0
back
 

diskuze k tématu: Statistiky spolehlivosti podle ADAC díl 2: Opel a Ford na chvostu mezi MPV a manažerskými modely

category of topic classification:
Mirek
number of posts31
date of registration01.01.2016
Friday 06.05.2016 22:09, oktávka?
vážená redakce,múžete zdělit,od kdy je škoda oktavia ve střední třídě?,mám informace,že patří do nižší střední.,,tyhle informace,které prezentujete vypovídají o korektnosti a dúvěryhodnosti,,,hold,kdo vám platí toho písničku spívej.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Friday 06.05.2016 22:23, Kriste pane...
toto je co? Statistika, ktera vypovida tak maximalne o tom, ktera automobilka by mela zmenit dodavatele baterek, nebo ktera automobilka ty baterky lidem (za jejich penize) meni v ramci garancnich prohlidek.
Nezlobte se na me Herren von ADAC, aber das ist ein grosse Fiasko...
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 06.05.2016 23:32, Baterky
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.

Jezdím s autama na garančky, a v protokolu se vyskytuje kontrola stavu akumulátoru. Ale dosud mi nikdy autorizák autobaterii preventivně nevyměnil. A to ani tehdy u 12 staré Mazdy 6. Jestli baterku u toho auta měnil předchozí majitel netuším, ale předpokládám že do 6 let stáří je to nepravděpodobné.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Saturday 07.05.2016 05:42, RE: Baterky
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.


V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 07.05.2016 10:02, TUV report ziaroviek
Ani som ten clanok necital, pretoze vacsinou ked si clovek pozrie, ake vazne zavady sa hodnotili, musi sa zasmiat. Uz v niektorej z minulych tvorili problemy so ziarovkami okolo 20 %. Podla tohto si mam vybrat auto? Toto je len normalna statistika toho, ako sa majitelia aut dokazu pripravit na STK. Pri nakupe vam to moze pomoct s tym, ci chcete patrit do skupiny ludi co sa pripravuju na STK, alebo k tym, ktory maju auto na vozenie a neriesia nejake hluposti okolo (to je pripad lacnej dacie). To aj vysvetluje, preco dlhe roky vyhravalo porsche..
respond
valdert
number of posts8
date of registration14.03.2015
Saturday 07.05.2016 18:52, ADAC?
Zrovna věřit statistice ADACu je slepé. Tato organizace pravidelně falšuje údaje ve statistice, podvádí a provádí vše, aby vylepšovala německé značky. Nejhorší je, že byla načapána s kaťatami dole několikrát a nikomu to dodnes nevadí. U mně tedy skončila a všechny testy beru za informativní bez jakékoliv věrohodnosti. To co dokázali tzv otestovat Logan svědčí za vše. Podváděli a dělali vše možné, aby mohli dát zápornou reportáž z testu. Pak se mimosoudně vyrovnali s Renaultem a omluvili se. Ovšem tak, že spletli způsob testu. U mně jsou to podvodníci. A hle záporný výsledek nepomohl a Logan byl šlágrem v Německu.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 07.05.2016 23:26, RE: Baterky
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.


Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 08.05.2016 06:15, RE: Baterky
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.


Ale houby. Měnit u aut vyrobených po roce 2000 žárovku je občas peklo. Sám mám za levou potkávačkou hrdlo nádrže ostřikovačů a v rámci havarijní pojistky příjezd a práci a mechanika asistenční služby 45 minut zdarma. Tak proč bych ji nevolal, kdyby bylo potřeba (zatím jsem asistenci ale nevolal nikdy)? Kdekdo musí sundat kolo a podběh. ADAC je placená služba, takže jestliže ji někdo platí, tak ji využije. Ta statistika je prostě o ničem. Nemluvě o tom, že podle ní je i etalon ojetin (mondeo) krám. Jak může v seriózní statistice být 6 % "závad" způsobeno pneumatikami (s vyloučením defektů), když auto vyjede z fabriky na jedněch letních a pak už výrobce neovlivní, co si na to dalších 10 let řidič dává na zimu i na léto.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 08.05.2016 18:16, RE: Baterky
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.


Si vyměníš sám xenon na cestě? Dej mi na sebe číslo, abych -a ž to bdu potřebovat - běděl, koho si zavolám
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 08.05.2016 22:06, RE: Baterky
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.
Si vyměníš sám xenon na cestě? Dej mi na sebe číslo, abych -a ž to bdu potřebovat - běděl, koho si zavolám


Prozřel jsem. Majitelé Loganů a Fiatů Panda si nechávají měnit Xenony zásadně jen od ADACu, to situaci vysvětluje

Zavolej Xenon ti sice nevyměním, ale rád poznám plašana co kvůli prasklé žárovce volá asistenční službu. Pokud bych si neuměl vyměnit žárovku, tak bych při nejbližší příležitosti zajel do svého servisu, ale určitě bych nevolal asistenční službu.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Monday 09.05.2016 04:34, RE: Baterky
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.
Si vyměníš sám xenon na cestě? Dej mi na sebe číslo, abych -a ž to bdu potřebovat - běděl, koho si zavolám
Prozřel jsem. Majitelé Loganů a Fiatů Panda si nechávají měnit Xenony zásadně jen od ADACu, to situaci vysvětluje


Kdybys někdy zkoušel měnit zadní žárovku u pandy a poznal bys, jak festovně drží ty plastové trny světlomet na kastli, tak by ti to jako nesmysl rozhodně nepřišlo. Abys ho sundal, potřebuješ kus tenkého špagátu. A následně musíš sundat ještě 4 šroubky, abys oddělil patice od krytu. To je operace, kterou na frekventované komunikaci dělat nechceš. A spousta lidí ji nechce dělat vůbec. Co jsem poznal Němce, tak na jedné straně jsou pracovití, pokud jde o zaměstnání, ale jinak líní (nedělají, co za ně udělá někdo jiný).
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 09.05.2016 16:13, RE: Baterky
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.
Si vyměníš sám xenon na cestě? Dej mi na sebe číslo, abych -a ž to bdu potřebovat - běděl, koho si zavolám
Prozřel jsem. Majitelé Loganů a Fiatů Panda si nechávají měnit Xenony zásadně jen od ADACu, to situaci vysvětluje
Kdybys někdy zkoušel měnit zadní žárovku u pandy a poznal bys, jak festovně drží ty plastové trny světlomet na kastli, tak by ti to jako nesmysl rozhodně nepřišlo. Abys ho sundal, potřebuješ kus tenkého špagátu. A následně musíš sundat ještě 4 šroubky, abys oddělil patice od krytu. To je operace, kterou na frekventované komunikaci dělat nechceš. A spousta lidí ji nechce dělat vůbec. Co jsem poznal Němce, tak na jedné straně jsou pracovití, pokud jde o zaměstnání, ale jinak líní (nedělají, co za ně udělá někdo jiný).


I kdyby velký počet výjezdů ADACu šlo na výměny žárovek, jako že tomu moc nevěřím, tak by se to statisticky rozložilo mezi všechny značky rovnoměrně.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 09.05.2016 17:15, To také není pravda
To není pravda. Existují a existovaly auta, kde žárovky praskají tak nějak nadprůměrně. Třeba Fabia I.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Monday 09.05.2016 17:25, RE: Baterky
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Petr S posted by:
V článku píšou, že závady se netýkají jen baterek, ale x dalších věcí.
V minulém díle bylo uvedeno, že ta kolonka baterií je přes 35 % závad. Dokud nebude rozklíčováno, co který model měl za problémy, je to o ničem. Co není baterka, může být třeba prasklá žárovka. To, spolu s poruchou dobíjení, je celkově cca polovina všech závad.
Že by si lidi volali asistenční službu ADAC když jim praskne žárovka? Tomu se mi nechce moc věřit. Tahle statistika se spíš týká případů kdy se auto stane nepojízdné.
Si vyměníš sám xenon na cestě? Dej mi na sebe číslo, abych -a ž to bdu potřebovat - běděl, koho si zavolám
Prozřel jsem. Majitelé Loganů a Fiatů Panda si nechávají měnit Xenony zásadně jen od ADACu, to situaci vysvětluje
Kdybys někdy zkoušel měnit zadní žárovku u pandy a poznal bys, jak festovně drží ty plastové trny světlomet na kastli, tak by ti to jako nesmysl rozhodně nepřišlo. Abys ho sundal, potřebuješ kus tenkého špagátu. A následně musíš sundat ještě 4 šroubky, abys oddělil patice od krytu. To je operace, kterou na frekventované komunikaci dělat nechceš. A spousta lidí ji nechce dělat vůbec. Co jsem poznal Němce, tak na jedné straně jsou pracovití, pokud jde o zaměstnání, ale jinak líní (nedělají, co za ně udělá někdo jiný).
I kdyby velký počet výjezdů ADACu šlo na výměny žárovek, jako že tomu moc nevěřím, tak by se to statisticky rozložilo mezi všechny značky rovnoměrně.


No a to právě, jak píše brin, taky není pravda - některá auta na to trpěla chronicky, a tam by bylo právě zajímavé to sledovat. Ale ze statistiky ADAC se to nedozvíme. Mně ta statistika může být k smíchu tím spíše, že můj model v ní ani není - holt asi neměl dostatečný počet výjezdů, no a u manželčina F500 je mi to fuk, protože tam vím, jak tu žárovku vyměnit, neb jsem tam hned dal night breakery a zatím drží. Jinak je další věc i to, že Fiat používá vpředu žárovky GM Electric, které klidně vydrží i 15 let.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 09.05.2016 22:15, RE: To také není pravda
brin posted by:
To není pravda. Existují a existovaly auta, kde žárovky praskají tak nějak nadprůměrně. Třeba Fabia I.


A přitom Fabia dopadla celkem dobře. Takže primárně o praskajících žárovkách ta statistika asi nebude
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Tuesday 10.05.2016 05:16, RE: To také není pravda
Petr S posted by:
brin posted by:
To není pravda. Existují a existovaly auta, kde žárovky praskají tak nějak nadprůměrně. Třeba Fabia I.
A přitom Fabia dopadla celkem dobře. Takže primárně o praskajících žárovkách ta statistika asi nebude


Ovšem taky žádný zázrak a v roce 2007 už byla od jara na trhu fabia II. O žárovkách je méně, než byla, dneska je o těch akumulátorech. A když si vzpomenu, jak mě otravoval fusion (v daném stáří lepší i než yaris), tak mě statistika "spolehlivosti" nadzvedává. Jasně, kvůli tomu, že z ničeho nic přestane fungovat rádio a podsvícení palubky, nebo že se uvolní panty dveří, asi nebudu volat asistenční službu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.