0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis - přehled nákladů za deset let provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 11:29, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Fajn. Informacni obsah=nula. Osle, ty proste jenom prudis. Ty zblebty o Octavce jsou znacne vycpele. Nevim, co tim chces dosahnout, asi jenom nasranost lidi.

Navic, z Octavky se stal obycejny lidovy vuz, ktery nahrazuje vysluhujici Felicie. Prestan cist 5 let stare clanky z D-Fense.
Prosím nech osla na pokoji. Je to borec, jeho poznámky jsou vtipné i po třeba pětistém přečtení. A navíc má pravdu. A jak jako že kokta nahrazuje dosluhující filcky? 1) kokta je menší, a to tak že o hodně. Nezdá se to, ale je to holý fakt. Vzadu je to hnus a hrůza. 2) kokty jsou stejně staré jako filcky 3) jsou to naprosto rozdílná auto, mají společné jen to, že se prodávají šíleně nad svojí reálnou hodnotou 4) kokty nejsou rodiné vozy!!!! Už to probůch pochopte. Je to nouzovka typu POLO/PUNTO/IBIZA/FABIA/206/C3/Mzd3/yaris,auris.... Středový panel naprosto prasečích rozměrů, který je tam navíc úplně na hvn, protože většinou v něm je jen díra na standartní rádio, čudl na vyhřívání zadního skla, max. otvírákto nádrže, pak jen prázdné pozice a nic. Pusto. Po cestě zhruba 650 kilců jsem z toho lezl v dosti špatném stavu. Zlatá auta klasické střední třídy. Maličkosti typu koktávia mně skutečně neberou. Ale né protože jsem nějaký snob, ale prostě je to malý, hnusný, nebezpečný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 11:46, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Prosím nech osla na pokoji. Je to borec, jeho poznámky jsou vtipné i po třeba pětistém přečtení. A navíc má pravdu. A jak jako že kokta nahrazuje dosluhující filcky? 1) kokta je menší, a to tak že o hodně. Nezdá se to, ale je to holý fakt. Vzadu je to hnus a hrůza. 2) kokty jsou stejně staré jako filcky 3) jsou to naprosto rozdílná auto, mají společné jen to, že se prodávají šíleně nad svojí reálnou hodnotou 4) kokty nejsou rodiné vozy!!!! Už to probůch pochopte. Je to nouzovka typu POLO/PUNTO/I...
Nějaký komplex nebo co? kdyby tohle někdo mektal před 8 lety když byla Oct.1 aktuální ještě beru že troubové se najdou, ale dnes? To už fakt hraničí s chorobou. Trouba se snaží dělat v diskuzi osvětu, to jsou mi věci..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 11:53, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Prosím nech osla na pokoji. Je to borec, jeho poznámky jsou vtipné i po třeba pětistém přečtení. A navíc má pravdu. A jak jako že kokta nahrazuje dosluhující filcky? 1) kokta je menší, a to tak že o hodně. Nezdá se to, ale je to holý fakt. Vzadu je to hnus a hrůza. 2) kokty jsou stejně staré jako filcky 3) jsou to naprosto rozdílná auto, mají společné jen to, že se prodávají šíleně nad svojí reálnou hodnotou 4) kokty nejsou rodiné vozy!!!! Už to probůch pochopte. Je to nouzovka typu POLO/PUNTO/I...
Hodit do jednoho pytle Fabii, octavii, Punto a Audis me neprijde zrovna spravne, ale chapu co mate na mysli. Ve felde jsem sedel vzdau a i kdzy mozna na centimetry bude podobne mista jako v Octavii, tak v Octavii se me vzadu sedi mnohem pohodlneji. Souhlasim, ze Octavia neni plnohodnotne rodine auto, ale drtiva vetsina octavii (ne sluzebnich) prave jako rodinna slouzi. Stejne jako Golf 4 kombi, Focus a Astra II. gnerace atd. Jinak Octavia je uz plne nemecke auto, felda jeste je tzv favorit. A doba vzniku je taky odlisna. Bezpecnost a treba antikoroze a vybava je taky na jine urovni.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 11:56, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mi se recenze líbila, trošku se divím té výdrži destiček ... S názorem na neautorizované malé servisy souhlasím (já si nemůžu stěžovat, za levnější prachy a poctivost). Taky jezdím na LPG, myslím si, že ta vyšší spotřeba je dána tím, že to auto nějak nešetřím, rád na to občas šlápnu, prostě žádná eco rally. Moc záleží na tom, jak to LPG servismeni namontují, věřím tomu, že můžou hodně zmršit... Dotaz na autora: Podle fotek, nějak jsem nepostřehl, kde máte hrdlo LPG nádrže. Je někde schované? V...
Asi pred tydnem kdyz jsem tankoval, tak jsem videl jak to hrdlo ma chlapik v alfe romeo hned vedle hrdla na benzin. Takze je to schovany za tim "poklopem". Sikovny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 12:04, RE: horní tabulka
Fénix56 posted by:
Když se dívám na tu horní tabulku, tak: najeto při koupi 353 tkm, najeto nyní 90tkm. Tak nevím zda chybka nebo česká klasika. Každopádně je otázka co je běžná údržba a ono obligátní "bez závad" u každého znamená něco jiného. Ale v podstatě máte pravdu v tom, že 1) Avensiska je poctivé auto 2) dobrého servisu je třeba si vážit, (bohužel je ale hodně servisů co auta vyloženě mrví)
Ale no tak, kdybyste četl článek pořádně, věděl byste, že ty dva údaje o najetých kilometrech v tabulce jsou akorát prohozené.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 12:12, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Prosím nech osla na pokoji. Je to borec, jeho poznámky jsou vtipné i po třeba pětistém přečtení. A navíc má pravdu. A jak jako že kokta nahrazuje dosluhující filcky? 1) kokta je menší, a to tak že o hodně. Nezdá se to, ale je to holý fakt. Vzadu je to hnus a hrůza. 2) kokty jsou stejně staré jako filcky 3) jsou to naprosto rozdílná auto, mají společné jen to, že se prodávají šíleně nad svojí reálnou hodnotou 4) kokty nejsou rodiné vozy!!!! Už to probůch pochopte. Je to nouzovka typu POLO/PUNTO/I...
Tak ty jsi taky oslík???? No opravdu máme tady ale chytré stádo...... Kolik jsi v té "koktě" najel? 650 km? Tak to jsi už opravdu velký a zkušený šofér. Radost číst příspěvky takových znalců jako jsi ty.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 12:41, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Tak ty jsi taky oslík???? No opravdu máme tady ale chytré stádo...... Kolik jsi v té "koktě" najel? 650 km? Tak to jsi už opravdu velký a zkušený šofér. Radost číst příspěvky takových znalců jako jsi ty.....
Tak já se budu snažit odpovědět.

1) Já sem opravdu najel v koktě jen 650km. To je pravda. Ale stačilo mně to. Pro mně je to naprosto nevyhovující prostorem. Několikrát sem se vazl i na zadní lavici. Záměrně používám tento termín "lavice". To bylo už naprosto nepřekonatelné.

2) Že není kokta rodonným vozem je naprosto neodkecatelný fakt. Je to prostě dáno jeho vnitřními rozměry. Hotovo.

3) Jistě, uznávám, že felicie je na daleko nižší úrpvní a v žádném případě jsem ji nechtěl nějak nadřatit nad oktávu. Je to rezavějící hlučný šrot. Jen se mně osobně zdá, že je tam hold opravdu více místa, jak pro řidiče, tak i pro trpící vzadu. Ale to neznamená, že bych rád vlastnil feldu. Je to opravdu takový o 100% kvalitnější, ale pořád favorit.

4) Rozhodně nechci zhazovat koktu. Já to auto celkem uznávám. Na kratší vzdálenosti - dejme tomu. Ovšem já opravdu celkem hodně jezdím, asi tak průměrně 3.500 km/měsíc. A nechtěl bych jezdit oktávou, i kdyby měla autopilota.

Závěrem: ŠKODA OCTAVIA NENÍ RODINNÝ VŮZ. Taková auta opravdu vypadají jinak. A nemají metr kastle navíc. Na každě straně. Hrůza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 13:14, SEBR
Mám Carinu 2,0 E na benzin. Má namotaných 370.000 km. Před tím jsem měl Corollu 1,3 v Tuzexu koiupenou. Šla do světa při 320.000 km. Jiné auto jako Toyotu nekoupím, protože je to super auto. Pohodlné, svižné ( i přes ty km), žena s ní jezdí za 7,5- 8 litrů po městě (já mám vyšší spotřebu). Měnil jsem brzdové kotouče ve 330.000, spojku ve 320.000, tlumiče 2x, rozvody 2x. Teď jsem vařil lemy na P a LZ blatníku. Co jediné snad vytýkám je nekvalitní lak. Přičítám to datu výroby 1994. Toyotu vřele doporučuji!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 13:56, RE: Tojotáááá
mufik.martin posted by:
Hodit do jednoho pytle Fabii, octavii, Punto a Audis me neprijde zrovna spravne, ale chapu co mate na mysli. Ve felde jsem sedel vzdau a i kdzy mozna na centimetry bude podobne mista jako v Octavii, tak v Octavii se me vzadu sedi mnohem pohodlneji. Souhlasim, ze Octavia neni plnohodnotne rodine auto, ale drtiva vetsina octavii (ne sluzebnich) prave jako rodinna slouzi. Stejne jako Golf 4 kombi, Focus a Astra II. gnerace atd. Jinak Octavia je uz plne nemecke auto, felda jeste je tzv favorit. A do...
To jsi nepochopil ironii příspěvku?!? Jinak Felda už je taky německá. Poslední česká Schade je Fáčko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 15:09, RE: Tojotáááá
anonym posted by:
Tak já se budu snažit odpovědět.

1) Já sem opravdu najel v koktě jen 650km. To je pravda. Ale stačilo mně to. Pro mně je to naprosto nevyhovující prostorem. Několikrát sem se vazl i na zadní lavici. Záměrně používám tento termín "lavice". To bylo už naprosto nepřekonatelné.

2) Že není kokta rodonným vozem je naprosto neodkecatelný fakt. Je to prostě dáno jeho vnitřními rozměry. Hotovo.

3) Jistě, uznávám, že felicie je na daleko nižší úrpvní a v žádném případě jsem ji nechtěl nějak nadřatit ...
Zajímaj někoho tyhle troubovitý výlevy? Hochu abys náhodou nejezdil tím fávem a nebyl vděčnej že ho máš! Tyhle kecy dvacetiletejch mě fakt "bavěj"..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 15:16, RE: SEBR
anonym posted by:
Mám Carinu 2,0 E na benzin. Má namotaných 370.000 km. Před tím jsem měl Corollu 1,3 v Tuzexu koiupenou. Šla do světa při 320.000 km. Jiné auto jako Toyotu nekoupím, protože je to super auto. Pohodlné, svižné ( i přes ty km), žena s ní jezdí za 7,5- 8 litrů po městě (já mám vyšší spotřebu). Měnil jsem brzdové kotouče ve 330.000, spojku ve 320.000, tlumiče 2x, rozvody 2x. Teď jsem vařil lemy na P a LZ blatníku. Co jediné snad vytýkám je nekvalitní lak. Přičítám to datu výroby 1994. Toyotu vřele doporučuji!
Carinu E rv93 1,6 jsme měli ve staré firmě, koupená jako nová. Prodaná vr. 99, najeto 230tis. Jezdila pouze na běžný servis do Toyoty + pár drobností.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 15:33, RE: edmund
anonym posted by:
Múj opel je na tom podobně, prakticky bez závad.
Tahle hláška je dost off-topic, napiš recenzi a můžem dát o oplu řeč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 15:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak nevim... zda se mi tahle recenze trochu neobjektivni....ale muj nazor. Synovec ma taky toyotu avensis 2002 ale 2.0 D4d. A ze by podvozek byl tak uzasnej to bych nerekl. Nevim jestli recenzent jezdi pouze po dalnicich, ale synovec mel vule uz kolem 120 tis km. A jestli vydrzi tolik km desticky, tak klobouk dolu pred toyotou...
Diesel je obvykle o dost těžší než benzín, klidně i 100 kg. Proto může víc vydržet jak náprava tak i brzdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 15:36, RE: bez předmětu
Kolodмj posted by:
Diesel je obvykle o dost těžší než benzín, klidně i 100 kg. Proto může víc vydržet jak náprava tak i brzdy.
Samozřejmě víc vydržet u benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 16:11, Dobrá recenze
Konečně dobrá recenze mezi neustálými plky o koncernu VW a recenzemi veteránů.
Mám stejné zkušenosti se servisem, taky ho považuju za velmi důležitý faktor při výběru nového ojetého vozu. Do značkového se jezdí s novými vozy tak ty první 3 roky, aby platily záruky atd., proto by i tyhle takto mladé vozy servisku mít měly - to k poznámce o trochu výš. U 6letého auta je to už jedno.
Docela se rozmýšlím nad LPG, máte pravdu s tím srovnáním staršího dieselu a plynu. Co stojí pravidelné každoroční revize, absolvujete to, vyžaduje se to někde?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 17:26, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
Avensise jsem nikdy neměl, ale můj soused ho má.... Je to k podivu, ale má s ním samé problémy.... koupil ho starší před dvěma lety a od tý doby ho měl doma dohromady zhruba třičtvrtě roku, jinak stál stále v servisu.... Moc si ho zatím neužil. Nevím jestli je to normální, ale to se mi u mého vozu nestává.
No a co kdyby jsi navrhnul sousedovi, at sem taky napise recenzi na sveho Avensise?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.07.2008 22:50, RE: bez předmětu
Kolodмj posted by:
Diesel je obvykle o dost těžší než benzín, klidně i 100 kg. Proto může víc vydržet jak náprava tak i brzdy.
Rozdíl v hmotnosti cca 5% (1430 kg provozní hmotnost, rozdíl řádově desítky kg) není zas tak veliká, aby to dělalo nějaké výraznější rozdíly v životnosti a spolehlivosti. I kdyby byly díly podvozku stejné.
To je podobné, jako by se mělo kazit auto, kde si majitel v kufru stále vozí notebook a věci na převlečení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 00:33, RE: Važte si malých servisů
anonym posted by:
samozrejme souhlas, ale jak se zachova 99% cechacku kdyz vidi v bazaru auto bez servisky???
Asi jako kazdy kdo ma mozek budou preferovat auto se serviskou nez bez ni, servisovane buhvikym, buhvikde a buhvi jestli vubec servisovane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 06:54, RE: Dobrá recenze
MHr posted by:
Konečně dobrá recenze mezi neustálými plky o koncernu VW a recenzemi veteránů.
Mám stejné zkušenosti se servisem, taky ho považuju za velmi důležitý faktor při výběru nového ojetého vozu. Do značkového se jezdí s novými vozy tak ty první 3 roky, aby platily záruky atd., proto by i tyhle takto mladé vozy servisku mít měly - to k poznámce o trochu výš. U 6letého auta je to už jedno.
Docela se rozmýšlím nad LPG, máte pravdu s tím srovnáním staršího dieselu a plynu. Co stojí pravidelné každoroční re...
Každoroční revizi absolvuji, stojí kolem 150,- Kč, měla by se předkládat na STK (jednou za dva roky), revize se zaznamenává do přílohy velkého TP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 10:06, RE: Dobrá recenze
anonym posted by:
Každoroční revizi absolvuji, stojí kolem 150,- Kč, měla by se předkládat na STK (jednou za dva roky), revize se zaznamenává do přílohy velkého TP.
Doplním: Dostaneš (aspoň já to tak mám) v servisu LPG papír o revizích a na něm kolonky, chodíš na pravidelné revize (1x za rok nebo 10 000km) a vždycky ti dají razítko + datum. Chodím pravidelně, chci mít v tom pořádek a jistotu, že je vše ok, většinou jen podle přístroje zjištťuje těsnost a netěsnost + někdy seštelování otáček (5 minut), po 70 000km mi vyměnil membrány (cca 850 Kč). Za pravidelné revize se platí ta částka uvedená výše, já neplatím nic - nechal jsem si u nich namontovat LPG a to je prý dostatečný důvod pro to, abych to měl zadara (Žabeň - pracuje syn a otec, koupim jednou za čas alespoň flašku fernetu, spolehlivost). Po montáži LPG (3 dny) ti zapíšou na úřadě do velkého TP. Papír o revizích po mě na STK nikdy nechtěli (byl jsem 4x) stačí jim správné samolepkové označení na autě.
Jestli to není tajné, do jakého auta chceš plyn dávat?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.