0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Camry - vzor spolehlivosti?

category of topic classification: japonská vozidla
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 11.09.2016 09:27, RE: Zdeny, Zdeny
Pavlik posted by:
Já ti nevím Zdeny, ale psát o M-kových BMW jsi tu začal ty. Já jen (na základě osobní zkušenosti z nedávné doby) konstatoval, že jako obvykle, je tvůj pohled mírně řečeno zkreslený.Když se vrátíme k tématu - poraď, vzít 20 let starou luxusní Toyotu Camry nebo ne? Osobně bych to risknul jen v případě, že mám známého servisáka, který mi auto:1) před koupí velmi ale velmi důkladně prohlédne (protože přes pověstnou spolehlivost najít kus před smrtí bude těžké) ;2) bude mi jej schopen levně servisovat (tohle auto není zrovna "tuctové", tedy na vrakovištích nic moc nebude a náhradní díly v druhovýrobě také nemusí být nejdostupnější - ale to jen hádám)


jenže já psal o e46, kterou dnes koupíš za pár babek. trochu rozdíl, proti M4, ne?
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 11.09.2016 11:02, RE: Zdeny, Zdeny
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Já ti nevím Zdeny, ale psát o M-kových BMW jsi tu začal ty. Já jen (na základě osobní zkušenosti z nedávné doby) konstatoval, že jako obvykle, je tvůj pohled mírně řečeno zkreslený.Když se vrátíme k tématu - poraď, vzít 20 let starou luxusní Toyotu Camry nebo ne? Osobně bych to risknul jen v případě, že mám známého servisáka, který mi auto:1) před koupí velmi ale velmi důkladně prohlédne (protože přes pověstnou spolehlivost najít kus před smrtí bude těžké) ;2) bude mi jej schopen levně servisovat (tohle auto není zrovna "tuctové", tedy na vrakovištích nic moc nebude a náhradní díly v druhovýrobě také nemusí být nejdostupnější - ale to jen hádám)
jenže já psal o e46, kterou dnes koupíš za pár babek. trochu rozdíl, proti M4, ne?


Ta 645i, kterou jsi zmiňoval, je za kolik? 300? Pořád dvojnásobek oproti 150. Slušná rezerva
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 11.09.2016 11:17, RE: Zdeny, Zdeny
Pepe posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Já ti nevím Zdeny, ale psát o M-kových BMW jsi tu začal ty. Já jen (na základě osobní zkušenosti z nedávné doby) konstatoval, že jako obvykle, je tvůj pohled mírně řečeno zkreslený.Když se vrátíme k tématu - poraď, vzít 20 let starou luxusní Toyotu Camry nebo ne? Osobně bych to risknul jen v případě, že mám známého servisáka, který mi auto:1) před koupí velmi ale velmi důkladně prohlédne (protože přes pověstnou spolehlivost najít kus před smrtí bude těžké) ;2) bude mi jej schopen levně servisovat (tohle auto není zrovna "tuctové", tedy na vrakovištích nic moc nebude a náhradní díly v druhovýrobě také nemusí být nejdostupnější - ale to jen hádám)
jenže já psal o e46, kterou dnes koupíš za pár babek. trochu rozdíl, proti M4, ne?
Ta 645i, kterou jsi zmiňoval, je za kolik? 300? Pořád dvojnásobek oproti 150. Slušná rezerva


Může bejt Ale furt to nejsou 2+ mega.
respond
6M/T
number of posts47
date of registration10.09.2016
Sunday 11.09.2016 11:35, RE: doporučuji Nissan Maxima
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
Pavlik posted by:
Milan32 posted by:
Sežente si Nissan Maxima 3.0 V6 manuál, vynikající jizdní vlastnosti, špičkový šestiválec.Dle mého názoru nejvíce nedoceněné auto za posledních 20 let.
Maxima má vynikající jízdní vlastnosti snad jen v porovnání s Multikárou. Chová se jako obyčejné auto s předním náhonem kterému naložili do kufru půl tuny cementu a má díky tomu hodně odlehčenou přední nápravu. Za mě hodnotím jízdní projev jedním slovem - děs.
Ano, nezkušený řidič může mít ten pocit, to bude zřejmě i Váš případ. Nissan Maxima má totiž jako asi jediný FWD vůz té doby samosvorný diferenciál (pokud víte co to je) a téměř 200 HP u třílitrové verze bez elektronických berliček s ním dokáže pěkně ´´cvičit´´. Pokud jste navíc měl smůlu na zanedbaný kus s vadnými tlumiči, je Vaše reakce na chování vozu po necitlivém stlačení pedálu akcelerátoru pochopitelná. Osobně mám s oběma vozy ve více verzích/generacích najeto mnoho kilometrů Jsou to pohodlné a výjimečně spolehlivé vozy, s jistými a přívětivými jízdními vlastnostmi. Třeba na Novém Zélandu či v Austrálii jsou mezi cestovateli nesmírně populární Camry wagon/Cefiro (Maxima) wagon, obrovská kombi s neuvěřitelnou životností. Výše zmíněná Camry byla na US trhu prvním sedanem který-tuším že to bylo v roce 97-porazil etalon své třídy Ford Taurus. Nemá ovšem smysl se v ČR o Camry/Maxima bavit. Je jich tu několik jednotek kusů, pěkný se do nabídky ani nedostane a když už je nějaký v inzerci tak se jedná o zanedbané vozy na konci jejich životnosti. Většina vozů z EU trhu byla již dávno vyvezena do blízkovýchodních či afrických zemí, na Ukrajinu, RF či do pobaltských států. Jejich prodeje zde nebyly překvapivě nijak závratné na rozdíl od zbytku světa, tedy ani v servisech nemají dostatečné zkušenosti, ne vrakovištích jich také mnoho nebude. Ostatně Maxima se od roku 2004 v Evropě nenabízí, Camry je na tom podobně. Samozřejmě, pokud se naskytne příležitost ke koupi servisovaného vozu v pěkném stavu, je takřka povinností jí využít.
Mám "bohužel" docela velké řidičské zkušenosti a znovu opakuji, pokud se s něčím dá jízdně Maxima porovnávat, tak jedině s Multikárou. Kterékoli jiné auto vyšší střední třídy té doby strčí Maximu s přehledem "do kapsy". Jel jsem několikrát s modelovým rokem 1999 v roce 2000, koupeno nové, najeto cca 30 tisíc - tedy nic zhuntovaného a bylo to jedno z nejhorších aut co jsem kdy řídil. Nepopírám, že Maxima je velmi spolehlivé a trvanlivé auto, to bezesporu je, ale jízdním projevem je hrozná. Ono je trochu jiná věc provozovat auto v Austrálii nebo USA se zatáčkou po 100km jízdy a něco zcela jiného je brázdit klikatou českou (potažmo celkově Evropskou) krajinu.

Tedy s jakým vozem té třídy a roku vzniku jste jí skutečně porovnal? Připomínám že Vámi uváděný vůz byl na trh uveden v roce 1995, v roce 2000 jeho výroba skončila a přišla nová generace. Konstrukčně vychází z počátku devadesátých let. Komparabilními vozy na EU trhu jsou pouze Opel Omega, Mitsubishi Sigma, Ford Scorpio, popřípadě BMW e34, MB W124, a samozřejmě zmíněná Toyota Camry, spolu s ní jsou to jediné FWD vozy, ostatní jsou RWD, nepletu-li se. Které z nich má lepší jízdní vlastnosti je mi záhadou. Jiné ano, ale lepší? Nepletete si to třeba s Volhou?

respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 11.09.2016 11:53, RE: Zdeny, Zdeny
Zdeny60 posted by:
Pepe posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Já ti nevím Zdeny, ale psát o M-kových BMW jsi tu začal ty. Já jen (na základě osobní zkušenosti z nedávné doby) konstatoval, že jako obvykle, je tvůj pohled mírně řečeno zkreslený.Když se vrátíme k tématu - poraď, vzít 20 let starou luxusní Toyotu Camry nebo ne? Osobně bych to risknul jen v případě, že mám známého servisáka, který mi auto:1) před koupí velmi ale velmi důkladně prohlédne (protože přes pověstnou spolehlivost najít kus před smrtí bude těžké) ;2) bude mi jej schopen levně servisovat (tohle auto není zrovna "tuctové", tedy na vrakovištích nic moc nebude a náhradní díly v druhovýrobě také nemusí být nejdostupnější - ale to jen hádám)
jenže já psal o e46, kterou dnes koupíš za pár babek. trochu rozdíl, proti M4, ne?
Ta 645i, kterou jsi zmiňoval, je za kolik? 300? Pořád dvojnásobek oproti 150. Slušná rezerva
Může bejt Ale furt to nejsou 2+ mega.


To jsme ale furt mimo mantinely za 20 let starou Camry/Maximu, jestli se nepletu...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 11.09.2016 12:26, RE: Tuctové auto. aaaaa bbbbb ccccc
Citroenak posted by:
To že sa to auto nepredávalo na naftovom kontinente neznamena, že nie je tuctové. Sme v eu, tu nám unia viac-menej určuje,co si máme kúpiť. V usa je ale dielov na toto auto veľa. A za také ceny,ze by ste sa prestali smiať. Viem o čom hovorim, kamarát má americku toyotu tercel z 95 roku.V porovnaní so xsarou to bolo skoro ako servírovať feliciu. Len si to treba vedieť nájsť. Jediný problém je dodávka doba.


Psal jsem, že o dostupnosti dílů hádám. V Evropě Camry (ani Maxima) tuctovým a zcela běžným autem rozhodně není. Že jsou pro US auta díly v USA za babku, to vím. Je ale trochu otázkou, zda budou díly pro US verzi totožné s verzí evropskou. Pokud mám zkušenosti, tak minimálně brzdy a podvozkové komponenty se liší téměř vždy. Problém představuje clo a DPH, které ty levné díly nepěkně prodraží - takže buď podvádět, nebo platit. Druhou věcí je schopnost "běžného člověka" vyhledávat díly v angličtině, ale to je už problém každého jednotlivého soudruha .
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 11.09.2016 15:51, RE: Tuctové auto. aaaaa bbbbb ccccc
Citroenak posted by:
To že sa to auto nepredávalo na naftovom kontinente neznamena, že nie je tuctové. Sme v eu, tu nám unia viac-menej určuje,co si máme kúpiť. V usa je ale dielov na toto auto veľa. A za také ceny,ze by ste sa prestali smiať. Viem o čom hovorim, kamarát má americku toyotu tercel z 95 roku.V porovnaní so xsarou to bolo skoro ako servírovať feliciu. Len si to treba vedieť nájsť. Jediný problém je dodávka doba.


Však to je v pohodě, ne? co bys jezdil, prostě počkáš. Najdeš na e-bayi, pošlou, zaplatíš clo a DPH a do měsíce zase jezdíš...
Mhm, to si umím představit u druhého auta, ale rozhodně ne u hlavního...
Něco mi říká, že rozumný člověk takové riziko nevyhledává:)

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 11.09.2016 22:47, RE: nissan maxima
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Milan32 posted by:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).


Máš recht Zdendo, BMW nejsou špatná auta, ale ty Subaru, to je šunt nejvyššího kalibru. Převodovka ze skůtru, motory se nedožijou ani první výměny oleje, interiéry z devadesátek, to všechno za "prémiové" ceny:)


respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Monday 12.09.2016 04:56, RE: nissan maxima
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Milan32 posted by:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).
Máš recht Zdendo, BMW nejsou špatná auta, ale ty Subaru, to je šunt nejvyššího kalibru. Převodovka ze skůtru, motory se nedožijou ani první výměny oleje, interiéry z devadesátek, to všechno za "prémiové" ceny:)


Musíš vybírat ty správné modely. A pak nemáš problém. Asi narážíš na boxer dýzl do roku 2010. ANo. Tím to Subaru pohnojilo. jenže na rozdíl odněkterých jiných značek na tom zapracovalo, postavilo se k tomu čelem a problém vyřešilo. Ad CVT - ty máš nějaké osobní zkušenosti? Pokud ano, tak je zveřejni, řada lidí je uvítá. Zatím se o nich nepíše a jsou na trhu auž asi 5. rokem. Tudíž problémy zřejmě nejsou, milý Reno.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 12.09.2016 08:11, RE: nissan maxima
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Milan32 posted by:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).
Máš recht Zdendo, BMW nejsou špatná auta, ale ty Subaru, to je šunt nejvyššího kalibru. Převodovka ze skůtru, motory se nedožijou ani první výměny oleje, interiéry z devadesátek, to všechno za "prémiové" ceny:)
Musíš vybírat ty správné modely. A pak nemáš problém. Asi narážíš na boxer dýzl do roku 2010. ANo. Tím to Subaru pohnojilo. jenže na rozdíl odněkterých jiných značek na tom zapracovalo, postavilo se k tomu čelem a problém vyřešilo. Ad CVT - ty máš nějaké osobní zkušenosti? Pokud ano, tak je zveřejni, řada lidí je uvítá. Zatím se o nich nepíše a jsou na trhu auž asi 5. rokem. Tudíž problémy zřejmě nejsou, milý Reno.


Narážím na věhlasný pohon ze Subaru WRX STi, který má aktuálně záruku do 200 tkm, tak špatnou měl pověst. Variátor může mít spolehlivost jakou chce, pro mně to není převodovka do auta. Subaru nabízí "symetrický AWD" jenom jak ty píšeš - ke správným modelům, kdo chce automat, dostane v podstatě haldex. U BMW můžeš mít manuál, hydroměnič, dvouspojku... Paleta motorů začíná na jednoválci u motorek a tříválci u aut a končí na dvanáctiválci. Diesely, benzíny, hybridy. Tam si vybere asi každý...

Ty řeči o nedotáčivosti E46 nedejbože M3 E46, to už je opravdu na mokrý hadr...

respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 12.09.2016 10:26, RE: nissan maxima
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Milan32 posted by:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).
Máš recht Zdendo, BMW nejsou špatná auta, ale ty Subaru, to je šunt nejvyššího kalibru. Převodovka ze skůtru, motory se nedožijou ani první výměny oleje, interiéry z devadesátek, to všechno za "prémiové" ceny:)
Musíš vybírat ty správné modely. A pak nemáš problém. Asi narážíš na boxer dýzl do roku 2010. ANo. Tím to Subaru pohnojilo. jenže na rozdíl odněkterých jiných značek na tom zapracovalo, postavilo se k tomu čelem a problém vyřešilo. Ad CVT - ty máš nějaké osobní zkušenosti? Pokud ano, tak je zveřejni, řada lidí je uvítá. Zatím se o nich nepíše a jsou na trhu auž asi 5. rokem. Tudíž problémy zřejmě nejsou, milý Reno.
Narážím na věhlasný pohon ze Subaru WRX STi, který má aktuálně záruku do 200 tkm, tak špatnou měl pověst. Variátor může mít spolehlivost jakou chce, pro mně to není převodovka do auta. Subaru nabízí "symetrický AWD" jenom jak ty píšeš - ke správným modelům, kdo chce automat, dostane v podstatě haldex. U BMW můžeš mít manuál, hydroměnič, dvouspojku... Paleta motorů začíná na jednoválci u motorek a tříválci u aut a končí na dvanáctiválci. Diesely, benzíny, hybridy. Tam si vybere asi každý...Ty řeči o nedotáčivosti E46 nedejbože M3 E46, to už je opravdu na mokrý hadr...


Onehdá jsem v TV viděl zakomplexovaného fanouška slavie a otce v jedné osobě jak každej den choděj se synem na zahradu chcát na sparťanskou vlajku. Tak si představuju jak si Zdeny asi léčí svůj komplex k BMW. Otázkou je jestli si ho už alespoň připustil.
Ad CVT, hodnotit spolehlivost po 68tkm mi přijde sakra brzo, ale jízdní dojem tragedie. Forester XT by s jinou převodovkou měl výrazně na víc....

respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 12.09.2016 12:51, BMW vs Subaru
Neviem preco vsade musite riesit subaru a bmw. V zadani je predsa camry. Ked to uz ale riesime, tiez sa pridam. Nemusim BMW, ale nevravim, ze su to tie najmenej kvalitne auta (aj ked mam kamarata s bmw 650i, tym najnovsim, a uz druhym motorom). Ja mam jednoducho zakodovane, ze ked vidim BMW, tak sa dam radsej na bok, nech ma predbehne. Vacsina ludi totiz na tom jazdi ako na ferrari, a bol by som nerad, keby zostrelili prave mna. Moje skusenosti: viezol som sa na BMW 325d automat cabrio (rok 2007), cely nadseny som do toho sadal, a musim povedat, ze to bolo velke sklamanie. Mal som vtedy xsaru, a miesta v aute bolo o cosi menej ako v tej xsare. Automat- hroza, 2 sekundy kym preradil. Motor v pohode, ale naftak, takze netocit za studena, a najvacsie rana bola, ako som uz spominal, image. Ani som nevysiel poriadne na obchvat ziliny, a uz sa za mna zaradili policajti a podla mna zacali vypisovat bianco pokutovy blocek lebo ocakavali, ze som sa prisiel vyburit a zostrelit, pripadne vyblikat a vytlacit par dalsich ludi. Po vystupeni mozem povedat, ze sa mi na tom aute pacila jedna vec. Volant. Potom BMW 5 rok 2009. Toto auto bolo o poznanie lepsie a sameho ma prekvapilo, ze tak velke auto (kombik) sa vo vnutri soferuje ako o triedu nizsie auto. Bolo obratnejsie ako C5, a islo lahsie. Asi aj vdaka 3.0d. Ale ocakaval by som, ze je to rodinne auto. Pristup dozadu na detske sedacky bol biedny. Inak super auto. Ako pasazier som si potom vyskusal jazdu vzadu v 530d rok 2014. Presadal som tam z E mercedesa (nemecky taxik) a obrovske sklamanie. Akoby som si sadal niekam na prah dveri, a bol problem tam vobec cez zadne dvere vlozit tasku. Sedenie oproti mercedesu pripominalo turecky drepovy zachod. Takze za mna, pri tych cenach, ktore sa za to pytaju, by som si to urcite dobrovolne nekupil. A to ani nehovorim o X6, X4 a podobnych sportovych traktoroch. To je tragedia sama o sebe.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 13.09.2016 08:43, RE: BMW vs Subaru
Citroenak posted by:
Neviem preco vsade musite riesit subaru a bmw. V zadani je predsa camry. Ked to uz ale riesime, tiez sa pridam. Nemusim BMW, ale nevravim, ze su to tie najmenej kvalitne auta (aj ked mam kamarata s bmw 650i, tym najnovsim, a uz druhym motorom). Ja mam jednoducho zakodovane, ze ked vidim BMW, tak sa dam radsej na bok, nech ma predbehne. Vacsina ludi totiz na tom jazdi ako na ferrari, a bol by som nerad, keby zostrelili prave mna. Moje skusenosti: viezol som sa na BMW 325d automat cabrio (rok 2007), cely nadseny som do toho sadal, a musim povedat, ze to bolo velke sklamanie. Mal som vtedy xsaru, a miesta v aute bolo o cosi menej ako v tej xsare. Automat- hroza, 2 sekundy kym preradil. Motor v pohode, ale naftak, takze netocit za studena, a najvacsie rana bola, ako som uz spominal, image. Ani som nevysiel poriadne na obchvat ziliny, a uz sa za mna zaradili policajti a podla mna zacali vypisovat bianco pokutovy blocek lebo ocakavali, ze som sa prisiel vyburit a zostrelit, pripadne vyblikat a vytlacit par dalsich ludi. Po vystupeni mozem povedat, ze sa mi na tom aute pacila jedna vec. Volant. Potom BMW 5 rok 2009. Toto auto bolo o poznanie lepsie a sameho ma prekvapilo, ze tak velke auto (kombik) sa vo vnutri soferuje ako o triedu nizsie auto. Bolo obratnejsie ako C5, a islo lahsie. Asi aj vdaka 3.0d. Ale ocakaval by som, ze je to rodinne auto. Pristup dozadu na detske sedacky bol biedny. Inak super auto. Ako pasazier som si potom vyskusal jazdu vzadu v 530d rok 2014. Presadal som tam z E mercedesa (nemecky taxik) a obrovske sklamanie. Akoby som si sadal niekam na prah dveri, a bol problem tam vobec cez zadne dvere vlozit tasku. Sedenie oproti mercedesu pripominalo turecky drepovy zachod. Takze za mna, pri tych cenach, ktore sa za to pytaju, by som si to urcite dobrovolne nekupil. A to ani nehovorim o X6, X4 a podobnych sportovych traktoroch. To je tragedia sama o sebe.


Měl jsem v poslední době možnost díky kolegovi co se stal zaměstnancem brněnského zastoupení projet M2, M4, X5 40E, X1, 340i, a ještě pár motorek. Třeba na tu X5 se nedá říct ani popel. jsem velkým odpůrcem SUV, resp. neutratil bych za ně peníze, nicméně, to auto funguje po všech stránkách, taky ne, když bylo skoro za dvojku.
BMW není asi prvoplánově o pohodlí, i když X5 nebo sedmička určitě nezarmoutí. Je to spíš auto pro řidiče a ten si nejspíš dost místa a přívětivou pozici za volantem vždycky najde. I s výškou kolem dvou metrů...


respond
deleted user
number of posts20
date of registration24.04.2011
Wednesday 21.09.2016 18:02, Camry je skvělá volba a nesmírně spolehlivé, bezporuchové auto. Mám další generaci 2002>
Jezdil jsem vším možným i nemožným. Najezdím přes 70.000km ročně, tak mám stále čtyři auta, která se postupně obměňují (takže na 1ks auta nevychází moc km). Nejhorší auta z desítek 5-10let starýc s nájezdy 50-150.000km jsou Německá auta. Jsou to mé vyhozené peníze a vadí mi výrobci, který vyrábí auta tak, aby odsávali zákazníkovi peníze (ten hlavní podvod jsou rozvody, skvělý multimiliardový byznys :). Dělám automaty pro MB, servis, dodávám orig. díly a posledních deset let se mi vůbec nelíbí kvalita a materiály... taky za posledních deset let bohatneme víc, než dříve (horší kvalita, díly plné elektroniky, která v autech dříve tolik nebyla)

Tuto volbu jsem řešil a přivezl si Camry 2002+ 2.4i automat s 85.000km

1. rozvody ocelové a na věky (kvalita tak jak má být)

2. čtyřválec 2.4 jsem bral záměrně pro předělání na LPG Tartarini (motor je spolehlivý)

3. automat pro pohodlí, nebaví mne kvedlat a při jízdě řešit co řešit nemusím (spolehlivý i ve 300.000km) a olej si vyměníte sám - primitivní výměna

4. LPG... nevím o něm, mám jej ve víčku nádrže, najedu +-400km 1,60kč/km + 0,10kč benzín pro starty (celkem za 1.500-2.000kč ročně, víc ne) = 10,7-11,7L při 140km/h jezdím několikrát týdně mezi dvěma státy. Používal jsem velmi dlouho a spoustu Priusů. Takový Prius II. je dokonale spolehlivý stroj a nejde... několikrát za to dám ruku do ohně, nejde rozbít. Náklady na 1.km jsou u Camry na LPG nižší než u mých Priusů (kolem 2.0-2.20kč/km dálnice 140km/h) Prius skvěle spoří na okreskách a po CZ, ale třeba Prius II. jezdí při 140km/h za 6,5L a níž to nejde z 1.5 v kopcích výkon nevykouzlíte.

Často jsem Camry chtěl jen tak z rozmaru vyměnit, ale to auto nestojí korunu, je skvěle, úžasně pohodlné, kufr má jako almaru a pro mne skvělý, pohodlný podvozek... ex-Evropsko, Americká houpavost. To umí pouze náš Lexus LS (tvrdě si to nechá zaplatit vzduchovým podvozkem)

Na Camry není nic co se jen tak rozbije, Amíci nejsou blbci, je to tam jedno z nejčastějších, obyčejných aut.

Žádné náklady navíc, žádné rozvody, pohodlí, kvalita, slušné materiály uvnitř, na svou třídu a rok.

Často el. sklopná zrcátka, el. posuvná sedadla vyhřívaná...

Výhodou těchto aut je, že se dají i po patnácti letech najít v Německu běžně do 100.000km, majitelé je koupili nové a jde o rozumné lidi, kteří přesně ví co chtějí a co mají. Nejsou to flotilová vozidla, ale pohodlná, privátní auta. Pokud hledáte Unfallfrei und neu TÜV, máte vyhráno. Auto bude sice dražší, ale ve skvělém stavu. Nikdy nekupovat auto od DE Turci/PL/CZ/SK... pojízdné vraky.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 21.09.2016 19:56, Spolehlivost Camry
Tak tohle bude zase mela
Jen jak přijde Reníček

Ale vážně. K tomu, co psal kolega nade mnou, si vabyvuji jeden postřeh. Měl jsem tu čest býti svým zaměstnavatelem vyhnán do arabských zemí, čímž míním nejen SAE, ale zejména KSA a trochu k těmto končinám připojím i Turecko a Izrael. byl jsem tam nesčetněkrát a musel jsem nejednou, zejména v KSA, cestovat taxíkem. I v Izraeli. Ve velké většině případů šlo o Toyoty, Aby ne, arabové na toyoty drží a skutečně toyotu tam potkáte na každém kroku a v jakékoliv verzi, a to včetně Lexusů - konče modely IS-F, ty jsou tam naprsot běžně k vidění, nic mimořádného. Kladu si otázku, proč bohatí Saudové nejezdí v BMW či Audi? Vždyť púrachy pro ně nehrají prakticky žádnou roli??? Nevím a nehodlám to pitvat. Ale jedno vím prkzataelně: všechny toyoty, co sloužily jako taxíky ve města Jeddah, Ryaád a i jinde, byly stzaré, starší, mladé a mladší toyoty, které znají možná tak jednou za X desítek tisíc km výměnu oleje a snad i filtru. Auta jsou dobitá, nikdy se téěmř nemyjí, protože díky kvantu superjmenéhop písku ve vzduchu to emá cenu a jen jezdí, jezdí a jezdí. Nakonec, dva roky možná tři jsem tu zmínil svůj zážitek, jak nás jeden nístní najatý taxikář vozil do fabriky stařičkou toyotou, co měla na digitálním tachiometru asi 700.000km. Bohužel, taxikář neuměls slovo anglicky a ni něměecky, takže jsem se nedov+ěděl, co a jak a kdy servisoval. Ale zato pán, co mě vozil po Izraeli s Toyotou Avensis 2,0i (2002-3), měl najeto hodně moc přes 600 tisíc a řekl, že by si mohl koupit zfleku tucet jiných aut, ale neudělá to, protože na své ojeté toyotě nemusle nikdy řešit žádné závyd, mimo výměny dílů jako brzdy a oleje a rozvody. Poruchy nezná. Auto jezdí jak krátké, tak dlouhé cesty po pobřeží, takže je prosolené jak herinek a jezdí a jedzí a jedzí. Automat řadil parádně. Plasty byy od slunce již jen šedé, vyšisované, ale stále držely a kupodivu nic nevrzalo. Landcuisery jous tam běžné, jako u nás například - nevím. jezdí jich tam kupy. Obouchané, potlučené, dobité, ale jezdía ajezdí a jedzí. Zajímavé... Toliko o spolehlivosti a výpovědi lidí, co s toyotami naujezdil x set tisíc km a nemám důvod jim nevěřit. Ostatně, do fsabriky k nám jezdí softvírař z hradce a má Avensis, 2006 s 2,0D. Najetio téměř 400.000km, jedzí oživovat zařízení do Ruska, na Ukrajinu, Běloruska- cesty zbáte, a toyota šlape jak hodiny. Servis opět pouze spotřební věci. Brzdy, několikrát rozvody s and žhaviče. Jinak pohoda. Toť vše.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 21.09.2016 20:58, Mirek Mindrák dorazil:)
Hele začni tu svoji písničku o českém póvlu a nadřazeném německém národu:)

Zdeny, říkej si co chceš, mně je to fuk, po sto tisících auta prodávám a do té doby problémy neznám...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 22.09.2016 07:58, Jinými slovy. Hehehe
Někomu stačí mít doma tlustou šeredu, hlavně aby bylo uklizeno, vypráno, vyžehleno, teplá večeře. A někdo chce mít i ženu pěknou a sexy:)
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Thursday 22.09.2016 09:25, RE: Camry je skvělá volba a nesmírně spolehlivé, bezporuchové auto. Mám další generaci 2002>
MG-RR posted by:
Jezdil jsem vším možným i nemožným. Najezdím přes 70.000km ročně, tak mám stále čtyři auta, která se postupně obměňují (takže na 1ks auta nevychází moc km). Nejhorší auta z desítek 5-10let starýc s nájezdy 50-150.000km jsou Německá auta. Jsou to mé vyhozené peníze a vadí mi výrobci, který vyrábí auta tak, aby odsávali zákazníkovi peníze (ten hlavní podvod jsou rozvody, skvělý multimiliardový byznys :). Dělám automaty pro MB, servis, dodávám orig. díly a posledních deset let se mi vůbec nelíbí kvalita a materiály... taky za posledních deset let bohatneme víc, než dříve (horší kvalita, díly plné elektroniky, která v autech dříve tolik nebyla)Tuto volbu jsem řešil a přivezl si Camry 2002+ 2.4i automat s 85.000km1. rozvody ocelové a na věky (kvalita tak jak má být)2. čtyřválec 2.4 jsem bral záměrně pro předělání na LPG Tartarini (motor je spolehlivý)3. automat pro pohodlí, nebaví mne kvedlat a při jízdě řešit co řešit nemusím (spolehlivý i ve 300.000km) a olej si vyměníte sám - primitivní výměna4. LPG... nevím o něm, mám jej ve víčku nádrže, najedu +-400km 1,60kč/km + 0,10kč benzín pro starty (celkem za 1.500-2.000kč ročně, víc ne) = 10,7-11,7L při 140km/h jezdím několikrát týdně mezi dvěma státy. Používal jsem velmi dlouho a spoustu Priusů. Takový Prius II. je dokonale spolehlivý stroj a nejde... několikrát za to dám ruku do ohně, nejde rozbít. Náklady na 1.km jsou u Camry na LPG nižší než u mých Priusů (kolem 2.0-2.20kč/km dálnice 140km/h) Prius skvěle spoří na okreskách a po CZ, ale třeba Prius II. jezdí při 140km/h za 6,5L a níž to nejde z 1.5 v kopcích výkon nevykouzlíte.Často jsem Camry chtěl jen tak z rozmaru vyměnit, ale to auto nestojí korunu, je skvěle, úžasně pohodlné, kufr má jako almaru a pro mne skvělý, pohodlný podvozek... ex-Evropsko, Americká houpavost. To umí pouze náš Lexus LS (tvrdě si to nechá zaplatit vzduchovým podvozkem)Na Camry není nic co se jen tak rozbije, Amíci nejsou blbci, je to tam jedno z nejčastějších, obyčejných aut.Žádné náklady navíc, žádné rozvody, pohodlí, kvalita, slušné materiály uvnitř, na svou třídu a rok.Často el. sklopná zrcátka, el. posuvná sedadla vyhřívaná...Výhodou těchto aut je, že se dají i po patnácti letech najít v Německu běžně do 100.000km, majitelé je koupili nové a jde o rozumné lidi, kteří přesně ví co chtějí a co mají. Nejsou to flotilová vozidla, ale pohodlná, privátní auta. Pokud hledáte Unfallfrei und neu TÜV, máte vyhráno. Auto bude sice dražší, ale ve skvělém stavu. Nikdy nekupovat auto od DE Turci/PL/CZ/SK... pojízdné vraky.


Dobrý den, budeme rádi, když o svém voze napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Vaše zkušenosti tak poslouží vícero čtenářům. Děkujeme
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 22.09.2016 15:54, RE: Jinými slovy. Hehehe
Reno posted by:
Někomu stačí mít doma tlustou šeredu, hlavně aby bylo uklizeno, vypráno, vyžehleno, teplá večeře. A někdo chce mít i ženu pěknou a sexy:)


Já myslím, že nejlépe je mít ženu hezkou a sexy, chytrou, tolerantní a praktickou ASspoň já to štěstí mám. U auta to je až druhořadé.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 23.09.2016 11:10, RE: Jinými slovy. Hehehe
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Někomu stačí mít doma tlustou šeredu, hlavně aby bylo uklizeno, vypráno, vyžehleno, teplá večeře. A někdo chce mít i ženu pěknou a sexy:)
Já myslím, že nejlépe je mít ženu hezkou a sexy, chytrou, tolerantní a praktickou ASspoň já to štěstí mám. U auta to je až druhořadé.


Tak to gratuluju. Snad nejsi jenom zaslepený jako u Subaru:)))
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.