0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Outback 2.0D v redakčním testu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:08,
Pěkné, moc pěkné. Škoda že na to nevydělám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:10, přišel pozdě ...
dobrá volba pro toho, kdo
A) potřebuje čtyřkolku,
B)vydělá na to, aby mu nevadilo, že auto za tři roky ztratí na hodnotě 400 tisíc,
C) jezdí opravdu hodně, aby musel řešit náklady na provoz a současně vykryl nevýhodu drahé nafty
D) nebude mu vadit že technicky už je auto (mimo motor) za zenitem (= nepatří už mezi moderní novinky technicky na špici - čeká se už na nový model)

Fandím Subaru, a i když plně respektuji kvality motoru, nemyslím že tento diesel v outbacku nebo legacy nějak extremně zvýší jejich prodeje.

Až přijde Subaru s novým moderním modelem, s předokolkou (ta bude, jako že Impreza je hatch ...) a tímto motorem, má šanci se výrazněji prosadit (za podmínky že nasadí rozumnou cenu na úrovni 90% srovnatelného Passatu nebo Mondea).

Dodatek pro OSLA : kdyby tento motor byl f oktáfce tak by jezdila za 0,5litru na sto :) i s mega křídlem, ve stříbrné a na hlínách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:37,
Jenom jedna poznámka - Subaru je běžná mainstramová produkce a nikoliv prémie typu Audi či Volvo. Tím vůbec neříkám, že to je špatné auto, ale průměrná prodejní cena podobných modelů u těchto značek je někde jinde, individualizace a třeba řemeslné provedení interiéru taky.

Jinak nedávno jsme někde viděl měření pružnosti - ten motor Subaru v tomto celkem zaostává za konkurencí. On totiž plynulý přísun výkonu znamená, že tomu autu chybí někde okolo 1500-2000 otáček točivý moment, což se samozřejmě negativně projevuje na hodnotách pružného zrychlení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jenom jedna poznámka - Subaru je běžná mainstramová produkce a nikoliv prémie typu Audi či Volvo. Tím vůbec neříkám, že to je špatné auto, ale průměrná prodejní cena podobných modelů u těchto značek je někde jinde, individualizace a třeba řemeslné provedení interiéru taky.

Jinak nedávno jsme někde viděl měření pružnosti - ten motor Subaru v tomto celkem zaostává za konkurencí. On totiž plynulý přísun výkonu znamená, že tomu autu chybí někde okolo 1500-2000 otáček točivý moment, což se samozřejm...
Audi je značka pro veksláky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 13:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Audi je značka pro veksláky...
Audi je koncernovej šrot nikoliv prémiovka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 15:35, RE: přišel pozdě ...
anonym posted by:
dobrá volba pro toho, kdo
A) potřebuje čtyřkolku,
B)vydělá na to, aby mu nevadilo, že auto za tři roky ztratí na hodnotě 400 tisíc,
C) jezdí opravdu hodně, aby musel řešit náklady na provoz a současně vykryl nevýhodu drahé nafty
D) nebude mu vadit že technicky už je auto (mimo motor) za zenitem (= nepatří už mezi moderní novinky technicky na špici - čeká se už na nový model)

Fandím Subaru, a i když plně respektuji kvality motoru, nemyslím že tento diesel v outbacku nebo legacy nějak extremně...
Tak nějak to je. Chce to počkat na nový model. V testu AR přiznali, že v testovaných diesel motorech byly značné výkonové rozdíly. Budou tam asi i jiné mouchy, které odhalí až delší provoz. Doporučení zní - počkat jeden až dva roky a pak se uvidí, jestli je to zázrak nebo průser.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 17:02, RE: přišel pozdě ...
anonym posted by:
Tak nějak to je. Chce to počkat na nový model. V testu AR přiznali, že v testovaných diesel motorech byly značné výkonové rozdíly. Budou tam asi i jiné mouchy, které odhalí až delší provoz. Doporučení zní - počkat jeden až dva roky a pak se uvidí, jestli je to zázrak nebo průser.
Osobně jsem vyzkoušel tři Legacy a dva Outbacku se vznětovým boxerem. Všechny na tom byly srovnatelně. Samozřejmě, že platí, kdo si počká, ten se dočká.

Osobně bych také nikdy nekupoval horkou novinku a počkal až výrobce vychytá mouchy, což je nejlépe vidět na ojetinách, kteří po faceliftu byly většinou mnohem lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 17:04, Scooby
Na to abyste měli problémy neopírat se hlavou o strop nemusíte mít dva metry - mých 193 cm stačí. Plus otlačeniny ze strany kolen - opíráte si je o tvrdý plast. Jinak ale super.
Nepřesné řazení si ca po 10 tisících sedne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 22:26, RE: přišel pozdě ...
Petr - TipCars.com posted by:
Osobně jsem vyzkoušel tři Legacy a dva Outbacku se vznětovým boxerem. Všechny na tom byly srovnatelně. Samozřejmě, že platí, kdo si počká, ten se dočká.

Osobně bych také nikdy nekupoval horkou novinku a počkal až výrobce vychytá mouchy, což je nejlépe vidět na ojetinách, kteří po faceliftu byly většinou mnohem lepší.
Diesel se dá udělat i hvězdicový pro vrtulové letadla. Tady jde hlavně o to, počkat si na posun systému 4x4 z roku 1965, do roku alespoň 2000. Tj. počkat až přijde sub s elektronicky řízeným podvozekem, to je zatím největší slabina sub leg.
Jinak jsem čekal na hlukové měření uvnitř za jízdy v rychlostech kolem 150 km/h, což měla být bomba, jak podle prvních jízdních pokusů tak i podle údajů výrobce. O hluku ani zmínka. Tomu dost dobře nerozumím, protože to měl být hlavní trumf dieslu v konstrukci boxer.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 23:16, RE: přišel pozdě ...
anonym posted by:
dobrá volba pro toho, kdo
A) potřebuje čtyřkolku,
B)vydělá na to, aby mu nevadilo, že auto za tři roky ztratí na hodnotě 400 tisíc,
C) jezdí opravdu hodně, aby musel řešit náklady na provoz a současně vykryl nevýhodu drahé nafty
D) nebude mu vadit že technicky už je auto (mimo motor) za zenitem (= nepatří už mezi moderní novinky technicky na špici - čeká se už na nový model)

Fandím Subaru, a i když plně respektuji kvality motoru, nemyslím že tento diesel v outbacku nebo legacy nějak extremně...
Nevím, proč by mělo Subo přijít s předokolkou. Justy nepočítám, to je nákupní brašna. Nový model ano, ale pokud změní základní koncepci....uložení motoru, systém pohonu, pohřbí sami sebe. To už by nebylo Subaru. Ostatně, právě tím je nedostižné. Jedno Legacy také sedlám (díky bohu benzín) a nelze ho srovnávat s jakoukoli předokolkou. To už bych mohl srovnávat taky dvouplošník z druhé světové války a F-18ku Horneta. Asi tak by vyznělo takové srovnání. Je třeba si za to sednout a vidět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 01:40, Subaru v USA
Cena Subaru Outback ale jenom v benzinu zacina v USA na 21.000$ a nejvysi model 30/000$. Pri aktualnim kurzu je to od 308tKc do 440tKc, mi ukazte podobne auto, ktere se vyrabi v evrope za tuto cenu.
Je to vysmech...Za tuto cenu si c lovek koupi 2roky ojetou skoduli ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 06:20, RE: Subaru v USA
anonym posted by:
Cena Subaru Outback ale jenom v benzinu zacina v USA na 21.000$ a nejvysi model 30/000$. Pri aktualnim kurzu je to od 308tKc do 440tKc, mi ukazte podobne auto, ktere se vyrabi v evrope za tuto cenu.
Je to vysmech...Za tuto cenu si c lovek koupi 2roky ojetou skoduli ....
no ono kdyz porovnas vsechny ceny v usa tak je u nas vse drazsi.
Me nejvic trapi ze M3 je tam cenikova cena 900tkc v prepoctu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 06:31, RE: přišel pozdě ...
anonym posted by:
Diesel se dá udělat i hvězdicový pro vrtulové letadla. Tady jde hlavně o to, počkat si na posun systému 4x4 z roku 1965, do roku alespoň 2000. Tj. počkat až přijde sub s elektronicky řízeným podvozekem, to je zatím největší slabina sub leg.
Jinak jsem čekal na hlukové měření uvnitř za jízdy v rychlostech kolem 150 km/h, což měla být bomba, jak podle prvních jízdních pokusů tak i podle údajů výrobce. O hluku ani zmínka. Tomu dost dobře nerozumím, protože to měl být hlavní trumf dieslu v konstrukci boxer.
Proč měnit na pohonu 4x4 něco, co funguje naprosto znamenitě?

Legacy/Outback patří k velmi tichým vozům (i s dieselovým motorem). Navíc bych řekl, že právě dieselová varianta lépe potlačuje například aerodynamický hluk (automobilky zapracovala na izolacích). Samozřejmě, že i Boxera zřídka nachytáte, jak si jemně chrochtá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 08:05, RE: přišel pozdě ...
anonym posted by:
Nevím, proč by mělo Subo přijít s předokolkou. Justy nepočítám, to je nákupní brašna. Nový model ano, ale pokud změní základní koncepci....uložení motoru, systém pohonu, pohřbí sami sebe. To už by nebylo Subaru. Ostatně, právě tím je nedostižné. Jedno Legacy také sedlám (díky bohu benzín) a nelze ho srovnávat s jakoukoli předokolkou. To už bych mohl srovnávat taky dvouplošník z druhé světové války a F-18ku Horneta. Asi tak by vyznělo takové srovnání. Je třeba si za to sednout a vidět.
netvrdím že je předokolka lepší, jen říkám že bude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 08:38, RE: Subaru v USA
anonym posted by:
Cena Subaru Outback ale jenom v benzinu zacina v USA na 21.000$ a nejvysi model 30/000$. Pri aktualnim kurzu je to od 308tKc do 440tKc, mi ukazte podobne auto, ktere se vyrabi v evrope za tuto cenu.
Je to vysmech...Za tuto cenu si c lovek koupi 2roky ojetou skoduli ....
A na kolik myslíte, že by k tomu přišla cla, přihlášení u nás a shipping costs? Spravilo by to tak 100 klacíků? To asi spíš víc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 08:56, RE: Subaru v USA
anonym posted by:
A na kolik myslíte, že by k tomu přišla cla, přihlášení u nás a shipping costs? Spravilo by to tak 100 klacíků? To asi spíš víc...
Do 300 se prý vlezeš i s homologací. Takže pořád se to vyplatí. Pokud ovšem nemá US verze např. palubovku od korejců.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 14:10, RE: Scooby
anonym posted by:
Na to abyste měli problémy neopírat se hlavou o strop nemusíte mít dva metry - mých 193 cm stačí. Plus otlačeniny ze strany kolen - opíráte si je o tvrdý plast. Jinak ale super.
Nepřesné řazení si ca po 10 tisících sedne.
pridam nazor.

Nemam na toto auto.

A nekupil by som ho, ani keby som nan mal. TEchnika aj vonkajsi dizajn je fajn.

ALE - sedel som v nom na autosalone a je to des. Vnutri malinke, Palubovka ako z Kie. Cena otrasna. Nie, nie. Ani keby ten motor oblozili zlatom, tak z toho premiovka nebude... Uz A3 je v pocite z interieru uplne niekde inde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 18:41, RE: Scooby
anonym posted by:
pridam nazor.

Nemam na toto auto.

A nekupil by som ho, ani keby som nan mal. TEchnika aj vonkajsi dizajn je fajn.

ALE - sedel som v nom na autosalone a je to des. Vnutri malinke, Palubovka ako z Kie. Cena otrasna. Nie, nie. Ani keby ten motor oblozili zlatom, tak z toho premiovka nebude... Uz A3 je v pocite z interieru uplne niekde inde
Sedět nestačí, chce to de projet a nejlíp někde v horách, nebo když napadne sníh.Tam kde A3 zastaví a budě čekat na sněhové pluhy, tak outback pojede bez problému dál.Subaru se svým pohonem je určeno do zemí s drsnějším klimatem nebo s horským terénem a tam kde na něj lidi maj love.Skandinávie, Švýcarsko, Kanada, USA apod.U nás ho v podstatě nepotřebujete a kdyžtak jenom pár dní v roce.Ale kdo se v něm sveze, tak o něm minimálně uvazuje, když už si ho rovnou nekoupí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 20:35, Lojza
Docela rad bych si precetl srovnani Zetoru Z 7204 EKO2 s Mazdou MX6. Vlastnim 12 hektarove pole, ktere potrebuji obhospodarovat, ale take bych rad reprezentoval. Tak nevim... Muze mi nekdo poradit? Dik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 01:11, RE: Scooby
anonym posted by:
Sedět nestačí, chce to de projet a nejlíp někde v horách, nebo když napadne sníh.Tam kde A3 zastaví a budě čekat na sněhové pluhy, tak outback pojede bez problému dál.Subaru se svým pohonem je určeno do zemí s drsnějším klimatem nebo s horským terénem a tam kde na něj lidi maj love.Skandinávie, Švýcarsko, Kanada, USA apod.U nás ho v podstatě nepotřebujete a kdyžtak jenom pár dní v roce.Ale kdo se v něm sveze, tak o něm minimálně uvazuje, když už si ho rovnou nekoupí.
hm.. to nebydlite v jizerkach nebo v krkonosich... subaru je zlaty!!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.