0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Outback 3,6R: velký objem = nízká spotřeba?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 07:52, Moje příští volba.
Jakožto Subaru positive vím z vlastní zkušenosti, že řeči o nesmyslné spotřebě jsou pravdou jen zčásti. Jde o to, že mapříklad 3,0R se 180kW a manuálem dokáže jet v klidu za 8,8-9,2/100, ale s umírněnou nohou na plynu. Ale dokáže jet taky za 18-20. A to, ostatně , není nic mimořádného, protože výkon 3l šestiválce nezvnikne jaski z vody, že?

Subaru jsou výtečné vozy, které se odlišují od průměru na silnici a ať si říká kdo chce co chce, mě Subaru "chytlo za srdce". Po stránce jízdních vlastností, odezvy na řízení, spolehlivosti...

Tento model bych si jednou rád pořídil, až ceny 2-3 letých vozů spadnou, nová auta nekupuji, nejsem blázen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 08:14, RE: Moje příští volba.
Zdeny60 posted by:
Jakožto Subaru positive vím z vlastní zkušenosti, že řeči o nesmyslné spotřebě jsou pravdou jen zčásti. Jde o to, že mapříklad 3,0R se 180kW a manuálem dokáže jet v klidu za 8,8-9,2/100, ale s umírněnou nohou na plynu. Ale dokáže jet taky za 18-20. A to, ostatně , není nic mimořádného, protože výkon 3l šestiválce nezvnikne jaski z vody, že?

Subaru jsou výtečné vozy, které se odlišují od průměru na silnici a ať si říká kdo chce co chce, mě Subaru "chytlo za srdce". Po stránce jízdních vlastnost...
Prekvapil me velmi maly rozdil ve spotrebe 2.0 nafty a 3.6 benzinu....rozdil nejakych 1.5 litru me prijde velmi zanedbatelny vzhledekm k vykonu a kultivovanosti 6valce....tady bych spis videl LPG :) Zarazi me jen ta vysoka spotreba naftaku, ze benzin ma nizsi spotrebu nez udava vyrobce a nafta vyssi vyrazne nez uvadi vyrobce?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 08:21, RE: Moje příští volba.
mufik.martin posted by:
Prekvapil me velmi maly rozdil ve spotrebe 2.0 nafty a 3.6 benzinu....rozdil nejakych 1.5 litru me prijde velmi zanedbatelny vzhledekm k vykonu a kultivovanosti 6valce....tady bych spis videl LPG :) Zarazi me jen ta vysoka spotreba naftaku, ze benzin ma nizsi spotrebu nez udava vyrobce a nafta vyssi vyrazne nez uvadi vyrobce?
když ten diesel budeš honit, tak ti nikdy spotřeba nevyskočí o pět litrů jako u benzínu... ty hodnoty naměřené v ekorallye jsou podle mého v reálném životě dosažitelné jen za cenu obrovské otrávenosti z jízdy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 09:06, RE: Moje příští volba.
Reno posted by:
když ten diesel budeš honit, tak ti nikdy spotřeba nevyskočí o pět litrů jako u benzínu... ty hodnoty naměřené v ekorallye jsou podle mého v reálném životě dosažitelné jen za cenu obrovské otrávenosti z jízdy
Jo, to je pravda. Chrochta je méně citlivá na necitlivou nohu řidiče, takže i hovado s těžkou nohou pojede celkem úsporně. U benzínu je to jinak, tam se citlivá noha projeví dost.
Ještě bych upozornil všechny, kdo porovnávají motory (naftový vs. benzín), aby srovnávali spotřeby motorů s obdobnými instalovanými výkony a ne obsahy. Pak totiž 1,5 ltr rozdíl spotřeb jednak není neobvyklý a jednak už není tak zásadní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 15:29, benzin vs.nafta
Když jsem před rokem a půl kupoval nový Outback, svezl jsem se v 3,0(minulá generace). V režimu inteligent to má dynamiku stodvacítky škodovky, dáte plný plyn a nic. Režim sport a sport sharp jsou o něčem jiném, ale převodovka motor udržuje v otáčkách nad 3 tis, z čehož plyne vysoká spotřeba. Já bych asi musel řadit pádlama. Koupil jsem 2,0D, i přesto, že nenajedu moc, většinou tak 15 tis za rok. Ne pro nějakou úsporu poh.hmot, ale protože mi to auto líp sedlo. Nemám rád automaty, potřebuju cítit, že to auto ovládám, což mi automat bere.Co se týče spotřeby, kterou osobně nejak neřeším, tak ten převáděcí 3,0 měl na pal. počítači průměrnou spotřebu 14litrů. 2,0D mi bere cca 6,5 ,s karavanem (7,4 metru, 1,5tuny), kolama na střeše a zaplou klimou 10-11litrů, přičemž nejsem brzdou provozu, 165km za 2hod 15min. Šestiválec je na delší, klidnější cestování, zapnout autopilot a jet. Jakékoli pojíždění, krátké trasy a zimní provoz udělá rozdíl ve spotřebě proti naftě až dvojnásobek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 15:31, RE: Moje příští volba.
David V posted by:
Jo, to je pravda. Chrochta je méně citlivá na necitlivou nohu řidiče, takže i hovado s těžkou nohou pojede celkem úsporně. U benzínu je to jinak, tam se citlivá noha projeví dost.
Ještě bych upozornil všechny, kdo porovnávají motory (naftový vs. benzín), aby srovnávali spotřeby motorů s obdobnými instalovanými výkony a ne obsahy. Pak totiž 1,5 ltr rozdíl spotřeb jednak není neobvyklý a jednak už není tak zásadní.
Taky jsem uvěřil, že vysokoobsahové auto umí jezdit do deseti litrů, ale po pár nudných kilometrech a pár cest do centra města jsem vůz nechal předělat na lpg a pak těch 13 litrů lpg na 100 už tak nes.... ))) pokud teda nemáte bezednou peněženku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 18:24, RE: benzin vs.nafta
subarák posted by:
Když jsem před rokem a půl kupoval nový Outback, svezl jsem se v 3,0(minulá generace). V režimu inteligent to má dynamiku stodvacítky škodovky, dáte plný plyn a nic. Režim sport a sport sharp jsou o něčem jiném, ale převodovka motor udržuje v otáčkách nad 3 tis, z čehož plyne vysoká spotřeba. Já bych asi musel řadit pádlama. Koupil jsem 2,0D, i přesto, že nenajedu moc, většinou tak 15 tis za rok. Ne pro nějakou úsporu poh.hmot, ale protože mi to auto líp sedlo. Nemám rád automaty, potřebuju cíti...
Testovaný Outback s 3.6R není hoden měst, tam si říká doopravdy o velký přísun paliva. Pokud však někdo jezdí dlouhé trasy a chce maximální pohodlí a neřešit klimatické podmínky, ať sáhne po šestiválci. Spotřeba na dlouhých tratích se rovná běžnému benzínovému dvoulitru. Inteligent režim funguje v novém Outbacku o něco lépe než v předchozí generaci, přičemž prostřední režim Sport postrádá v mých očích smysl. Běžně jsem jezdil v Inteligent režimu a když byla potřeba zrychlit (předjíždění apod.), tak jsem přepnul do Sport Sharp, kde je reakce motoru příkladná a neznám v současnosti jiný vůz, který by tak skvěle reagoval na pohyb plynového pedálu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 22:32, Spotřeba Subaru
No mě se zdá spotřeba u Subaru 3,6 R s průměrem 8,8 ltr/100 km v pohodě (na poskytovaný výkon a velikost auta). Ve městě, na krátký trasy a čekání v kolonách ale půjde nahoru - tipuji přes 15 ltr. Co mě ale zaráží je spotřeba u Subaru 2.0 d. Jezdím BMW 320 d xdrive v kombíku a se 6st. manuálem a na zimních gumách (225/45 17) se dá jezdit v pohodě do 6ti litrů, běžně (např. v Rakousku, kde nechci moc platit pokuty ... ) i kolem 5,4 - 5,6 ltr. (podotýkám, že pohot. hmotnost i permanentní 4x4 je stejné), BMW má 130 kW/350 Nm, (nově 135 kW/380 Nm.). Jízdní výkony (max. rychlost a zrychlení) jsou srovnatelné se Subaru 3,6 R, kombinovaná spotřeba je u BMW 5,3 ltr/100 km, u mé verze 5,6. V létě, s klimou a pneu 225/40 - př.a 255/35 R 18 roste přes 6,5 ltr, což je ale pořád vzhledem k výkonu a dosahovaný průměrům OK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.07.2010 23:21, RE: Moje příští volba.
Zdeny60 posted by:
Jakožto Subaru positive vím z vlastní zkušenosti, že řeči o nesmyslné spotřebě jsou pravdou jen zčásti. Jde o to, že mapříklad 3,0R se 180kW a manuálem dokáže jet v klidu za 8,8-9,2/100, ale s umírněnou nohou na plynu. Ale dokáže jet taky za 18-20. A to, ostatně , není nic mimořádného, protože výkon 3l šestiválce nezvnikne jaski z vody, že?

Subaru jsou výtečné vozy, které se odlišují od průměru na silnici a ať si říká kdo chce co chce, mě Subaru "chytlo za srdce". Po stránce jízdních vlastnost...
Jenom si neodpustím a dodám,že ti,co si kupují nová auta nemusí být blázni ! Kdyby se neprodávala nová,tak nemáte za 2-3 roky co koupit :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 11:03, RE: Spotřeba Subaru
Robe posted by:
No mě se zdá spotřeba u Subaru 3,6 R s průměrem 8,8 ltr/100 km v pohodě (na poskytovaný výkon a velikost auta). Ve městě, na krátký trasy a čekání v kolonách ale půjde nahoru - tipuji přes 15 ltr. Co mě ale zaráží je spotřeba u Subaru 2.0 d. Jezdím BMW 320 d xdrive v kombíku a se 6st. manuálem a na zimních gumách (225/45 17) se dá jezdit v pohodě do 6ti litrů, běžně (např. v Rakousku, kde nechci moc platit pokuty ... ) i kolem 5,4 - 5,6 ltr. (podotýkám, že pohot. hmotnost i permanentní 4x4 j...
Teda Robe, napsat, že permanentní 4x4 u BMW JE STEJNÉ JAKO U SUBARU, to není jen hrubá neznalost, to je doslova urážka! V současnosti, pokud vím, BMW používá jakousi pseudo haldex spojku. Řešit, jestli mi to bere 5,5 nebo 6,5 u auta v ceně 1 mega mi přijde dětinské. Jinak ještě jeden zajímavý postřeh, skutečná spotřeba měřeno po prvních 10 tis. km přepočtem natankované nafty a ujetých km byla asi 6,4l, palubní počítač ukázal 5,8l. Zajímavé je, že pak jsem začal brát werva diesl u benziny a údaje pal. počítače se s realitou téměř shodují. Před tím to byl TOP Q taky u benziny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 14:41, RE: Spotřeba Subaru
subarák posted by:
Teda Robe, napsat, že permanentní 4x4 u BMW JE STEJNÉ JAKO U SUBARU, to není jen hrubá neznalost, to je doslova urážka! V současnosti, pokud vím, BMW používá jakousi pseudo haldex spojku. Řešit, jestli mi to bere 5,5 nebo 6,5 u auta v ceně 1 mega mi přijde dětinské. Jinak ještě jeden zajímavý postřeh, skutečná spotřeba měřeno po prvních 10 tis. km přepočtem natankované nafty a ujetých km byla asi 6,4l, palubní počítač ukázal 5,8l. Zajímavé je, že pak jsem začal brát werva diesl u benziny a údaje...
Já to pochopil tak že stejná je ta hmotnost nikoliv pohon. Ale na obhajobu XDrivu musím říct že mě velice mile překvapil svojí schopností. Měl jsem možnost letošní zimu jezdit delší dobu 530Xd.
Ale tím netrdím že je to srovnatelné se subaru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 16:12, RE: Moje příští volba.
Drago5 posted by:
Jenom si neodpustím a dodám,že ti,co si kupují nová auta nemusí být blázni ! Kdyby se neprodávala nová,tak nemáte za 2-3 roky co koupit :o))
Tady se ale nebavíme o Fabii nebo Poloautě. Jde o střední třídu, kterou si do rodiny koupí jako novou jen hodně bohatý člověk, nebo blázen, který si nespočítá, kolik ho pocit "nového auta" stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 18:02, RE: Spotřeba Subaru
Valnoha posted by:
Já to pochopil tak že stejná je ta hmotnost nikoliv pohon. Ale na obhajobu XDrivu musím říct že mě velice mile překvapil svojí schopností. Měl jsem možnost letošní zimu jezdit delší dobu 530Xd.
Ale tím netrdím že je to srovnatelné se subaru
Nemyslím to nějak zle, je to spíš hecování v dobrém..., BMW je výborné auto, o tom není pochyb. Nevím kolik váží 3 řada, outback má nějakých 16 metráků, na spotřebu bude mít vliv ale i vyšší stavba auta, světlá výška je 19 cm, BMW je proti tomu břichoplaz ale s daleko lepší aerodynamikou. Ono by se dalo jet i pod 6 litrů, ale to je utrpení a ne radost z jízdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 20:37, RE: Spotřeba Subaru
subarák posted by:
Teda Robe, napsat, že permanentní 4x4 u BMW JE STEJNÉ JAKO U SUBARU, to není jen hrubá neznalost, to je doslova urážka! V současnosti, pokud vím, BMW používá jakousi pseudo haldex spojku. Řešit, jestli mi to bere 5,5 nebo 6,5 u auta v ceně 1 mega mi přijde dětinské. Jinak ještě jeden zajímavý postřeh, skutečná spotřeba měřeno po prvních 10 tis. km přepočtem natankované nafty a ujetých km byla asi 6,4l, palubní počítač ukázal 5,8l. Zajímavé je, že pak jsem začal brát werva diesl u benziny a údaje...
Trochu tu debatu odlehčím a rozčísnu :
1) BMW x drive je permanentní 4x4, základ je elektronicky řízená lamelová spojka, ale ta stále za běžných podmínek přenáší výkon v poměru 40:60, (a ne 95:5 jako Haldex) při horší adhezi ji přerozděluje dle potřeby, daleko rychleji než Haldex (vysokorychlostní elmotor, 100 ms a ne čerpadlo jako u Haldexu). Na spotřebu je to jedno, stále (až do cca. 160 km/h, na cyklus měření spotřeby dle EU to nemá vliv) jsou poháněny OBĚ NÁPRAVY !
2) Subaru není Audi (Torsen), Legacy má pouze visco spojku - stejně jako FIAT PANDA 4x4, zatímco BMW x drive má systém 4x4 na úrovni PORSCHE CARRERA 911 4S. Myslím, že takto napsáno to vypadá daleko lépe.... (vím, že Porsche má Transaxle), ale jinak ...
3) Spotřebu taky neřeším (a beru Vervu diesel a po zajetí se dá PC taky docela věřit), ale na spotřebě (i díky paketu Efficient Dynamics) se dá demonstrovat, kde je technologie motorů BMW a kde zbytek světa (boxerům navzdory). Mimochodem, i těch 177 koníků se mi po čase zdá málo, zjišťuji, že jsem měl možná vzít 330 d v xdrivu, těch 150 koní v naloženým Legacy musí být fakt málo ...
4) Pro majitele dieslových aut doporučuji : www.petrol.cz (jen pro zajímavost) : kdo - co - komu - kam ...
5) V reálu : ani to Legacy není teréňák, v první větší díře by majitel očesal nárazníky a kdo ví co ještě. Na sněhu by možná (nevím světlou výšku) dojelo asi Legacy dál, protože BMW by už leželo na břiše, ale statečně by hrabalo (s vypnutým DSC) všema 4ma. Na suchu a mokru BMW kvůli spoustě jiných věcí ujede (netahejte sem WRC STi apod.). V podmínách, kde tyto auta jezdí je to jedno, zasněženej kopec vyjedou stejně, zastaví je až hromada sněnu, do mírného terénu není určeno ani jedno (na rozdíl od např. Forestera). Jsou to prostě jen silniční kombíky ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 00:51, RE: Spotřeba Subaru
Robe posted by:
Trochu tu debatu odlehčím a rozčísnu :
1) BMW x drive je permanentní 4x4, základ je elektronicky řízená lamelová spojka, ale ta stále za běžných podmínek přenáší výkon v poměru 40:60, (a ne 95:5 jako Haldex) při horší adhezi ji přerozděluje dle potřeby, daleko rychleji než Haldex (vysokorychlostní elmotor, 100 ms a ne čerpadlo jako u Haldexu). Na spotřebu je to jedno, stále (až do cca. 160 km/h, na cyklus měření spotřeby dle EU to nemá vliv) jsou poháněny OBĚ NÁPRAVY !
2) Subaru není Audi (Tor...
Ahoj všichni,
kupoval jsem nového Outbacka po faceliftu v roce 2007, kdy ještě nebyl Boxer Diesel, takže jsem logicky šáhnul po benzinu 2,5 121kW. Za 3 roky provozu a najetí cca 100 tis.km musím říct, že je to skvělý motor. Pro toto auto úplně postačující - výborný poměr výkon a spotřeba. Pokud chcete jet na pohodu, bez prudkých akcelerací a do 110 km/hod vystačíte se spotřebou kolem 8 litrů (takhle s ním jezdí manželka). Pokud chcete využít potenciál auta a motoru (nad 3 tis. otáček táhne fakt nádherně - jde za plynem a ten dunivý zvuk až do 6 tis. otáček) bude spotřeba cca 10 litrů (tak jezdím já), což si myslím je docela v pohodě. Při dálničním provozu a rychlostech kolem 180 km/hod se mi spotřeba dostala na 11,2 litru, což bylo maximum. Jel jsem s naftovým předváděcím Outbackem a je pravda, že motor je možná o něco živější (zátah turba a vysoký max.krouťák v širokém spektru otáček), ale celkově mi vadila hodně krátká 1 a 2 v 6st. man.převodovce a s jinou se tenhle motor nedodává.
A teď něco pro Robeho (trošku ho zase učísnu) :
1) BMW X drive je určitě dobrý pohon - druhý nejlepší po Subaru AWD. Haldex, kdy se přiřadí zadní náprava až po prokluzu předních kol je na hov..
2) Nevím proč motáš dohromady dvě věci - mezinápravový diferenciál a spojku k němu. Audi využívalo (využívá??) mezinápravový diferenciál Torsen, což je diferák se zvýšenou svorností a šnekovým převodem bez spojky. Subaru využívá samosvorný diferák s viskózní spojkou, která zabezpečuje rozdělení sil na kola s lepší adhezí (stejně jako to dělá u BMW el.řízená lamelová spojka). Mimochodem viskózní spojka má také lamely, ale je využívána klasická fyzika bez použití elektroniky.
3) Máš pravdu, že motory BMW patří k tomu nejlepšímu, co se v autech vyskytuje, ale Boxer Diesel se se svojí živostí, kultivovaností a spotřebou kolem 6 litrů také neztratí. Je pravda, že jeho max.výkon 150 koní není nic moc, ale krouťák 350Nm je víc než dobrý. Max výkon je omezen kvůli debilním normám EU na emise.
4) to jsem nepochopil - nic zajímavého jsem na tom webu nenašel
5) Proč sem pořád motáš Legacy (sv.výška 160mm) když testovaný byl Outback (sv.výška 200mm). A věř tomu, že v závějích sněhu nebo mírném terénu by Outback dojel dál než tvoje BMW (není to prostě jen silniční kombík...). Na suchu by BMW ujelo ne díky podvozku, ale pouze pokud by mělo silnější motor (u BMW je širší paleta výkonějších naftových motorů). U Subaru by jsi musel mít 2,5GT nebo WRX (nepleť si to s WRC - závodní speciál pro MS) nebo STI, což jsou "normální" sériovky stejně jako u BMW úprava "M".
6) každý máme svoji značku, myslím že obě jsou dobré, akorát každá klade důraz na jiné přednosti auta a motorů ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 11:14, RE: benzin vs.nafta
Petr - TipCars.com posted by:
Testovaný Outback s 3.6R není hoden měst, tam si říká doopravdy o velký přísun paliva. Pokud však někdo jezdí dlouhé trasy a chce maximální pohodlí a neřešit klimatické podmínky, ať sáhne po šestiválci. Spotřeba na dlouhých tratích se rovná běžnému benzínovému dvoulitru. Inteligent režim funguje v novém Outbacku o něco lépe než v předchozí generaci, přičemž prostřední režim Sport postrádá v mých očích smysl. Běžně jsem jezdil v Inteligent režimu a když byla potřeba zrychlit (předjíždění apod.), ...
Trochu mimo spotřebu, ale když vidím tu diskusi o diferenciálech a viskozních spojkách, co je níž, rád bych požádal redakci o nějaký ucelený článek ohledně pohonů 4x4. To co tam někteří přispěvatelé píšou je poněkud mimo. Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 17:53, RE: Spotřeba Subaru
Pavka007 posted by:
Ahoj všichni,
kupoval jsem nového Outbacka po faceliftu v roce 2007, kdy ještě nebyl Boxer Diesel, takže jsem logicky šáhnul po benzinu 2,5 121kW. Za 3 roky provozu a najetí cca 100 tis.km musím říct, že je to skvělý motor. Pro toto auto úplně postačující - výborný poměr výkon a spotřeba. Pokud chcete jet na pohodu, bez prudkých akcelerací a do 110 km/hod vystačíte se spotřebou kolem 8 litrů (takhle s ním jezdí manželka). Pokud chcete využít potenciál auta a motoru (nad 3 tis. otáček táhne fakt...
Pro Pavku 007 : body, které jsem napsal byly pro Subaráka : a spoustu jeho omylů (jako např. že x drive není stálý pohon 4x4, že se jedná o pseudo haldex apod.). Je dobré si o tom napřed něco zjistit (a tím nemyslím marketingové brožurky Subaru nebo BMW). Moje poznámka byla ke spotřebě a s tím souvisela i poznámka Subaráka, který má (jak jsem pochopil) Legacy 2.0 D. Ano, Outback má světlou výšku 200 mm, ale Legacy ne a to, že jsou to oba "jen" silniční kombíky, které do terénu nepatří je snad evidentní. Debilní normy EU 5 a 6 pro diesly platí jak pro BMW, tak pro Subaru - takže by se kluci u Subaru mohli polepšit a udělat nějakou výkonější variantu dieslu (auta se zvětšují a těžknou). Takže jsem primárně reagoval na (mírně řečeno) omyly Subaráka.
S čím souhlasím, je, že každé auto bylo vyvíjeno jinak s důrazem na jiné potřeby (myslím BMW 320 d xdrive a Subaru Legacy 2.0 d). Ale nejedná se o "nějakej pseudohaldex ....."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 21:51, BMW vs. SUBARU

tohle je diskuze totoálěn k ničemu. Obě auta mají své pro i proti.
Bohužel, BMW má jedno dost silné proti a to - dnes je BMW modla a kdejaký Jouda z Horní Dolní honí vodu ve vylítané 316i s 0,5mega na hrbu - ale má tywoe Baworáka, ne?

BMW si tak pomalul ale jistě vysloužilo přídomek tak jako kdysi Audi - čím více průhů, tím více adidas. Z BMW obvykle vystoupí 120kg špekoun, palici vyleštěno, na krku kříž, v nose a v ucu špónu ze soustruhu, teplátkly z tržnice a k tomu viietnamský pantofle taky z tržnice

Tohle se u Subaru nepotká a proto je mi mnohem sympatičtější právě Subaru v každém modelu. Tím ovšem nepopírám, že po technické stránce umělo BMW dělat auta tak do E46. od tý doby to letí silně z kopce a např. E60 je už doslova tragedie. Holt, pspora se někde musí projevit...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 22:46, RE: benzin vs.nafta
subarák posted by:
Trochu mimo spotřebu, ale když vidím tu diskusi o diferenciálech a viskozních spojkách, co je níž, rád bych požádal redakci o nějaký ucelený článek ohledně pohonů 4x4. To co tam někteří přispěvatelé píšou je poněkud mimo. Díky.
Ahoj Subaráku,
vždyť já, ale v první části mého příspěvku řešil jenom spotřebu. To ostatní "níže" byla jenom reakce na příspěvek Robeho, ve kterém jsem "musel" uvést některé věci na pravou míru ... Pochop, že když někdo zaměňuje viskózní spojku (která nutně v autě s pohonem 4x4 být nemusí) a mezinápravový diferenciál (který tam naopak být musí vždy), tak se musím ozvat. Pokud se do diskuze přidá někdo z redakce, jenom dobře. Jasně ten článek byl o spotřebě ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.07.2010 22:53, RE: BMW vs. SUBARU
Zdeny60 posted by:

tohle je diskuze totoálěn k ničemu. Obě auta mají své pro i proti.
Bohužel, BMW má jedno dost silné proti a to - dnes je BMW modla a kdejaký Jouda z Horní Dolní honí vodu ve vylítané 316i s 0,5mega na hrbu - ale má tywoe Baworáka, ne?

BMW si tak pomalul ale jistě vysloužilo přídomek tak jako kdysi Audi - čím více průhů, tím více adidas. Z BMW obvykle vystoupí 120kg špekoun, palici vyleštěno, na krku kříž, v nose a v ucu špónu ze soustruhu, teplátkly z tržnice a k tomu viietnamský pantofle taky...
Ahoj Zdeny60,
tahle diskuze přeci neřeší jestli je lepší BMW nebo Subaru. Vždycky to bude o subjektivním pocitu uživatele ... proto existuje tolik značek a své místo na trhu si najde každá. Zaplaťpánbuh Subaru vždycky bylo, je a doufám že bude značka pro automobilové fandy a nikdy se z ní nestane tuctovka, jako z některých německých nebo francouzkých značek ...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.