0
back
 

diskuze k tématu: Jaký vůz s pohonem 4x4?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 07:00, jo, jo
subaru je prostě dobrý, kdyby žralo o něco míň tak neváhám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 08:21, RE: jo, jo
jent posted by:
subaru je prostě dobrý, kdyby žralo o něco míň tak neváhám
no jo, opět se tady ukázalo, že někdy je na odpověď pro čtenáře, slušněji řečeno více času, někdy je naopak ušitá hodně horkou jehlou. Odpověď pana Šikla je totiž až přímo exklusivní, člověk který půjde pro legacy ví, na co dát pozor...jen mi tam trochu chyběly údaje o spotřebě, ale zřejmě tio bude tím, že všichni víme, že se subaru to pod deset moc nepůjde...jinak super...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 10:39, RE: jo, jo
Honza posted by:
no jo, opět se tady ukázalo, že někdy je na odpověď pro čtenáře, slušněji řečeno více času, někdy je naopak ušitá hodně horkou jehlou. Odpověď pana Šikla je totiž až přímo exklusivní, člověk který půjde pro legacy ví, na co dát pozor...jen mi tam trochu chyběly údaje o spotřebě, ale zřejmě tio bude tím, že všichni víme, že se subaru to pod deset moc nepůjde...jinak super...
Ano, se spotřebou máte pravdu. Údaje výrobce si každý snadno najde. Reálnou spotřeba v této poradně není uvedena, jelikož jsem ji nikdy i Legacy neměřil, při jízdě s tímto vozem šla vždy mimo mě. Samozřejmě, že kdybych byl hrdým majitelem Legacy, spotřeba by mě začala zajímat, hlavně dlouhodobá Ale jak sám uvádíte, reál bude kolem 10 litrů. Samozřejmě, že lze jet za 8, ale také za 15
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 10:40, RE: jo, jo
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, se spotřebou máte pravdu. Údaje výrobce si každý snadno najde. Reálnou spotřeba v této poradně není uvedena, jelikož jsem ji nikdy i Legacy neměřil, při jízdě s tímto vozem šla vždy mimo mě. Samozřejmě, že kdybych byl hrdým majitelem Legacy, spotřeba by mě začala zajímat, hlavně dlouhodobá Ale jak sám uvádíte, reál bude kolem 10 litrů. Samozřejmě, že lze jet za 8, ale také za 15
oprava: reálná spotřeba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 12:33, Antikorozní ochrana ?
Měl bych dotaz.Píšete o pozinkované karoserii.Máte informaci od jakého roku jsou SUBARU pozinkované?Starší r.v. dost hnijou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 14:13, RE: jo, jo
Honza posted by:
no jo, opět se tady ukázalo, že někdy je na odpověď pro čtenáře, slušněji řečeno více času, někdy je naopak ušitá hodně horkou jehlou. Odpověď pana Šikla je totiž až přímo exklusivní, člověk který půjde pro legacy ví, na co dát pozor...jen mi tam trochu chyběly údaje o spotřebě, ale zřejmě tio bude tím, že všichni víme, že se subaru to pod deset moc nepůjde...jinak super...
Myslím, že jste zastáncem tdi, že? No, někdo posuzuje auta podle toho kolik žerou, někdo podle toho, co jim nabízí. Jinými slovy, jak píše pan Petr, když chceš řídit subaru, tak tě moc nezajímá, kolik to žere, dokonce si myslím že u ojetého auta do 200.000,- to nehraje skoro žádnou roli. Mnohem důležitější je, kolik dáš do údržby a oprav. Mě to žere 11-12 litrů (legacy combi 2001 2.5i) , no a co? Je to auto, který vyjede snad všechno, co se podobá cestě za jakýchkoli klimatických podmínek. Motor je tichej a sametovej (ve srovnání čtyřválců, samožřejmě), skvělá trakce. To, jak tohle auto drží stopu, je prostě úžasný, tím pádem je samožrejmě i bezpečný, protože každou zatáčku projedeš o 20km/hod rychleji. A těch 12 litrů mi za to prostě stojí, i když popravdě - nikdy jsem ji neměřil, nemám důvod. Poznámka pro rejpaly - srovnávám samozřejmě se srovnatelnými auty - passat, mondeo, omega atd. (octavii neuvádím, protože ta je úplně jinde)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 14:16, RE: Antikorozní ochrana ?
Jakub posted by:
Měl bych dotaz.Píšete o pozinkované karoserii.Máte informaci od jakého roku jsou SUBARU pozinkované?Starší r.v. dost hnijou...
V nabídce ojetin můžete narazit na kousek, který byl vyroben pro jihovýchodní trh a právě těmto vozům chybí antikorozní ochrana.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 14:29, RE: Antikorozní ochrana ?
Petr - TipCars.com posted by:
V nabídce ojetin můžete narazit na kousek, který byl vyroben pro jihovýchodní trh a právě těmto vozům chybí antikorozní ochrana.
myslím že se jednalo o vozy s poháněnou přední nápravou, tudíž neplnohodnotné subaru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 17:50, 4x4
Mám oktávku 4x4, soused má subárko. Bydlíme na horách, čtyřkolka je nutnost. Asi bych radil oktávku, Za 200k ale těžko seženete dobré auto. Subárko je drahé na ND.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 18:02, RE: jo, jo
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, se spotřebou máte pravdu. Údaje výrobce si každý snadno najde. Reálnou spotřeba v této poradně není uvedena, jelikož jsem ji nikdy i Legacy neměřil, při jízdě s tímto vozem šla vždy mimo mě. Samozřejmě, že kdybych byl hrdým majitelem Legacy, spotřeba by mě začala zajímat, hlavně dlouhodobá Ale jak sám uvádíte, reál bude kolem 10 litrů. Samozřejmě, že lze jet za 8, ale také za 15
Máte pravdu příteli, soused má forestera, tuším dvoulitr, Jezdí ke dvaceti l plynu, cca 12až 15l benzínu tam, kde já s oktávkou za sedm a půl nafty. Bydlíme na horách, sníh půl roku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 18:10, RE: Antikorozní ochrana ?
pecka posted by:
myslím že se jednalo o vozy s poháněnou přední nápravou, tudíž neplnohodnotné subaru
Přesně tak, do roku 1995 měli některé vozy poháněnou jen přední nápravu a špatnou, resp. skoro žádnou antikorozní ochranu. Do ČR se určitě pár kousků dostalo jako ojetina, tak pozor na ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 20:28, RE: jo, jo
watson posted by:
Máte pravdu příteli, soused má forestera, tuším dvoulitr, Jezdí ke dvaceti l plynu, cca 12až 15l benzínu tam, kde já s oktávkou za sedm a půl nafty. Bydlíme na horách, sníh půl roku.
Nechapem ako môze dakto Subaru Legacy porovnavať s niejakou Octávkou. Subaru vychádza pri kúpe lacnejšie a poskytuje určite viac muziky ako Octávka. Pochopte že nie každemu ide o to, aby počuval DDDDDDD z Tdi a jazdil za 6-7 litrov. Niekomu tá vyššia spotreba za ten pôžitok z jazdy so Subaru stojí. A nahradné dielce sú drahšie, a však si treba uvedomiť, že ich bude treba menej často ako do niejakej Octavky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 22:43, Tady je
Subaru je opravdu jen pro fajnšmejkry , tak jak někdo chce jen Audi jsou lidi co nedaj na Subaru: Pravda je , že se jedená opravdu o špičkové vozidlo, jedno za perfektní peníze je na http://www.AutobazarStop.cz Jinak jsem i já už opravdu také jednou potkal subaru jen s předním náhonem, ale na tenhle vůz bych náhradní díly z podvozku shánět opravdu nechtěl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 08:02, RE: Tady je
StartCil@centrum.cz posted by:
Subaru je opravdu jen pro fajnšmejkry , tak jak někdo chce jen Audi jsou lidi co nedaj na Subaru: Pravda je , že se jedená opravdu o špičkové vozidlo, jedno za perfektní peníze je na http://www.AutobazarStop.cz Jinak jsem i já už opravdu také jednou potkal subaru jen s předním náhonem, ale na tenhle vůz bych náhradní díly z podvozku shánět opravdu nechtěl
taky mam oktávky, ale 1,8T 4x4 , taky bydlim na horách, mám jí čiplou, na 180 PS, žádný ddddddddddddd kolego zo Slovenska neposlouchám a teď v zimě mám dlouhodobý průměr okolo 9 l, a přesto si na sněhu nepřipadám vedle lidí se Subaru nějak méněcený. nejsem závodník a jezdit stálým smykem ala 4x4 nepotřebuju, a věřte že pokud by to nebyla zrovna impreza GT, nebo STi, tak lecjaké subaru - viz zmiňované legacy - se na akceleraci vedle mojí oktávky hodně zapotí... Přičemž POZOR, neříkám, že je subaru špatné auto, nebo dokonce oktávka v jízdních vlastnostech lepší, ale podle mě je oktávka lepší volbou, z hlediska ekonomiky, i když to bude její benzínová verze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 10:16, RE: Tady je
anonym posted by:
taky mam oktávky, ale 1,8T 4x4 , taky bydlim na horách, mám jí čiplou, na 180 PS, žádný ddddddddddddd kolego zo Slovenska neposlouchám a teď v zimě mám dlouhodobý průměr okolo 9 l, a přesto si na sněhu nepřipadám vedle lidí se Subaru nějak méněcený. nejsem závodník a jezdit stálým smykem ala 4x4 nepotřebuju, a věřte že pokud by to nebyla zrovna impreza GT, nebo STi, tak lecjaké subaru - viz zmiňované legacy - se na akceleraci vedle mojí oktávky hodně zapotí... Přičemž POZOR, neříkám, že je sub...
Ale kedy konečne pochopíte, že porovnávate neporovnatelne. Tak to kludne môžete porovnávať Octáviu aj s niejakým BMW 5 radu. Váš argument znie, že Octavia, bude lacnejšia z hladiska ekonomiky, lacnejšie náhradné dilely, nižšia spotreba, tým pádom by mala byť podľa vás lepšia voľba ako napr. spominane BMW . VeďSubaru Legacy je auto strednej triedy s istým image, a Octavia je len auto nižšej strednej triedy. Z toho vyplýva, že Subaru bude omnoho priestrornejšie, bude mať viac miesta na zadných sedadlách a bude pohodlnejšie. A samozrejme aj technologia pohonu 4x4 je na omnoho vyššej úrovni ako u Octavii. Každému je predsa jasné že Octavia vychádza z hľadiska ekonomiky ako lepšia voľba, ale to neznamená ,že ten kto chce Subaru (alebo ine trocha naročnejšie auto napr. BMW, Audi či Lexus..) tak si ho kvôli tomu nekúpi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 10:39, RE: jo, jo
Kolega zo SK posted by:
Nechapem ako môze dakto Subaru Legacy porovnavať s niejakou Octávkou. Subaru vychádza pri kúpe lacnejšie a poskytuje určite viac muziky ako Octávka. Pochopte že nie každemu ide o to, aby počuval DDDDDDD z Tdi a jazdil za 6-7 litrov. Niekomu tá vyššia spotreba za ten pôžitok z jazdy so Subaru stojí. A nahradné dielce sú drahšie, a však si treba uvedomiť, že ich bude treba menej často ako do niejakej Octavky!
Nejprve si precti, na co reagujes ... takove typky mam opravdu nejradsi - prece srovnava jen a jen spotrebu, o autech jako takovych ani slovo! Sorry, ale takovi rypalove mi uz lezou na nervy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 10:43, RE: Tady je
Kolega zo Slovenska posted by:
Ale kedy konečne pochopíte, že porovnávate neporovnatelne. Tak to kludne môžete porovnávať Octáviu aj s niejakým BMW 5 radu. Váš argument znie, že Octavia, bude lacnejšia z hladiska ekonomiky, lacnejšie náhradné dilely, nižšia spotreba, tým pádom by mala byť podľa vás lepšia voľba ako napr. spominane BMW . VeďSubaru Legacy je auto strednej triedy s istým image, a Octavia je len auto nižšej strednej triedy. Z toho vyplýva, že Subaru bude omnoho priestrornejšie, bude mať viac miesta na zadných sed...
JO ... tak tady zase s tvym prispevkem souhlasim, 100% ... ale co to melo znamenat minule?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 15:16, spotřeba
Stále se tu řeší jen spotřeba... Vy, ekonomové si uvědomte, že jsou lidé, kteří se chtějí vozit a vůbec je netrápí, že mají o litr větší spotřebu. Jinak obecně - Legacy nejde srovnávat s Octavií 4x4. S tou je třeba srovnávat Imprezu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 17:12, RE: spotřeba
Zbyněk posted by:
Stále se tu řeší jen spotřeba... Vy, ekonomové si uvědomte, že jsou lidé, kteří se chtějí vozit a vůbec je netrápí, že mají o litr větší spotřebu. Jinak obecně - Legacy nejde srovnávat s Octavií 4x4. S tou je třeba srovnávat Imprezu...
No co se tyce trid tak ano, octavka a impreza, ale co se tyce auta jako takoveho to srovnavat absolutne nelze. Subaru vyrabi jedny z nejkvalitnejsich aut vubec, ma spickovou precizni strojarinu a je jedno jestli je to maly model nebo model o dve tridy vetsi. Timhle nejsou jejich modely vubec ovlivneny narozdil od vetsiny automobilek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 17:38, test
Jeden super test se konal v časopise auto-tip v únorovém vydání. Byly tam vozy BMW, BM, AUDI, OCTAVIA, SUBARU, CRYSLER. Doporučuji přečíst. Octavia se tam umístila s polečně s BMW na 3místě. šlo o využití 4*4 na sněhu, ledu a mokru. Přímo v tomto testu, to octávka subaru pěkně natřela ve všech 5 disciplínách. A to i přesto, že to není čistokrevná čtyřkolka ale používa haldex. Tohle jsem si nevymyslel ani nevysnil. To je prostě realita. Jo ještě něco pro rejpaky. Nešlo tam o cenu ani o ekonomický provoz, prostě jen o to kdo si v těch podmínkách poradí lépe.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.