0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis, Škoda Octavia, Ford Mondeo, nebo Mazda 626?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, japonská vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 10:04, To sú kilometre....
Potom, keď najazdíte tých 800 000 km tak pri predaji to nezabudnite stočiť na 120 000Km, vymente gumy na pedáloch, vyčistite interiér, umyte motor a na volant natiahnite poťach a je to! A môžete predávať.
)
Ja by som sa priklonil k Avensisu. Aj ten tých 800 000 km zvládne bez problémov. Samozrejme treba kúpovať pozorne aby ste nekúpili taký, ktorý 800 000km za sebou už dávno má....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 10:31,
A je tu ještě jedno hledisko, které hovoří pro japonce a to výrazně menší zájem zlodějů. Osobně bych si nedovolil mít nepojištěnou Octavii kombi, u Avensise je pravděpodobnost krádeže přeci jen menší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 11:11, 800tis?
Kde chcete preboha najazdit 800 tisíc km? Ale priznam,necital som to cele, mozno ste nemecky taxikar...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 12:17, Čumím :)))
Ty vole, rencek s 800.000 aneb NÁVRAT ŽIVÉ SMRTI :))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 12:20, RE: Čumím :)))
Chozé Borůvka posted by:
Ty vole, rencek s 800.000 aneb NÁVRAT ŽIVÉ SMRTI :))))))
no 800 000 kilometru jeste jde - mozna s takovymi auty hodne z nas jezdi i kdyz na tachometru je napsano 120 000 ale spis je pro me zarazejici vzdalenost na kterou ten clovek kazdy den jezdi do prace!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 12:53, RE: Pro Martyho a autora
Marty posted by:
A je tu ještě jedno hledisko, které hovoří pro japonce a to výrazně menší zájem zlodějů. Osobně bych si nedovolil mít nepojištěnou Octavii kombi, u Avensise je pravděpodobnost krádeže přeci jen menší.
Najezdím zhruba polovinu ročně než autor (38 000 km), ale jak říká Marty, s nepojištěnou Oktávkou (combi, 2002,elegance, 1,9 TDi 96kW), kterou vlastním, bych si skutečně nedovolil vyjet. Za poslední rok byli zloději uvnitř dvakrát. Originál autorádio, telefon beru s sebou, takže tam nebylo co vzít, ale šli po věcech v kufru a na sedadlech. Kolega má zmiňovanou Toyotu ve srovnatelné výbavě a na to, že několikrát zapomněl i zamknout, zůstala bez povšimnutí nenechavců. Kolega ze SK mi dá zapravdu, když řeknu, že lidi (a zloději teda také...) si myslí, že jen ten, kdo má Oktávku v plné palbě nebo Passata je pracháč. Je to blbost. Pokud bych šel čistě po výbavě, jízdních vlastnostech, ceně apod., je Japonec a tedy Toyota jasná volba před VW. Já jsem prostě fanda VW, líbí se mi design Oktávky a nabízí mi přesně to, co potřebuji. Ale musel jsem si oproti japonské konurenci poměrně hodně připlatit.
Autorovi doporučuji vzhledem k počtu najetých km vybírat auto také podle POHODLNÉHO SEZENÍ !!! Jako masér vím, o čem mluvím. Klientů-řidičů mám docela dost a většinou už jim ani nemůžu pomoci. Sedadlo MUSÍ padnout jako ulité.
Jinak k mému TDíčku (1.9 96kW): 81 000 km a zatím (zaklepat) bez poruchy. Čepuji ale pouze u OMV nebo u SHELL, každou třetí nadrž plním aditivem na čištění čerpadla a trysek (90 Kč), každých 15.000 olej a prohlídka v servise. Tak snad ještě chvíli bez poruchy vydrží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 13:13, RE: Pro Martyho a autora
Ryšár posted by:
Najezdím zhruba polovinu ročně než autor (38 000 km), ale jak říká Marty, s nepojištěnou Oktávkou (combi, 2002,elegance, 1,9 TDi 96kW), kterou vlastním, bych si skutečně nedovolil vyjet. Za poslední rok byli zloději uvnitř dvakrát. Originál autorádio, telefon beru s sebou, takže tam nebylo co vzít, ale šli po věcech v kufru a na sedadlech. Kolega má zmiňovanou Toyotu ve srovnatelné výbavě a na to, že několikrát zapomněl i zamknout, zůstala bez povšimnutí nenechavců. Kolega ze SK mi dá zapravdu, ...
No jo, je to tak nejak. K tomu pohodlnému sezení. Počul som, že najmenšie zdravotné problémy majú ľudia jazdiaci na Citroenoch s hydraulickým odpružením ako Xantia, C5, XM, BX......Pri toľkých kilometroch možno stojí za úvahu aj tento citonový francúz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 13:33, RE: Čumím :)))
pola posted by:
no 800 000 kilometru jeste jde - mozna s takovymi auty hodne z nas jezdi i kdyz na tachometru je napsano 120 000 ale spis je pro me zarazejici vzdalenost na kterou ten clovek kazdy den jezdi do prace!
Moj stryc ma stary Ford Sierra , ten ma najazdenych 720 000 km. Motor zerie vsetko co moze motor zrat, benzin, olej, chladiacu kvapalinu, piestne kruzky uz zozral, obcas ide na 3 alebo na 2 valce, ale ide. Stale by sa dal zgeneralkovat, ovsem stryc na to mrda, kupil audinu, forda odhlasil a teraz mu to hrdzavie na dvore.... ja len k tomu ze sa to jakoze teoreticky da, najazdit tolko km bez generalky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 14:52, RE: Pro Martyho a autora
Ryšár posted by:
Najezdím zhruba polovinu ročně než autor (38 000 km), ale jak říká Marty, s nepojištěnou Oktávkou (combi, 2002,elegance, 1,9 TDi 96kW), kterou vlastním, bych si skutečně nedovolil vyjet. Za poslední rok byli zloději uvnitř dvakrát. Originál autorádio, telefon beru s sebou, takže tam nebylo co vzít, ale šli po věcech v kufru a na sedadlech. Kolega má zmiňovanou Toyotu ve srovnatelné výbavě a na to, že několikrát zapomněl i zamknout, zůstala bez povšimnutí nenechavců. Kolega ze SK mi dá zapravdu, ...
Svatá pravda. Ale do škůdek a WV podle mě zloději nelezou protože si myslí, že jejich majitelé jsou pracháči, ale spíš protože tyhle auta mají úplně ubohou ochranu proti zlodějům - viz finta s tenisovým míčkem u starších generací. Pak stačí, aby šla kolem auta socka a spokojí se i s CDčkama v kastlíku, když je cesta k nim tak snadná. A pokud zlodějům jde o celé auto, tak pak jedině proto, že konkrétně u škodovek je takový zmatek v evidenci, že šance na najítí kradené šáde je rovna NULE. Známej má za poslední dva roky už třetího Superba - všechny čorkes...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 14:55, RE: Čumím :)))
bubu posted by:
Moj stryc ma stary Ford Sierra , ten ma najazdenych 720 000 km. Motor zerie vsetko co moze motor zrat, benzin, olej, chladiacu kvapalinu, piestne kruzky uz zozral, obcas ide na 3 alebo na 2 valce, ale ide. Stale by sa dal zgeneralkovat, ovsem stryc na to mrda, kupil audinu, forda odhlasil a teraz mu to hrdzavie na dvore.... ja len k tomu ze sa to jakoze teoreticky da, najazdit tolko km bez generalky...
já si taky přidám...slyšel jsem o jedné taxikářské felicii,která měla natočeno okolo 650 000 další majitel jí dal 140 000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 15:04, Rada
POkud máte opravdu takový nájezd o kterém píšete - 250km denně, a pokud uvažujete o Škodovce, tak víc než vřele doporučuji Škodu Superb 2,5 TDI. Jsem profi řidič a s tímto vozem mám velké zkušenosti. Zcela běžně řídím vozy, které mají nalítáno přes 500 000km a jsou stále v dobrém stavu. Auto nemá žádné větší slabiny snad vyjma podvozku, který občas žádá opravu, motor 2,5 TDI je prostě držák! Cena ojetých Superbů neni o tolik vyšší než "stejně" vybavené Octavie, nabízený komfort je samozřejmě někde zcela jinde, Spotřeba šestiválce je vyšší než 1,9 TDI, ale zase ne o tolik, aby to odrazovalo od koupě. Variantou je samozřejmě i Superb s 1,9 TDI 96kW, 74kW motor neni pro auto velikosti Superbu optimální volbou (klidnému řidiči to stačí, každé přejíždění je ale menší horor).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 16:45, proč ne R?
Proč neuvažuješ o Renaultu, když jsi s ním najel 650 000 km a nic jsi na něm neměnil. Já mít takové auto, tak do jiného nejdu! Lagunu v dieselu seženeš za pár šupů a dalších 800 000 km v pohodě a bez servisu!
Měl bys být věrný značce - zvlášť s tvými zkušenostmi! Jinak tě vzhledem k tvému dennímu nájezdu lituji-to děláš pojišťováka? Protože dojíždět 250 km do práce - to by mi museli hooooodně dobře platit, ale pak bych asi neměl Nevadu-I když nulové servisní náklady mají také něco do sebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 17:39, 800tisic bez oprav a investic?
blaboly? posledni dobou uz jenom blaboly. poradna i zkusenosti uzivatelu jsou jiz vycerpany.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 19:25, RE: proč ne R?
Martin posted by:
Proč neuvažuješ o Renaultu, když jsi s ním najel 650 000 km a nic jsi na něm neměnil. Já mít takové auto, tak do jiného nejdu! Lagunu v dieselu seženeš za pár šupů a dalších 800 000 km v pohodě a bez servisu!
Měl bys být věrný značce - zvlášť s tvými zkušenostmi! Jinak tě vzhledem k tvému dennímu nájezdu lituji-to děláš pojišťováka? Protože dojíždět 250 km do práce - to by mi museli hooooodně dobře platit, ale pak bych asi neměl Nevadu-I když nulové servisní náklady mají také něco do sebe.
Myslim, ze preto nie R, lebo ani jeden DTi / DCi tolko nevydrzia
DTi nie je zrovna super drzak, netaha oslnivo a takisto nie je zrovna skromny. A DCi pri udrzbe s 25-30t km intervalom to sotva dozije...zial...
snad ta prva laguna 2.2 D to zatiahne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 21:32, Pro Vojtěcha
Ahoj Vojto, doufám, že nevadí tykání :o)
Chtěl jsem zde jen napsat že Martin Vaculík od dieselového motoru v mazdě výrazně zrazuje v jednom z jeho článků zde v archivu se slovy po 150 000 km bývá hotový. Člověk pak neví co si myslet. Podle Tebe spolehlivý, podle Martina ne. Líbila by se mi 323 s tímto motorem, ale nyní opravdu nevím.
Děkuji předem za reakci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 10:27, RE: Pro Vojtěcha
Aleš posted by:
Ahoj Vojto, doufám, že nevadí tykání :o)
Chtěl jsem zde jen napsat že Martin Vaculík od dieselového motoru v mazdě výrazně zrazuje v jednom z jeho článků zde v archivu se slovy po 150 000 km bývá hotový. Člověk pak neví co si myslet. Podle Tebe spolehlivý, podle Martina ne. Líbila by se mi 323 s tímto motorem, ale nyní opravdu nevím.
Děkuji předem za reakci
Já tu Mazdu 626 s tímhle motorem mám, resp. přítelkyně a nemůžeme si jí vynachválit. Spotřeba do šesti max. Jede slušně, ranní starty na škrtnutí a to doslova. Nestalo se aby s ní něco bylo, jen pravidelné výměny a teď nás čekaj patrně čepy. Jinak můžu jen doporučit. Z hlediska finanční kategorie nemá konkurenci, dá se pořídit za nějakých 130 tis a za tohle toho moc lepšího koupit nelze. A již zmiňováno není pojištěná a v klidu. Nebál bych se toho, koupil jsem jí v Německu, originál km, serviska, všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 16:24, Je to pravda ?
Kolega zo Slovenska posted by:
Potom, keď najazdíte tých 800 000 km tak pri predaji to nezabudnite stočiť na 120 000Km, vymente gumy na pedáloch, vyčistite interiér, umyte motor a na volant natiahnite poťach a je to! A môžete predávať.
)
Ja by som sa priklonil k Avensisu. Aj ten tých 800 000 km zvládne bez problémov. Samozrejme treba kúpovať pozorne aby ste nekúpili taký, ktorý 800 000km za sebou už dávno má....
Nezlobte se , ale ja tomu neverim. Prece neni mozne, aby sunt jako Nevada vydrzela 800 000 km bez zavad. Dalsi vec 60 000 km rocne, i kdyby to uzival 10 let, tak to jako koupil s 200 000 km , s vyhledem, ze to bude dlouho pouzivat !!!!! A posledni ulet, je, ze to by musel byt uplne blbej, aby si za 10 let nespocital ze v tomto pripade je diesel vyhodnejsi ( a to ani nizsi provozni naklady na benzin neoduvodnej !!!! )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 17:59, RE: Je to pravda ?
Bek posted by:
Nezlobte se , ale ja tomu neverim. Prece neni mozne, aby sunt jako Nevada vydrzela 800 000 km bez zavad. Dalsi vec 60 000 km rocne, i kdyby to uzival 10 let, tak to jako koupil s 200 000 km , s vyhledem, ze to bude dlouho pouzivat !!!!! A posledni ulet, je, ze to by musel byt uplne blbej, aby si za 10 let nespocital ze v tomto pripade je diesel vyhodnejsi ( a to ani nizsi provozni naklady na benzin neoduvodnej !!!! )
A po 800 000 km v 2,2 l objemu to bere kolem 7l/100 km. A my blbci kupujem auta za statisíce, když můžem koupit fáro za 15 000,- a nemusíme mít starost o servis, o plechařinu - auto s perfektní spotřebou i po takovém nájezdu. Hned po výplatě jdu do R21!!! Svého kepla dám kámošce, kdo by ho ode ně koupil, když může mít R21. Pořád dohady jestli jsou lepší japonský, nebo německý auta. Tady máte auto snů: více jak 15 let starý Renault je všechny strčí do kapsy, břídilové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 19:35, RE: Je to pravda ?
Martin posted by:
A po 800 000 km v 2,2 l objemu to bere kolem 7l/100 km. A my blbci kupujem auta za statisíce, když můžem koupit fáro za 15 000,- a nemusíme mít starost o servis, o plechařinu - auto s perfektní spotřebou i po takovém nájezdu. Hned po výplatě jdu do R21!!! Svého kepla dám kámošce, kdo by ho ode ně koupil, když může mít R21. Pořád dohady jestli jsou lepší japonský, nebo německý auta. Tady máte auto snů: více jak 15 let starý Renault je všechny strčí do kapsy, břídilové.
japonec až na konec,myslím že německé tdi jsou jedny z nejlepších,nesmí to bejt teda tdi-pd
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 20:47, RE: Pro Vojtěcha
Aleš posted by:
Ahoj Vojto, doufám, že nevadí tykání :o)
Chtěl jsem zde jen napsat že Martin Vaculík od dieselového motoru v mazdě výrazně zrazuje v jednom z jeho článků zde v archivu se slovy po 150 000 km bývá hotový. Člověk pak neví co si myslet. Podle Tebe spolehlivý, podle Martina ne. Líbila by se mi 323 s tímto motorem, ale nyní opravdu nevím.
Děkuji předem za reakci
Tykání nevadí. Je pravda, že tento motor nevydrží to, co koncernové diesely Tdi (bez PD), ale nemyslím si, že by platilo 150 tisíc a konec. Není vyjímkou potkat 626ku DiTD co má nejeto více jak 250tis km a slouží. Je ale pravda, že tyto motory jsou náchylnějsí na opotřebení, důležitý je jejich pravidelný servis. Na druhou stranu musím říct, že Mazda má skvělé benzinové motory, které jsou velmi klultivované a hlavně naprosto spolehlivé a proto v případě mazdy bych šel spíše touto cestou. Pro 323ku je dobrá volba šestnáctistovka.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.