0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy - první dieselový Boxer v testu spotřeby

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 10:38, RE: Benzinka
Petr - TipCars.com posted by:
U této benzínky jsou zvyklí
Bydlím cca. 10 min od téhle benzinky v Košířích, tak to na ně schválně taky zkusím s 2l nafty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 10:51, RE: žeby se to povedlo?
Ráďa posted by:
Ta spotřeba je náhodou dost dobrá, čtyřkolka a navíc ještě u syrového auta. To já se s Oktávkou 1 gen (jen předokolka) na trase Ostrava - Praha -Ostrava pod 6 litrů nedostal. Ceníková cena taky ještě v normě, svezení beztak slušné a jízdní vlastnosti ok. Uvidíme co ukáže čas, sice preferuji trocho jinou kategorii (velkoobjemový benzín) nicméně zatím to vypadá slibně. Takže za 2-3 roky nějaký zánovní kousek dovést ze SRNčí a je vymalováno. Ještě pak trochu někde popsat konstrukčně ten motor, ak...
Uz jsem temer zanevrel na naftu, protoze moderni commonraily maji pomerne vysokou spotrebu pokud jsou to 2.0 a vetsinou nejsou zrovna extreme spolehlive s vyjimkou japonskych dieselu. Ale opravdu jsem necekal spotrebu 5 litru, ktere dnes uz nikdo z 2.0 nedosahne a jeste k tomu 4x4 a s absolutne nezajetym motorem. Uvidime jestli vydrzi 200 - 300 tis km a pak se asi Evropa muze s naftaky klouzat. I to HDI uz neni co byvalo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 10:54, RE: Benzinka
anonym posted by:
Bydlím cca. 10 min od téhle benzinky v Košířích, tak to na ně schválně taky zkusím s 2l nafty
Já jsem se nikdy na žádné čerpací stanici s problémem nesetkal, i když jsem tankoval pouhý jeden litr. Je to podle mě stejné, jako když si člověk půjde koupit jen jeden rohlík )))

Schválně vyzkoušejte, mě tam po 300-tém tankování rozhodně znají
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 11:21, RE: Paráda
anonym posted by:
Dle www.subaru.cz cena vč. DPH 803.800Kč pro Subaru Legacy 2.0D combi, ACTIVE. Srovnatelná Schade 4x4 2.0TDI v základu 765.000Kč, po dorovnání, plus mínus, výbavy úžasných 811.000Kč, no nekupte to!!!!! Nemluvě o rozdílu jezdit Škodovkou a Subaru. Nemám nic proti Škodovce, ale jejich cenová politika mě víc než udivuje.
Cenová politika Škoda auto tě nemusí udivovat. Cena je taková, jakou unese trh. Kdyby lidé nekupocvali, cena by šla zákonitě dolů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 11:27, RE: Paráda
anonym posted by:
Jojo, zvláště úžasné je, že auto za 810 tisíc se dá vybrat pouze se šesti barvama a jednou barvou vnitřku (například).

A pokud jde o kritičnost, předpokládám že soudrzi v Tipcarsu se taky budou po 20 tisících km vracet a znovu testovat i jiná auta než Subaru aby ta srovnání byla aspoň trošku objektivní. To že je Subaru nadržováno mě u motonovinářů nepřekvapuje - oni mají jiné preference než většina lidí.
Prozraď nám, v čem jezdíš, ty většinová preference.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 13:47, RE: žeby se to povedlo?
mufik.martin posted by:
Uz jsem temer zanevrel na naftu, protoze moderni commonraily maji pomerne vysokou spotrebu pokud jsou to 2.0 a vetsinou nejsou zrovna extreme spolehlive s vyjimkou japonskych dieselu. Ale opravdu jsem necekal spotrebu 5 litru, ktere dnes uz nikdo z 2.0 nedosahne a jeste k tomu 4x4 a s absolutne nezajetym motorem. Uvidime jestli vydrzi 200 - 300 tis km a pak se asi Evropa muze s naftaky klouzat. I to HDI uz neni co byvalo
Taky gratulace konkurenci od Subaru. Ac naftovy dvoulitr z jednickoveho BMW znam ze sluzebek, dobrou sluzbu mi dela 2,2 D 4D v RAVe rocnik 2007. Zda se, ze tento common rail se rovnez povedl a prinejmensim nejsou na nej ztiznosti, alespon ne zde v Nemecku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 13:56, RE: Subaru v naftě?
anonym posted by:
Já mám sice Lega v benzínu, ale do dieselu bych klidně šel. Jeho dynamické parametry jsou lepší než u benzínu, akcelerace dokonce lepší než u 2,5i, kultivovanost ukázková. Jinak staré bláboly o žravosti motorů Subaru už jsem dávno pustil z hlavy, spotřeba udávaná výrobem sedí, dokonce ve městě auto žere méně než výrobce udává a to nemám auto ještě pořádně zajeté. A rozhodně nejezdím s cihlou pod plynem. Rakousko ve čtyřech lidech se střešním boxem a průměrem skoro 100 km/h za 8 litrů.
Teď ještě tu O Smolíčkovi. (Narážka na vámi udávanou spotřebu a průměrnou cestovní rychlost) Já sám občas jedu s Legacy a tak mám poměrně přesnou představu kolik to auto skutečně žere. Pokud umíte s benzínovým Subaru Legacy jezdit za osm, pak byste s tímto dieselovým jel typuju tak za 4 l a ještě byste to valil po dálnici 130 a za vámi by vlál typuju tak dvoutunovej vlek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:08, RE: Subaru v naftě?
anonym posted by:
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
Pokud najedu za 3 roky 150 000 km, tak při spotřebě Volvo 2,5T AWD se spotřebou 10 litrů benzinu vs 5 litrů nafty u Legacy nebo Outbacka, a stejné dynamice a komfortu jeho 150 koňovéhé motoru, mi je milejší zaplatit 800k za Outbacka než 1200k za volvo (ceny po slevách prodejce) a jen na palivu ušetřím 225 000 Kč za 3 roky provozu. Navíc subaru lze pojistit tzv. prodlouženou zárukou na 5 let, a to za cenu kolem 12 tis. Kč nikoli za rok, alébrž za CELOU dobu, tj. 2400 Kč

paráda, jdem do teho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:12, RE: Hoooodně zajímavý motor,
A4 posted by:
ale s tím nadšením bych prozatím trochu počkal, až bude mít najeto tak 200 - 300 tisíc km, pak se pozná, jak je na tom se spolehlivostí a životností. Jo jo, on taky někdy v roce 98 Martin Vaculík psal o mtoru 2,5 TDI V6 od VW, že je to jeden z nejlepší dieselů na trhu...
A4ko, myslíš, že jako Japonec udělal motor, a teď ho bude testovat v provozu, a bude si hryzat nehty strachy, zda si to neklekne?
Není to spíše tak, že na těch motorech najeli nejprve několik milionů km na testovacích strojích a okruzích, než ho dali do sŕiové výroby?

hm? ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:15, RE: Hoooodně zajímavý motor,
anonym posted by:
A4ko, myslíš, že jako Japonec udělal motor, a teď ho bude testovat v provozu, a bude si hryzat nehty strachy, zda si to neklekne?
Není to spíše tak, že na těch motorech najeli nejprve několik milionů km na testovacích strojích a okruzích, než ho dali do sŕiové výroby?

hm? ;)
a myslite si, ze treba Renault sve diesely netestoval nez je poslal do prodeje? Ci jine motory, ktere jsou vyhlasene poruchovosti?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:18, Pokud byste se v tom svezli, BYLI BYSTE NADŠENÍ JAKO JÁ
trochu se kurva odvažte a přestaňte pochybovat, jděte si PROSÍM PROSÍM PROSÍM aspoň nezávazně auto projet k dealerovi, já to udělal, a jsem rozhodnutej, tenhle motor musim mít a je to do-ko-na-lý !!!

tohle přesně subaru chybělo a JE TO TOTÁLNÍ NIRVÁNA

pokud na něj nemáte, což je u nás bohužel případ stále se zmenšující většiny lidí, tak se ASPOŇ SVEZTE AŤ AŽ NA NĚJ BUDETE MÍT, NEKUPUJETE ŠKODOVKYYYYYYYYYY

a taky jsem slyšel že se to bude dát přečipovat o 50 až 70 koníků, což už bude snad hrabat všema 4ma, měl jsem 243koňový auto, teď mám 220 PS AWD a 125 koňový ale tohle subaru je všechny strčí do kapsy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:22, RE: Hoooodně zajímavý motor,
anonym posted by:
a myslite si, ze treba Renault sve diesely netestoval nez je poslal do prodeje? Ci jine motory, ktere jsou vyhlasene poruchovosti?
hele, japonec = japonskej konzervativní pomalej vývoj a zdokonalování každého detailu do zblbnutí
francouz = nádherný karoserie, každý rok nový kastle, dobrej diesel, ale jinak ... prostě bych to nechtěl

vyrábí to přece jen lidi, a vemte si kolikrát se dočtete o stávce ve francii a zda vůbec o nějaké v japonsku

jinak nic proti FR, leurs baguettes sont tres bonne
:) tolik si ještě pamatuji ze svého pracovního působení v tomto socialistickém ráji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:45, RE: Paráda
anonym posted by:
Proboha soudnost - Subaru je naprůměr velmi dobrými jízdními vlatsnostmi v extrému (kolik lidí tak ale doppravdy jezdí ?)a výbornými motory. Zbytek auta je ale spíše podprůměrný. A není divu, je to auto rok před generační obměnou.
V extrému? Pokud se svezete, zjistíte rozdíl už po pár stovkách metrů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 14:49, RE: Subaru v naftě?
anonym posted by:
Teď ještě tu O Smolíčkovi. (Narážka na vámi udávanou spotřebu a průměrnou cestovní rychlost) Já sám občas jedu s Legacy a tak mám poměrně přesnou představu kolik to auto skutečně žere. Pokud umíte s benzínovým Subaru Legacy jezdit za osm, pak byste s tímto dieselovým jel typuju tak za 4 l a ještě byste to valil po dálnici 130 a za vámi by vlál typuju tak dvoutunovej vlek.
)))

Souhlas, pán kecá. 2.5i mám v Outbacku a za 8 se jet dá, ale ne s takovým průměrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 15:51, RE: Paráda
anonym posted by:
Přesně tak - podíváte-li se do ceníků Škody a Subaru, zjistíte zajímavou věc : Subaru Legacy kombi diesel je o 12 tis. Kč levnější než Octavia Scout diesel. Je pravda, že Scout se v Německu dá pořídit o dost levněji než u nás, ale to je na jinou diskuzi. Třeba Subaru Outback diesel stojí v celkem slušné výbavě cca 878 tis. Kč (což je jen o 60 tis. Kč více než Scout, ale je to auto o nejméně třídu výše)
Hele.. to je super, a Subaru fandim moc a moc.. a tusim, ze ten Diesel bude pecka, ale pro zachovani objektivity v ramci limitu porovnani dvou aut z ruznych kategorii bych kdyztak porovnaval scouta a outback ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 16:11, RE: Subaru v naftě?
anonym posted by:
)))

Souhlas, pán kecá. 2.5i mám v Outbacku a za 8 se jet dá, ale ne s takovým průměrem.
100 km dalnice, v nemecku po vicemene po rovince, ve 100-110 km/h to subaru pojede za 6 s prumerem okolo 100 km/h co chces vic? :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 16:18, RE: žeby se to povedlo?
Ráďa posted by:
Ta spotřeba je náhodou dost dobrá, čtyřkolka a navíc ještě u syrového auta. To já se s Oktávkou 1 gen (jen předokolka) na trase Ostrava - Praha -Ostrava pod 6 litrů nedostal. Ceníková cena taky ještě v normě, svezení beztak slušné a jízdní vlastnosti ok. Uvidíme co ukáže čas, sice preferuji trocho jinou kategorii (velkoobjemový benzín) nicméně zatím to vypadá slibně. Takže za 2-3 roky nějaký zánovní kousek dovést ze SRNčí a je vymalováno. Ještě pak trochu někde popsat konstrukčně ten motor, ak...
Jinak co FIAT a jejich JTD, hmm? 4-ventilova technika, CR, biturba nebo VGT ;) atd. ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 16:43, RE: Hoooodně zajímavý motor,
A4 posted by:
ale s tím nadšením bych prozatím trochu počkal, až bude mít najeto tak 200 - 300 tisíc km, pak se pozná, jak je na tom se spolehlivostí a životností. Jo jo, on taky někdy v roce 98 Martin Vaculík psal o mtoru 2,5 TDI V6 od VW, že je to jeden z nejlepší dieselů na trhu...
Vaculík vychvaloval jen 2.5TDI R5, tedy řadový pětiválec, V6 se nepovedl skoro ve všech verzích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 16:49, RE: Hoooodně zajímavý motor,
anonym posted by:
hele, japonec = japonskej konzervativní pomalej vývoj a zdokonalování každého detailu do zblbnutí
francouz = nádherný karoserie, každý rok nový kastle, dobrej diesel, ale jinak ... prostě bych to nechtěl

vyrábí to přece jen lidi, a vemte si kolikrát se dočtete o stávce ve francii a zda vůbec o nějaké v japonsku

jinak nic proti FR, leurs baguettes sont tres bonne
:) tolik si ještě pamatuji ze svého pracovního působení v tomto socialistickém ráji
no jasně japonec je nešťastný když nemůže do práce a páchá harakiri :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 16:56, RE: Pokud byste se v tom svezli, BYLI BYSTE NADŠENÍ JAKO JÁ
anonym posted by:
trochu se kurva odvažte a přestaňte pochybovat, jděte si PROSÍM PROSÍM PROSÍM aspoň nezávazně auto projet k dealerovi, já to udělal, a jsem rozhodnutej, tenhle motor musim mít a je to do-ko-na-lý !!!

tohle přesně subaru chybělo a JE TO TOTÁLNÍ NIRVÁNA

pokud na něj nemáte, což je u nás bohužel případ stále se zmenšující většiny lidí, tak se ASPOŇ SVEZTE AŤ AŽ NA NĚJ BUDETE MÍT, NEKUPUJETE ŠKODOVKYYYYYYYYYY

a taky jsem slyšel že se to bude dát přečipovat o 50 až 70 koníků, což už bude snad hrab...
jsi můj člověk, taky mě to vzalo, ve stáji 2 benzínová sůba a asi nastane výměna - jde se do dieslu. jediné, co fakt trochu drhlo, byla dvoječka, taková tupá, bohužel trochu problém jak jet po obci 50, jestli na dvojku na cca 3000ot/min, nebo na trojku 1500ot/min - obojí trochu nezvyklé
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.