0
back
 

diskuze k tématu: Slevy zaručeně potrvají až do jara

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.02.2009 09:00, Dalo se to čekat
Státní "šrotovné pro všechen lid" nebude, firmám se promine DPH, skladové vozy se pomalu doprodávají. Avizovaná "zdražení" některých značek je t.č. dost velký (trapný) riziko. Už to dílčím způsobem udělal Citroen, chystá se cosi u Renaulta a nevím kdo ještě. Obyčejný kupec -fyzická osoba je víceméně "out". Ale, mj., nehrál tady někdo "falešnou" hru, kde v hlavní roli byly ty starý plečky, kterých je vhodné -ba nesmírně důležité, se zbavit ? Pochybuji, že firmy mají takový starý krámy, ale těm se (trochu) pomůže. Obyčejnýmu smrtelníkovi ale NE. A je tristní, "falešné tvrzení", že ANO, protože přece mnoho firem nabízí plno aut za SUPER ceny. Jenže to jsou "ležáky" skladové vozxy ve většině r.v. 2008, nebo starý modely. Nevím, na co se bude kdo vymlouvat, že stále se "nedaří" zbavit se těch starých plaček. Ale faktem je , že stát "svou neschopností zklamal -sám sebe".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.02.2009 17:59, RE: Dalo se to čekat
frupo posted by:
Státní "šrotovné pro všechen lid" nebude, firmám se promine DPH, skladové vozy se pomalu doprodávají. Avizovaná "zdražení" některých značek je t.č. dost velký (trapný) riziko. Už to dílčím způsobem udělal Citroen, chystá se cosi u Renaulta a nevím kdo ještě. Obyčejný kupec -fyzická osoba je víceméně "out". Ale, mj., nehrál tady někdo "falešnou" hru, kde v hlavní roli byly ty starý plečky, kterých je vhodné -ba nesmírně důležité, se zbavit ? Pochybuji, že firmy mají takový starý krámy, ale těm se...
Co z vás mluví? Závist, že si někdo pomůže? Každý podnikatel (je jedno, jestli je to právnická nebo fyzická osoba) a zároveň plátce DPH (ne všichni jimi jsou) si bude nárokovat vrácení DPH z ceny auta, které nebude muset "mrzačit" spletí drátů a trubek za sedadly. To je "úleva", kterou mají západní země již pěknou řádku let. Prostě používají auto k výdělečné činnosti, tak je to nářadí jako každé jiné. U nás je holt zakořeněn kult automobilu jako luxusu. A jesli vás to tak s.re, založte si firmu vlastní, pro začátek zaměstnejte tak 5 lidí... A kupte si třeba Porsche Cayenne Turbo. A já vám ten půlmilion, co vám finančák vrátí (DPH) nebudu závidět, ale spíš to, že vám za zády nebude drnčet drátěná mříž....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.02.2009 20:13, RE: Dalo se to čekat
Pepe posted by:
Co z vás mluví? Závist, že si někdo pomůže? Každý podnikatel (je jedno, jestli je to právnická nebo fyzická osoba) a zároveň plátce DPH (ne všichni jimi jsou) si bude nárokovat vrácení DPH z ceny auta, které nebude muset "mrzačit" spletí drátů a trubek za sedadly. To je "úleva", kterou mají západní země již pěknou řádku let. Prostě používají auto k výdělečné činnosti, tak je to nářadí jako každé jiné. U nás je holt zakořeněn kult automobilu jako luxusu. A jesli vás to tak s.re, založte si firmu ...
O mně přece vůbec nejde. Ale o ty houfy zklamaných obyčejných lidiček, co čekali, že si nějak polepší, když už si nějakým způsobem pomohli lidičky v některých cizích státech. Přece, nebudeme z kusu železa dělat modlu, nebo něco, na co lépe dosáhnou jen určité skupiny osob. A znovu připomenu státní zájem o "ekologii", o (vy)řešení "co se starými vozy". O nějakou drnčivou přepážku jde až... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 12:52, Nějak tomu nerozumím
Přečetl jsem si nějaké info z AUTO 7 a nemám dobrý pocit. Co se mi nezdá? Tak např. pan Kalousek nasliboval "světlé zítřky", ale zatím sliby neplní. Jen podivočil výrobce, prodejce a koupěchtivé jednotlivce, či firmy. Teď všichni čekají a nic se neděje. Šrotovné asi nebude, byť na západ od naší hranice tento "vynález" funguje. Kupodivu, ku prospěchu i domácích výrobců, kterým se tímto prozatím daří vyrábět, což je v pořádku. Jenže, dočtu li se, že v Německu lze díky opatřením, která byla přijata, nakoupit dobře vybavenou Fábii pod 6 tisíc Euro, tak bych brečel. Ne vyloženě pro tu Fábii, ale pro princip, kdy tento vůz v chudé výbavě u nás doma jde pořídit již od 199 tisíc. To není sarkasmus, to je fakt. Nebo, že by... .Dále, pročítal jsem slevy různých značek a prognózy, kdy už tyto budou muset skončit. No, těžko pochopit tuto myšlenku, když se výrazně nedaří prodeji. A používat jako argument kurs koruny je trochu zavádějící, protože, když byl kurs na opačném konci, tak nikdo výrazně neslevňoval. A je věcí prodejců, jak s kursem naloží. Tady můžu spekulovat, že to někteří neumí, nebo prostě měli smůlu. Ale za jejich "chyby" nechť platí kupující. No a ti kupující, tedy zatím nekupující, čekají, možná na slíbené světlé zítřky s DPH, šrotovným, slevami prodejců a nevím co ještě. A pokud bych tuto nelehkou situaci vnímal jako otázku nabídky a poptávky, tak musím konstatovat, že profesionální odborníci-prodejci to nezvládají dobře, byť budiž, za zmateného přispění naší vlády, kde její odborníci nejsou schopni zodpovědně ve věci nic smysluplného rozhodnut. Jak to, že to jde v Německu a jinde, proč to nejde i u nás?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 12:52, Nějak tomu nerozumím
Přečetl jsem si nějaké info z AUTO 7 a nemám dobrý pocit. Co se mi nezdá? Tak např. pan Kalousek nasliboval "světlé zítřky", ale zatím sliby neplní. Jen podivočil výrobce, prodejce a koupěchtivé jednotlivce, či firmy. Teď všichni čekají a nic se neděje. Šrotovné asi nebude, byť na západ od naší hranice tento "vynález" funguje. Kupodivu, ku prospěchu i domácích výrobců, kterým se tímto prozatím daří vyrábět, což je v pořádku. Jenže, dočtu li se, že v Německu lze díky opatřením, která byla přijata, nakoupit dobře vybavenou Fábii pod 6 tisíc Euro, tak bych brečel. Ne vyloženě pro tu Fábii, ale pro princip, kdy tento vůz v chudé výbavě u nás doma jde pořídit již od 199 tisíc. To není sarkasmus, to je fakt. Nebo, že by... .Dále, pročítal jsem slevy různých značek a prognózy, kdy už tyto budou muset skončit. No, těžko pochopit tuto myšlenku, když se výrazně nedaří prodeji. A používat jako argument kurs koruny je trochu zavádějící, protože, když byl kurs na opačném konci, tak nikdo výrazně neslevňoval. A je věcí prodejců, jak s kursem naloží. Tady můžu spekulovat, že to někteří neumí, nebo prostě měli smůlu. Ale za jejich "chyby" nechť platí kupující. No a ti kupující, tedy zatím nekupující, čekají, možná na slíbené světlé zítřky s DPH, šrotovným, slevami prodejců a nevím co ještě. A pokud bych tuto nelehkou situaci vnímal jako otázku nabídky a poptávky, tak musím konstatovat, že profesionální odborníci-prodejci to nezvládají dobře, byť budiž, za zmateného přispění naší vlády, kde její odborníci nejsou schopni zodpovědně ve věci nic smysluplného rozhodnut. Jak to, že to jde v Německu a jinde, proč to nejde i u nás?
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.