0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis D4D - první dojmy uživatele

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 17:04, RE: avensis
Kepo posted by:
Pane recenzent, Vaše recenze mi vzala dech. Né snad kvůli toho, že by byla esteticky úžasná nebo něco podobného, ale před týdnem jsem si koupil Avensise 2001 se stejným dieselem, a vše co jste o autě napsal mohu opravdu jen a jen potvrdit, mluvíte mi z duše. Ať už se jedná o vrzání volantu (taky mi vrže) nebo nutnost udělat po koupit geometrii ) ostatně, přečtěte si mou recenzi : http://moje.auto.cz/Kepo/toyota-avensis.html

obsahuje podobné informace

ať slouží
Přečetl jsem si. Avensis je jedním z horkých kandidátů na mé budoucí auto. Akorát ta spotřeba, u obou přes 7 litrů, v případě prvního recenzenta přes jaro a léto, se mi moc nelíbí. I když chápu, že svůj stávající TDI 66 kW pořád za vodítko brát nemůžu. Ale přece jenom je to trochu moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 17:28, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
Rudlíkovo rotujícímu TDi vypouštějícímu ze svých útrob 66 kW schopnému jezdit za maximálně 5 litrů čehokoliv, tomu se samozřejmě žádný z motorů v C5 rovnat nemůže. Ale jsem ráda, že i tenhle článek tak trochu potvrdil mé pocity a dojmy z posledních let ... že "zlobí" snad již všechny modely všech značek (krom RR a Bristolu).
S pozdravem "Nezbývá než C5" (A myslím to upřímně!) se pro dnes loučím
Kylie

PS: Pro zapšklé zpochybňovače mých slov, pohlaví a identity vůbec, jsem prošla pá...
Jojo, Range Rover je nejlepší
Ve všem Ti věřím, máš svůj profil na facebooku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 17:28, RE: Vrzání ve volantu
anonym posted by:
Tisícihran asi ne. Ale naspodu volantu jsou kluzné otočné kontakty klaksonu a airbagu. Ty mohou někdy vrzat.
V tom Mondeu to nejsou tyhle kontakty, je možné, že ten původ je zcela jiný, ale za pokus to stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 17:35,
Ta spotřeba běžně tak hrozná není(zřejmě opravdu těžká noha) momentálně mám na Avesisu 2.0 D-4D spotřebu 4.8-dle pal. poč.ve skutečnosti je tak 5.2 a to je jestě kombík...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 18:19, RE: avensis
anonym posted by:
Přečetl jsem si. Avensis je jedním z horkých kandidátů na mé budoucí auto. Akorát ta spotřeba, u obou přes 7 litrů, v případě prvního recenzenta přes jaro a léto, se mi moc nelíbí. I když chápu, že svůj stávající TDI 66 kW pořád za vodítko brát nemůžu. Ale přece jenom je to trochu moc.
V momentě, kdy má motor nejvetší tah, tedy mezi 2000 a 3000 otáčkama, šlapu plyn až na zem, takže při ekonomičtější jízdě by ta spotřeba šla určitě hodně dolů, počítám tak na 6 - 6,5 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 18:54, Pha
S tou vosou se mi to stalo taky. Stejné auto, jen v benzínu. Náhoda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 19:10, RE: Pha
anonym posted by:
S tou vosou se mi to stalo taky. Stejné auto, jen v benzínu. Náhoda?
Podivná mucholapka. A to je problém na to jít jak při výměně žárovky - někde něco vytáhnout, pak to vysát luxem a hotovo. Co se auta týče tak z mého pohledu má děsnej interiér, ale proti gustu... Ať slouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 19:34, RE: Nezbývá než C5!
Muroň posted by:
Jojo, Range Rover je nejlepší
Ve všem Ti věřím, máš svůj profil na facebooku.
Rudlíku ty v mých očích stoupáš! Všimla jsem si, že všechno víš, všechno znáš, všude jsi byl dvakrát, ale dnes nejen benzínový motor v Avensisu znáš ale i znalosti ohledně FACEBOOKu máš! Woooow.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 20:31, RE: Zajímavá ojetina
anonym posted by:
Avensis byl historicky první model Toyoty, který měl i nějaké výrobní vady a tak se některé součásti v záruce musely měnit. Na krátkou dobu tím automobilka poklesla na úroveň ostatních zejména evropských automobilek, kde, jak známo, se vývoj provádí za pochodu. Zlobilo pokud vím řízení a hlavně nová generace motorů s povrchem válců z hmoty zvané Nicasil. Problém se logicky nejvíce projevoval u slabšího motoru 1.8, u vyšších objemů se to prý nemuselo projevit po celou dobu životnosti.
A to je jako fakt úroveň evropských automobilek = výměna motorů?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:05, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
Rudlíku ty v mých očích stoupáš! Všimla jsem si, že všechno víš, všechno znáš, všude jsi byl dvakrát, ale dnes nejen benzínový motor v Avensisu znáš ale i znalosti ohledně FACEBOOKu máš! Woooow.
Kylie
To je prima, když už i zdejší Brouk Pytlík umí ocenit znalosti jiných.
Nic ve zlém Kylie, zdraví Radim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:13, RE: Nokonecne
anonym posted by:
Kez by tomu tak bylo co nejdele, nejlepeji furt ...
Taky doufám :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:13, RE: Nokonecne
mikes posted by:
Myslim, ze koncernistum jsou ceny ojetych japoncu ukradene...
Ano plně souhlasim že koncernistům bude jakejkoliv novej, či ojetej japonec ukradenej. Pumpen-düse for ever!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:34, RE: Nokonecne
anonym posted by:
Ano plně souhlasim že koncernistům bude jakejkoliv novej, či ojetej japonec ukradenej. Pumpen-düse for ever!!!
Co to je pumpen-düse? Obavam se, ze takova technologie neexistuje :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:39, RE: Nokonecne
anonym posted by:
Taky doufám :o)
Co na to rict, asi vas nezbyva nez politovat :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:51, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
To je prima, když už i zdejší Brouk Pytlík umí ocenit znalosti jiných.
Nic ve zlém Kylie, zdraví Radim
Brouk Pytlík? Neměla bych být spíš Beruška? I když to byla ..., no tak dobře BP (tuhle jsem u BP tankovala, a jejich "jen" 95ti oktanová novinka Ultimate Super není špatná, rozhodně lepší než česká ředěná 100ka).
Nic ve zlém, vše v dobrém, zdraví
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 22:55, RE: Nokonecne
mikes posted by:
Co to je pumpen-düse? Obavam se, ze takova technologie neexistuje :o)
Milý Mikeši, netrap se! Ono ani to pumpe-düse už zanedlouho existovat nebude.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 23:19, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
Rudlíkovo rotujícímu TDi vypouštějícímu ze svých útrob 66 kW schopnému jezdit za maximálně 5 litrů čehokoliv, tomu se samozřejmě žádný z motorů v C5 rovnat nemůže. Ale jsem ráda, že i tenhle článek tak trochu potvrdil mé pocity a dojmy z posledních let ... že "zlobí" snad již všechny modely všech značek (krom RR a Bristolu).
S pozdravem "Nezbývá než C5" (A myslím to upřímně!) se pro dnes loučím
Kylie

PS: Pro zapšklé zpochybňovače mých slov, pohlaví a identity vůbec, jsem prošla pá...
opravdu bude na tech fotkach krome identity i pohlavi??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.09.2008 00:41, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
opravdu bude na tech fotkach krome identity i pohlavi??
Ano četla jsem že více jak 80% místních obyvatel má problém zpracovat informaci, ale stejně...
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.09.2008 07:39, Avensis
Zdravím Vás všechny.
Mám taky Toyotu Avensis Sedan s 2.0 VVT-i 110 kw. Je z roku 2003 a jezdí skvělě. Když chci vezme si v průměru 7.5 l i méně.
Problémy s autem zatím žádné. Karlos
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.09.2008 07:40, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
Tak už i toyoty skřípou, vržou, nic nevydrží? No tak to vám nezbývá než jít všichni sborem za Kylie a koupit si citroen (nejlépe s naftou 2.2 HDi)
Všichni kdo Citroen haní by s ním napřed měli něco ujet. Po přesednutí z kostitřasu Škoda Felicie jsem se cítil v ZX jako v bavlnce. Bylo to špatné auto bez výměny motoru a převodovky, s původní spojkou ujelo jen 330 000 km a jezdí dál. Navíc nikde žádná prorezivělá díra. Motor 1.9 TD neuvěřitelný držák. V práci mi ho prodali a jezdí dál. Teď ničím C3 -1.4 HDi, je to proti ZX dětská hračka, ale za 1.2 Hovno - to - pojede bych to neměnil ani náhodou. Doma ničím Xsaru 1,8 po jednom Němcovi, je to opravdu špatné auto, akorát že když do té rakve vlezu a vylezu na druhém konci republiky nejsem jak zkroucený rohlík. Podle našich pánů novinářů má nejisté chování ve vyjetých kolejích, ale nevím zda vyjeté koleje na cestu při tom co tu všichni platíme patří. Citroen není auto které se nepokazí, ale je to auto které nerezaví, je spolehlivé a díky zblblosti obyvatelstva za dobrou cenu. Jen si dál kupujte ty koncernové zázraky, nám bude vyhovovat cena Citroenu v dolních mezích, každý kdo takové auto jednou měl mi dá za pravdu. Tady se mluví o TOYOTĚ, jsou to dobrá auta a klidně bych do něho šel, zrovna tak jako do Mazdy nebo Hondy určitě už NIKDY nic od firmy ŠKODA, jsou to jen znetvořené VW, VW sice nemají ducha a vzhled, ale jsou aspoň dotažené až do konce i když i u nich ta kvalita není co bývala. Lidovky v podobě Fordu a Opla už VW delší dobu šlapou úspěšně na paty a je to dobře, u nás to ale na štěstí lidé zatím také nepochopili a tak lidé jezdící ve 3 až 4 roky starém Focusu nebo Astře za cenu fóbie 1.2 Hyjé - ty - potvoro mají za své peníze slušné auto a ne kreaturu.
Škoda totiž dnes kromě vysoké ceny pro domácí zákazníky nic nenabízí, konec přesčasů do konce roku jim přeju a přeju jim ho až do konce tisíciletí.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.