0
back
 

diskuze k tématu: Poradíme s výběrem silného vozu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Friday 26.10.2012 12:41, RE: 7er
Zdeny60 posted by:
Libor_J posted by:
Pokud by byl postavenej před takhle šílenou volbu, tak bych těch 150 utopil ve staré 7er s osmiválcem, i po letmém prolétnutí inzerce se dají najít (na 1pohled) slušné kousky. Ocenila by to i manželka, něco tak velkýho v rukách určitě ještě neměla a pán se o ni nemusí v případě nehody bát.
JJ, pán uvažuje provozu na LPG ( i když píše, že to není podmínkou) a koupí si 7er - kde karosářské díly nejsuo zrovna na kždém rohu, naví, nepletu-li se je vyrobená z Al a auto narvané el. kurvítky. Ideální na bezstarostný provoz, u auta z roku 2000 - novější za 150tCZK asi nebude. A jakékoliv čidlo či kravina znamená buď hodiny strávené na webu hledáním po bazoši.cz či na ebay, pak dohady, že zaslaný díl je na jiné VIN a nakonec potupná návštěva značkového servisu - ono nepočítat s tím, že 7er dovede slušně servisovat kdejaký Lojzek z HOrní Dolní, to není Octavi fTDI Já bych šel cestou Subaru nebo (aspoň zdánlivě) na pohled jednodušší a levnější US produkce (JEEP 5,7HEMI a bylo asi vystaráno). Když nic, bude to serivsně levnější, než bývalá vypelešená "prémiovka".



Klinikovou kastli mela tusim audi A8, nevim ve ktere generaci. 7er jezdi i v CR docela dost, takze vrakoviste neni problem. Elektroniky to moc nema, je to pomerne robusni auto postavene jeste poctivou rukou bez vetsiho mnozstvi elektroniky. Ale i 5er s 4.4 V8 by byla velmi dobra volba. Druhovyroba tady je bez problemu a na techto starsich BMW neni nic, co by bezny mechanik neumel opravit, narodzil od novejsich BMW a dalsich znacek plne elektroniky.
respond
civic
number of posts2
date of registration02.07.2009
Friday 26.10.2012 13:14, RE: Nissan Maxima QX vs Honda Legend.
TOM posted by:
David V posted by:
tomaskrtek posted by:
civic posted by:
Honda Legend ani Nissan Maxima nejsou rozhodně zadokolky.
Davide, Davide, fuj, to jsi se ale nehezky upsal. Maxima a zadokolka??? ...
To víš, žádný učený z nebe nespadl a člověk se pořád učí. To, že Maxima i Legend je předohrab, jsem skutečně nevěděl. Od toho je tu fórum, aby kvalitu článku hlídalo
Trochu tady v tom začíná vznikat zmatek. Maxima je předohrab, Legend je zadohrab. Ten nový Legend čtyřkolka. O něm ovšem řeč nebyla, páč začíná na nějakých 220tis Kč, ale jinak by to byla dobrá volba.....


Honda Legend předchozí generace je předokolka. Alespoň ta moje byla. Nejen podle mě, ale i podle prodejců Hondy. Honda jako taková, zadokolky nikdy moc nevyráběla vyjma S2000 a NS-X.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 26.10.2012 14:25, RE: 7er
TOM posted by:
Zdeny60 posted by:
Libor_J posted by:
Pokud by byl postavenej před takhle šílenou volbu, tak bych těch 150 utopil ve staré 7er s osmiválcem, i po letmém prolétnutí inzerce se dají najít (na 1pohled) slušné kousky. Ocenila by to i manželka, něco tak velkýho v rukách určitě ještě neměla a pán se o ni nemusí v případě nehody bát.
JJ, pán uvažuje provozu na LPG ( i když píše, že to není podmínkou) a koupí si 7er - kde karosářské díly nejsuo zrovna na kždém rohu, naví, nepletu-li se je vyrobená z Al a auto narvané el. kurvítky. Ideální na bezstarostný provoz, u auta z roku 2000 - novější za 150tCZK asi nebude. A jakékoliv čidlo či kravina znamená buď hodiny strávené na webu hledáním po bazoši.cz či na ebay, pak dohady, že zaslaný díl je na jiné VIN a nakonec potupná návštěva značkového servisu - ono nepočítat s tím, že 7er dovede slušně servisovat kdejaký Lojzek z HOrní Dolní, to není Octavi fTDI Já bych šel cestou Subaru nebo (aspoň zdánlivě) na pohled jednodušší a levnější US produkce (JEEP 5,7HEMI a bylo asi vystaráno). Když nic, bude to serivsně levnější, než bývalá vypelešená "prémiovka".
Nevím jak u vás, ale tady u nás na Vysočině mají neznačkové servisy včetně všech Lojzků z Horní Dolní mnohonásobně větší zkušenosti s BMW než se Subaru nebo amíky. Sehnat díly v druhovýrobě na BMW je rovněž snažší a kastle teda z hliníku není. Pak tady ty rady mají mít nějakou váhu.....


OK - dejme tomu, že tedy není z hliníku. Ale o tom zbytku si myslím, že to bude nějak tak, jak jsem napsal. A jestli nemá 7er hodně nebo málo elektroniky, bych polemizoval. Prostě chtěl jsem vyjádřit, že 7er zní lákavě, ale ne 150tCZK, kdy bych (na místě tazatele) ještě 30tCZK nechal na prvotní servis. Co může být za tuto cenu na BMW, které se nekupuje pro nedělní ježdění na mše? Myslím si, že celkový stav bude žalostný, protože navzdory kvalitě dávných poctivých aut vč. BMW bude motor napůl pře střední opravou (nedělám si iluze o bazarnických 170tkm) a o spodku auta ani nemluvím (tlumiče, byť kvalitní, kardan, ložiska, brzdy, čepy, výfuk atd) se jistě sehnat dá a opraví to taky asi kedko, ale o ceně mám pořád obavy. To je to, c chci říct - premiovka, byť vypelešná, je jednou premiovkou i co do cen ND a hodinových szaeb všude- nejen u Lojzy na Vysočině. To je trh.
respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Friday 26.10.2012 14:44, RE: 7er
Zdeny60 posted by:
TOM posted by:
Zdeny60 posted by:
Libor_J posted by:
Pokud by byl postavenej před takhle šílenou volbu, tak bych těch 150 utopil ve staré 7er s osmiválcem, i po letmém prolétnutí inzerce se dají najít (na 1pohled) slušné kousky. Ocenila by to i manželka, něco tak velkýho v rukách určitě ještě neměla a pán se o ni nemusí v případě nehody bát.
JJ, pán uvažuje provozu na LPG ( i když píše, že to není podmínkou) a koupí si 7er - kde karosářské díly nejsuo zrovna na kždém rohu, naví, nepletu-li se je vyrobená z Al a auto narvané el. kurvítky. Ideální na bezstarostný provoz, u auta z roku 2000 - novější za 150tCZK asi nebude. A jakékoliv čidlo či kravina znamená buď hodiny strávené na webu hledáním po bazoši.cz či na ebay, pak dohady, že zaslaný díl je na jiné VIN a nakonec potupná návštěva značkového servisu - ono nepočítat s tím, že 7er dovede slušně servisovat kdejaký Lojzek z HOrní Dolní, to není Octavi fTDI Já bych šel cestou Subaru nebo (aspoň zdánlivě) na pohled jednodušší a levnější US produkce (JEEP 5,7HEMI a bylo asi vystaráno). Když nic, bude to serivsně levnější, než bývalá vypelešená "prémiovka".
Nevím jak u vás, ale tady u nás na Vysočině mají neznačkové servisy včetně všech Lojzků z Horní Dolní mnohonásobně větší zkušenosti s BMW než se Subaru nebo amíky. Sehnat díly v druhovýrobě na BMW je rovněž snažší a kastle teda z hliníku není. Pak tady ty rady mají mít nějakou váhu.....
OK - dejme tomu, že tedy není z hliníku. Ale o tom zbytku si myslím, že to bude nějak tak, jak jsem napsal. A jestli nemá 7er hodně nebo málo elektroniky, bych polemizoval. Prostě chtěl jsem vyjádřit, že 7er zní lákavě, ale ne 150tCZK, kdy bych (na místě tazatele) ještě 30tCZK nechal na prvotní servis. Co může být za tuto cenu na BMW, které se nekupuje pro nedělní ježdění na mše? Myslím si, že celkový stav bude žalostný, protože navzdory kvalitě dávných poctivých aut vč. BMW bude motor napůl pře střední opravou (nedělám si iluze o bazarnických 170tkm) a o spodku auta ani nemluvím (tlumiče, byť kvalitní, kardan, ložiska, brzdy, čepy, výfuk atd) se jistě sehnat dá a opraví to taky asi kedko, ale o ceně mám pořád obavy. To je to, c chci říct - premiovka, byť vypelešná, je jednou premiovkou i co do cen ND a hodinových szaeb všude- nejen u Lojzy na Vysočině. To je trh.

Pleteš se, já jezdím vozy BMW 20 let (vždy staršími) a nikdy nebyl problém je servisovat za rozumné ceny. Stejně tak polemizovat o stavu, že asi bude žalostný.....To záleží. Dokud nebuddem stát spolu u konkrétního auta, těžko se v názoru shodnem.

respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Friday 26.10.2012 14:47, RE: Nissan Maxima QX vs Honda Legend.
civic posted by:
TOM posted by:
David V posted by:
tomaskrtek posted by:
civic posted by:
Honda Legend ani Nissan Maxima nejsou rozhodně zadokolky.
Davide, Davide, fuj, to jsi se ale nehezky upsal. Maxima a zadokolka??? ...
To víš, žádný učený z nebe nespadl a člověk se pořád učí. To, že Maxima i Legend je předohrab, jsem skutečně nevěděl. Od toho je tu fórum, aby kvalitu článku hlídalo
Trochu tady v tom začíná vznikat zmatek. Maxima je předohrab, Legend je zadohrab. Ten nový Legend čtyřkolka. O něm ovšem řeč nebyla, páč začíná na nějakých 220tis Kč, ale jinak by to byla dobrá volba.....
Honda Legend předchozí generace je předokolka. Alespoň ta moje byla. Nejen podle mě, ale i podle prodejců Hondy. Honda jako taková, zadokolky nikdy moc nevyráběla vyjma S2000 a NS-X.


Máš pravdu. Já si vždy myslel, že je to předokolka. Sám jsem jí nikdy nevlastnil. Když sem David V napsal, že je to zadokolka, hned mi to bylo divný, tak jsem šel hledat a kupodivu i k mému překvapení první zdroj kam jsem mrknul uváděl zadokolka. Další dva prameny uvádí předokolka a tak to je.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 26.10.2012 15:05, RE: Nissan Maxima QX vs Honda Legend.
TOM posted by:
civic posted by:
TOM posted by:
David V posted by:
tomaskrtek posted by:
civic posted by:
Honda Legend ani Nissan Maxima nejsou rozhodně zadokolky.
Davide, Davide, fuj, to jsi se ale nehezky upsal. Maxima a zadokolka??? ...
To víš, žádný učený z nebe nespadl a člověk se pořád učí. To, že Maxima i Legend je předohrab, jsem skutečně nevěděl. Od toho je tu fórum, aby kvalitu článku hlídalo
Trochu tady v tom začíná vznikat zmatek. Maxima je předohrab, Legend je zadohrab. Ten nový Legend čtyřkolka. O něm ovšem řeč nebyla, páč začíná na nějakých 220tis Kč, ale jinak by to byla dobrá volba.....
Honda Legend předchozí generace je předokolka. Alespoň ta moje byla. Nejen podle mě, ale i podle prodejců Hondy. Honda jako taková, zadokolky nikdy moc nevyráběla vyjma S2000 a NS-X.
Máš pravdu. Já si vždy myslel, že je to předokolka. Sám jsem jí nikdy nevlastnil. Když sem David V napsal, že je to zadokolka, hned mi to bylo divný, tak jsem šel hledat a kupodivu i k mému překvapení první zdroj kam jsem mrknul uváděl zadokolka. Další dva prameny uvádí předokolka a tak to je.


Hm, ono stačí kouknout na wikipedii, což jsem evidentně neudělal
Nicméně tím líp. I tyto vozy se pak dají zahrnout do výběru. Mimochodem tu nešťastnou větu už redakce sama odstranila, za což touto cestou děkuji.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 26.10.2012 15:24, RE: 7er
TOM posted by:
Zdeny60 posted by:
TOM posted by:
Zdeny60 posted by:
Libor_J posted by:
Pokud by byl postavenej před takhle šílenou volbu, tak bych těch 150 utopil ve staré 7er s osmiválcem, i po letmém prolétnutí inzerce se dají najít (na 1pohled) slušné kousky. Ocenila by to i manželka, něco tak velkýho v rukách určitě ještě neměla a pán se o ni nemusí v případě nehody bát.
JJ, pán uvažuje provozu na LPG ( i když píše, že to není podmínkou) a koupí si 7er - kde karosářské díly nejsuo zrovna na kždém rohu, naví, nepletu-li se je vyrobená z Al a auto narvané el. kurvítky. Ideální na bezstarostný provoz, u auta z roku 2000 - novější za 150tCZK asi nebude. A jakékoliv čidlo či kravina znamená buď hodiny strávené na webu hledáním po bazoši.cz či na ebay, pak dohady, že zaslaný díl je na jiné VIN a nakonec potupná návštěva značkového servisu - ono nepočítat s tím, že 7er dovede slušně servisovat kdejaký Lojzek z HOrní Dolní, to není Octavi fTDI Já bych šel cestou Subaru nebo (aspoň zdánlivě) na pohled jednodušší a levnější US produkce (JEEP 5,7HEMI a bylo asi vystaráno). Když nic, bude to serivsně levnější, než bývalá vypelešená "prémiovka".
Nevím jak u vás, ale tady u nás na Vysočině mají neznačkové servisy včetně všech Lojzků z Horní Dolní mnohonásobně větší zkušenosti s BMW než se Subaru nebo amíky. Sehnat díly v druhovýrobě na BMW je rovněž snažší a kastle teda z hliníku není. Pak tady ty rady mají mít nějakou váhu.....
OK - dejme tomu, že tedy není z hliníku. Ale o tom zbytku si myslím, že to bude nějak tak, jak jsem napsal. A jestli nemá 7er hodně nebo málo elektroniky, bych polemizoval. Prostě chtěl jsem vyjádřit, že 7er zní lákavě, ale ne 150tCZK, kdy bych (na místě tazatele) ještě 30tCZK nechal na prvotní servis. Co může být za tuto cenu na BMW, které se nekupuje pro nedělní ježdění na mše? Myslím si, že celkový stav bude žalostný, protože navzdory kvalitě dávných poctivých aut vč. BMW bude motor napůl pře střední opravou (nedělám si iluze o bazarnických 170tkm) a o spodku auta ani nemluvím (tlumiče, byť kvalitní, kardan, ložiska, brzdy, čepy, výfuk atd) se jistě sehnat dá a opraví to taky asi kedko, ale o ceně mám pořád obavy. To je to, c chci říct - premiovka, byť vypelešná, je jednou premiovkou i co do cen ND a hodinových szaeb všude- nejen u Lojzy na Vysočině. To je trh.
Pleteš se, já jezdím vozy BMW 20 let (vždy staršími) a nikdy nebyl problém je servisovat za rozumné ceny. Stejně tak polemizovat o stavu, že asi bude žalostný.....To záleží. Dokud nebuddem stát spolu u konkrétního auta, těžko se v názoru shodnem.


Tady ani tak nejde o to, jestli to jde nebo nejde, ale o to za jakých podmínek a v jaké kvalitě. Mnoho takových aut je v rukou fandů nebo alespoň lidí se správnými známostmi (teď myslím kontakty na šikovné mechaniky/diagnostiky apod.) Máte oba pravdu, ale každý jiným způsobem.
a) auta mě zajímají, takže si mohu troufnout do něčeho, co jsem schopen zvládnout sám nebo s pomocí někoho známého. Běžná spotřebka není problém, protože je cenově srovnatelná. Nestandardní věci, vyhřívání sedadel, zrcátek apod. se opravují doma nebo low cost stylem spojení přerušeného drátku nebo prostě nefungují. ND na to většinou nejsou a výrobce dodává celky za ceny ojetých aut. Ale lze vše.
b) autem jezdím,a to je tak vše. Pak jsem závislý na dílnách, které si najdu sám a buď mám prachy na autorizované nebo to lepím. Exotické auto potom znamená exotické ceny zejména při neběžných opravách.
Mám jen Mondeo, ale i tam se dají uvalit horentní sumy za kosmetické záležitosti, pokud chce mít auto opravdu v pořádku. Existují levná řešení, ale člověk musí je buď znát nebo vědět, kde je hledat.
Čili, pokud se někdo v poradně ptá, co má vybrat, těžko mu radit exoty, byť odpovídající je dokáže servisovat za ceny Octávie vlastním prostředky.
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Friday 26.10.2012 16:53, Toník se chce povozit.
Vidím zajímavý nadpis, k tomu fotka potentního motůrku... Říkám si, tohle by mohlo být dobré počtění, tady se bude radit fajnšmekrovi. A zase ta stará písnička. Toník z Vyšných Kozojebů chce za málo pořádný hustobourák., úplně ten nejobtrovitánánštější a s možností předělat na lpg p*čo. Chce výkon, ale nechce jezdit, on totiž není žádný závodník. Tož raďte hoši. Vidle na chvilu bokem, a dejte hlavy dohormady, ať může Toník vyrazit.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 26.10.2012 20:24, RE: Toník se chce povozit.
gablenz posted by:
Vidím zajímavý nadpis, k tomu fotka potentního motůrku... Říkám si, tohle by mohlo být dobré počtění, tady se bude radit fajnšmekrovi. A zase ta stará písnička. Toník z Vyšných Kozojebů chce za málo pořádný hustobourák., úplně ten nejobtrovitánánštější a s možností předělat na lpg p*čo. Chce výkon, ale nechce jezdit, on totiž není žádný závodník. Tož raďte hoši. Vidle na chvilu bokem, a dejte hlavy dohormady, ať může Toník vyrazit.




respond
lubos001
number of posts1
date of registration09.08.2011
Friday 26.10.2012 21:53, RE: Toník se chce povozit.
Reno posted by:
gablenz posted by:
Vidím zajímavý nadpis, k tomu fotka potentního motůrku... Říkám si, tohle by mohlo být dobré počtění, tady se bude radit fajnšmekrovi. A zase ta stará písnička. Toník z Vyšných Kozojebů chce za málo pořádný hustobourák., úplně ten nejobtrovitánánštější a s možností předělat na lpg p*čo. Chce výkon, ale nechce jezdit, on totiž není žádný závodník. Tož raďte hoši. Vidle na chvilu bokem, a dejte hlavy dohormady, ať může Toník vyrazit.


Děkuji za radu pane goblenzi, kromě bezdůvodných invektiv jste toho ale moc nevymyslel, i pan kříž vám to docela natřel.. To, že vás téma neoslovilo mne mrzí. Na druhou stranu jedno přísloví končící slovy ..."mlčeti zlato" by vám mělo viset nad postelí ze slámy nebo spíše, soudě dle vašeho slovníku, nad stylovou červenou koženkovou sedačkou, kde patrně vymýšlíte vaše příspěvky.
Nevím co je tak hrozného na tom, že někdo zralého věku, tedy pro radoust, bez ambicí předvádět se, touží po svezení v silném autě, s plným vědomím si toho, že vzhledem k nízkému rozpočtu bude patrně ojetinou dávno "za zenitem" a že náklady na jeho provoz nebudou jako na Fabii HTP.
S tím počítám a alternativu LPG jsem pouze nevyloučil, určitě existují silné nepřeplňované motory a o ten mi zejména jde, které jsou pro případné následné instalování LPG vyloženě nevhodné a jiným to nevadí. Proto ta zmínka o LPG, zrovna tak by se mohlo jednat třeba o biolíh anebo nic, bylo to jen upřesnění dotazu.
Debata se tedy měla odvíjet od toho, které silné tzn. nejméně 6 nebo spíše 8 válcové motory (z mého pohledu od 2,5 litru do 5 litrů) jsou lepší a které horší.
Z diskuzí i odborné rady pana Davida mne zaujali tipy jako Nissan Maxima, Ford Mondeo III, americké chryslery, ale i Audi A8, jehož zastánce pana MG-RR málem rovněž ukamenovali zejména ti co při nesouhlasu nezapomínají v příspěvcích připomenout kolik, že to vlastně vydělávají měsíčně. Nechápou tudíž, proč si někdo vede evidenci spotřeby, ale proč proboha ne, když to někoho baví ?...
Z prostého tématu o autech, které mohou být kromě dopravního prostředku i radostí, se tak stává zcela zbytečný socio-průzkum o tom, kdo vydělává víc.
Tak pro ty méně chápavé ještě jednou hledám za 150 tisíc silnou (nejlépe atmosferickým motorem s 6 nebo lépe 8 válci hnanou ) ojetinu, která se chová kultivovaně (žádné OPC apod.) má libozvučný zvuk a podle vás má oproti konkurenci šanci vydržet i po 10 letech nějaký ten další rok navíc (samozřejmě při předpokladu, že se o ní předchozí majitel aspoň trochu staral). Všem ostatním co dotaz berou aspoň trochu seriózně děkuji.

Podle vaší logiky pane goblenzi by každý létal raketoplánem, je velký silný a lítá rychle.... na silnici bych vás potkat nechtěl, vlastně vůbec
respond
Oberleutnant
number of posts2
date of registration11.08.2011
Friday 26.10.2012 22:03, RE: Neúplné doporučení
reitmeier posted by:
Opět si nemohu pomoct... Autor požadavku hledá nějaké auto a chce radu - té se mu dostává nějdřív od jiných návštěvníků fóra (někdy se to odchýlí od tématu a jsou to jen kecy, ale to si autor probere) a po nějaké době přijde rada z redakce od zkušenějších uživatelů. Probrali se němci, zmínili se japonci (franozouci taky mají silné motory, i švédi mají co nabídnout), ale pořád se motáme po evropě a ošlouchnou se asijské břehy. Ty americké břehy ale umí nabídnout to, co autor požadavku shání. Proč se nikdy nezmíníte o těchto autech? Není to poprvé, co amerických autech není žádná zmínka. Když o nečem něco nevím (teď mluvím za sebe), tak to řeknu, aspoň to ostatní ví. Nebo že je třeba zákaz o nich mluvit. Chápu, že se někomu líbit nemusí, (mě se třeba nelíbí německá auta, design je konzervativní a interiéry vypadají jako německá pošta z 30.let, ale dělají to němci pro němce a kdyby to vypadalo líp, tak to němčouři kupovat nebudou...) to je přece individuální. Ale určitě si myslím, že stojí za zmínku, protože se jedná o bytelná spolehlivá auta, která disponují silným motorem s uchu-lahodícím zvukovým projevem, nenáročná na údržbu (běžný servis zvládne každý mechanik) a také levná na údržbu. Negativní "reklamu" dělá neznalost servisů a mechaniků a hodně lidí se amerik bojí, ale když se zeptáte proč, tak sami ani vlastně neví a žblebtají nesmysly. Chrysler, Dodge, Cadillac mají co nabídnout přece....


Němci dělají auta pro Němce, Amíci pro Amíky. Evropani mají obvykle jiný vkus než Amíci. V ČR jsme silně ovlivněni Německem a to nejen v oblasti automobilů.

Pokud někdo chce auto, které bude vybočovat z řady, tak nevidím důvod proč mu nějakého Američana nenavrhnout, ale vnucovat druhým něco o co obvykle nemají zájem je otravné. Zvlášť s ohledem na nechutně manipulativní způsoby, kterým to tito lidé zpravidla činí.
respond
Oberleutnant
number of posts2
date of registration11.08.2011
Friday 26.10.2012 23:11, RE: Toník se chce povozit.
lubos001 posted by:
Reno posted by:
gablenz posted by:
Vidím zajímavý nadpis, k tomu fotka potentního motůrku... Říkám si, tohle by mohlo být dobré počtění, tady se bude radit fajnšmekrovi. A zase ta stará písnička. Toník z Vyšných Kozojebů chce za málo pořádný hustobourák., úplně ten nejobtrovitánánštější a s možností předělat na lpg p*čo. Chce výkon, ale nechce jezdit, on totiž není žádný závodník. Tož raďte hoši. Vidle na chvilu bokem, a dejte hlavy dohormady, ať může Toník vyrazit.
Děkuji za radu pane goblenzi, kromě bezdůvodných invektiv jste toho ale moc nevymyslel, i pan kříž vám to docela natřel.. To, že vás téma neoslovilo mne mrzí. Na druhou stranu jedno přísloví končící slovy ..."mlčeti zlato" by vám mělo viset nad postelí ze slámy nebo spíše, soudě dle vašeho slovníku, nad stylovou červenou koženkovou sedačkou, kde patrně vymýšlíte vaše příspěvky.Nevím co je tak hrozného na tom, že někdo zralého věku, tedy pro radoust, bez ambicí předvádět se, touží po svezení v silném autě, s plným vědomím si toho, že vzhledem k nízkému rozpočtu bude patrně ojetinou dávno "za zenitem" a že náklady na jeho provoz nebudou jako na Fabii HTP. S tím počítám a alternativu LPG jsem pouze nevyloučil, určitě existují silné nepřeplňované motory a o ten mi zejména jde, které jsou pro případné následné instalování LPG vyloženě nevhodné a jiným to nevadí. Proto ta zmínka o LPG, zrovna tak by se mohlo jednat třeba o biolíh anebo nic, bylo to jen upřesnění dotazu. Debata se tedy měla odvíjet od toho, které silné tzn. nejméně 6 nebo spíše 8 válcové motory (z mého pohledu od 2,5 litru do 5 litrů) jsou lepší a které horší.Z diskuzí i odborné rady pana Davida mne zaujali tipy jako Nissan Maxima, Ford Mondeo III, americké chryslery, ale i Audi A8, jehož zastánce pana MG-RR málem rovněž ukamenovali zejména ti co při nesouhlasu nezapomínají v příspěvcích připomenout kolik, že to vlastně vydělávají měsíčně. Nechápou tudíž, proč si někdo vede evidenci spotřeby, ale proč proboha ne, když to někoho baví ?... Z prostého tématu o autech, které mohou být kromě dopravního prostředku i radostí, se tak stává zcela zbytečný socio-průzkum o tom, kdo vydělává víc.Tak pro ty méně chápavé ještě jednou hledám za 150 tisíc silnou (nejlépe atmosferickým motorem s 6 nebo lépe 8 válci hnanou ) ojetinu, která se chová kultivovaně (žádné OPC apod.) má libozvučný zvuk a podle vás má oproti konkurenci šanci vydržet i po 10 letech nějaký ten další rok navíc (samozřejmě při předpokladu, že se o ní předchozí majitel aspoň trochu staral). Všem ostatním co dotaz berou aspoň trochu seriózně děkuji.Podle vaší logiky pane goblenzi by každý létal raketoplánem, je velký silný a lítá rychle.... na silnici bych vás potkat nechtěl, vlastně vůbec


Je třeba mít dalších řekněme 50 až 100 tisíc navíc na odstranění případných nedostatků. A pak hodně znalostí při výběru konkrétního kusu, někoho s dobrou znalostí daného typu.

Pokud chcete opravdu velké auto a vzhledem k tomu, že preferujete osmiválec nad šestiválcem, zřejmě inklinujete k nejvyšší třídě, pak Vám nezbyde než vybírat především z typů Audi A8, BMW 7, Mercedes S-Klasse a Jaguar XJ z konce devadesátých let.

Prohlédněte si ty auta a vyberte si z nich ta, které Vás oslovují, pak si najděte klub příslušné značky a tam směřujte své další dotazy. Získáte tam i potřebné kontakty na lidi, co Vám mohou pomoci s výběrem konkrétního kusu.

A ještě jedna rada na závěr. Pokud je to možné, ponechte si své stávající auto jako zálohu.
respond
cypressjoe
number of posts23
date of registration04.12.2008
Saturday 27.10.2012 10:57, 540i V8 bmw E39
Našel jsem nějaké zvuky a kdyz si odmyslim ten ladak u 540i tak V8 zvuk je takovy surovejši a to je urcite to co pan hledá.

E39 535i:
http://www.youtube.com/watch?v=6lh-E_Tq-cY
respond
cypressjoe
number of posts23
date of registration04.12.2008
Saturday 27.10.2012 11:15, RE: 540i V8 bmw E39
cypressjoe posted by:
Našel jsem nějaké zvuky a kdyz si odmyslim ten ladak u 540i tak V8 zvuk je takovy surovejši a to je urcite to co pan hledá.E39 535i:http://www.youtube.com/watch?v=6lh-E_Tq-cY


http://www.youtube.com/watch?v=DBEHJx7tET0
to je ta 540i a na mobile de je zrovna jedna V8 za 4250 EUR (zbytek penez na predni choulostivou napravu a pripadne kdyz nebude vyhnuti ten plyn)

P.S. s timo autem se v zime nejezdi.
respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Saturday 27.10.2012 15:28, RE: Neúplné doporučení
Němci dělají auta pro Němce, Amíci pro Amíky. Evropani mají obvykle jiný vkus než Amíci. V ČR jsme silně ovlivněni Německem a to nejen v oblasti automobilů. Pokud někdo chce auto, které bude vybočovat z řady, tak nevidím důvod proč mu nějakého Američana nenavrhnout, ale vnucovat druhým něco o co obvykle nemají zájem je otravné. Zvlášť s ohledem na nechutně manipulativní způsoby, kterým to tito lidé zpravidla činí.

Jak víte, o co má někdo zájem nebo ne? A definujte obvykle... Spíš bcyh jako erudovanou radu čekal, že někdo zmíní všechny alternativy, což americká auta jsou, zvlášť v případě aktuálního požadavku.
Navíc ve svém příspěvku autor napsal, že ho to zaujalo.
Nehledě na fakt, že skoro všichni tady vnucují Audiny a Bavoráky. Já bych zase tvrdil, že to jsou auta, o která taky obvykle není zájem (v kruhu mých kamarádů o ně opravdu zájem není, proč asi...?).
Třeba si pan Luboš koupí Dodge Durango V8, hodí tam plyn a bude spokojen. Jen jsem se podělil o názor. A opět se zopakuji, čekla, bych, že když přijde resumé z redakce, tak bude pokud možno objektivní a zmíní všechny varianty. Nissany například na LPG nejsou vůbec dobré, mají měkká sedla ventilů a rychle se "zaklepou", a tom tu žádná zmínka nebyla.

A taky se nemyslím, jak se tu často opakuje, aby si kupujíc nachystal další hrudku zlata na opravy. Moje poslední 3 auta (Octávka TDi, Avensis D-4D a Chrysler HEMI) byly ve stavu, že jsem koupil, maximálně doplnil nádrž a pak až časem řešil pravidelný servis. Maximálně bych počítal s výměnou brzd, provozních kapalin a rozvodů (pokud není řetěz) - člověk do toho sice dá cca 6-20tis (dle rozvodů), ale má jistotu, že má uděláno (pokud není bez debat patrné před koupí).

respond
Otas9
number of posts1
date of registration28.10.2012
Sunday 28.10.2012 08:08, Passat W8
Co třeba Passat 2.8 V6 4motion nebo lépe W8, který i ve spojení s automatem (pro manželku) není lenivý jak V6 s automatem (v manuálu jede o poznání lip). Stálý náhon na všechna kola, s předěláním na LPG není problém, motor držák.
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Sunday 28.10.2012 10:45, Milý pane Luboš001 von Kozojeby
Váši dlouhoureakci jsem nečetl. Už jsem tady nějakou tu dobu, takže vím, že dlouhé reakce bývají plné důkazů o psychiatrické diagnóze pisatele. Pravý chlap, který to má srovnané, na útoky neodpovídá. A vy jste odpověděl ukrutně dlouze...
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Monday 29.10.2012 11:59, RE: Milý pane Luboš001 von Kozojeby
gablenz posted by:
Váši dlouhoureakci jsem nečetl. Už jsem tady nějakou tu dobu, takže vím, že dlouhé reakce bývají plné důkazů o psychiatrické diagnóze pisatele. Pravý chlap, který to má srovnané, na útoky neodpovídá. A vy jste odpověděl ukrutně dlouze...


Odpověděl ukrutně dlouze a na tvou úroveň ukrutně moudře.
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Monday 29.10.2012 13:12, RE: Milý pane Luboš001 von Kozojeby
Kokoss: Admine! Rychle zablokuj Kokossa! On mě nactiutrhal!
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 29.10.2012 16:53, - the text was hidden by the administrator -
- the text was hidden by the administrator -
respond
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.