0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Forester nebo Nissan X-Trail za 300 tis. Kč?

category of topic classification: japonská vozidla, japonská vozidla
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Monday 23.01.2017 12:25, Subaru - Nissan
Zdéňo, jak pěkně se rozčiluješ 540 je hezké auto, ale ZAOKROUHLENO před 1-2 roky, kdo měl dotaz na auto, VŠEM jsi doporučoval bmw 540 a výš !! A přitom jsi už ZAOKROUHLENO 10 let Subarista. Nějak mi to nesedí !!
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 23.01.2017 13:12, RE: Subaru - Nissan
gepardo posted by:
Zdéňo, jak pěkně se rozčiluješ 540 je hezké auto, ale ZAOKROUHLENO před 1-2 roky, kdo měl dotaz na auto, VŠEM jsi doporučoval bmw 540 a výš !! A přitom jsi už ZAOKROUHLENO 10 let Subarista. Nějak mi to nesedí !!


Čoveče, nepleteš si ho s nějakým tím Markem Křížem z Frýdku, co psal zásadně kapitálkama?
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Monday 23.01.2017 14:08, Subaru-Nissan
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
respond
6M/T
number of posts47
date of registration10.09.2016
Monday 23.01.2017 14:58, RE: Subaru-Nissan
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.


v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Monday 23.01.2017 16:00, RE: Subaru - Nissan
gepardo posted by:
Zdéňo, jak pěkně se rozčiluješ 540 je hezké auto, ale ZAOKROUHLENO před 1-2 roky, kdo měl dotaz na auto, VŠEM jsi doporučoval bmw 540 a výš !! A přitom jsi už ZAOKROUHLENO 10 let Subarista. Nějak mi to nesedí !!


Tak jsi mě jen uvtrdil v tom, jakej šel trotlíček.
uděláme v tom pořádek:

ty mě najdeš to, co o mě tvrdíš a já se ti omluvím a nebo budeš v mých očéch hňup na kvadrát, to vlastně už jis.
Hledím do TO od legacy (abych se přesvědčil, zdli opravdu nejsme už mimo) a čtu tady - přepis na mě 25.5.2009. Takže bez prá dní je to 8 let, čili hrubě řečeno těch deset. Ale budiž, i 8 let je dost na to, abych mohl o Subaru něco psát. Druhý bylo 2011 a poslední 11.2015.
A k tomu BMW 540i MY2002 AT LPG: já tě nehodlám přesvědčovat i ničem kolem BMW. Ty máš svůj názor, nikod ti ho nebere. Já mám zase ten svůj. 540i znám z 90% jako pasažér a 10% jsem kamaráda střídal, když jsme vezli něco třeba z Dánska a pod. Jezdíms ním taky dost dlouho na to, abych poznal, že 540i bylo dobré auto, které se nemuselo tvářit nabubřele. Prostě bylo dobré a ničím mě neuráželo. Bohužel, v rámci značky mám k jistým typů silnoéu averzi, resp. ne k autůmn, ale velmi často k těm, co je řídí. Možná, že zrovna padáš do toho šuplíku, ale to nevím. Možná tě zaujme, že BMW jsem nikdy neměl, ale ba co víc, ani příliš nechtěl. Výjimku udělalo krátké seznámení s 640i a s e46M3 v bazaru A1 v Olomouci (možná si na tu afreru s tím černým kusem někdo vzpomene, je to kolik - 6 let???) Od té doby uplynulo drahně vody a měl jsem dost najeto jako pasažer s kolegou z Nemceka od firmy, kde pracuji - jezdil e61 530d a nyní F10 nějaký 4 válec v naftě. Neurazilo, nenadchlo. Poté jsem se dostal do BMW v Mnichově na exkurzi - o čemž jsem myslím zde bohatě refervla a ta mě jednoznačně ubzepečila v tom, že BMW už žije z pohasínající slávy (hovořím o roku 2014). O důvodech pro své trvzení mohu naspat více, ale kdo chce, najde si to zde. Osobně bych nemohl zaplatit zaněco, co stojí předražené peníze a kvalitou nijak nevybočuje z průměru podbnách značek. A i méně premiových, než tato.

Takže milý tlachale velkohubý, čekám, že se k mému osočení postavíš jako chlap čelem, hodíš sem pěkně link na má tvrzení. POkud ne, nemohu si pak mnyslet jen to, že jis hňup evropský křížený s trotlem domácím.

Věřím, že jis ale chlap a nejpozděj večer tu bude má opěvná oda na 540i a na to, jak jsem ho každému vnucoval na počkání. POtažmo jiné BMW, zejména "kránsou" Bunglovu kreatůru.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Monday 23.01.2017 16:35, Nou cement

https://www.novinky.cz/krimi/427228-vybrzdil-na-d10-auto-a-zpusobil-nehodu-pri-niz-zemrelo-male-dite-hrozi-mu-15-let.html

Převažující důvod mé antipatie k značce. Já plně chápu, že auto za to nemůže, ale nechápu, co se děje ve vypatlaném mozku po té, co usedne do obstarožního olítaného pekáče a chce moralizovat ostatní n asilnici. Jsem pro absolutní trest. Zbůhdarma zabil dítě. pro vlastní tupost, nicotnost a debilitu. A až ho pustí, třeba na něj bude čekat otec toho dítěte s teleskopem...

Čekám komentáře zejména od těch, co se jich tento problém TÝKÁ. Ti, co se jich to netýká, nechť se zdrží poznámek (už je vidím vypáskované pěkně pod sebou - Reno, Pavlík azejména poslední blb, co si plete hodinky a holinky ).

To nic, to jen pro zpestření, nějak ta konstruktivní diskuze zapadla...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 23.01.2017 17:32, RE: Subaru-Nissan
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.


Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru.

PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.
respond
6M/T
number of posts47
date of registration10.09.2016
Monday 23.01.2017 19:27, RE: Subaru-Nissan
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru. PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.


Nevím o tom že bych si s Vámi potykal. Diskuzi beru, ale osobní útoky, urážky, osočování a napadání jaké tu předvádíte, to je ´´overkill´. Btw., stále mi dlužíte odpověď. A vaše poslední věta ohledně jízdních vlastností mě opět pobavila, vy opravdu budete ´´pan´´ řidič, rozhodně ne ten jeden z tisíce. Nechcete ho náhodou srovnat také s Multicar?
Jinak tazateli bych doporučil Subaru ale v benzínu. Nissan je výborný, o tom žádná, ale kolik jednotek kusů v dané ceně je na trhu? Subaru je na to trochu lépe, ale jen trochu. A stejně bych opět i u Nissan doporučil benzín, bohužel pro zdejší omezený trh není k dispozici vynikající čtyřlitr VQ40. Ale ani inovovaný benzínový dvoulitr není k zahození. Navíc si na rozdíl od dieselu drží lépe cenu, ale to spousta benzínových aut. Takže za mě dvoulitr benzín Subaru, nejlépe od dealera.
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Monday 23.01.2017 20:20, Subaru-Nissan
Pro Zdenyho - s Tvým názorem na BMW jen souhlasím. S jedinou vyjímkou BMW 850i - prostě srdcovka. Ale to auto, bylo ještě auto a ne spotřební věc. Pokud jsem Tě urazil, tak se omlouvám. Ale kde mám jistotu, že nejsi Kříž z Frýdku ????? Teď tam máš 702 příspěvků. Hmmmmmm P.S. Jsem možná trotlíček, ale tobě jsem tam napočítal 11 pravopisných chyb. Takže tupan, podle vzoru - podle sebe - soudím tebe ??? HA HA HA HA HA
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Monday 23.01.2017 20:31, Subaru - Nissan
6M/T - Ten pohled do zrcadla praktikujete sám, jestli máte "koule" ? Nikdy jsem nenapsal, že se vším, co Zdeny60 napíše, nesouhlasím. Jen jsem vyslovil svůj názor. Nemusíte s ním souhlasit.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 23.01.2017 21:27, RE: Subaru-Nissan
6M/T posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru. PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.
Nevím o tom že bych si s Vámi potykal. Diskuzi beru, ale osobní útoky, urážky, osočování a napadání jaké tu předvádíte, to je ´´overkill´. Btw., stále mi dlužíte odpověď. A vaše poslední věta ohledně jízdních vlastností mě opět pobavila, vy opravdu budete ´´pan´´ řidič, rozhodně ne ten jeden z tisíce. Nechcete ho náhodou srovnat také s Multicar?Jinak tazateli bych doporučil Subaru ale v benzínu. Nissan je výborný, o tom žádná, ale kolik jednotek kusů v dané ceně je na trhu? Subaru je na to trochu lépe, ale jen trochu. A stejně bych opět i u Nissan doporučil benzín, bohužel pro zdejší omezený trh není k dispozici vynikající čtyřlitr VQ40. Ale ani inovovaný benzínový dvoulitr není k zahození. Navíc si na rozdíl od dieselu drží lépe cenu, ale to spousta benzínových aut. Takže za mě dvoulitr benzín Subaru, nejlépe od dealera.


Jakou odpověď vám dlužím? (když už chcete trvat na formálnosti, korektnosti a pravopisu, což Zdenymu mimochodem dělá velké problémy, tak upozorním, že v oslovení "vám" se velké písmeno neužívá dobrých deset let).
Netvrdím, že jsem kdoví jaký řidič (na rozdíl od Zdenyho), jen mám, stejně jako Zdeny, docela dost najeto. A upřímně, u modernějších aut jsou rozdíly v jízdních vlastnostech tak malé, že při běžné jízdě (i daleko za hranicí legálních rychlostí) člověk víc vnímá faktory jako odhlučnění auta a komfort odpružení. Rozdíly se výrazněji projevují až na limitu a tam se normální člověk s alespoň minimálním pudem sebezáchovy na suché ani mokré silnici nedostane a na sněhu či náledí je mu to k ničemu. Pokud se tedy bavíme o jízdě v běžném provozu. U SUV mi diskuse nad jízdními vlastnostmi nedává smysl už vůbec - jako M3 nepojede ani jedno.
Subaru je tady v inzerci celých 5 ks - v benzínu. Diesel od Subaru si koupí jen blázen, takže je nepočítám.
Nissanů je 9 ks, z toho jeden 2,5 benzín, zbytek má bezproblémový diesel.
Takže výběr dost bídný u obou.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Tuesday 24.01.2017 05:46, RE: Subaru-Nissan
gepardo posted by:
Pro Zdenyho - s Tvým názorem na BMW jen souhlasím. S jedinou vyjímkou BMW 850i - prostě srdcovka. Ale to auto, bylo ještě auto a ne spotřební věc. Pokud jsem Tě urazil, tak se omlouvám. Ale kde mám jistotu, že nejsi Kříž z Frýdku ????? Teď tam máš 702 příspěvků. Hmmmmmm P.S. Jsem možná trotlíček, ale tobě jsem tam napočítal 11 pravopisných chyb. Takže tupan, podle vzoru - podle sebe - soudím tebe ??? HA HA HA HA HA


Buď v klidu - žádnej Kříž opravdu nejsem, ani můj táta nebyl a dokonce ani děd
Opět si ale dovolím lehce nesouhlasit s tvým tvrzením - pravopisné chyby v dnešním světě cháu jako špatnou shodu podmětu s přísudkem, z/s, malá/velká písmena, mě/mně a podobné. To, že někde chybí písmeno, nebo jsou přeházená, to je nic...Je to daň za rychlé psaní. kdo to chce přečíst, ten to přečte, aniž by mu to rvalo oči. Ale naspat například že jsme měly... to chce už velkou dávku ignorantství, pokud to nepíšou ale baby

Omluva se přijímá.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Tuesday 24.01.2017 05:52, RE: Subaru-Nissan
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru. PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.
Nevím o tom že bych si s Vámi potykal. Diskuzi beru, ale osobní útoky, urážky, osočování a napadání jaké tu předvádíte, to je ´´overkill´. Btw., stále mi dlužíte odpověď. A vaše poslední věta ohledně jízdních vlastností mě opět pobavila, vy opravdu budete ´´pan´´ řidič, rozhodně ne ten jeden z tisíce. Nechcete ho náhodou srovnat také s Multicar?Jinak tazateli bych doporučil Subaru ale v benzínu. Nissan je výborný, o tom žádná, ale kolik jednotek kusů v dané ceně je na trhu? Subaru je na to trochu lépe, ale jen trochu. A stejně bych opět i u Nissan doporučil benzín, bohužel pro zdejší omezený trh není k dispozici vynikající čtyřlitr VQ40. Ale ani inovovaný benzínový dvoulitr není k zahození. Navíc si na rozdíl od dieselu drží lépe cenu, ale to spousta benzínových aut. Takže za mě dvoulitr benzín Subaru, nejlépe od dealera.
Jakou odpověď vám dlužím? (když už chcete trvat na formálnosti, korektnosti a pravopisu, což Zdenymu mimochodem dělá velké problémy, tak upozorním, že v oslovení "vám" se velké písmeno neužívá dobrých deset let).Netvrdím, že jsem kdoví jaký řidič (na rozdíl od Zdenyho), jen mám, stejně jako Zdeny, docela dost najeto. A upřímně, u modernějších aut jsou rozdíly v jízdních vlastnostech tak malé, že při běžné jízdě (i daleko za hranicí legálních rychlostí) člověk víc vnímá faktory jako odhlučnění auta a komfort odpružení. Rozdíly se výrazněji projevují až na limitu a tam se normální člověk s alespoň minimálním pudem sebezáchovy na suché ani mokré silnici nedostane a na sněhu či náledí je mu to k ničemu. Pokud se tedy bavíme o jízdě v běžném provozu. U SUV mi diskuse nad jízdními vlastnostmi nedává smysl už vůbec - jako M3 nepojede ani jedno.Subaru je tady v inzerci celých 5 ks - v benzínu. Diesel od Subaru si koupí jen blázen, takže je nepočítám.Nissanů je 9 ks, z toho jeden 2,5 benzín, zbytek má bezproblémový diesel. Takže výběr dost bídný u obou.


Pavlíčku, moje řidičský umění nech fakt na pokoji. Myslím si, že při mém nájezdu BEZ MNOU ZAVINĚNÉ nehody mohu o sobě tvrdit, že jsem výborný řidič. Smutné ale je, že toto tvrdí často i ti, co mají najet 50 tisíc a k tomu 3x auto na boudě. Pokutu za cokoliv jsem platil naposledy za krále Klacka. Takže se věnuji jinému tématu, ale mě z toho fakt vynech.

Ad M3/Subaru - nechápu, kam míříš, ale pokoušíš se srovnávat nesrovnatelné. Vezmi si (pokud k tomu budeš mít příležitost) M3 do zasněžených Jeseníků a já s tebou pojedu v nejslabším Subaru, co mám doma. Na konci bys byl zřejmě dost nemile překvapen. Vymějšlíš hovadiny...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 24.01.2017 18:51, RE: Subaru-Nissan
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru. PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.
Nevím o tom že bych si s Vámi potykal. Diskuzi beru, ale osobní útoky, urážky, osočování a napadání jaké tu předvádíte, to je ´´overkill´. Btw., stále mi dlužíte odpověď. A vaše poslední věta ohledně jízdních vlastností mě opět pobavila, vy opravdu budete ´´pan´´ řidič, rozhodně ne ten jeden z tisíce. Nechcete ho náhodou srovnat také s Multicar?Jinak tazateli bych doporučil Subaru ale v benzínu. Nissan je výborný, o tom žádná, ale kolik jednotek kusů v dané ceně je na trhu? Subaru je na to trochu lépe, ale jen trochu. A stejně bych opět i u Nissan doporučil benzín, bohužel pro zdejší omezený trh není k dispozici vynikající čtyřlitr VQ40. Ale ani inovovaný benzínový dvoulitr není k zahození. Navíc si na rozdíl od dieselu drží lépe cenu, ale to spousta benzínových aut. Takže za mě dvoulitr benzín Subaru, nejlépe od dealera.
Jakou odpověď vám dlužím? (když už chcete trvat na formálnosti, korektnosti a pravopisu, což Zdenymu mimochodem dělá velké problémy, tak upozorním, že v oslovení "vám" se velké písmeno neužívá dobrých deset let).Netvrdím, že jsem kdoví jaký řidič (na rozdíl od Zdenyho), jen mám, stejně jako Zdeny, docela dost najeto. A upřímně, u modernějších aut jsou rozdíly v jízdních vlastnostech tak malé, že při běžné jízdě (i daleko za hranicí legálních rychlostí) člověk víc vnímá faktory jako odhlučnění auta a komfort odpružení. Rozdíly se výrazněji projevují až na limitu a tam se normální člověk s alespoň minimálním pudem sebezáchovy na suché ani mokré silnici nedostane a na sněhu či náledí je mu to k ničemu. Pokud se tedy bavíme o jízdě v běžném provozu. U SUV mi diskuse nad jízdními vlastnostmi nedává smysl už vůbec - jako M3 nepojede ani jedno.Subaru je tady v inzerci celých 5 ks - v benzínu. Diesel od Subaru si koupí jen blázen, takže je nepočítám.Nissanů je 9 ks, z toho jeden 2,5 benzín, zbytek má bezproblémový diesel. Takže výběr dost bídný u obou.
Pavlíčku, moje řidičský umění nech fakt na pokoji. Myslím si, že při mém nájezdu BEZ MNOU ZAVINĚNÉ nehody mohu o sobě tvrdit, že jsem výborný řidič. Smutné ale je, že toto tvrdí často i ti, co mají najet 50 tisíc a k tomu 3x auto na boudě. Pokutu za cokoliv jsem platil naposledy za krále Klacka. Takže se věnuji jinému tématu, ale mě z toho fakt vynech.Ad M3/Subaru - nechápu, kam míříš, ale pokoušíš se srovnávat nesrovnatelné. Vezmi si (pokud k tomu budeš mít příležitost) M3 do zasněžených Jeseníků a já s tebou pojedu v nejslabším Subaru, co mám doma. Na konci bys byl zřejmě dost nemile překvapen. Vymějšlíš hovadiny...


Zdeny, to že jsi dosud neměl "zaviněnou" nehodu je hodně o štěstí. Já ji také neměl, mám sice najeto méně než tvrdíš ty (cca 700 tisíc), pokutu jsem platil naposled před nějakými 5 lety za rychlost, když jsem na 40cítce jel závratných 46. Ale třeba kolegovi předloni vběhla pod auto babka. Sice byla ve chvíli střetu na přechodu, ale předtím byla schovaná za tramvajovou zastávkou (tím stojanem s jízdními řády) a vběhla mu těsně před auto - a už měl zaviněnou nehodu. Jezdí opatrně a s rozvahou a stejně mu to bylo houby platné, protože předvídat úplně všechno nemůžeš...
Jinak to, že jsi výborný řidič tvrdíš ty - vyvrátit ani potvrdit to nelze, takže je jen na ostatních, zda ti věří. Já ti třeba nevěřím - neznám člověka který je opravdu dobrý řidič, rád se sveze autem a přitom hlídá spotřebu na dvě desetinná místa a ještě tvrdí, že jezdí se spotřebou dva litry pod průměrem daného auta.
M3 jsem použil jako příměr / etalon jízdních vlastností (prostě jsi to nepochopil), že u SUV nemá smysl přehnaně řešit jízdní vlastnosti - jejich zaměření je prostě jiné. A že bys mi se subaru na sněhu ujel? Inu asi ano. Kdo by v takových podmínkách, kromě naprosto nezodpovědného sebestředného hlupáka, závodil.....
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 24.01.2017 18:54, RE
Neni to uz trosku hloupy, ze porad ti stejni 3-4 lidi maji potrebu na sebe vzajemne plivat v kazdym vlaknu? Nechcete se nekde sejit a treba si roztrhat obcanky nebo neco, at se to konecne vyresi?
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Tuesday 24.01.2017 19:31, RE: Subaru-Nissan
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
Pavlik posted by:
6M/T posted by:
gepardo posted by:
Davide neboj, nepletu. Blba poznám na dálku.
v tom případě bych Vám doporučil pohled do zrcadla, schválně jestli se poznáte i z blízka. nedalo mi to a prohledal jsem příspěvky 5 let zpět a 540i e39 doporučoval skutečně výhradně jistý p. Kříž z Frýdku a skutečně jak psal David část příspěvků zvýrazňoval capslockem, takže bych to viděl na omluvu, pokud na to máte ´´koule´´. několik měsíců tu nejen vy šijete do Zdenyho, nevím jestli z osobních důvodů, ale s většinou jeho názorů se dá souhlasit.
Sorry, se Zdenyho názory se dá souhlasit jen ve velmi omezené míře (asi tak jeden názor z deseti ), proto s ním diskutuji - pokud se ti (nebo Zdenymu) diskuse a oponování tvému názoru nelíbí, nechápu proč se vyskytuješ na diskusním fóru. PS: Tazateli doporučuji X-trail (viz. výše), protože na rozdíl od Foresteru nepotřebuje přehnanou péči aby se sám nepolámal. Praktičností je také jinde a jedinou výhodu Foresteru, lepší jízdní vlastnosti, ocení tak jeden řidič z tisíce.
Nevím o tom že bych si s Vámi potykal. Diskuzi beru, ale osobní útoky, urážky, osočování a napadání jaké tu předvádíte, to je ´´overkill´. Btw., stále mi dlužíte odpověď. A vaše poslední věta ohledně jízdních vlastností mě opět pobavila, vy opravdu budete ´´pan´´ řidič, rozhodně ne ten jeden z tisíce. Nechcete ho náhodou srovnat také s Multicar?Jinak tazateli bych doporučil Subaru ale v benzínu. Nissan je výborný, o tom žádná, ale kolik jednotek kusů v dané ceně je na trhu? Subaru je na to trochu lépe, ale jen trochu. A stejně bych opět i u Nissan doporučil benzín, bohužel pro zdejší omezený trh není k dispozici vynikající čtyřlitr VQ40. Ale ani inovovaný benzínový dvoulitr není k zahození. Navíc si na rozdíl od dieselu drží lépe cenu, ale to spousta benzínových aut. Takže za mě dvoulitr benzín Subaru, nejlépe od dealera.
Jakou odpověď vám dlužím? (když už chcete trvat na formálnosti, korektnosti a pravopisu, což Zdenymu mimochodem dělá velké problémy, tak upozorním, že v oslovení "vám" se velké písmeno neužívá dobrých deset let).Netvrdím, že jsem kdoví jaký řidič (na rozdíl od Zdenyho), jen mám, stejně jako Zdeny, docela dost najeto. A upřímně, u modernějších aut jsou rozdíly v jízdních vlastnostech tak malé, že při běžné jízdě (i daleko za hranicí legálních rychlostí) člověk víc vnímá faktory jako odhlučnění auta a komfort odpružení. Rozdíly se výrazněji projevují až na limitu a tam se normální člověk s alespoň minimálním pudem sebezáchovy na suché ani mokré silnici nedostane a na sněhu či náledí je mu to k ničemu. Pokud se tedy bavíme o jízdě v běžném provozu. U SUV mi diskuse nad jízdními vlastnostmi nedává smysl už vůbec - jako M3 nepojede ani jedno.Subaru je tady v inzerci celých 5 ks - v benzínu. Diesel od Subaru si koupí jen blázen, takže je nepočítám.Nissanů je 9 ks, z toho jeden 2,5 benzín, zbytek má bezproblémový diesel. Takže výběr dost bídný u obou.
Pavlíčku, moje řidičský umění nech fakt na pokoji. Myslím si, že při mém nájezdu BEZ MNOU ZAVINĚNÉ nehody mohu o sobě tvrdit, že jsem výborný řidič. Smutné ale je, že toto tvrdí často i ti, co mají najet 50 tisíc a k tomu 3x auto na boudě. Pokutu za cokoliv jsem platil naposledy za krále Klacka. Takže se věnuji jinému tématu, ale mě z toho fakt vynech.Ad M3/Subaru - nechápu, kam míříš, ale pokoušíš se srovnávat nesrovnatelné. Vezmi si (pokud k tomu budeš mít příležitost) M3 do zasněžených Jeseníků a já s tebou pojedu v nejslabším Subaru, co mám doma. Na konci bys byl zřejmě dost nemile překvapen. Vymějšlíš hovadiny...
Zdeny, to že jsi dosud neměl "zaviněnou" nehodu je hodně o štěstí. Já ji také neměl, mám sice najeto méně než tvrdíš ty (cca 700 tisíc), pokutu jsem platil naposled před nějakými 5 lety za rychlost, když jsem na 40cítce jel závratných 46. Ale třeba kolegovi předloni vběhla pod auto babka. Sice byla ve chvíli střetu na přechodu, ale předtím byla schovaná za tramvajovou zastávkou (tím stojanem s jízdními řády) a vběhla mu těsně před auto - a už měl zaviněnou nehodu. Jezdí opatrně a s rozvahou a stejně mu to bylo houby platné, protože předvídat úplně všechno nemůžeš...Jinak to, že jsi výborný řidič tvrdíš ty - vyvrátit ani potvrdit to nelze, takže je jen na ostatních, zda ti věří. Já ti třeba nevěřím - neznám člověka který je opravdu dobrý řidič, rád se sveze autem a přitom hlídá spotřebu na dvě desetinná místa a ještě tvrdí, že jezdí se spotřebou dva litry pod průměrem daného auta. M3 jsem použil jako příměr / etalon jízdních vlastností (prostě jsi to nepochopil), že u SUV nemá smysl přehnaně řešit jízdní vlastnosti - jejich zaměření je prostě jiné. A že bys mi se subaru na sněhu ujel? Inu asi ano. Kdo by v takových podmínkách, kromě naprosto nezodpovědného sebestředného hlupáka, závodil.....


Pavlíčku, já nepotřebuji vůbec k ničemu, abys mi věřil. Důležitý je, že se mohu sám podívat do zrcadla a nestydět se za to. Spotřebu neřeš, to jsme řešil s Renem, nabízel jsem mu, že mu to předvedu a tobě to předvedu taky, nemám s tím problém. Mj, zrovna dnes jsem dělal roční vyúčtování PHM pro firmeního Outbacka - a věř: 7,62/100. Máš s tím problém? Já tedy vůbec ne. Mohu ti to doložit, opět,. kdybys třeba nechtěl věřit.

A to nejlepší nakonec: v sobotu jsem byl na Ramzové, víš li kde to je. A nemusel jsem ani závodit, stačilo jen stát na parkovišti pod lanovkou a jen se dívat, jak zoufalci bojují s premiovými značkami v rozježděném sněhu)) Co někteří předváděli, stálo fakt za natočení...Jinak toto není o závodění, ale o zkušenosti. Mám asi najeto v našich podmínkách o pár set kilometrů víc než ty a vím, co s e může a co už ne. Ale dojímají lidi typu, co jsem musel předjíždět v pátek večer, když jsem se vracel z SC domů a od Žamberka jeli Pepíci 40-50, protože na silnici byl sníh. Ne, že by jeli, ale ani se nechtěli UHNOUT! Nechápu, kam se hrnuli strašit k nám, když mají v Praze mekáče a tam sníh není...A povětšinou šlo o experty v A6, různých škatulích typu RR, Q7 a podobných, kteří zaberou celou silnici, už tak dost zúženou sněhem a ještě ignorují, když někdo chce a hlavně dokáže jet rychleji a bezpečněji. Ti umí lítat jen po D1. Takže tvoje teorie o sebestřednosti nepadla na úrodnou půdu.
respond
tabas
number of posts2
date of registration14.10.2011
Tuesday 24.01.2017 20:37, Subaru
Zdarec já jsem pro SUBARU...
A hoši nehádejte se tady ...
Máte poradit a ne řešit vaše spory
Zdarec
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 26.01.2017 14:08, no tak hoši
nehádat se a osobní útoku prosím stranou, stejně nevyřešíte.

K dotazu : Jsem pro SUBARU ( jako majitel 3 Outbacků ( 2x benzín, třetí v naftě, vše s MT )a jednoho forestera v naftě s MT....
U ojetiny bych ale také raději pokukoval po benzínu. Nestudoval jsem dostupnosti, ale nejlíp bych viděl 2,5 benzín, ikdyž těch byl šlakovitě málo. V Evropě by ale mohly být, třeba Švýcarsko....

Spotřeba u benzínových Outbacků byla kolem devíti litrů, u nafty 7, u ofrostra v naftě taky tak, ale myslím, pokud není majitel od nového prověřený majitel ( pečovatel ), tak to za ty problémy nestojí...

Přeji šťastnou ruku při výběru ! Martin
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 27.01.2017 11:00, generac
Řekl bych, že máte v článku chybu, píšete o roku výrobu 2010 u x-trailu a první generaci (t30), ale ta se vyráběla cca do roku 2007, já mám za to, že verzi, kterou popisujete se jedná o generaci druhou tedy označovanou jako T31, která se začala dělat někdy kolem roku 2008.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 27.01.2017 12:26, RE: generac
driver111 posted by:
Řekl bych, že máte v článku chybu, píšete o roku výrobu 2010 u x-trailu a první generaci (t30), ale ta se vyráběla cca do roku 2007, já mám za to, že verzi, kterou popisujete se jedná o generaci druhou tedy označovanou jako T31, která se začala dělat někdy kolem roku 2008.


Je to přesně jak píšeš - dotaz směřuje na X-trail druhé generace (ve výrobě od 2008). A autor textu o tom autě zjevně nic neví - takže za mě rada k ničemu. Já jej mám víc než dva roky v garáži.
Ještě víc mě pobavilo doporučení k Foresteru - i zarytý Subaru-Zdeny napíše (a já se s ním výjimečně shodnu), že diesel od Subaru nebrat ani omylem a rada "odborníka" přesto zní kupte si Forester v dieselu . Redakce, není na Aprílové žerty trochu brzy?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.