0
back
 

diskuze k tématu: Stáčím tachometry, no a co?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 01:38, ceske mysleni
kdyz jsou lidi s prominutim "dementi", proc na nich nevydelat???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 03:23, se nemá smysl ani rozčilovat
Názor č.3, resp jeho obsah je teda pěkně vyčůraný !!! Toto jsem po zatím neslyšel, ale logiku to má a vůbec bych se nedivil. Ohledně těch služebáků pro soukromé účely, to kupodivu taky celkem kvete. Až jsem se tomu ve vlastních řadách divil a dal pro jistotu ruce pryč. ...Základní problém opravdu je, že fakt normálně kupodivu mnoho lidí si auto s historií nad 250 tkm nekoupí, ale bez historie a se 130 tkm jo. Nevím proč, ale fakt je to tak. Ke všemu to dost lidí nepozná. Víc jak 3/4 tuzemských aut to má upravené. Ale stejně většina věří, že zrovna ten jeho ne. Běžní zákazníci fakt chtějí být často klamáni, nechápu, tady je každá pomoc marná. Jinak nemyslím, jak tu zaznělo, že při těch větších ztáčkách to zkušený mechanik nepozná. Pozná! Ale není mechanik jako mechanik. Já sice šroubovák do ruky moc vzít neumím, ale přesto si troufnu tvrdit, že dost lidí tu ve značkových servisech do hloubky neví o co go. Jedou podle předepsaného manuálu krok za krokem, tímpádem opraví dobře to všecka čest. Jak je ale něco jinak, nebo se jich něco zeptáte proč dělali to a ono tak eee. Pokud je fakt fachman specializující se pouze na daný typ auta a dá si s tím tu práci, tak si podle nějakých nenápadných detajlu všimne! Že ty km jsou podvod na zákazníka jak prase mě třeba osobně uráží, proto jsem šel koupit daleko za hranice. Tam není situce svatá, ale pořád výrazně lepší. Sedět muselo vše, od servisky, samotné auto, názory profesionálů až po staré papíry z pojišťoven a servisní sjetiny z průběhu života auta. Protože neva když si k ceně někdo přihodí pár peněz, ale zdeformovaná historie pak dělá neplechu. Pak si třeba nerozplánujete dobře takové kroky, co se dělají jednou za X let ale nejsou moc vidět ani poznat. Třeba výměna oleje v automatu, nebo nějaké ložiska atd. Nebo jsou dva kamarádi, mají identické auta, ale jednomu začne blbnout daná součástka při tacho 250tkm a druhému už při 160tkm. Druhý si myslí, sice je podobný problém, ale ne já mám ještě čas, to nemůže být ono cos měl ty. Nehledě k tomu, že tu se auta nespravují, tu se auta mnohdy pouze bastlí a po letech se to nasčítá. A nezapomeňte se do mě pustit, že přeháním a tu je situace slušná. Máte pravdu, v Polsku je ještě hůř ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 04:39, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
Ráďa posted by:
Názor č.3, resp jeho obsah je teda pěkně vyčůraný !!! Toto jsem po zatím neslyšel, ale logiku to má a vůbec bych se nedivil. Ohledně těch služebáků pro soukromé účely, to kupodivu taky celkem kvete. Až jsem se tomu ve vlastních řadách divil a dal pro jistotu ruce pryč. ...Základní problém opravdu je, že fakt normálně kupodivu mnoho lidí si auto s historií nad 250 tkm nekoupí, ale bez historie a se 130 tkm jo. Nevím proč, ale fakt je to tak. Ke všemu to dost lidí nepozná. Víc jak 3/4 tuzemskýc...
No napsal jsi toho dost, ale nic konkretniho. Vis napr. ze je daleko snazsi overit si stav remenic na motoru? Klinovy remen na alternatoru po 150 000 km uz zapada az na dno! Anebo si nech seridit ventily! Vule v nich ti povi, kolik bylo najeto! U novejsich (3 roky) se podivej na pneumatiky! Mely by tam byt jeste nektere z originalni vybavy. atd, atd. Uvedomte si vsichni, ze omakana salt paka a oslapane pedaly nic neznamena!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 06:02, Ceskej sit.
Vochcavani, podvadeni, to Cechackum jde. Hnus!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 06:09, ...
Proč by auto 6 let staré nemohlo mít jen 60 tisíc? Tchán má auto 5 let a najeto 26 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 06:27, RE: ceske mysleni
anonym posted by:
kdyz jsou lidi s prominutim "dementi", proc na nich nevydelat???
podvod, jakýkoli, je jen důkazem neschopnosti uživit sepoctivou cestou. Je malou záhadou, že když se to pověstné ucho utrhne, a že na každou svini dojde ( tak či onak ), nadávají na strasti světa právě ty největší hajzli. Nehledě na fakt, že poctivost se vyplatí i finančně. Trvá to déle, ale vyplatí se. Vyzkoušeno, neboť právě ti, co vydělávali na svinstvech přede mnou brečí, jak je život těžkej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 06:52,
a presto jsem koupil 5 let stary diesel s 50 000 km (druhe auto v rodine, skoro porad v garazi nebo jenom na cesty do Tesca ....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 06:54, RE: ...
anonym posted by:
Proč by auto 6 let staré nemohlo mít jen 60 tisíc? Tchán má auto 5 let a najeto 26 tisíc.
To je pravda, můj fotr má na felicii combi r.v. 96 namotáno 45 tis.km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 07:05, RE: ...
hogofogo posted by:
To je pravda, můj fotr má na felicii combi r.v. 96 namotáno 45 tis.km
A kolik takovych je? A kolik takovych se pak dostane do bazaru? Vetsinou zustanou v rodinach...
P.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 07:14, Petr
...a právě proto nevěřím českým bazarům a jezdím si pro ojetý vůz přímo do Švýcarska. Tachometry se tam nestáčejí, lidé tam auta vyměnují po cca 3 letech nebo 150.000 km a něco jako standardní výbava tam u aut neznají. Přiznávám, je to trošku náročnější na čas, ale vyplatí se to. Mám za posledních 10 let ze Švýcarska již třetí auto (Toyota Avensis, Subaru Forester a Lexus IS 200) a neměl jsem s žádným absolutně žádný problém. Ke všem vozům byla vždy poctivá servisní knížka s prohlídkami ve značkovém servise a s razítky, stav kilometrů ve shodě s tím, co ukazoval tachometr. Vše jsem pokaždé ještě ověřil přímo v servise, kam předchozí majitel jezdil. S tím, jak se k nám dováží čím dál více ojetin a vraků, se ani nedivím těmto praktikám. Jednou na to stejně dojedeme 0:)))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 07:38, RE: ...
anonym posted by:
A kolik takovych je? A kolik takovych se pak dostane do bazaru? Vetsinou zustanou v rodinach...
P.
To je pravda, už si na něj brousím zuby, až to ježdění zapíchne definitivně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 07:56, RE: ...
anonym posted by:
Proč by auto 6 let staré nemohlo mít jen 60 tisíc? Tchán má auto 5 let a najeto 26 tisíc.
škoda 125L r.v. 1989, najeto 80 000 km, naše víkendové auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 08:08, Problem s ojetinami
Ono nam nezbude nic jineho nez za par let kupovat pouze nova auta. S ohledem na fakt, ze stavajici vozy jsou konstruovany tak maximalne na dveste tisic kilometru, bude (u novejsich vozu uz ostatne je) docela problem sehnat nejakou ojetinu se kterou se da jeste neco najezdit.
Ono se da ledacos opravit, ale to ze nektere "moderni" motory jsou pri najezdu nejakych 180.000km tesne pred smrti novy majitel poresi jen tezko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 08:10, RE: ...
anonym posted by:
A kolik takovych je? A kolik takovych se pak dostane do bazaru? Vetsinou zustanou v rodinach...
P.
Souhlas, pravděpodobnost, že naftové auto, které po NL jezdilo jen v neděli do kostela a v pátek na nákup, a poté jsem ho načel v ČR v bazaru, je stejná, jako že potkám Monicu Belluci a bude z toho láska na první pohled (oboustranná)). Loni jsem si nechal dovézt benz. auto, po 7 letech najeto 206 tkm, zachovalé tak, že stočit ho na populárních 123 tkm, nikdo by nic nepoznal.... Za týden jsem narazil na ten samý model v naftě, o 3 roky starší, na tachu 136 tkm, opotřebením tak na 400, a prodal se za daleko vyšší cenu. Prostě naivita nezná mezí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 08:12,
Pravda, opotřebení málo ojetého vozu může být větší než opačného. Přece však se km tachometru proto uvádí, že to je jeden z faktorů, který o kvalitě vozů svědčí. Autor a zřejmě i některé bazary si prostě zvykly lhát, protože lhát je v Česku normální. Tak se dále podporuje "balkanizace" naší země a prozíravým nezbývá, než nakupovat v kulturnějších krajinách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 08:22, RE: ...
anonym posted by:
škoda 125L r.v. 1989, najeto 80 000 km, naše víkendové auto
Škoda 120 s 80 000 km to je jako Audi A8 s 800 000 km - taky na hranici životnosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 08:35, Nekupovat jeté auto v ČR !
V Německu je stáčení km trestný čin. Proč ne u nás ?
Pro auto si dojet nejlépe sám nebo alespoň nechat dovézt osvědčeným profíkem.
Kdo to neumí, netroufne si, kupuje v bazarech ČR stočená a opravovaná auta.
Další podobný argument prodejců "koupeno v ČR" je u auta jen další mínus.
Auto bude daleko víc opotřebované a zrezlé než zvenku. Jezdilo kratší
vzdálenosti na horších a prosolených silnicích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 09:00, tak to cumim :)
tak to je fakt sila
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 09:07, Souhlasim
edmund posted by:
podvod, jakýkoli, je jen důkazem neschopnosti uživit sepoctivou cestou. Je malou záhadou, že když se to pověstné ucho utrhne, a že na každou svini dojde ( tak či onak ), nadávají na strasti světa právě ty největší hajzli. Nehledě na fakt, že poctivost se vyplatí i finančně. Trvá to déle, ale vyplatí se. Vyzkoušeno, neboť právě ti, co vydělávali na svinstvech přede mnou brečí, jak je život těžkej.
Naprosty souhlas. S poctivosti nejdal dojdes, i kdyz to zpocatku jde vetsinou pomaleji....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.08.2007 09:08, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym posted by:
V Německu je stáčení km trestný čin. Proč ne u nás ?
Pro auto si dojet nejlépe sám nebo alespoň nechat dovézt osvědčeným profíkem.
Kdo to neumí, netroufne si, kupuje v bazarech ČR stočená a opravovaná auta.
Další podobný argument prodejců "koupeno v ČR" je u auta jen další mínus.
Auto bude daleko víc opotřebované a zrezlé než zvenku. Jezdilo kratší
vzdálenosti na horších a prosolených silnicích.
Ano, v Německu je stáčení trestným činem, ale ... když se mi pokazil tachometr tak ho musím přece nechat "opravit". Jezdím často do DE a mojí pracovní povinností je jim dobře rozumět. Loni na podzim jsem tam k této problematice viděl pořad včetně natáčení skrytou kamerou a docela byste se divili. Dalším fenonénem Němců ze severozápadních oblastí je tachometrová "turistika" do Holandska, kde jím to stáčí, tam to snad není trestné.
Přesto bude pravděpodobnost podobného auta asi 100x menší než u nás. Faktem je, že před pár lety byly podobné inzeráty na stáčení v německých inzercích běžné, dnes již nikoliv.
Jen pro ilustraci. Letos jsem prodával automé švagrové z DE, která měla najeto 189tis. stav výborný, doklady a účtenky k opravám. Auto jsem prodal člověku, který měl naprosto stejné (s menší výbavou) ale tachometrovými 80tis.-kupoval tady jako ojetinu. Když se s tím autem svezl, říkal, to nemá chybu, to auto jede daleko lépe než moje, jako nové. Kolik asi mělo to jeho najeto?
respond
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.