0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivé motory jsou od Mercedesu, Volkswagen je pod průměrem

category of topic classification:
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Friday 10.07.2015 12:17, a
tak kdepak jsou ti hospodští strejci co do nebes vychvalují vysněný Verkgruppe ?

Renault a Hyundai očividně nikdo nečekal

takže by opravdu hospodské řeči o nadschopnostech koncernu byly jen prázdným mlácením do žita?
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Friday 10.07.2015 13:16, Rebricek motorov
No je to kazdopadne zvlastny rebricek. Napr Citroen a peugeot pouzivaju rovnake motory. Preco je teda citroen 11 a peugeot 27? To iste hyundai-kia (5-26). Vychadza mi z toho, ze to nebude len o motoroch, ale najme o majiteloch aut. Vysvetlovalo by to aj prve miesto mercedesu, kupuju ho predsalen bohatsi ludia co maju radi pohodlnu jazdu, motor zbytocne nevytacaju a dopraju mu aj servis. Na druhom konci su BMW, audi, jaguar a subaru. To su auta, ktore su zname svojimy sportovymi (okrem audi) schopnostami ale najme imidzom. Tam ide najme o machrovanie (a udrzba, popripade nechat motor zohriat, tu nehrozi, auto predsa musi vzdy pri rozbehu zapistat gumamy).
Nechcem tym nikoho hanit, len vravim, ze to vyzera tak, ze vacsina ludi takto funguje. Ale ta tabulka vypoveda este o jednom. Zatial co citroen je na 11 mieste (a to ma vo svojich radoch hrubo nepodareny BMW motor), tak VW group zacina az za polovicou, aj to len s bentley(21). A to mi vsetci vraveli, aby som si nekupoval francuza. Mohol som teraz jazdit na nejako TSI kazde rano praca-servis-praca-domov :)
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 10.07.2015 14:45, Reliability Index
Když si tabulku přepnu na celkový Reliability Index, tak Daihatsu je na 2. místě

Tak nevím, asi na celkovou poruchovost auta nejspíš poruhovost samotného motoru nemá skoro žádný vliv...
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 10.07.2015 21:57, tabulka
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.
Dost mě tedy ale zaráží postavení Subaru. Ten jejich diesel sice neni žádný zázrak, STI taky moc nevydrží, ale zase největší prodeje mají výborné běžné benziny a ty to musí s přehledem vyvážit. Subaru přece nemůže mít méně spolehlivé motory než VW, už z principu. Potom je tu to co píše Citroenák - jak můžou být dvě značky používající identické motory tak daleko od sebe?
Tabulka tím naprosto ztrácí jakoukoliv vypovídající hodnotu.

Citroenák - je sranda jak fandové PSA ten průserovej motor nazívají motorem BMW a fandové zase naopak :D To je vážně legrační. Mimochodem, ten motor má víc konstrukčních průserů než první TSI a to je co říct. Jen se podstatně méně prodával.
respond
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Saturday 11.07.2015 17:41, RE: tabulka
PetrT posted by:
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.

Ale no tak, tomu sám přece nevěříte. Problémy začaly už v dobách HTPéčka, které nemělo ani turbo, ani přímý vstřik. TSI a některá pozdější TDI už jsou jen pokračováním toho příběhu. Nejhůře jsou na tom samozřejmě Audi a větší modely VW, kde se ten samý příběh kombinuje s něčím "exkluzivním" navíc, výsledkem čehož se poruchovost ještě násobí.
BTW Jen pro upřesnění, v autě mám motor od koncernu, konkrétně z konstrukčních dílen Audi, ale ještě z dob, kdy se dalo opravdu mluvit o německé kvalitě.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 11.07.2015 17:53, RE: tabulka
Tycoon posted by:
PetrT posted by:
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.
Ale no tak, tomu sám přece nevěříte. Problémy začaly už v dobách HTPéčka, které nemělo ani turbo, ani přímý vstřik. TSI a některá pozdější TDI už jsou jen pokračováním toho příběhu. Nejhůře jsou na tom samozřejmě Audi a větší modely VW, kde se ten samý příběh kombinuje s něčím "exkluzivním" navíc, výsledkem čehož se poruchovost ještě násobí.BTW Jen pro upřesnění, v autě mám motor od koncernu, konkrétně z konstrukčních dílen Audi, ale ještě z dob, kdy se dalo opravdu mluvit o německé kvalitě.


HTP zas nepovažuji za průser, svou práci odvede a ve městě je i úsporný. Druhá věc je že je často používán jinak než pro co byl vyroben. Nijak extra nespolehlivý ale neni. Problémy jsou hlavně s první generací TSI a poslední generací dieslů TDI PD. Současné motory VW už jsou zase ok, aspon v mezích téhle doby.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 12.07.2015 11:59, RE: tabulka
PetrT posted by:
Tycoon posted by:
PetrT posted by:
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.
Ale no tak, tomu sám přece nevěříte. Problémy začaly už v dobách HTPéčka, které nemělo ani turbo, ani přímý vstřik. TSI a některá pozdější TDI už jsou jen pokračováním toho příběhu. Nejhůře jsou na tom samozřejmě Audi a větší modely VW, kde se ten samý příběh kombinuje s něčím "exkluzivním" navíc, výsledkem čehož se poruchovost ještě násobí.BTW Jen pro upřesnění, v autě mám motor od koncernu, konkrétně z konstrukčních dílen Audi, ale ještě z dob, kdy se dalo opravdu mluvit o německé kvalitě.
HTP zas nepovažuji za průser, svou práci odvede a ve městě je i úsporný. Druhá věc je že je často používán jinak než pro co byl vyroben. Nijak extra nespolehlivý ale neni. Problémy jsou hlavně s první generací TSI a poslední generací dieslů TDI PD. Současné motory VW už jsou zase ok, aspon v mezích téhle doby.


Já HTP naopak za "průser" považuji a to minimálně ve fábiích první generace. S příchodem verze 51kw pro fabii 2 se situace zlepšila na alespoň snesitelnou úroveň, ale zázrak to stále není. Je vidět, že je to po velké spoustě let první skutečně nový motor ze škodováckého vývoje - tolik školáckých chyb v jedné konstrukci se nevidí často.
respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Sunday 12.07.2015 16:51, lidový vůz a 4 kroužky pro teplouš.y
Co napsat..Onanisti co mají předraženou šizunkárnu od koncernu to lidového, si klidně rádi kupují nová turba, nové hlavy, nové bloky, nové vačky, písty a ojnice atd. atd.,, Proto ty svoje nejlepší a nejspolehlivější a nejúžasnější lidové vozy - škodky ochcávia, fóbia šport, audí a8 (ojetá za 150 000 Kč , a jiné audííínky, pak tak rádi agresivně předvádějí na silnici nám ostatním, pro které je auto prostě jen auto a ne nástroj na jakési rádoby zvyšování ega. Proto jim neberme iluze, že mají nejlepší vozy , nechme je sponzorovat svoji modlu, koncern. Mají pocit, že jsou lepšími nadlidmi a mají něco lepšího. Ty jo, kdybych si koupil nějaký poruchový ojetý šrot A8 nebo Prássát nebo Tuřán 2,0 TDI DSg za 200 000 kč, a pak jsem dal za opravu motoru nebo té nejúžasnější převodovky co sama řadí 100 000 kč a více, asi bych to také nepřiznal. Nebo kdybych si koupil novou Fóbii nebo Ochcávii za ty strašně přemrštěné peníze, a ve 40 000 nebo méně jsem měnil rozvody, DsG nebo turbo, také bych to nepřiznal a raději jsem se ukájel, jak jsem dobře nakoupil a jaký že to skvělý koncernový fáro to mám. Koncern jim pak na konci roku zvěřejní, jak navýšil zisky, jak na jednom novém vyrobeném autě vydělává stále více a více, jak např. na Ochcávii vydělává průměrně 70 000 a jak firma okřídlený šíp přináší neskutečné zisky pro koncern. Představednstvo koncernu si rozdělí miliony eur na odměnách a je to. Koncernový onanista se zaraduje . Oni jim to fakt asi rádi dávají, Když je někdo ochotný utratit např. za trošku lépe vybavenou Fóbii s tříválcem a skoro celou z pet lahví 450 000 Kč, patří mu to. Když je někdo ochotný utratit za Ochcávii třeba 850 000 Kč , zaslouží si, aby pak platil další desetitisíce a statisíce za opravy. Můj svobodný názor - nic více. Jak jsem psal, ať si každý koupí co chce a za kolik chce.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 12.07.2015 18:20, RE: lidový vůz a 4 kroužky pro teplouš.y
Duval posted by:
Co napsat..Onanisti co mají předraženou šizunkárnu od koncernu to lidového, si klidně rádi kupují nová turba, nové hlavy, nové bloky, nové vačky, písty a ojnice atd. atd.,, Proto ty svoje nejlepší a nejspolehlivější a nejúžasnější lidové vozy - škodky ochcávia, fóbia šport, audí a8 (ojetá za 150 000 Kč , a jiné audííínky, pak tak rádi agresivně předvádějí na silnici nám ostatním, pro které je auto prostě jen auto a ne nástroj na jakési rádoby zvyšování ega. Proto jim neberme iluze, že mají nejlepší vozy , nechme je sponzorovat svoji modlu, koncern. Mají pocit, že jsou lepšími nadlidmi a mají něco lepšího. Ty jo, kdybych si koupil nějaký poruchový ojetý šrot A8 nebo Prássát nebo Tuřán 2,0 TDI DSg za 200 000 kč, a pak jsem dal za opravu motoru nebo té nejúžasnější převodovky co sama řadí 100 000 kč a více, asi bych to také nepřiznal. Nebo kdybych si koupil novou Fóbii nebo Ochcávii za ty strašně přemrštěné peníze, a ve 40 000 nebo méně jsem měnil rozvody, DsG nebo turbo, také bych to nepřiznal a raději jsem se ukájel, jak jsem dobře nakoupil a jaký že to skvělý koncernový fáro to mám. Koncern jim pak na konci roku zvěřejní, jak navýšil zisky, jak na jednom novém vyrobeném autě vydělává stále více a více, jak např. na Ochcávii vydělává průměrně 70 000 a jak firma okřídlený šíp přináší neskutečné zisky pro koncern. Představednstvo koncernu si rozdělí miliony eur na odměnách a je to. Koncernový onanista se zaraduje . Oni jim to fakt asi rádi dávají, Když je někdo ochotný utratit např. za trošku lépe vybavenou Fóbii s tříválcem a skoro celou z pet lahví 450 000 Kč, patří mu to. Když je někdo ochotný utratit za Ochcávii třeba 850 000 Kč , zaslouží si, aby pak platil další desetitisíce a statisíce za opravy. Můj svobodný názor - nic více. Jak jsem psal, ať si každý koupí co chce a za kolik chce.


Slušnej komplex, jen co je pravda.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 12.07.2015 21:25, diagnóza - koncern vw
ani ne tak komplex jako reálný pohled na věc bez předsudků.
je to napsáno trochu zvláštním jazykem, ale přesto mi mluví z duše
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 12.07.2015 23:02, RE: tabulka
PetrT posted by:
Tycoon posted by:
PetrT posted by:
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.
Ale no tak, tomu sám přece nevěříte. Problémy začaly už v dobách HTPéčka, které nemělo ani turbo, ani přímý vstřik. TSI a některá pozdější TDI už jsou jen pokračováním toho příběhu. Nejhůře jsou na tom samozřejmě Audi a větší modely VW, kde se ten samý příběh kombinuje s něčím "exkluzivním" navíc, výsledkem čehož se poruchovost ještě násobí.BTW Jen pro upřesnění, v autě mám motor od koncernu, konkrétně z konstrukčních dílen Audi, ale ještě z dob, kdy se dalo opravdu mluvit o německé kvalitě.
HTP zas nepovažuji za průser, svou práci odvede a ve městě je i úsporný. Druhá věc je že je často používán jinak než pro co byl vyroben. Nijak extra nespolehlivý ale neni. Problémy jsou hlavně s první generací TSI a poslední generací dieslů TDI PD. Současné motory VW už jsou zase ok, aspon v mezích téhle doby.


Kolega (klidný řidič, otec 2 dětí) má Fábii 1.2 HTP, ještě první generaci. Jen s tím jezdí z vesnice k metru. A přesto v cca 50 tkm po 5 letech a samozřejmě už po záruce za vlastní peníze řešil podpálené ventily nebo jak se to přesně odborně nazývá. Nevím pro co už byl 1.2 HTP vyroben, když má tuto závadu při tak malém nájezdu, provozovaný hlavně na okreskách.
respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Sunday 12.07.2015 23:09, komplex
Opravdu komplexem netrpím. Ale mám zkušenost, prostě už nikdy více - s kroužky A6 2,5 TDI. Běs. Už sponzorem koncernu lidového nikdy nebudu . Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 13.07.2015 00:10, RE: diagnóza - koncern vw
Zvirak posted by:
ani ne tak komplex jako reálný pohled na věc bez předsudků.je to napsáno trochu zvláštním jazykem, ale přesto mi mluví z duše


Komplex to samozřejmě je. Od něho tu není příspěvek kdy by se nenavážel do koncernu. V té jeho telenovele kde se chlubí tím že jezdí olítaným mondeem vždy keců milion. Já mám třeba osobní doslova tragické zkušenosti s Renaultem a Nissanem, ovšem nemám potřebu to ventilovat v naprosto každém příspěvku. Naopak od koncernu jsem už měl minimálně 20 aut ( firemní i soukromé ) a ty jeho bláboly o turbech, hlavách a buh ví čím znám jen z vyprávění. Tím samozřejmě netvrdím že koncern je nejlepší, každému co jeho jest a co mu vyhovuje. Ale čísla nelžou a podle těch mají Transportery a Caddy i přes vyšší cenu nakonec levnější provoz než stejným způsobem provozovaný Boxer, Berlingo, Trafic a Kango. Já o tom nečetl, já to zažil za 20 let co dělám svou práci. Navíc kecy o drahotě Škodovek jsou v době kdy stejně vybavená Fabia stojí méně než i20 trochu mimo. A to ta Fabia s TSI méně žere a lépe jede.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 13.07.2015 00:19, RE: komplex
Duval posted by:
Opravdu komplexem netrpím. Ale mám zkušenost, prostě už nikdy více - s kroužky A6 2,5 TDI. Běs. Už sponzorem koncernu lidového nikdy nebudu . Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.


Ano, koupit si olítanou A6 s 2,5 TDI a potom brečet je vážně dobrý příklad. Já měl třeba před cca 18 lety tehdy dost drahý Nissan Vanette a do 100t km to auto nemělo tlaky, nestartovalo. Po třech letech neprodejný vrak. Kamarádovi před 14 dny cestou z Chorvat u pětileté Navary projela ojnice blokem. Koupeno jako nové, oboje. Znamená to snad že je Nissan výrobce šmejdů? Ne, neznamená. Jen jde o dva podělané modely. Koupit oboje s jiným motorem jsou to dobrá auta. Jako ta A6.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 13.07.2015 12:03, RE: komplex
PetrT posted by:
Duval posted by:
Opravdu komplexem netrpím. Ale mám zkušenost, prostě už nikdy více - s kroužky A6 2,5 TDI. Běs. Už sponzorem koncernu lidového nikdy nebudu . Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.
Ano, koupit si olítanou A6 s 2,5 TDI a potom brečet je vážně dobrý příklad. Já měl třeba před cca 18 lety tehdy dost drahý Nissan Vanette a do 100t km to auto nemělo tlaky, nestartovalo. Po třech letech neprodejný vrak. Kamarádovi před 14 dny cestou z Chorvat u pětileté Navary projela ojnice blokem. Koupeno jako nové, oboje. Znamená to snad že je Nissan výrobce šmejdů? Ne, neznamená. Jen jde o dva podělané modely. Koupit oboje s jiným motorem jsou to dobrá auta. Jako ta A6.


musím se Nissanu zastat, už jsme to tady kdysi řešili, 2.3D u Vanette není špatný motor (až na snad nejpomalejší akceleraci 0-100 vůbec, 28 vteřin je masakr), viděl bych to na smůlu na kus. a u Navary byly problémy pokud se nezkrátil servisní interval u 2.5DCi nejlépe na polovinu. pár motorů právě vinou optimistického intervalu měnili už v záruce, po zkrácení vše OK. bohužel u Navary jiný motor pro náš trh není, existuje ještě V6 4.0 VQ40DE ale ten je v praxi téměř nesehnatelný, u Vanette snad jedině zmíněná 2.3D, 1.6i a 2.0i byly pouze v osobní Sereně kdy SR20DE byla a je naprosto nejlepší volba. jediný problém těchto vozů představuje rozsáhlá koroze.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Monday 13.07.2015 14:42, RE: tabulka
Petr S posted by:
PetrT posted by:
Tycoon posted by:
PetrT posted by:
Tak VW doplácí na to že byl před více jak 10 lety první kdo začal používat přímovstřiková malá turba. Takže vyžral všechny průsery sám a ostatní výrobci mohli profitovat z jeho problémů. Samozřejmě to ale nic neomlouvá.
Ale no tak, tomu sám přece nevěříte. Problémy začaly už v dobách HTPéčka, které nemělo ani turbo, ani přímý vstřik. TSI a některá pozdější TDI už jsou jen pokračováním toho příběhu. Nejhůře jsou na tom samozřejmě Audi a větší modely VW, kde se ten samý příběh kombinuje s něčím "exkluzivním" navíc, výsledkem čehož se poruchovost ještě násobí.BTW Jen pro upřesnění, v autě mám motor od koncernu, konkrétně z konstrukčních dílen Audi, ale ještě z dob, kdy se dalo opravdu mluvit o německé kvalitě.
HTP zas nepovažuji za průser, svou práci odvede a ve městě je i úsporný. Druhá věc je že je často používán jinak než pro co byl vyroben. Nijak extra nespolehlivý ale neni. Problémy jsou hlavně s první generací TSI a poslední generací dieslů TDI PD. Současné motory VW už jsou zase ok, aspon v mezích téhle doby.
Kolega (klidný řidič, otec 2 dětí) má Fábii 1.2 HTP, ještě první generaci. Jen s tím jezdí z vesnice k metru. A přesto v cca 50 tkm po 5 letech a samozřejmě už po záruce za vlastní peníze řešil podpálené ventily nebo jak se to přesně odborně nazývá. Nevím pro co už byl 1.2 HTP vyroben, když má tuto závadu při tak malém nájezdu, provozovaný hlavně na okreskách.

To je celkem zvlastni, nemuze byt duvodem zaklepani ventilu treba brutalni podtaceni? Spousta lidi tam haze za 5 pri 40 km/h do kopce, coz tomu motoru proste nemuze delat dobre.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 13.07.2015 19:46, RE: komplex
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
Duval posted by:
Opravdu komplexem netrpím. Ale mám zkušenost, prostě už nikdy více - s kroužky A6 2,5 TDI. Běs. Už sponzorem koncernu lidového nikdy nebudu . Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.
Ano, koupit si olítanou A6 s 2,5 TDI a potom brečet je vážně dobrý příklad. Já měl třeba před cca 18 lety tehdy dost drahý Nissan Vanette a do 100t km to auto nemělo tlaky, nestartovalo. Po třech letech neprodejný vrak. Kamarádovi před 14 dny cestou z Chorvat u pětileté Navary projela ojnice blokem. Koupeno jako nové, oboje. Znamená to snad že je Nissan výrobce šmejdů? Ne, neznamená. Jen jde o dva podělané modely. Koupit oboje s jiným motorem jsou to dobrá auta. Jako ta A6.
musím se Nissanu zastat, už jsme to tady kdysi řešili, 2.3D u Vanette není špatný motor (až na snad nejpomalejší akceleraci 0-100 vůbec, 28 vteřin je masakr), viděl bych to na smůlu na kus. a u Navary byly problémy pokud se nezkrátil servisní interval u 2.5DCi nejlépe na polovinu. pár motorů právě vinou optimistického intervalu měnili už v záruce, po zkrácení vše OK. bohužel u Navary jiný motor pro náš trh není, existuje ještě V6 4.0 VQ40DE ale ten je v praxi téměř nesehnatelný, u Vanette snad jedině zmíněná 2.3D, 1.6i a 2.0i byly pouze v osobní Sereně kdy SR20DE byla a je naprosto nejlepší volba. jediný problém těchto vozů představuje rozsáhlá koroze.


Já vim, už jsme se o tom bavili. Je to prostě má zkušenost a ten motor 2,3d nebyl povedený. Nebyl jsem sám kdo tenkrát v servisu bouchal hlavou do zdi. U té Navary byl dělaný servis tak jak požadoval servisní plán. Nic víc, nic mín.
Ono i u toho 2,5 TDI V6 pokud se měnil včas olej se dalo najet mraky km bez problémů, ale kdo to dělal že ano. Navíc když to prvnímu majiteli nikdo v servisu neřekl, stejně tak jako u toho Nissanu.
respond
Toníček
number of posts1
date of registration16.07.2015
Thursday 16.07.2015 22:57, komentář ke kvalitám motorů
Vážení pánové, myslím si, že většina motorů známých automobilek je poměrně spolehlivá. Některé jsou konstrukčně povedené, jiné méně. Žádný z nich ale není vyložený propadák. Kdo asi nejvíce ovlivní životnost motoru svého auta je řidič sám.

Co se týče pojištění motoru není to asi věc zcela běžná a toto pojištění si sjednávají zejména ti, kterým se již s motorem v minulosti něco přihodilo.
Já osobně jsem jezdil s čtyřmi koncernovými auty (Audi 80 2,0 benzin r.v. 1990 Seat Toledo, nafta, r.v. 94, Octavia I r.v. 1999 s legendárním motorem TDI 66 kw, Oktavia II, r.v. 2004, 1,9 TDI), dále s Hondou Civic r.v. 2006, 2,2 D, Jaguárem X type r.v. 2006, 2,2 D a nyní s Volvem S80 2,4 D.

S každým vozem vyjma s Volvem s kterým aktuálně jezdím jsem najel 200 až 250 tis. km bez poškození motoru (nepočítám běžné závady jako jou např váhy vzduchu a pod.).

Prost tak jak se k svému vozu chováte, tak se chová auto k vám. Někomu vydrží auto průměrně povedeným motorem spoustu km a jiný dokáže zničit povedený motor velice brzo.

Proto je nutné brát tyto články s rezervou.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 17.07.2015 12:11, RE: komentář ke kvalitám motorů
Toníček posted by:
Vážení pánové, myslím si, že většina motorů známých automobilek je poměrně spolehlivá. Některé jsou konstrukčně povedené, jiné méně. Žádný z nich ale není vyložený propadák. Kdo asi nejvíce ovlivní životnost motoru svého auta je řidič sám. Co se týče pojištění motoru není to asi věc zcela běžná a toto pojištění si sjednávají zejména ti, kterým se již s motorem v minulosti něco přihodilo.Já osobně jsem jezdil s čtyřmi koncernovými auty (Audi 80 2,0 benzin r.v. 1990 Seat Toledo, nafta, r.v. 94, Octavia I r.v. 1999 s legendárním motorem TDI 66 kw, Oktavia II, r.v. 2004, 1,9 TDI), dále s Hondou Civic r.v. 2006, 2,2 D, Jaguárem X type r.v. 2006, 2,2 D a nyní s Volvem S80 2,4 D.S každým vozem vyjma s Volvem s kterým aktuálně jezdím jsem najel 200 až 250 tis. km bez poškození motoru (nepočítám běžné závady jako jou např váhy vzduchu a pod.).Prost tak jak se k svému vozu chováte, tak se chová auto k vám. Někomu vydrží auto průměrně povedeným motorem spoustu km a jiný dokáže zničit povedený motor velice brzo.Proto je nutné brát tyto články s rezervou.


Přesně tak. Když jsem byl na poslední garančce s multákem ukazoval mi mechanik caddy sdi kde nebyl 90t km měněn olej, prý jen lehce doléván. Auto pořád jezdilo, neklepalo, najeto něco ke 300t km. Říkal že mají normálně strach ten olej vyměnit.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 17.07.2015 13:00, RE: komentář ke kvalitám motorů
PetrT posted by:
Toníček posted by:
Vážení pánové, myslím si, že většina motorů známých automobilek je poměrně spolehlivá. Některé jsou konstrukčně povedené, jiné méně. Žádný z nich ale není vyložený propadák. Kdo asi nejvíce ovlivní životnost motoru svého auta je řidič sám. Co se týče pojištění motoru není to asi věc zcela běžná a toto pojištění si sjednávají zejména ti, kterým se již s motorem v minulosti něco přihodilo.Já osobně jsem jezdil s čtyřmi koncernovými auty (Audi 80 2,0 benzin r.v. 1990 Seat Toledo, nafta, r.v. 94, Octavia I r.v. 1999 s legendárním motorem TDI 66 kw, Oktavia II, r.v. 2004, 1,9 TDI), dále s Hondou Civic r.v. 2006, 2,2 D, Jaguárem X type r.v. 2006, 2,2 D a nyní s Volvem S80 2,4 D.S každým vozem vyjma s Volvem s kterým aktuálně jezdím jsem najel 200 až 250 tis. km bez poškození motoru (nepočítám běžné závady jako jou např váhy vzduchu a pod.).Prost tak jak se k svému vozu chováte, tak se chová auto k vám. Někomu vydrží auto průměrně povedeným motorem spoustu km a jiný dokáže zničit povedený motor velice brzo.Proto je nutné brát tyto články s rezervou.
Přesně tak. Když jsem byl na poslední garančce s multákem ukazoval mi mechanik caddy sdi kde nebyl 90t km měněn olej, prý jen lehce doléván. Auto pořád jezdilo, neklepalo, najeto něco ke 300t km. Říkal že mají normálně strach ten olej vyměnit.


teď jsem byl na dovče s příbuznejma, měli Multivan 2010 2.0 TDi DSG čtyřkolku, aktuálně 160k, motor nevím přesně asi 132kW, a říkali že už je motor měněný, začal žrát brutálně olej. lidová cena 250k.
u té Caddyny bych minimálně 3x použil proplachovák, a potom po max. 1000km vyměnil olej znova. chudák auto, majiteli nakopat řiť. to už nebyl olej ale vazelína.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.