0
back
 

diskuze k tématu: Prvních 23 tis. km s novou Imprezou

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 14:23, RE: Trochu drahý, ne?
TOM posted by:
Ty hele, dpwagen,ty musíš být docela borec ne? To, že si pleteš V6 a R5 jsem ti už odpustil, ale že bys s Felicii ( ikdyž čiplou na celých 60kW) stačil BMW 540i ( pro neznalé - 210 kW) to nám tady nevyprávěj. A nemluvím vůbec o výkonech těch vozů,ale o podvozku,brzdách...
A nebo je tu ještě jedna možnost - "mezi slepými jednooký král !"..
Jestli narážíš na příspěvek ohledně Audi 100 tak tam má 2.5 V6, skutečně, ale nebyl tam od prvopočátku. Včera jsme o tom dikutovali v baru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 14:31, RE: Trochu drahý, ne?
TOM posted by:
Ty hele, dpwagen,ty musíš být docela borec ne? To, že si pleteš V6 a R5 jsem ti už odpustil, ale že bys s Felicii ( ikdyž čiplou na celých 60kW) stačil BMW 540i ( pro neznalé - 210 kW) to nám tady nevyprávěj. A nemluvím vůbec o výkonech těch vozů,ale o podvozku,brzdách...
A nebo je tu ještě jedna možnost - "mezi slepými jednooký král !"..
Zase tu nechci slovíčkařit, nevim, zdali šlo o 540 nebo 520, jenom vím, že to byla stará rakev z devadesátého roku s automatem, přetáčivá jak hovado. A když mi na rovince ujela, v začkách jsem se zase na ní přilepil. Feldu nepodceňujte, podvozkově žádnej zázrak, naklání se, ale pokud překonáte špatnej pocit zjistíte, že snese dost. Stovku mám okolo 10s (normální má za 13.5) a víc pomalu ani nepotřebuju.....Posledně jsem nejel, den před tím jsem slítnul ze schodů a 2 dny jsem nemohl pořádně chodit. Ale vyhrála nějaká Fabka RS, taky čipnutá a narvala to i Subaru nebo ST 170 focusu. Z "mrdek" pak Rapid 136 Garde - 5. místo, super výsledek (ten samej problém, točky na rovince dostanou rychlost a pak nahrabaj čas)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:11, RE: Mimo mísu
Valnoha posted by:
Na tom se vícemeně shodneme. Myslel jsem jestli se neozve někdo kdo s tímto přímo jezdil nebo přímo majitel. Jsem pro toto auto rozhodnut a koupě proběhne na 99% v D kde jich je v nabídce s automatem celkem dost. Osobně bych automat preferoval, ale s opeláckym nemám zkušenost a nechci udělat krok do neznáma.
Opel je GM,životnost +-,záleží kdo s tim jezdil,před nákupem udělejte zkušební jízdu způsobem brzda-plyn,pokuste se ho abnormárně přehřát,při tom se projevujou chyby normálně neznatelné.Ale osobně z nich nemám dobrý pocit(můj názor),jinak žádná extra rychlost řazení,pozdě reáguje na prudké sešlápnutí plynu(přemýšlí...),
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:12, RE: Trochu drahý, ne?
Muroň posted by:
Klobrcův příspěvěk typu 2 z typologie příspěvků k článkům o autech, kterou jsem teď ad hoc vytvořil (netvrdím, že je vyčerpávající):

1. Výkřiky opakující stereotypy (Francouze nikdy, italský auto rezne už v katalogu, japonci maj drahý náhradní díly, VW má starou techniku, ojetý diesel je past atd.). které leckdy odráží realitu, ale jejich věcná přínosnost je nulová.
2. Kritici kritizující všechno aniž s tím mají sebemenší zkušenost, ke každému hodnocenému vozu navrhují lepší alternativu.
3. Ma...
... ještě jsi zapomněl na mně !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:21, RE: Trochu drahý, ne?
Riccardo posted by:
... ještě jsi zapomněl na mně !
Myslíš příspěvky totálně mimo mísu )))
To je pravda, ty by měly být nultý bod. Pak jsou ještě invektiva a léčení osobních psychických problémů. A to vše na Tipcars. Včera to místy byla úplná skupinová terapie. Dnes je naštěstí konečně klid. Ale na jak dlouho?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:32, RE: Pochvala za recenzi
Zdenda posted by:
Souhlas, recenze je to moc pěkná, autor píše se zaujetím, ale přitom nikomu nic nevnucuje.
taky souhlasim, jen bych pro priste na takto obsahlou recenzi zvolil nejake vhodne formatovani, clovek se jiz znacne ztraci, oddelit kapitoly,vyraznejsi nadpisy,.....uz to tu jednou tusim bylo ... ale pocteni krasny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 15:36, RE: Trochu drahý, ne?
David V posted by:
Myslíš příspěvky totálně mimo mísu )))
To je pravda, ty by měly být nultý bod. Pak jsou ještě invektiva a léčení osobních psychických problémů. A to vše na Tipcars. Včera to místy byla úplná skupinová terapie. Dnes je naštěstí konečně klid. Ale na jak dlouho?
Ve srovnání s diskusemi na auto.idnes.cz tady převažují příspevky kategorií 3-5. Tam je to z 90 % 1-2. Takže je to tu pořád dobré
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 16:02, RE: Trochu drahý, ne?
Muroň posted by:
Klobrcův příspěvěk typu 2 z typologie příspěvků k článkům o autech, kterou jsem teď ad hoc vytvořil (netvrdím, že je vyčerpávající):

1. Výkřiky opakující stereotypy (Francouze nikdy, italský auto rezne už v katalogu, japonci maj drahý náhradní díly, VW má starou techniku, ojetý diesel je past atd.). které leckdy odráží realitu, ale jejich věcná přínosnost je nulová.
2. Kritici kritizující všechno aniž s tím mají sebemenší zkušenost, ke každému hodnocenému vozu navrhují lepší alternativu.
3. Ma...
Rozdělení přispěvatelů k diskuzi o autech na www.novinky.cz :
1. skupina - myslí si že Topolánek je vůl.
2. skupina - myslí si že Paroubek je vůl.
3. skupina - myslí si že Topolánek i Paroubek je vůl.
4. skupina - Ad skupina 2 dle kolegy Muroně - kritika všeho a vždy - příspěvky zpravidla nemají více než 5 slov.


Už vícekrát jsem si říkal, že by nebylo těžké naprogramovat "automatické příspěvky". A nemyslete si, to není jen tak "k ničemu", server co má hodně příspěvků, může argumentovat vysokou návštěvností a dle toho prodávat reklamu za více peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 16:24, RE: Trochu drahý, ne?
Muroň posted by:
Ve srovnání s diskusemi na auto.idnes.cz tady převažují příspevky kategorií 3-5. Tam je to z 90 % 1-2. Takže je to tu pořád dobré
souhlasim, v posledni dobe je to narocne i tady se tim procitat, ale aspon se clovek neco dozvi, na konkurencnich serverech je to skoro o nicem ty diskuze.
Dovolim si dotaz, jak dopadla sazka s Oslikem ohledne spotreby na testovacim okruhu, pujde do toho?
isis2000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 16:32, RE: Spotřeba
1.8 Turbo posted by:
Ta spotřeba není zase tak valná. Já mám teď na svém palubním PC myslím 7,9 l/100 km a najeto při téhle sptřebě mám asi 3000 km město, mimo město, dálnice zřídka. Pod kapotou mám 150 koňku při 5700 ot/min s 210 Nm už při 2000 ot/min.
za poslednich 15 tis dle dotankovani mam spotrebu necelych 8,1 ... ale dalnice (kterou vy mate minimalne) tam je vic nez okresky ... a to dela nejakych par deci navic ... 2.0l 140 koni/181Nm atmosfera ... tech 8,8 pri polovicnim podilu dalnice bych bral u ctyrkolky jako rozumne cislo ... pod 8 s tim jezdit nebude takova zabava, ale tohle neni rozhodne nic tragickeho ... jak se jeste do ted stale omyla dokola, ze Subaru zere vse okolo silnice. Je jiste, ze diky permanentnimu pohonu 4x4 to proste zere o neco vic, ale uz to neni nic tak tragickeho. Subarko chci, zatim ale jezdim s klasikou :)
isis2000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 16:55, RE: Trochu drahý, ne?
free78 posted by:
Rozdělení přispěvatelů k diskuzi o autech na www.novinky.cz :
1. skupina - myslí si že Topolánek je vůl.
2. skupina - myslí si že Paroubek je vůl.
3. skupina - myslí si že Topolánek i Paroubek je vůl.
4. skupina - Ad skupina 2 dle kolegy Muroně - kritika všeho a vždy - příspěvky zpravidla nemají více než 5 slov.


Už vícekrát jsem si říkal, že by nebylo těžké naprogramovat "automatické příspěvky". A nemyslete si, to není jen tak "k ničemu", server co má hodně příspěvků, může argumentovat vysokou...
Tvá typologie novinek: DDDDDDDDDDDD!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 16:57, RE: Trochu drahý, ne?
isis2000 posted by:
souhlasim, v posledni dobe je to narocne i tady se tim procitat, ale aspon se clovek neco dozvi, na konkurencnich serverech je to skoro o nicem ty diskuze.
Dovolim si dotaz, jak dopadla sazka s Oslikem ohledne spotreby na testovacim okruhu, pujde do toho?
isis2000
V Praze se vyskytuje málo a má moc práce. Až bude mít méně práce a vyskytne se v Praze, tak do toho třeba půjde. Bylo by tu hezké, kdybychom si ty testy udělali všichni (ne nutně v Praze, vybrali by se i regionální okruhy na srovnatelných tratích).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 18:08, RE: Trochu drahý, ne?
dpwagen posted by:
Zase tu nechci slovíčkařit, nevim, zdali šlo o 540 nebo 520, jenom vím, že to byla stará rakev z devadesátého roku s automatem, přetáčivá jak hovado. A když mi na rovince ujela, v začkách jsem se zase na ní přilepil. Feldu nepodceňujte, podvozkově žádnej zázrak, naklání se, ale pokud překonáte špatnej pocit zjistíte, že snese dost. Stovku mám okolo 10s (normální má za 13.5) a víc pomalu ani nepotřebuju.....Posledně jsem nejel, den před tím jsem slítnul ze schodů a 2 dny jsem nemohl pořádně chodi...
Tak jestli ti rozdíl mezi 520 a 540 připadá jako slovíčkaření,tak pro mě je to jako NEBE a DUDY!!
V roce 90 se 540 nedělala. Takže asi ta 520 vid.Předpokládám,že to byla ještě 12 ventilová hlava,( rok 90 byl zlomový) takže jen 95 kW.Pak hned má ten příběh jinou barvu.A co ty Subaru co tam porážíte?- nejsou to náhodou JUSTY?
Jestli ses opravdu dokázal držet za tím BMW,tak to jen podporuje mojí myšlenku,kterou tu propaguji, ale plno příznivců moderních konstrukčních a technických řešení jí nerado přijímá,že totiž rozdíly mezi šoféry jsou MNOHONÁSOBNĚ větší,než rozdíly mezi jednotlivými auty.
A ještě k tý Audi - jestli tam má vyměněný motor,tak pak to cos psal,že vydržela půl mil km a C5 by potřebovala dvakrát generálku taky trochu ztrácí smysl.
PS : Kde jezdíte tu RZ? Jaký povrch,kolik km a jaký máte časy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 19:35, RE: Gratuluji k výběru!
Muroň posted by:
Ano, Zdeněk má pravdu v několika věcech a rozvíjím tyto:
1. Praktické a užitečné informací pro kupce a uživatele aut (nových i ojetin) dostaneme více od mechaniků a přijímacích techniků, než od novinářů, kteří s autem najezdí pár set kilometrů. Od nich to jsou dojmy a hodnocení auta. Kdyby se auto roku a motor roku vyhlašovali mezi těmi, co mají za sebou 250tkm, prořadí by leckdy bylo jiné (u motorů BMW asi ne, ty budou na čele vždy).
2. Nebudu vyvracet tvrzení o prohlášení VW, že Tdi je slepá c...
Já jednoho automechanika znám a ten má pro HDi podobné pořekadlo jako je u HTP (Ho.no To Pojede) - HDi = Hodně Do mě Investuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 20:39, RE: Gratuluji k výběru!
Koloss posted by:
Já jednoho automechanika znám a ten má pro HDi podobné pořekadlo jako je u HTP (Ho.no To Pojede) - HDi = Hodně Do mě Investuj.
Koloss! To jste si nemusel vymýšlet! To prostě NENÍ pravda. Dělá-li vám to dobře, je to vaše věc, ale tohle prostě není pravda (jaký motor máte a jakému "fandíte" vy, když vám stojí za to se takhle "namáhat"?)!
Co říkáte na (německé) hodnocení, kde HDi motor dopadá v testech lépe než 2.0 TDi (mluvím o poruchovosti - spolehllivosti, zdroj např. AutoTip)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 20:42, Děkuji
Chtěla bych vyjádřit obdiv a díky, jak i v mé nepřítomnosti "pilně" diskutujete a i při zcela jiném tématu "nezapomínáte" na výrobky firmy Citroën.
PS: V diskuzi "Které auto utáhne.." pod mým jménem opět vystupuje a nesmysly píše nějaký muž, to jen že být podepsána pod takovými nesmysly, mne opravdu uráží
Pěkný den, Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 21:01, Muroň a jeho hodnocení
Díky muroni za stupnici kvality,je dost pravdivá.A teď ke Klobrchovi či jak se nazývá. Za 630 tis. nekoupíš nic lepšího a ani podobnýho,pokud bych měl kačky na třetí káru,tak Subaru a je celkem jedno jestli Impu či Lesníka. Chlapci od Subaru vždy razili vlastní cestu a neradi něco mění,však jim dal boxer dehet pěkně zabrat. Jeden hošan má druhou Impu a nechce jinou značku i když má malý kufr. Naloží kola na zahradu,vypadá to úžasně a jede do hor spalovat adre. Článek je napsaný velice,ale veliče čtivě a asi pravdivě,což někdy tak není.Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 22:00, COŽE ???
Recenze byla opravdu povedená, stylisticky vytříbená, kéž by všechny vypadaly takto. Bravo!
Avšak některé z autorových formulací nutí k úvaze, že se nejedná o zcela objektivní hodnocení vozu. To nechť si každý přebere sám...
Velký kámen úrazu Subaru - spotřeba však stojí za hlubší rozbor. Jak je možné, že Němci dokáží s motory mnohem silnějšími a současně při pohonu 4x4 dosahovat nesrovnatelně lepších výsledků (např. Audi A4 2.0 TFSI quattro - 155 kW, prům. spotřeba 7,1 l / 100 km) ??? Jak je možné, že širší, delší a těžší A4 má nižší spotřebu????
Jednoduché odpovědi - je o třídu dražší, ale především - Japonci se za 30 let nenaučili dělat motory, ani auta a měli by se to naučit od Němců!!!
A pokud jde o design - nevím, zda náhodou nemá Subaru v úmyslu spojit se s Kiou, Hyundai nebo Mazdou, každopádně design poslední Imprezy velmi nemile překvapil (a myslím, že ne jenom mně). Třeba Lexus, to je jiná liga.
Samozřejmě, výběr auta je značně subjektivní záležitostí, ALE mějme při jejich nákupu na paměti objektivní skutečnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.09.2008 22:58, RE: Gratuluji k výběru!
Kylie posted by:
Koloss! To jste si nemusel vymýšlet! To prostě NENÍ pravda. Dělá-li vám to dobře, je to vaše věc, ale tohle prostě není pravda (jaký motor máte a jakému "fandíte" vy, když vám stojí za to se takhle "namáhat"?)!
Co říkáte na (německé) hodnocení, kde HDi motor dopadá v testech lépe než 2.0 TDi (mluvím o poruchovosti - spolehllivosti, zdroj např. AutoTip)
Tak koukám ,že už s asi od Kylie odpovědi nedočkám a i když to Koloss moc nerozepisuje, tak jsme zase u toho.
Už tady někdo napsal, já též, že 2,0 TDi se zrovna moc nepovedl. A to jsou pořád ty testy a testy, Jak se to dá hodnotit? Motor roku asi těžko něco řekne, nějakej "dlouhodobej test" na 100 000 km asi taky ne, většina věcí odchází až tak po 200 000 km. Statistika TUV: na německý technický Vám asi těžko zjistěj vadný vstřiky nebo čerpadlo, protože bez toho tam ani nedojedete a to jsou ty největší dardy, co většinu lidí položí. Pak tady ještě může bejt test ojetiny typu koupíme starej krám s 300 000 km a ujedeme dalších 100 000 km a pak uvidíme co se vysype, hezký, ale u jednoho kusu? Asi jak v loterii. Pak je tady JD. power, což je jakási spokojenost uživatelů, která je teda hodně ošemetná, jednak jde o image značky, cenu aj. A je tady faktor, že spoustě lidí některý závady přijdou normální. Je všeobecně známá věc, že na Francouzských autech vám většinou uhnije výfuk velmi brzo, takže, když vám lidi řeknou, mám Francouze a mám najetejch 300 000 a furt to jezdí, ale že jim 3x uhnil výfuk na s-áč a odešli 2x poloosy je normální, protože jim řekli v servisu, že je to normální.
A už mě nic dalšího nenapadá. Noo že by ty automechanici, co mi řeknou: mám tady třetí mondeo za krátkou dobu, co má v háji čerpadlo, nebo třeba ten Bosch servis, co je opravuje: otázka mohlo by to bejt to čerpadlo a kolik to bude stát? A co máte za auto a kolik máte najeto? No to a to a 250 000 a odpověď, tak to je jasný a to se divíme, že vám vydrželo tak dlouho a to je normální, že odejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.09.2008 06:36, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik posted by:
Recenze byla opravdu povedená, stylisticky vytříbená, kéž by všechny vypadaly takto. Bravo!
Avšak některé z autorových formulací nutí k úvaze, že se nejedná o zcela objektivní hodnocení vozu. To nechť si každý přebere sám...
Velký kámen úrazu Subaru - spotřeba však stojí za hlubší rozbor. Jak je možné, že Němci dokáží s motory mnohem silnějšími a současně při pohonu 4x4 dosahovat nesrovnatelně lepších výsledků (např. Audi A4 2.0 TFSI quattro - 155 kW, prům. spotřeba 7,1 l / 100 km) ??? Jak je m...
Kde jsi vzal tu informaci,že Audi A4 2,0 TFSI quattro bere 7,1l/100km? Máš ji doma,máš to vyzkoušený? Uvádíš to jako dlouhodobý průměr jo?Já jen aby nevznikla nějaká mýlka. A seš si jistej,že má 155 kW?
A to,že přímovstřikové motory berou míň je přece jasný. To víme všichni a není potřeba se nad tím podivovat.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.