0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je dieselový Avensis druhé generace?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 07:29, rada
téměř žádné n.d. nebudete potřebovat, pokud Avensis někde neopřete o plot, snad jen gumičky do stěračů. Toyota není jako jiná auta kvůli kterým je potřeba stále parkovat autoservisech z vyjímkou pravidelného servisu nejl. ve značkovém autoservisu a pokud už se nějaký zádrhel opravdu objeví tak výměnou značkových n.d. Pohodové km...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 10:31, rada
to som počul aj ja že to je bezporuchové auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 10:34, rada
ano.. avensis bude jezdit jezdit jezdit.. i kdyz bude 20 let starej a milion najeto furt bude jak novej.. zadny nd.. jen tomu verte. Ja si to myslel taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 11:25, rada
Jsem majitelem Toyoty Avensis 2,2 D-CAT , je to 100% nejlepší vůz který jsem kdy měl. V první řadě bych chtěl upozornit na to že se jedná o vůz TOYOTA což jsou statisticky jedny s nehjspolehlivějších vozů na světě nedá se kvalitou a životností v žádném případě srovnávat s německými vozy. Navíc kultivovanost chodu těchto motorů je asi tak o 6000% lepší než u všech německých motorů TDI dohromady.- Je pravda že jsou vozy Japonské nebo i jiné Evropské trochu náchylnějši na kvalitu nafty ale stačí si jen dat pozor a natankovat nikde u JZD :) Rozhodně bych se nerozmýšlel zda zakoupit toyotu nebo německý VW. Spolehlivost motoru je vždy otázka údržby navíc u vozů z Japonska to platí dvojnásob. Pro maximální jistotu doporučuji výměnu oleje pokud možno co nejčastěji a nejlépe ještě do paliva přimíchavát alespoň nepatrné množství aditiva pro dieselové motory. Znám spoustu majitélů Toyot v dieselu RAV4, Avensis , Land Cruiser ....atd... všem jsem doporučil používání aditiv a je fakt že nikdo už problém zejména se vstřikovači neměl . Problém je v tom že v ČR je nejhorší nafta z celé evropy od nás na západ. Sice na pumpách je napsáno že nafta splňuje normu ČSN .....ale tato norma vyšla v roce 1985 když u nás na naftu jezdili možná tak Avie a to bylo všechno. Co se týká cen náhradních dílů ať už brzy , podvozek atd..... tak je 100% lež jsou jsou tyto díly dražší než u německých značek , ale pozor podstatná věc je ta , že životnost brz a podvozkových dílů tlumičů , čepů , + spojka atd,... je cca minimálně o 50% delší než u ostatních vozů. Nedávno jsem kupoval spojku na avensise 1,8 která odešla ve 290.000,-Km a v druhovýrobě stála tato spojka cca 4500,- A já ji koupil original od toytoty za cca 4000,-Kč Takové jsou moje poznatky z vozů TOYOTA.
Dan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 12:06, rada
Dobrý den, mám avensis combi D4D r.v. 2005, najeto 160 tis a kromě pravidlných prohlídek potřebovala za celou dobu pouze naftu a olej. Před tím jsem jezdil s VW, škodou octavia a seat toledo (vše koncernové TDI) a hlavní rozdíl vidím v tom, že Toyota má nafťáky tišší, s klidnějším chodem, i když v mrazech do zahřátí taky klepe, ale zdaleka ne tak, jako TDi. Mé zkušenosti s T avensis jsou jen ty nejlepší, je to mimořádně prostorné, pohodlné a spolehlivé auto. Myslím, že poskytuje špičkový poměr mezi kvalitou a cenou. Jen 85kw je trošku málo. Příště zvolím silnější verzi motoru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 14:49, rada
mám avensis combi D4D 85KWr.v. 2008, najeto 100 000km.Krom pravidelných prohlídek zatím žádná závada ale teď mi řekli v servisu že musím vyměnit destičky což chápu ale udajně dle nich musím vyměnit i kotouče což mě značně naštvalo a ze servisu jsem odjížděl značně rozhněván.Je přeci nesmysl aby za jedny destičky musely být vyměněny i kotouče(vypadají ještě velice dobře).Ale asi po hodině jsem si řekl že vyměním i kotouče aby kluci v Toyotě měli taky něco na práci.Nějak se vydělávat musí a servisu kde se opravuje Toyota se asi moc nevydělá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 15:06, rada
Toho si moc nevsimejte. Jestli jsou kotouce zvlnene poznate sam, nebo nekdo znaly vam poradi. Jeste bych se mrknul na ty desticky - pokud vam ve znackovem nuti vymenu, tak jeste cca 1/4 najezdenych km zvladnou (vlastni zkusenost). A menit desticky ve znackovem povazuji za nemistny luxus. Osobne overeno, a to do znackoveho jinac jeste porad jezdim (160 k km).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 15:23, rada
za luxus to nepovažuji dávají mi záruku a pokud jsem spokojený což jsem tak jim to oplácím a sem tam jim něco za to dám(auto do servisu).Vím že by vydrželi daleko více ale i tak je vyměním na příští garančce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 18:28, rada
Co vím, tak bývají problémy se vstřikovači, čerpadlem a filtry pevných částic, chce to dobře vybírat a případně si zjistit kolik by případná oprava stála a udělat si kalkulaci jestli se diesel pořád vyplatí. Nikdy nevíte kdo s tím jezdil před vámi a kde tankoval (z toho bývají velké problémy). Za benzínový Avensis bych se ale klidně zaručil.
Re: Honza
Správně by se měly vždy měnit kotouče a destičky současně, nejlépe od stejného výrobce. Ty kotouče nejspíš vyměnili proto, že v nich byly rýhy nebo byly zkroucené, prostě nebyly OK, i když třeba nebyly úplně sjeté. Kdyby to neudělali tak by to nebrzdilo jak má a taky potom jak bys měnil kotouče, by ti v nich špatně zajeté desky mohly udělat opět rýhy a zase by to špatně brzdilo a byl by z toho začarovaný kruh.
Takhle máš zase na dlouho vystaráno. Určitě to nebylo samoúčelně z nudy mechaniků. Ti svoje prachy dostanou i když se budou šťourat v nose.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 20:41, rada
Osobně jsem vlastnil starší model , ale taky s D4-D a byl jsem jen mile překvapen. Co se týče výměny dílů, tak jen spotřebka: Brzd. desky, kotouče a tyčky stabilizátorů na obou nápravách. To je tak všechno, co na toyotě může odejít, jinak budete jen jezdit, ale na rodíl od TDI velice tichounce a kultivovaně O poruchách vstřikovačů jsem slýchal hodně, ale jen v televizních recenzích a časopisech, ale ve skutečnosti jsem se s tím zatím nesetkal!!! Pokud dodržujete obecně platné zásady pro provoz turbodiesela, tak bych se toho fakt nebál. Doporučuji!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.03.2009 22:56, rada
Před koupí si nechte ve značkovém servisu zkontrolovat funkci vstřikovačů. jsou velice citlivé na tu "naši českou naftu" a následná nákladná oprava by vás mohla mrzet. Můžou být Ok , ale nikdo vám nezaručí, že neodejdou až vám a výměně se stejně nevyhnete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 09:02, rada
Nase cela rodina jezdi jiz spousty let pouze vozy TOYOTA. at uz carina, corolla, yaris, hiace, camry, tak i zmineny avensis, prvni i zminovany model 2003... nikdy s temito vozy nebyl zadny problem, jak tvrdi jedna reklama teto automobilky: "uz jsi nekdy videl porouchanou toyotu"? proste od A do Z maximalni spokojenost a v zivote bych si ja osobne nekoupil uz nic jineho... nahradni dily jsou da se rici uplne stejne drahe jak na vw, skoda, audi tak i toyotu.... a pokud si jeji majitel auto sam nerozbije, zadnych dilu neni treba... samozrejme krome povinnych investic, jakou je vymena oleje, nove rozvody..... takze naprosty klid!!!
ja sam vlastnim Avensis 2,0D4D rok 2004... co se tyka spotreby neni problem se na dlouhe vzdalenosti dostat na prumernou spotrebu 4,4 l/100km hlavne na dalnici. samozrejme pri zivocisne jizde spotreba stoupa, ale nikdy nebyla vyssi jak 5,6 litru nafty.. PHM tankuju pouze u kvalitnich dodavatelu, jakym je OMV, nebo SHELL, kde mam jistotu toho ze neodrovnam mototr nejakou primesi, at uz vody nebo jinych sracek.... dale i silou a akceleraci motoru jsem kralem silnice, jiz zminovany VW proste nema sanci))))
motory Cat jsou novejsi generaci, tak je mozne ze maji urcite mouchy.. ale co jsem slysel taktez bez problemu. maji dokonalejsi spalovani, tim i vyssi vykon a nizsi spotrebu, ale zkusenost s tim nemam bohuzel.... jen zaverem: klidne smele do avensise, a nikde jinde....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 11:59, rada
Dobrý den
na úvod jen přípomínka k předchozímu příspěvku : To po těch dálnicích asi jezdíte osmdesátkou když máte spotřebu 4,4 l ne? probuďte se, dvoulitrový motor a pohotovostní hmotnost skoro 1500 kg, to prostě není možné. Být loajální ke své značkce je sice fajn věc, ale nic se nemá přehánět.
Mám také Toyotu Avensis a i když je to samozřejmě poměrně spolehlivé auto, i u něj se mohou objevit určité závady. Doporučuji si přečíst fórum na Toyota klubu http://www.toyotaklub.cz/forum
tady se dozvíte veškeré nejběžnější závady, co se u avensisů a jiných toyot objevují. Co se týče těch vštřikovačů, tak je to skutečně tak, že se o tom hodně mluví a píše (to ale né pouze v případě motorů D-4D, ale každých jiných common-rail dieselů), ale ve skutečnosti jsem se s tím také nikdy nesetkal dokonce ani z doslechu nebo že by to přímo někdo z uživatelů psal jako vlastní zkušenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 16:14, rada
No, jak tak čtu zdejší rady, tak pan Richard se v podstatě dozví následující (trochu zlehčeně řečeno):
1) avnesis je nejlepší auto na světě
2) nikdy na něj nebude potřebovat žádné náhr. díly kromě spotřebních
3) kulturou chodu je jeho motor o 6000% lepší než VW
3) VW proti němu prostě nemá šanci, protože naftový avensis je zkrátka králem silnice
4) s dvoulitrovým naftovým avensisem se dá jezdit po dálnici za 4,4 litru, při jakékoliv jízdě spotřeba nikdy nepřesáhne 5,6 litru
To sem nemůže někdo (teda až na pár výjimek) napsat střízlivý a reálný pohled na toto auto/motor?
P.S. Někde na netu jsem četl, že jistá společnost, která měla problémy s kvalitou nafty, a jejíž jméno nesmí ČOI prozdradit, byla právě níže zmiňovaná OMV, tak nevím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 18:41, rada
Ale tak je pravda, že některé příspěvky jsou opravdu trochu přehnané O 6000% lepší než..... To je fakt dobrý. Nicméně neznám moc lidí, kteří by na Toyotu Avensis nadávali. Neřeším design, ten je subjektivní-mně se nelíbí třeba Passat a proto bych si ho nikdy ani nekoupil, ale taky chápu lidi, kteří si nekoupí Avensise, protože jsou prostě zvyklí na ten německy strohý, ale kvalitní interiér. Tak to prostě je! Na druhou stranu musím říct ze zkušenosti, že motory D4-D jsou opravdu úplně jinde proti TDI a to mi potvrdili i kámoši, co je mají, tak co už je víc? Navíc je bohužel kvalita Toyoty už všeobecně známá, takže i ty ceny vypadají podle toho. Kde jsou ty časy, kdy hospodští radílci říkali, že to jsou auta na prd, že to tady nikdo nespraví a že díly vyjdou na desetitisíce))) To byly časy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 20:11, rada
Zdravím všechny, dělám v Toyotě, pokud tomuto autu dáte po 15 000km olej a necháte prohlídnout, tak nebudete mít problém, samozřejmě kvalita nafty se může odrazit na provozu, ale na tom budou stejně všechny značky, ne e??? Co se týče cen náhradních dílů, ať už konečně lidi zapomenou na to zažitý, japonec až na konec, je to nesmysl!!!Ceny dílů jsou srovnatelné, mnohdy i nižší a navíc, nic platný, s tím nic neuděláte, na Toyotu jich prostě tolik potřeba není...
P.S.: Určitě dejte pozor na servisní historii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 02:22, rada
Vlastná skusenosť s Avensis 2,2 D4D 150k r.v. 2007 kupena a servis v ČR. Kúpena ako nová s 11km. Vozidlo jazdi v priemere 5000 km/mesiac. Servis pravidelný podla servisnej knižky Toyota s využitím Long Life.
30 - 35 tis. km postupne zhoršovanie sa kultúry chodu a nadmerne dymenie - výmena komplet všetkych vstrekovačov zn. DENSO - vymena v záruke. Nafta tankovana na značkových CS.
58 tis km hlboké ryhy na všetkých brzdových kotúčoch - výmena všetkých 4 vrátane doštičiek - výmena v záruke.
65 tis km - prehratie noveho softveru v RJ z dovodu občasneho výpadku výkonu motor na cca 2-3 sekundy - upravené v záruke
85 tis km v pripade parkovania na slnku a prehriatia sa interieru sa zapne klima na plný výkon a po cca 5 sekundach sa vypne ventilator . Nasledne treba klimu spustit v manualnom mode a po niekolkých minutach je možne znova spustiť automatiku- servis vymenil pelovy filter a diagnostika nic nezaznamenala - závada nieje odstránená dodnes.
Od cca 88 tis km pri prudšom zošliapnuti plynu je možne vidiet vo svetle reflektorov auta za mnou dymovú clonu. Servis vyčistil katalyzator a premeral Emisie. Udajne sa jenda o jav spojený z regeneraciou filtra pevnzch častic a EK je v poriadku.Na moju otazku ci sa to regeneruje len raz za 88 tis km mi bolo povedane: Pane je to diesel to nikdy nebude čistý jako benzín. Suhlasím ale do 88tis to bolo jako benzin. Závda neodstránená dodnes.
Obcas si hlavu postavi kontrolka TSC a znefunkčni ABS a ESP. Opatovne naštartovanie nič nevyriešie. Treba prejsť 100 až 200 km a znova naštartovať. Diagnostika a ani RJ nevykazujú žiaden záznam a ani poruch. Porucha sa opakuje tak 6 krat do roka. Dodnes neodstránene.
Priemerná spotreba 7 - 7,5 L.
Predná náprava ani po odjazdení 120 tis km nevykazuje opotrebovanie. Momentalne vozidlo uz nepouzivam.
S D-CAT mame skusenosti vo firme na RAV4 a Avensis. Obidve vozidla boli kupovane ako nove.
RAV4 (r.v. 2008) 11 tis km porucha regeneracie filtra pených častic- opravene v zaruke. Občasne problemz s kontrolkou motora - signalizuje poruchu ale žiadna zmena vykonu. Servis to nevie vyriesit.
Avensis (r.v.2008) od kupy pretrvavaju problemy so štartovaním pri teplote pod 5 °C Auto štartuje na 3 valce po chvilke sa rozbehne na 4. Servis vymenil žhaviče, trysky, software aj RJ ale chyba pretrváva aj po 50 tis km.
Obdobné problemy s kontrolkou TSC ako pri D4D taktiež neodstránené.
Zaruka 3 roky/100 000 km určite nie je zla ale nerieši všetky problemy.
Moj nazor na Toyotu je zmiešaný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 08:40, rada
Já můžu auto doporučit, mněl jsem jej od nova v r. 2004 a najel jsem s ním za 4 roky 288.000 km bez sebemenší poruchy. Motor je dostatečně výkonný a na dálky jsem se dokázal při velmi klidné jízdě dostat dle počítače na spotřebu 4,8 l / 100 km. Znovu říkám při klidné jízdě. V normálním provozu se průměr pohyboval 5,8 - 6,4 l / 100 km. V autě je dost místa jak pro posádku tak i pro zavazadla. Mněl jsem sedana 2.0 l D4D 85 kw. Na servis jsem jezdil po překročení 100.000 km po 20.000 km místo po 15.000 km, ale přesto to bylo 2x a někdy 3x ročně. Kromě standartního servisu (olej,filtry,brzdové desky, brzdové kotouče jsem poprvé měnil ve 160.000 km ! ) mně provoz auta jinak finančně nezatěžoval. Průměrná cena servisních prohlídek v autorizovaném servisu byla cca 6.000,-Kč vč.DPH i s filtry a olejem. Jediná závada kterou jsem mněl bylo to, že přední světla po prvním roce přestala dobře svítit, jako by osleply, ale ty mi v záruce vyměnili a pak už bylo vše bez závad. Co se týče náhradních dílů tak ceny neznám konkrétně, ale je fakt, že by se ale muselo něco pokazit, ale to se nestalo. První Toyotu jsem si koupil v r. 1994, tehdy to byla Carina E 2.0 benzín, najel jsem asi 220.000 km bez poruch, pak jsem mněl prvního Avenzise 2.0 benzín, najel jsem s ním cca. 300.000 km bez poruch, pak jsem mněl výše popsaného Avenzise, a teď budu kupovat nového Avenzise 2,0 93 kw v naftě. V r 2008 jsem si koupil Jaguara S-type 2,7 diesel a teď jsem ho prodal. Jak říkám, na tuhle Toyotu já nedám dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 11:29, rada
Kdo má pochybnosti o kvalitě vozů Toyota, ať se koukne na statistiky TÜV a JD Power....
Já má Corollu, 100tis. najeto a naprosto bez komplikací. Může toto říct nějaký majitel "spolehlivého" VW Passat???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 11:37, rada
Samozřejmě, že může, rejpálku. Ach jo, proč má stále plno lidí potřebu neustále popichovat jiné značky?
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.