0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza WRX STi - milovník erzet

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 13:24, Mínusem motoru
je závislost na turbu!
NO to je tedy pecka. Takové hodnocení by mě ani ve snu nenapadlo. Podobně může být mínusem třílitrového šestiválu absence turba, nebo jedenapůllitrového motoru chybění jedenapůllitru objemu.
Na Réze můžete najít řadu "much" , ale tenhle motor prostě chyby nemá. Smiřte se s tím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 14:44, ach jo
Nemohu se zbavit dojmu, ze autor, po vyrocich typu: 'po trojkach se da ritit neuveritelnou rychlosti' nebo 'nad 200km/h neni akcelerace nic moc', bude asi bezohledny frajirek, ktery si mysli, ze pro nej silnicni pravidla neplati. Nemam nic proti, kdyz si nekdo koupi rychle auto a jezdi s nim na okruhu. Proc ale musi proboha jezdit na verejnych komunikacich, kde je povoleno max. 90, resp. 130 km/h? Je mi z toho smutno. A bude hure, protoze se vsadim, ze x dalsich jemu podobnych, s prominutim blbcu, ho bude jeste podporovat.
V Kanade, kde jsem ted par let zil, by byl ctenari vseobecne odsouzen a s nejvetsi pravdepodobnosti i soudcem. Toho se ovsem v Cesku nedockam :(.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 16:22, 200 po polňačce ...
Auto je fajn, má jednoznačné kvality. Článek je slabý. Takřka nekritický "zamilovaný" text s přimhouřením oka jako by opsaný z PR dokumentace. Nedozvěděl jsem se vůbec nic nového. Negativa jako by toto auto nemělo. Záleží jestli autor dokáže psát objektivně, zde se to zjevně nepodařilo. Obraty typu "200 po polňačce" nebo "nad 200 zrychlení nic moc" vypovídají o autorově nezralosti. Doufám že se s ním na silnici nikdy nepotkám. Slečna na fotce vypadá mile, ale nerozumím jejím ambicím zveřejňovat se v takových polohách a situacích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 16:24, RE: ach jo
dante posted by:
Nemohu se zbavit dojmu, ze autor, po vyrocich typu: 'po trojkach se da ritit neuveritelnou rychlosti' nebo 'nad 200km/h neni akcelerace nic moc', bude asi bezohledny frajirek, ktery si mysli, ze pro nej silnicni pravidla neplati. Nemam nic proti, kdyz si nekdo koupi rychle auto a jezdi s nim na okruhu. Proc ale musi proboha jezdit na verejnych komunikacich, kde je povoleno max. 90, resp. 130 km/h? Je mi z toho smutno. A bude hure, protoze se vsadim, ze x dalsich jemu podobnych, s prominutim blbc...
Jako, srat na tebe a ty tve picoviny co tady pisez ze jo. Kdyz se ti v kanade tak libilo jako, mel jsi tam zustat ze jo. Blbec ses ty jako, tohleto je recenze na automobil ze jo a zde neni misto na ty priblble kecy ze jo. Ja to taky nekdy dobre osolim na okrskach protoze jsi to muzu dovolit ze jo ze svym bmw 530 jako.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 17:34, RE: Mínusem motoru
Kyle posted by:
je závislost na turbu!
NO to je tedy pecka. Takové hodnocení by mě ani ve snu nenapadlo. Podobně může být mínusem třílitrového šestiválu absence turba, nebo jedenapůllitrového motoru chybění jedenapůllitru objemu.
Na Réze můžete najít řadu "much" , ale tenhle motor prostě chyby nemá. Smiřte se s tím.
autor tu zavislost na turbu myslel úplně jinak!
Pokud jsem to pochopil správně tak je to celkem škoda,ale pokud někdo ví jak pracovat s otáčkami tak tu nevýhodu smaže.
Motor nemá chybu?Vždycky se najde někdo,kdo chybu najde,tady by jeden začal se spotřebou,a další bude oponovat,že na spotřebu u STI se nehraje...záleží kdo je fanda a kdo opruz a kdo objektivní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 18:44, RE: 200 po polňačce ...
IS-F posted by:
Auto je fajn, má jednoznačné kvality. Článek je slabý. Takřka nekritický "zamilovaný" text s přimhouřením oka jako by opsaný z PR dokumentace. Nedozvěděl jsem se vůbec nic nového. Negativa jako by toto auto nemělo. Záleží jestli autor dokáže psát objektivně, zde se to zjevně nepodařilo. Obraty typu "200 po polňačce" nebo "nad 200 zrychlení nic moc" vypovídají o autorově nezralosti. Doufám že se s ním na silnici nikdy nepotkám. Slečna na fotce vypadá mile, ale nerozumím jejím ambicím zveřejňovat ...
Autora článku nemusíte mít strah potkat. Ostře jezdí jen na letišti, kde nemá koho ohrozit a pravidelně se zúčastňuje motokárových závodů, takže žádný adrenalin na silnici nepokouší. Agrese nebo přemrštěná rychlost do běžného provozu nepatří ... Polňačka 200 byla spíše nadsázka s odkazem na rally. Osobně se věnuji bezpečnosti na silnici (upozorňuji v seriálu na nebezpečná místa) atd.

Slečna při focení auta pouze ukazuje, že kufr Imprezy v ostré verzi je poměrně skladný (při její výšce 183 cm). Nic víc. Berte to trochu s humorem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 18:46, RE: ach jo
dante posted by:
Nemohu se zbavit dojmu, ze autor, po vyrocich typu: 'po trojkach se da ritit neuveritelnou rychlosti' nebo 'nad 200km/h neni akcelerace nic moc', bude asi bezohledny frajirek, ktery si mysli, ze pro nej silnicni pravidla neplati. Nemam nic proti, kdyz si nekdo koupi rychle auto a jezdi s nim na okruhu. Proc ale musi proboha jezdit na verejnych komunikacich, kde je povoleno max. 90, resp. 130 km/h? Je mi z toho smutno. A bude hure, protoze se vsadim, ze x dalsich jemu podobnych, s prominutim blbc...
Lidi co si kupují Imprezu STi a podobné rychlé automobily, jezdí čas od času na okruhy (cca 10 lidí si pronajme na hodinu závodní okruh). Tam není problém dosahovat rychlost nad 200 km/h a právě při této příležitosti motor nemá síly na rozdávání ... akcelerace je prostě vlažná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 18:53, RE: 200 po polňačce ...
IS-F posted by:
Auto je fajn, má jednoznačné kvality. Článek je slabý. Takřka nekritický "zamilovaný" text s přimhouřením oka jako by opsaný z PR dokumentace. Nedozvěděl jsem se vůbec nic nového. Negativa jako by toto auto nemělo. Záleží jestli autor dokáže psát objektivně, zde se to zjevně nepodařilo. Obraty typu "200 po polňačce" nebo "nad 200 zrychlení nic moc" vypovídají o autorově nezralosti. Doufám že se s ním na silnici nikdy nepotkám. Slečna na fotce vypadá mile, ale nerozumím jejím ambicím zveřejňovat ...
Impreza v mých očích vyměkla a ze silně sportovně říznutého automobilu, který vyžaduje nějaké ty zkušenosti z řízení silných vozidel se příblížila širší veřejnosti. Nové STi se hodí na každodenní dojíždění do práce, odveze relativně pohodlně rodinu na chalupu a v případě potřeby s ní lze vyrazit na okruh či opuštěné polní cesty nebo třeba jen zdolat serpentiny v alpách .... a vždy si STi užijete. Nebudou Vás bolet ruce, nebude Vám týden pískat a řinčet v uších, prostě budete v pohodě.

Myslím, že záporů (od řízení, plasty až po motor) jsem zmínil dost. STi je povedený vůz, který není jen pro silně vymezené spektrum zákazníků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 20:00, RE: 200 po polňačce ...
Petr - TipCars.com posted by:
Impreza v mých očích vyměkla a ze silně sportovně říznutého automobilu, který vyžaduje nějaké ty zkušenosti z řízení silných vozidel se příblížila širší veřejnosti. Nové STi se hodí na každodenní dojíždění do práce, odveze relativně pohodlně rodinu na chalupu a v případě potřeby s ní lze vyrazit na okruh či opuštěné polní cesty nebo třeba jen zdolat serpentiny v alpách .... a vždy si STi užijete. Nebudou Vás bolet ruce, nebude Vám týden pískat a řinčet v uších, prostě budete v pohodě.

Myslím, ž...
Vážený Petře, chápu Vaše nadšení z tohoto auta. Samotnému se mi trochu líbí a rád bych se v něm svezl. Vlastnit ho netoužím, zvolil bych jinak. Se současnou WRX často jezdím, i když mi nepatří. Z toho možná plyne můj ne 100%ně pozitivní postoj. Auto se mi moc nelíbí zvenčí, nejsem nadšen ani z interiéru. Motor táhne pěkně, ale na ten výkon je dost nenasytný (píši tedy o WRX). Podle mne existují lepší motory v podobné výkonové kategorii (preferuji atmosferické V6). Chování na silnici velmi dobré, komunikativní řízení, v zatáčkách vyvážené, celkově stabilní a vyspělé jízdní vlastnosti. Ale to nabízí i jiná auta, některá i víc. Opakuji se tedy, že i dle mne je auto podařené s mnoha jasnými klady. Váš text se mi zdá příliš "zamilovaný" a málo objektivní, neberte to ve zlém.
Slečnu beru s humorem, vím že se takto prezentuje již tradičně. Myslím že by mohla zatraktivňovat fotky testovaných aut i jinak, než natahováním se v zavazadlovém prostoru (ano, občas sedí i na sedadle, ale zdá se mi že častěji ji vidím v kufru).
Jinak přeji hodě štěstí na silnicích i v dalším testování. S pozdravem Radek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 20:50, RE: 200 po polňačce ...
is-f posted by:
Vážený Petře, chápu Vaše nadšení z tohoto auta. Samotnému se mi trochu líbí a rád bych se v něm svezl. Vlastnit ho netoužím, zvolil bych jinak. Se současnou WRX často jezdím, i když mi nepatří. Z toho možná plyne můj ne 100%ně pozitivní postoj. Auto se mi moc nelíbí zvenčí, nejsem nadšen ani z interiéru. Motor táhne pěkně, ale na ten výkon je dost nenasytný (píši tedy o WRX). Podle mne existují lepší motory v podobné výkonové kategorii (preferuji atmosferické V6). Chování na silnici velmi dobré,...
Na test a srovnání s novým WRX se zvýšeným výkonem o kterém se v textu zmiňuji, se můžete těšit o prázdninách .-)

Osobně dávám přednost (stejně jako Vy) zážehovým atmosferickým šestiválcům. Přesto čtyřválec k Impreze sedí a neumím si pod kapotou představit V6. Od nepaměti prostě u STi musí foukat turbo. To nic nemění na faktu, že mám rád Outback 3.0, Z4 sDrive30i, Boxtery u Porsche, VR6 apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 20:56, RE: 200 po polňačce ...
is-f posted by:
Vážený Petře, chápu Vaše nadšení z tohoto auta. Samotnému se mi trochu líbí a rád bych se v něm svezl. Vlastnit ho netoužím, zvolil bych jinak. Se současnou WRX často jezdím, i když mi nepatří. Z toho možná plyne můj ne 100%ně pozitivní postoj. Auto se mi moc nelíbí zvenčí, nejsem nadšen ani z interiéru. Motor táhne pěkně, ale na ten výkon je dost nenasytný (píši tedy o WRX). Podle mne existují lepší motory v podobné výkonové kategorii (preferuji atmosferické V6). Chování na silnici velmi dobré,...
Impreza je ikona, něco jako Integrale nebo Shelby GT nebo spousta jiných aut dle vkusu každého. Vůbec se nedivím se nadšení z auta. Kdysi jsem se krátce svezl s I. generací. Byla to jen 1,6 v základu, ale do teď jsem na to nezapoměl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.05.2009 10:48, Causa spotřeba
Tomi posted by:
autor tu zavislost na turbu myslel úplně jinak!
Pokud jsem to pochopil správně tak je to celkem škoda,ale pokud někdo ví jak pracovat s otáčkami tak tu nevýhodu smaže.
Motor nemá chybu?Vždycky se najde někdo,kdo chybu najde,tady by jeden začal se spotřebou,a další bude oponovat,že na spotřebu u STI se nehraje...záleží kdo je fanda a kdo opruz a kdo objektivní.
Ja to objektivně zhodnotit? Snad jedině vzít jakýkoli třistakoňový benzínový motor a dát ho do permanentní čtyřkolky. A pak naopak tohle 2,5T a dát ho do dvoukolky.
A zjistit, kolik ta auta budou žrát.
Stačí ho srovnat s turbopětiválem ve Focusu a je jasné, že se spotřebou to není nijak hrozné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.06.2009 17:18, Nějak tomuhle autu nerozumím.
Víte kolik stojí BMW 335i xDrive? 1 236 600 Kč dle oficiálního ceníku. A teď tomu nějak neruzumím. Proč si manažeři Subaru myslí, že bych si za stejné peníze koupil jejich nabroušenej hatchback? To už bych raději dal mega za Focuse RS. Ten alespoň nepotřebuje spoustu samolepek aby vypadal sportovně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 22:44, RE: Nějak tomuhle autu nerozumím.
Kačud posted by:
Víte kolik stojí BMW 335i xDrive? 1 236 600 Kč dle oficiálního ceníku. A teď tomu nějak neruzumím. Proč si manažeři Subaru myslí, že bych si za stejné peníze koupil jejich nabroušenej hatchback? To už bych raději dal mega za Focuse RS. Ten alespoň nepotřebuje spoustu samolepek aby vypadal sportovně.
A to já bych zase (ač fordista) místo FF2 RS rozhodně bral Imprezu Sti. Impreza má navíc permanentní 4x4, jenž se na rozbitých, zasněžených a zablácených cestách opravdu hodí a opravdu pochybuji, že F RS bude znatelně úspornější, než Impreza Sti. A pro Subaru navíc mluví příkladná spolehlivost, pro Ford nedosažitelná (ačkoliv to není žádná tragedie). Mě naopak nový FF RS přijde jako masírka pro pozéry, interiér mi u faceliftovaného fucusu 2 nepřijde jako bůhvíjak kvalitní, grafika displayů připomíná počátek let 90. minulého století. (A co ten nekalibrovaný budík bez číselných hodnot udávající údajně tlak turba u FF2 ST a RS?) To aspoň interér Imprezy si na luxus nehraje a odkazuje spíš na funkčnost Zdraví D.M.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.