0
back
 

diskuze k tématu: Avensis D-4D 2.0

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 09:24, Ach ty kilowatty!
Až na tu chybu dobrý (81 kW je 110 HP).
Japonská a korejská auta obdivuji a vím proč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 09:33, RE: Ach ty kilowatty!
donald posted by:
Až na tu chybu dobrý (81 kW je 110 HP).
Japonská a korejská auta obdivuji a vím proč
Děkuji za poznámku. Již opraveno .-)
Také obdivuji dobrá japonská auta a v případě Avensisu to platí dvojnásob ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 11:44, Doporučuji
Tento automobil jsem měl v 1.6 benzínu a v sedanu. Není to diesel, takže nemohu srovnávat. Ale jinak to bylo perfektní a velmi spolehlivé vozítko. Měl jsem ho od roku 1998 do 2004 a nebyl sebemenší problém. Což se u jiných značek říci nedá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 11:47, proměnné časování ventilů?
Zdravim, vim, že se to sem moc nehodí, ale potřebuju zjistit co se skrývá pod pojmem proměnné časování ventilů. Vykládám si to správně když si myslím že to je funkce kdy při nižších otáčkách funguje jenom část ventilů a teprve od vyšších otáček se aktivuje zbytek do té doby nefunkčních ventilů na válci?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 11:52, RE: Doporučuji
anonym posted by:
Tento automobil jsem měl v 1.6 benzínu a v sedanu. Není to diesel, takže nemohu srovnávat. Ale jinak to bylo perfektní a velmi spolehlivé vozítko. Měl jsem ho od roku 1998 do 2004 a nebyl sebemenší problém. Což se u jiných značek říci nedá.
Já o Avensisu taky docela přemýšlím, určitě bych nechtěl diesel, ale 2,0i. Nyní mám Primeru P11 taky ve dvoulitru a jsem s ní naprosto spokojen, tedy až na ten podvozek, který by se spíš hodil do nějaký rally
káry. Sice úžasně sedí, ale na našich pražských cestách ze mě jednou vytřese duši Ten Avensis by měl bej naladěnej trochen konfortněji i když zas prej víc žere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 12:20, Avensis
Měl jsem na týden půjčeného nového Avensise kombi r.v.2005 s dvoulitrem benzín 2.0 VVT-i. Ve čtyřech lidech s plně naloženým zavazadelníkem jsem se po cestě na dálnici dostal při tempomatu na 90 km/hod na spotřebu dle palubního počítače 5,5 l/100km. Není co dodat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 12:29, Avensis 2.0i
Jezdil jsem jednu dobu sedanem 2.0i v plné výbavě a pohodlí pro rodinu bylo dostatek,hlavně na zadních sedadlech místa hodně.Motor byl slušný,dobře auto rozhýbal a nebylo třeba ani moc ho točit.Spotřeba velice proměnlivá,dá se šetřit i po 8l/100km,ale běžný provoz těsně nad 8.Pro rodinu stačí i sedan,kufr je dost velký. Doporučuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 13:19, Avensis
Sice vzhledově nevýrazné auto,ale jinak kloibouk dolů,páč je to skutečně držák,uvnitř prostorný...soused ho má,a ještě nikdy si nestěžoval,ba naopak,chválí kudy chodí...předtím měl všelijaké šunky,a pak to začalo-mazdu 323F,nissana primeru P10 a teď avensiska...nevím sic,jak nafťk,ale v benzínu je to jedna z nejlepších možností,za ty peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 14:36, RE: Avensis
Yeti posted by:
Měl jsem na týden půjčeného nového Avensise kombi r.v.2005 s dvoulitrem benzín 2.0 VVT-i. Ve čtyřech lidech s plně naloženým zavazadelníkem jsem se po cestě na dálnici dostal při tempomatu na 90 km/hod na spotřebu dle palubního počítače 5,5 l/100km. Není co dodat...
No to musela být jízda... si vezl tchyni ne? :o))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 14:37, RE: Avensis
Kukinek posted by:
Sice vzhledově nevýrazné auto,ale jinak kloibouk dolů,páč je to skutečně držák,uvnitř prostorný...soused ho má,a ještě nikdy si nestěžoval,ba naopak,chválí kudy chodí...předtím měl všelijaké šunky,a pak to začalo-mazdu 323F,nissana primeru P10 a teď avensiska...nevím sic,jak nafťk,ale v benzínu je to jedna z nejlepších možností,za ty peníze.
Japonci forewer..., ty kluci šikomovoký holt vědi jak na to :o))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 15:57, RE: Avensis
Kukinek posted by:
Sice vzhledově nevýrazné auto,ale jinak kloibouk dolů,páč je to skutečně držák,uvnitř prostorný...soused ho má,a ještě nikdy si nestěžoval,ba naopak,chválí kudy chodí...předtím měl všelijaké šunky,a pak to začalo-mazdu 323F,nissana primeru P10 a teď avensiska...nevím sic,jak nafťk,ale v benzínu je to jedna z nejlepších možností,za ty peníze.
Je to perfektní auto, co se spolehlivosti a kvality zpracování týče, ale mně osobně odradil design karoserie a vnitřek kabiny. S tím řazením musím taktéž souhlasit. Není to úplně "čisté". U novějších Avensisů rád zazlobí palubní počítač a el.stahování oken, samozřejmě nejde to vztahovat na všechny. Jinak souhlasím s ostatními, je to dobrá volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 19:33, Avensis
Mám sice jen pouze Carinu TD r.v.97,ale mohu potvrdit to,co tady bylo už psané.Auto takřka bez problémů.Problémy pouze s kostma (tyčky stabilizátorů) a s kotouči,které se brzy zvlní.Měl jsem jen jeden,avšak dost velký problém.I když jsem si nechal po 100 000km přímo v Toyotě vyměnit kladky a rozvodový řemen,po ujetí dalších 50 000 km se mě to potkalo (přetržený řemen).Záruka neplatila,jelikož jsem si dodal náhr.díly sám.Nebyl to žádný polský šunt,ale značkové díly.Podezírám proto mechaniky,jestli vůbec výměnu provedli.Nebyla naštěstí nutná výměna hlavy,tak auto po opravě dále slouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.05.2006 20:49, RE: Avensis
Gogo posted by:
Mám sice jen pouze Carinu TD r.v.97,ale mohu potvrdit to,co tady bylo už psané.Auto takřka bez problémů.Problémy pouze s kostma (tyčky stabilizátorů) a s kotouči,které se brzy zvlní.Měl jsem jen jeden,avšak dost velký problém.I když jsem si nechal po 100 000km přímo v Toyotě vyměnit kladky a rozvodový řemen,po ujetí dalších 50 000 km se mě to potkalo (přetržený řemen).Záruka neplatila,jelikož jsem si dodal náhr.díly sám.Nebyl to žádný polský šunt,ale značkové díly.Podezírám proto mechaniky,jestl...
Zdravím, o avensisu už také nějaký čas přemýšlím, moc článků jsem o něm nenašel, spíš jen občas zmínku, v recenzi moc podrobností není, nemá někdo chut se rozepsat? Nemají dieslové motory řetěz, myslím D4D, někde byl motor popsán, nemůžu to najít. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.05.2006 09:29, RE: Avensis
figo posted by:
Japonci forewer..., ty kluci šikomovoký holt vědi jak na to :o))))
Mám nástupce tohoto modelu r.v 2005 - pořád problémy!!! Vybíral jsem si automobil hodně dlouho a hlavně jsem chtěl spolehlivé auto. Pro pořádek vlastním avensis 1.8 benzín - kupován jsko nový. Toyotu už nikdy!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.05.2006 12:25, RE: Avensis
Levi posted by:
Mám nástupce tohoto modelu r.v 2005 - pořád problémy!!! Vybíral jsem si automobil hodně dlouho a hlavně jsem chtěl spolehlivé auto. Pro pořádek vlastním avensis 1.8 benzín - kupován jsko nový. Toyotu už nikdy!!!
Tak ja mam Avensis 2.0 d4 vvti rv2002 najeto 140 tis a bez problemu benzinove motory vvti maji vsechny ROZVODY POHANENE RETEZEM jen diesel D4-D ma remen 100 a menit .
Jinac jedine veci co jsem za tu dobu menil drazkovy remen . 2x zarovka ve 3 brzdovem svetle . 3x desticky a 1 x kotouce 1x kotouce na zadnich kolech jinac motorova varianta 2.0 150hp ma predni brzdy 2 pistkove ostatni jen 1 pistky . Jinac jen olej a jezdim a jezdim dalnice plna palba 10.5 (nemecko kolem 200 ) Jinac normal jizda vcetne mesta a klimy kolem 8l .Mam liftback a pro rodinu plne dostacujici .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.05.2006 13:03, RE: proměnné časování ventilů?
laik posted by:
Zdravim, vim, že se to sem moc nehodí, ale potřebuju zjistit co se skrývá pod pojmem proměnné časování ventilů. Vykládám si to správně když si myslím že to je funkce kdy při nižších otáčkách funguje jenom část ventilů a teprve od vyšších otáček se aktivuje zbytek do té doby nefunkčních ventilů na válci?
Asi někdo moje vysvětlení napadne, ale jde v podstatě o to, že vačková hřídel v OHC motorech /nebo vlastne všechny klasické rozvody/ mají mechanickou vazbu mezi otáčkami klikovky a otevíráním ventilů - tzn. že nastavení okamžiku otevření ventilů je kompromis. Variabilní časování ventilů je o tom, že okamžik otevření určuje řidicí jednotka podle svého SW. A teď se do mne pusťte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.05.2006 13:05,
No jo, zase zázračnej japonec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.05.2006 14:12, RE: bez předmětu
Pola posted by:
No jo, zase zázračnej japonec.
Ne každý japonec je zázračný,ale tento vskutku ano:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.05.2006 17:36, RE: Avensis
Toyotacek posted by:
Tak ja mam Avensis 2.0 d4 vvti rv2002 najeto 140 tis a bez problemu benzinove motory vvti maji vsechny ROZVODY POHANENE RETEZEM jen diesel D4-D ma remen 100 a menit .
Jinac jedine veci co jsem za tu dobu menil drazkovy remen . 2x zarovka ve 3 brzdovem svetle . 3x desticky a 1 x kotouce 1x kotouce na zadnich kolech jinac motorova varianta 2.0 150hp ma predni brzdy 2 pistkove ostatni jen 1 pistky . Jinac jen olej a jezdim a jezdim dalnice plna palba 10.5 (nemecko kolem 200 ) Jinac normal jizda v...
Díky , za upřesnění ohledně údajů k avensisu, myslím že koupě tohoto vozu bude dobrá volba, uvažuji o koupi D4D ( najezdím denně tak 250 km), má někdo zkušenosti i s tímto motorem, myslím podrobnosti o spotřebě a choulostivosti, příp. o přední nápravě s tímto pravděpodobně hmotnostně vyšším agregátem. děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 12:12, RE: Doporučuji
Bestdrifter posted by:
Já o Avensisu taky docela přemýšlím, určitě bych nechtěl diesel, ale 2,0i. Nyní mám Primeru P11 taky ve dvoulitru a jsem s ní naprosto spokojen, tedy až na ten podvozek, který by se spíš hodil do nějaký rally
káry. Sice úžasně sedí, ale na našich pražských cestách ze mě jednou vytřese duši Ten Avensis by měl bej naladěnej trochen konfortněji i když zas prej víc žere.
Moje zkušenost s 2.0 94kw, rv 98 koupen s 90tis km a serviskou, prvních cca 4,5 tisíc km plynule, ale svižně, spotřeba 7,18L. Pak plánovaná přestavba na LPG (ročně jezdím 50-60tis), na plyn v průměru lehce pod 10l (plyn bere vždy o něco víc a noha mi taky rázem ztěžkla . btw: Podvozek: - "poddimenzovaný" stabilizátor vzadu, výměna při 220tis km, ještě budu co nevidět měnit tlumiče (ještě původní cca 280 tis km.), jiné problémy: centrál, rychloměr. Ještě idiot v servisu, který špatně dotáhl svíčky (drahý špás, vystřelila a strhla závit) to sem nepočítám. tož tak
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.