Co napsat..Onanisti co mají předraženou šizunkárnu od koncernu to lidového, si klidně rádi kupují nová turba, nové hlavy, nové bloky, nové vačky, písty a ojnice atd. atd.,, Proto ty svoje nejlepší a nejspolehlivější a nejúžasnější lidové vozy - škodky ochcávia, fóbia šport, audí a8 (ojetá za 150 000 Kč
, a jiné audííínky, pak tak rádi agresivně předvádějí na silnici nám ostatním, pro které je auto prostě jen auto a ne nástroj na jakési rádoby zvyšování ega. Proto jim neberme iluze, že mají nejlepší vozy
, nechme je sponzorovat svoji modlu, koncern. Mají pocit, že jsou lepšími nadlidmi
a mají něco lepšího. Ty jo, kdybych si koupil nějaký poruchový ojetý šrot A8 nebo Prássát nebo Tuřán 2,0 TDI DSg za 200 000 kč, a pak jsem dal za opravu motoru nebo té nejúžasnější převodovky co sama řadí 100 000 kč a více, asi bych to také nepřiznal. Nebo kdybych si koupil novou Fóbii nebo Ochcávii za ty strašně přemrštěné peníze, a ve 40 000 nebo méně jsem měnil rozvody, DsG nebo turbo, také bych to nepřiznal a raději jsem se ukájel, jak jsem dobře nakoupil a jaký že to skvělý koncernový fáro to mám. Koncern jim pak na konci roku zvěřejní, jak navýšil zisky, jak na jednom novém vyrobeném autě vydělává stále více a více, jak např. na Ochcávii vydělává průměrně 70 000 a jak firma okřídlený šíp přináší neskutečné zisky pro koncern. Představednstvo koncernu si rozdělí miliony eur na odměnách a je to. Koncernový onanista se zaraduje
. Oni jim to fakt asi rádi dávají, Když je někdo ochotný utratit např. za trošku lépe vybavenou Fóbii s tříválcem a skoro celou z pet lahví 450 000 Kč, patří mu to. Když je někdo ochotný utratit za Ochcávii třeba 850 000 Kč
, zaslouží si, aby pak platil další desetitisíce a statisíce za opravy. Můj svobodný názor - nic více. Jak jsem psal, ať si každý koupí co chce a za kolik chce.