0
back
 

diskuze k tématu: Všichni proti Škodě

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 08:41, Jojo
Kdyz koncila felicie a nastupovala fabia 1. genereca, byl to etalon. Dneska je fabia 2 prumerny auto, ktere nic extra nenabizi....a kvuli svoji sisrce je nepopularni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 09:54, RE: Jojo
anonym posted by:
Kdyz koncila felicie a nastupovala fabia 1. genereca, byl to etalon. Dneska je fabia 2 prumerny auto, ktere nic extra nenabizi....a kvuli svoji sisrce je nepopularni...
Je logické, že nakonec lidi prokouknou blamáž předraražené značky, která ustrnula někde 5-10 let zpátky ve výoji a přejdou ke konkurenci. Myslím, že v dnešní době si snad ani nikdo normální tu škůdku koupit nemůže. Za stejné peníze se dá koupit auto o třídu výš, s moderním turbodieselem a vybavené. V článku byl například zmíněn Ford, nebo Kia. Vždyť tyhle automobilky udělaly za posledních pár let obrovský kus práce a co udělala škoda? Fabii 2. Vrchol hnusu a nevkusu. Není se čemu divit, že jim nestouply prodeje, když vyšla. Lidi byli dost na rozpacích z toho, co ti magoři vyvinuli za paskvil. A koli jezdí těch nových Fábií? Moc ne, když to porovnám s 1 generací, tak 2 se skoro neprodává! Dobře jim tak debilům!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 10:17, RE: Jojo
anonym posted by:
Je logické, že nakonec lidi prokouknou blamáž předraražené značky, která ustrnula někde 5-10 let zpátky ve výoji a přejdou ke konkurenci. Myslím, že v dnešní době si snad ani nikdo normální tu škůdku koupit nemůže. Za stejné peníze se dá koupit auto o třídu výš, s moderním turbodieselem a vybavené. V článku byl například zmíněn Ford, nebo Kia. Vždyť tyhle automobilky udělaly za posledních pár let obrovský kus práce a co udělala škoda? Fabii 2. Vrchol hnusu a nevkusu. Není se čemu divit, že jim ...
Velký kufr už asi nebude pro Čechy to rozhodující, když konkurence nabídne výrazně nižší cenu a lepší výbavu. Sice Škodě fandím, přece jen je to česká značka a dává práci spoustě našich lidí nejen ve fabrice, ale i u dodavatelů. Ale na tu svou cenovou politiku vše za příplatek (a nemalý) by vážně mohla doplatit. No, možná už doplácí. Kámoš se v autoprůmyslu pohybuje pár let a o nové Fábii tvrdí: plasty Š vyrábí lacinější metodou, okénka zajíždí do rámu o centimetr méně nežli u starší atd. Možná jsou to maličkosti, ale přece jen jasně vypovídají o tom, že tady někdo mluví o novém autu, ale on je to vlastně trochu větší facelift. Co nejde na šířku, přidáme na výšku a v tabulkách nám zase naskočí litry. Postup dealerů? Jednoduchý, posadíme ty Vašky do verze Sport, která má lepší sedačky a oni se chytnou. Je mi z praktik Škůdky nějak rozpačitě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 11:03, RE: Jojo
anonym posted by:
Velký kufr už asi nebude pro Čechy to rozhodující, když konkurence nabídne výrazně nižší cenu a lepší výbavu. Sice Škodě fandím, přece jen je to česká značka a dává práci spoustě našich lidí nejen ve fabrice, ale i u dodavatelů. Ale na tu svou cenovou politiku vše za příplatek (a nemalý) by vážně mohla doplatit. No, možná už doplácí. Kámoš se v autoprůmyslu pohybuje pár let a o nové Fábii tvrdí: plasty Š vyrábí lacinější metodou, okénka zajíždí do rámu o centimetr méně nežli u starší atd. Možná ...
Myslím, že jedinou devizou škodovky byly motory TDI, které byly tehdy na vrcholu. Dnes mně nenapdá jediný důvod, proč si škodovku koupit. TDI???? Dnes???,to už je dávno za zenitem. Nedávno jsem jel s Passatem z roku 2004 a docela protivné svezení, co týče hluku a vibrací. Když to porovnám s mým Mondeem tak není o čem diskutovat. Přihlouplé argumenty, že podporujeme český trh, koupímeli si škodu, to snad ani nebudu řešit. U nás to je drahý jak prase a na západ od nás až o 70 000,- levnější. Dělají z lidí jen blbce!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 12:28, RE: Jojo
anonym posted by:
Myslím, že jedinou devizou škodovky byly motory TDI, které byly tehdy na vrcholu. Dnes mně nenapdá jediný důvod, proč si škodovku koupit. TDI???? Dnes???,to už je dávno za zenitem. Nedávno jsem jel s Passatem z roku 2004 a docela protivné svezení, co týče hluku a vibrací. Když to porovnám s mým Mondeem tak není o čem diskutovat. Přihlouplé argumenty, že podporujeme český trh, koupímeli si škodu, to snad ani nebudu řešit. U nás to je drahý jak prase a na západ od nás až o 70 000,- levnější. Dělají z lidí jen blbce!
Ten protivnej passat tě vezl za poloviční množství paliva než co spotřebuje tvoje báječný mondeo bez hluku a vobrací.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 13:34,
Nejsem vůbec nakloněn "šadé" politice. Fabie je předražená, za vše si ve výbavě musí člověk setsakramentsky připlatit. Podle mě trošku zaspali dobu, konkurence nabízí mnohem více. Motory u škodovky jsou tragické, design nové Fabie - hnus (vnějšek do výšky, interiér nelíbivý), prostě ten, kdo trošku autům rozumí, půjde jinam. Možností je ... A o patriocismus zde vůbec nejde, nejde o umělecké hodnoty, historii, tradice, ale o bussines. Můj názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 15:05, Nikdo nebude branit skodovku?
Taky si myslim ze politika priplatkovych vybav je spatny tah ze strany skodovky a jine automobilky uz toto prekonaly. Koupil jsem oktavku 4x4, ale jen proto ze na Subaru Legacy nemam a jiny kombik se 4x4 s touto velikosti kufru jsem na trhu nenasel.
Je zde vsak jeste jeden faktor ktery zde nikdo nezminil a sice, ze skodovky patri k pomerne spolehlivym autum. V britskych zebriccich poruchovosti si skodovka stoji dost dobre. Tohle nenabidne zadny Francouz a ani Ford si zde moc dobre nevede(zamerne nezminuji japonce protoze s temi se zadne evropske auta nemuzou rovnat). Ale jen pro priklad o spolehlivosti Fordu - kolega z prace najel z Focusem(nove auto) do vetsi louze, a auto prestalo jet - odesla nejaka elektronika a oprava asi 30 tis. Nez jsem koupil oktavku mel jsem Formana - jezdil jsem s nim i po lese, bahne a louzich do pulky kol. Nikdy zadny problem. Uvidime jak to pujde s tou Oktavii ... Snad se v ni nezklamu, kazdopadne zatim bez poruch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 15:30, RE: Jojo
anonym posted by:
Ten protivnej passat tě vezl za poloviční množství paliva než co spotřebuje tvoje báječný mondeo bez hluku a vobrací.
Tak ten Passat, milý chytráku byl TDI PD 96KW a můži Ti říct, jezdí stejně jako moje Mondeo kolem 6,5 litrů taky. Když dále uvážím, že je levnější, má lepší jízdní vlastnosti, taky 6kvalt, tak není o čem. Asi nevíš za kolik jezdí ty slavný PDčka, protože bys tady nemlel takové nesmysly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 15:34, RE: Nikdo nebude branit skodovku?
anonym posted by:
Taky si myslim ze politika priplatkovych vybav je spatny tah ze strany skodovky a jine automobilky uz toto prekonaly. Koupil jsem oktavku 4x4, ale jen proto ze na Subaru Legacy nemam a jiny kombik se 4x4 s touto velikosti kufru jsem na trhu nenasel.
Je zde vsak jeste jeden faktor ktery zde nikdo nezminil a sice, ze skodovky patri k pomerne spolehlivym autum. V britskych zebriccich poruchovosti si skodovka stoji dost dobre. Tohle nenabidne zadny Francouz a ani Ford si zde moc dobre nevede(zamerne...
Jo to beru, rozumný názor, bez něajkých afektovaných výroků a ouder o tom, jak je škodárna dobrá. Co se té spolehlivosti týče, tak snad lze souhlasit, ačkoliv u TDI platí stejné poruchy, jako u každého jiného turbomotoru. Turba Garett, ale docela držej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 19:31, skoda,ford,...???
každý at si koupi,co se mu líbí,je tržní ekonomika a čas ukáže,kdo je uspěšný.....kdysi byla škodovka levné auto,dnes je drahé,-nadávají většinou ti,co na ni nemají,a kupujou nějaké levné šit....,nebo lidé rozežraní penězmi,co kdysi na nic jiného neměli,než na tu škodovku a těd se chvástají,že jezdí třeba v subaru,....Dnes je bohatá nabídka,jako třeba nová mazda 2(moc krásné auto),fiat 500,a spoustů dalších....a kecy,ž e toyota(vyrábí se v evropě),nebo mazda(patří fordu) je japonec vykládejte dětem jako pohadku na dobrou noc....A spousta aut má díly vyrobené v čr,nebo česká v eu,třeba francouzi požívají naše pásy-světla(a spoustu dalších dílů),škodovka vyrábí xenony ve francii,fordu vyrábějí určité komponenty v itáliji,hundai ma vývojové středisko v německu(a stejně mu říkáme korejec),a mohl bych pokračovat do zítřka......Dnes nelze říct,že je nějaké auto špatné,to by totiž bylo špatných hned několik značek....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 21:36, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
každý at si koupi,co se mu líbí,je tržní ekonomika a čas ukáže,kdo je uspěšný.....kdysi byla škodovka levné auto,dnes je drahé,-nadávají většinou ti,co na ni nemají,a kupujou nějaké levné šit....,nebo lidé rozežraní penězmi,co kdysi na nic jiného neměli,než na tu škodovku a těd se chvástají,že jezdí třeba v subaru,....Dnes je bohatá nabídka,jako třeba nová mazda 2(moc krásné auto),fiat 500,a spoustů dalších....a kecy,ž e toyota(vyrábí se v evropě),nebo mazda(patří fordu) je japonec vykládejte dě...
Nějak jsem nepochopil, co tím chtěl básník říct. To, že dneska není nic, jak se píše ví každý. To, že se Toyota a Mazda montují v evropě nic nemění na skutečnosti, že se stále jedná o velmi kvalitní vozy. Jediný japonec, co stojí za hovno je Nissan, protože začal spolupracovat s renckem. Znám spoustu lidí, co na Nissana zanevřeli a myslím, že celkem právem. Kecy typu, že na škodovku nadávají ti,co na ni nemají mi přijdou lehce dementní. Nedávno jsem koupil ojeté auto za čtvrt mega a má všechno, co má mít dnešní moderní auto. Zrovna tak jsem si mohl koupit například octávii kolem roku 2003 a získal bych zastaralý žebřiňák s hlučným vibrujícím motorem a zhruba poloviční výbavu, než mám. Totéž platí o koupi nového auta. Jo a že si nekoupím nové, no tak k tomu mám sakra důvody, ale to by bylo na dýl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 22:12, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
každý at si koupi,co se mu líbí,je tržní ekonomika a čas ukáže,kdo je uspěšný.....kdysi byla škodovka levné auto,dnes je drahé,-nadávají většinou ti,co na ni nemají,a kupujou nějaké levné šit....,nebo lidé rozežraní penězmi,co kdysi na nic jiného neměli,než na tu škodovku a těd se chvástají,že jezdí třeba v subaru,....Dnes je bohatá nabídka,jako třeba nová mazda 2(moc krásné auto),fiat 500,a spoustů dalších....a kecy,ž e toyota(vyrábí se v evropě),nebo mazda(patří fordu) je japonec vykládejte dě...
Ano, budu hanět holou fabii s htp motorem za 300k, protože na ní nemám. Mám ale 300k na G.Punto 1,3 mjet v plné výbavě. A to zde řada lidí chce říct, jen tomu někdo nerozumí (nebo nechce rozumět). Pa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 22:17, RE: skoda,ford,...???
Pepe posted by:
Ano, budu hanět holou fabii s htp motorem za 300k, protože na ní nemám. Mám ale 300k na G.Punto 1,3 mjet v plné výbavě. A to zde řada lidí chce říct, jen tomu někdo nerozumí (nebo nechce rozumět). Pa.
já nevim, ale já Vám tedy pane opravdu nerozumim. Jestli Vám někdo nabízel Fabii HTP bez výbavy za 300.000,-, tak to byl asi vtip, anebo prostě neumíte obchodovat, jinak byste musel vědět, že takové auto se v dnešní době dá sehnat o několik desítek tisíc levněji. Ale to by chtělo trošičku snahy a všeobecného rozhledu
Jen aby se tady na mě nesvalila vlna kritiky "nezávislých" znalců, podotýkám: nejezdím Fabií, natož 1,2HTP, takže řeči jako že jsem magor a že mi napráská každej vůl si ušetřete, díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 09:49, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
já nevim, ale já Vám tedy pane opravdu nerozumim. Jestli Vám někdo nabízel Fabii HTP bez výbavy za 300.000,-, tak to byl asi vtip, anebo prostě neumíte obchodovat, jinak byste musel vědět, že takové auto se v dnešní době dá sehnat o několik desítek tisíc levněji. Ale to by chtělo trošičku snahy a všeobecného rozhledu
Jen aby se tady na mě nesvalila vlna kritiky "nezávislých" znalců, podotýkám: nejezdím Fabií, natož 1,2HTP, takže řeči jako že jsem magor a že mi napráská každej vůl si ušetřete, díky
Tak jsem si dal tu praci a pohral si s konfiguratory obou znacek ... zakladni cena nove Fabie s polovicnim motorem 1.2 HTP a holou prdeli je 250.000,- Kc a ve vybave ma 4 airbagy, posilovac rizeni, ABS a par drobnosti jako drzak pro lahve 1,5l. Zakladni Grande Punto se ctyrvalcem 1.2 vyjde aktualne na 255.000,- Kc. Ve vybave nema bocni airbagy ma ale navic proti fabii lita kola, servo dual-drive, el. predni okna a zrcatka, tonovana determalni skla, centralni zamykani, palubni pocitac a pripravu pro radio se 6 repro (Skoda ma pripravu pro 4 repro, ale az ve vyssi vybave drazsi nejmene o 26 tisic Kc, ktera porad obsahuje ocelove disky kol).

Kdyz vezmeme v uvahu nejake pouzitelne verze, bude to zrejme Fabia s motorem 1.4 63kW, na litych kolech, s klimatizaci, radiem s CD, central + DO a podle zvolene barvy a konkretnich doplnku se dostavame nekde na 400-420 tisic Kc. U Fiatu lze zvolit treba motor 1.4 s vykonem 95 k (70 kW) a podobnou vybavou za cenu cca 372 tisic s tim, ze ma navic okenni airbagy a do ceny Fabie by swe dal vybavit treba tempomatem, vyhrivanymi sedackami, destovym senzorem nebo necim dalsim.

Takze Grande Punto vyjde v zakladu podobne jako Fabia, ale je o poznani vybavenejsi. Hlavni rozdil pak nastava v okamziku, kdy zakaznik Skodovky zaplati za priplatkovou vybavu prakticky dvojnasobek toho, co zakaznik Fiatu. Nehlede k propastnemu rozdilu v designu, ktery je sice subjektivni, ale prece -- Grande Punto je libive male auto, ktere bych se nestydel manzelce poridit, Fabia je nevzhledna skatule na kolech. Grande Punto se da take poridit asi o 20 tisic levneji v rovnez libivem 3-dverovem provedeni. Jinak povazuju obe auta za prakticka, bezpecna a kvalitne zpracovana.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 09:50, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
já nevim, ale já Vám tedy pane opravdu nerozumim. Jestli Vám někdo nabízel Fabii HTP bez výbavy za 300.000,-, tak to byl asi vtip, anebo prostě neumíte obchodovat, jinak byste musel vědět, že takové auto se v dnešní době dá sehnat o několik desítek tisíc levněji. Ale to by chtělo trošičku snahy a všeobecného rozhledu
Jen aby se tady na mě nesvalila vlna kritiky "nezávislých" znalců, podotýkám: nejezdím Fabií, natož 1,2HTP, takže řeči jako že jsem magor a že mi napráská každej vůl si ušetřete, díky
Ano, bylo to s nadsázkou. Nečekal jsem, že to budu muset napsat na rovinu.... Omlouvám se. Příště polopaticky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 10:28, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
Tak jsem si dal tu praci a pohral si s konfiguratory obou znacek ... zakladni cena nove Fabie s polovicnim motorem 1.2 HTP a holou prdeli je 250.000,- Kc a ve vybave ma 4 airbagy, posilovac rizeni, ABS a par drobnosti jako drzak pro lahve 1,5l. Zakladni Grande Punto se ctyrvalcem 1.2 vyjde aktualne na 255.000,- Kc. Ve vybave nema bocni airbagy ma ale navic proti fabii lita kola, servo dual-drive, el. predni okna a zrcatka, tonovana determalni skla, centralni zamykani, palubni pocitac a pripravu ...
Jsem prodejce škodovky. Všude tady čtu, že min motor (aby to za něco stálo) je 1,4 - PROČ ?? Mám služební (platím za ní měsíční nájem) Fabii Combi 1,2/47 Classic a to auto normálně slouží rodině, vejdeme se do toho 4 a razíme ke rodičům. Jasně, když jedu nad 120 žere víc (7,5litru), ale pokud chci jezdit bezpečně a uvědomuju si, že vezu 4 lidi, těžko poletím víc. Další věc je pohodlí (zejména podvozek)-žádné jiné auto (a to se na produkt trenincích svezu s konkurencí) mi tohle nedá. To je můj názor se kterým nemusejí ostatní souhlasit. Samozřejmně, to auto může být vždycky levnější a je to opravdu jenom o obchodu (kdo chce, sežene levněji). U zákazníků ale vidím jiný problém - v rodině jezdí manžel passatem z firemní flotily a tenhle člověk najednou chce, aby ta fabča uháněla po dálnici 160 za spotřebu pašíka. Pak musí logicky chtít silnější motor. Ale je to u fabie (a její použití v rodině) opravdu nutné ?? Pokud bez emocí srovnám poměr užitná hodnota a cena, škodovka opravdu vychází dost dobře. A na závěr dodám, že jsem prodával i konkurenční auta, ale po zkušenostech jsem se jako prodejce vrátil ke škodovce. Ani VW není pro pravé ) A abych byl úplně přesný - je samozřejmně možné trefit na motor, který je "páteční" nebo špatně zajetý, to neříkám, že se nemůže stát - sám jsem párkrát zažil, že morot "nejel", ale to není primární problém, toho motoru. A navíc, vážení pánové a dámy, rozhodně nejsem žádný zastánce "hovno to pojede", ale prostě říkám, že na běžnou jízdu to stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 10:52, Předražená Fabie?
Všem co si myslí,že je Fabie předražená doporučuji,aby si zkusili přečíst článek na těchto stránkách Nové auto do 300 000kč.Sám jsem si to ověřil,když jsem kupoval v roce 2007 auto v dané kategorii.Jinak ať si každý koupí co se mu líbí a co mu vyhovuje,je z čeho vybírat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 13:51, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
Jsem prodejce škodovky. Všude tady čtu, že min motor (aby to za něco stálo) je 1,4 - PROČ ?? Mám služební (platím za ní měsíční nájem) Fabii Combi 1,2/47 Classic a to auto normálně slouží rodině, vejdeme se do toho 4 a razíme ke rodičům. Jasně, když jedu nad 120 žere víc (7,5litru), ale pokud chci jezdit bezpečně a uvědomuju si, že vezu 4 lidi, těžko poletím víc. Další věc je pohodlí (zejména podvozek)-žádné jiné auto (a to se na produkt trenincích svezu s konkurencí) mi tohle nedá. To je můj n...
Urcita averze vuci Fabiim s motorem HTP je jiste zpusobena, dnes jiz obligatnimi, vecne pospichajicimi obchodniky s bilou Fabii Combi HTP, kteri na silnicich a dalnicich opravdu dost casto predvadeji psi kusy, se kterymi to auto chudak na vyrobni lince rozhodne nepocitalo. Z pohledu ridice bych si ale HTP nezvolil z jineho duvodu - jednak s tak slabym motorem pokulhava cast aktivni bezpecnosti spocivajici v tom, ze proste nelze z nebezpecne situace rychle zmizet, a jednak jizda s vykonnejsim motorem je pro mne mnohem prijemnejsi. Mnohdy se pak nemusim bat predjizdet ani vyrazit na dalnici.
Nerikam, ze motor HTP nema zadny vyznam, ale opravdu jej vidim spis tam, kde se Fabia pouziva k tomu, k cemu je s timto motorem urcena - tedy k mestskemu a primestskemu provozu rychlostmi cca do 100 km/h, na kratke pojizdky, nakupy a oblibeny rozvoz deti do skolky nebo do skoly. Rodinne auto pro 4 osoby si ale probuh predstavuji trosku jinak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 13:53, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
Jsem prodejce škodovky. Všude tady čtu, že min motor (aby to za něco stálo) je 1,4 - PROČ ?? Mám služební (platím za ní měsíční nájem) Fabii Combi 1,2/47 Classic a to auto normálně slouží rodině, vejdeme se do toho 4 a razíme ke rodičům. Jasně, když jedu nad 120 žere víc (7,5litru), ale pokud chci jezdit bezpečně a uvědomuju si, že vezu 4 lidi, těžko poletím víc. Další věc je pohodlí (zejména podvozek)-žádné jiné auto (a to se na produkt trenincích svezu s konkurencí) mi tohle nedá. To je můj n...
Zaroven mi to pripomnel tu reklamu skodovky, kde novou Fabii Combi prezentuji jako stehovak )) To je neco podobneho, jako ze je to rodinne auto. Jak si potom predstavujete nakupni tasku -- ze by Vespa 50?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 14:59, RE: skoda,ford,...???
anonym posted by:
Jsem prodejce škodovky. Všude tady čtu, že min motor (aby to za něco stálo) je 1,4 - PROČ ?? Mám služební (platím za ní měsíční nájem) Fabii Combi 1,2/47 Classic a to auto normálně slouží rodině, vejdeme se do toho 4 a razíme ke rodičům. Jasně, když jedu nad 120 žere víc (7,5litru), ale pokud chci jezdit bezpečně a uvědomuju si, že vezu 4 lidi, těžko poletím víc. Další věc je pohodlí (zejména podvozek)-žádné jiné auto (a to se na produkt trenincích svezu s konkurencí) mi tohle nedá. To je můj n...
Musim lehce oponovat. Ono mate z jisteho uhlu pravdu, jenze jde opravdu o to koupit auta za urcitou cenu z duvodu, vsak me to staci? Nebo se podivam na cenovou relaci vsech podobnych aut a pak si vyberu, ktere mi nabidne nejvice? Myslim, ze vetsina lidi dela to druhe + to jak se jim auto libi, jak se jim ridi a jak se v nem citi. A ne, vsak ono to staci. Zakaznik uz zacina byt trochu narocnejsi a vseobecna vlastnost cechu, mit za co nejmene, co nejvice se zacina projevovat. A nevim, kdyz jsem jel naposled na sluzebni cestu z fabii 1,4 74kW, tak jsem byl spis trochu zdesen, nepopiram ze to je muj subjektivni nazor. Treba Oc2 je uz prijemne auto na svezeni, rizeni a citim se v nem podstatne lepe, jen nechapu tu cenu, ta je opravdu oproti konkurenci uplne jinde a z meho okoli vim, ze to je hl. vec proc se nakonec rozhodnou lide do soukromeho uziti poridit vuz jiny.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.