slabiny a asi jako kazda 15 let stara ojetina vyzaduje urcitou udrzbu, ktera mi ovsem nepripada nikterak narocna. Navic napriklad ve srovnani se zminovanou 405 mi prijde vzheldove mnohem min zastarala, zvenku i zevnitr. Ale to je samozrejme velice individualni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.01.2006 23:49, Celica je super
Mam stary model celici s vyklapecima svetlama. Nekolikrat jsem s tim projel celou evropu od holandska po bulharsko. Je v provozu kazdy na den na pojezdy po meste ale je na ni porad 100% spoleh. rok vyroby 88. ... neni to auto na tunning protoze s celicou nic moc vic neudelas a neni to moc auto na sprint ale na dalnici pri 160 je motor stale v ekonomickem rezimu. A tam kde ostatni autcika teto kategorie nestihaji tedy od 160 vyse se teprve ukazuje kombinace yamaha / toyta na konstrukci motoru....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 19:06, RE: Jiný návrh...
JP posted by:
MR2 je z těch aut rozhodně nejsportovnější, ale opravdu to chce dobrý stav, nebo ještě lépe koupit nějaký levný polovrak a dát ho dohromady, ale stálo by to hromadu úsilí a hlavně peněz.

Celica se mi vůbec nelíbí, ale jede na dvoulitr velmi slušně a je opravdu spolehlivá.

Všechna ostatní navrhovaná auta nejsou v žádném případě sportovní, jen se tak tváří díky marketingovému oddělení automobilky. Pokud chcete sportovní auto, koupíte si A147/156 nebo Stilo a pak se svezete ve skutečném sporťáku,...
Jo Fiat coupe to je spickovy vozidlo, ale nebrat 4 valce. Motor 20VT 220PS je dle zkusenosti bezproblemovy a PEKELNY. Problem predstavuje vymena rozvodu - musi se cely motor vyndat a trva to dlouho-->draha prace...za 200 000Kc musi bejt to auto OK...koukni na www.fiatcoupe.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2007 14:21, Celika
rozhodne celika, mam ju uz radu rokov a slape ako hodinky. Rocnik 96. Jano
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 07:27, RE: Jiný návrh...
psikl posted by:
MR2 je jasně nejsportovnější, ale jak píšete sehnat v dnešní době MR2 v dobrém stavu je nadlidský čin. Celica mi stále vyhází jako nejlepší volba z jmenovaných aut.
sehnat peknou MR2 je opravdu nadlidsky cin... hledal jsem takovou cely jeden rok a projel velky kus nemecka krizem_krazem ....a proc? vidim totiz jasnou delici caru mezi sportakem (MR2) a ostatnimi "jako_sportaky" ktere muzou mit platformu spolecnou pro pick-up, kombi, sedam atd atd....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 07:29, RE: Jiný návrh...
anonym posted by:
sehnat peknou MR2 je opravdu nadlidsky cin... hledal jsem takovou cely jeden rok a projel velky kus nemecka krizem_krazem ....a proc? vidim totiz jasnou delici caru mezi sportakem (MR2) a ostatnimi "jako_sportaky" ktere muzou mit platformu spolecnou pro pick-up, kombi, sedam atd atd....
vyse uvedene neplati pro toyotu celica ;) tu uznavam, te fandim... ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 14:20, RE: Ber Calibru
MaClaud posted by:
vim ze me za to asi hodne lidi bude nadavat ale zkus premyslet nad Calibrou. chces auto pro tuning? ta je jak delana.
skala motoru je celkem taky slusna (ikdyz dneska sehnat turbo bez zavad temer nemozne) ale 2.0 16V neni spatnej. myslim si ze jestli neco opel umi delat tak je to benzinovy motor.
novejsi rocniky maj i dobrou bezpecnostni vybavu.
Sice píšu pozdě, ale pro další případy snad dost včas! Chceš auto pro tuning- ber calibru- ano a pro autora dotazu to platí taky, na italský auta ať tuzerskejma prackama vůbec nešmatá, design maj krásnej a nepotřebujou kurvit nějakejma debilníma spojlerama a sekáčema hlav a nevíc potřebujou kvalitní údržbu a ne majitele debila co je bude vytáčet do aleluja zastudena a ani je nenechá vyfoukat a bude cpát prachy do tuzingu místo kvalitní údržby, ať jich aspoň pár zbyde v dobrym stavu pro lidi co je maj rádi. a pro takovýhle týpky bych doporučila něco japonské výroby- japonci dělaj auta celkem blbuvzdorný!!!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.