0
back
 

diskuze k tématu: ŠKODA: Staré tříválce HTP končí

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 00:15, Rozdíly ?
Jaképak staré a nové tříválce?
Ty motory jsou pořád to samé, jen mají upravený motormanagement.
V konstrukci se ničím neliší !!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 08:32, RE: Rozdíly ?
Peet posted by:
Jaképak staré a nové tříválce?
Ty motory jsou pořád to samé, jen mají upravený motormanagement.
V konstrukci se ničím neliší !!!!
Taky jsem to nepochopil, kdyz napisou ze vyroba trivalcu konci, tak jsem se radoval, a pak si rpectu ze jen tech starsich verzi a vyrabi se nove. To neni konec vyroby trivalcu, ale jen modifikace stareho. Skdoovka by uz mela vyrobit nejaky poradny nizkoobjemovy ctyrvalec, a nejaky naftak taky se ctyrmi valci obsahu cca 1,5 nebo 1,6 commonrail a nahradit stare 1,9TDI PD za nejaky commonrail
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 09:55, 1.2 MPi
Pořád lepší tříválec HTP než 1.2 MPi. Přesto nejsem příznivcem žádného tříválce. Jsou to socka motory pro "běžného" spotřebitele, tedy ovci, které stačí jedna reklama a jde kupovat bez dalších informací a znalostí. Takových je většina a na jejich existenci je závislá celá tržní ekonomika, protože kdyby všichni věděli všechno a nikdo nic nepotřeboval a všichni všechno měli, byl by to socialismus. škodovka dělá z lidí blbce. To ovšem nic nemění na tom, že vyrábí kvalitní auta. jen je potřeba umět oddělit zrno od plev.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 09:56, RE: Rozdíly ?
Peet posted by:
Jaképak staré a nové tříválce?
Ty motory jsou pořád to samé, jen mají upravený motormanagement.
V konstrukci se ničím neliší !!!!
Máš recht.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 18:52, RE: Rozdíly ?
Peet posted by:
Jaképak staré a nové tříválce?
Ty motory jsou pořád to samé, jen mají upravený motormanagement.
V konstrukci se ničím neliší !!!!
Já se taky radoval, že Škoda bude mít nějaký moderní menší R4 a pak z toho vylezlo, že 3 válce vůbec nekončí !!! A jestli se jejich výkon zvedl v oblasti maximálních otáček o 4kw (při provozních je to skoro stejné) tak je to fuk. Pořád je to stejný shit a vyrábí se tále dál. Název článku je zcela zavádějíí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 21:57, RE: 1.2 MPi
Max posted by:
Pořád lepší tříválec HTP než 1.2 MPi. Přesto nejsem příznivcem žádného tříválce. Jsou to socka motory pro "běžného" spotřebitele, tedy ovci, které stačí jedna reklama a jde kupovat bez dalších informací a znalostí. Takových je většina a na jejich existenci je závislá celá tržní ekonomika, protože kdyby všichni věděli všechno a nikdo nic nepotřeboval a všichni všechno měli, byl by to socialismus. škodovka dělá z lidí blbce. To ovšem nic nemění na tom, že vyrábí kvalitní auta. jen je potřeba umět ...
Nerekl bych ze 1,2 HTP je spatny motor, co se tyce papirovych hodnot tak ty jsou vlemi slusne, auto i velice dobre jede v ramci obsahu proti konkurenci, ale horsi to je se spotrebou ktera je trosku vyssi a se zvukem. Ale nevidel bych treba tak velky propad. Spsie vsechny automobilky vyviji nove motory, modernejsi, vykonesji, s mensi spotrebou, jen VW vezme stary motor 1,6 urizne jeden valec a vyvoj je u konce.Myslim ze VW ted hodne spi, krome FSI neudelal nic moc, stale prodava uz velmi zastarale motory 1,6(ze ktereho odvodil 1,2), 1,4,1,6. FSI jsou dobre motory, ale jdou dost drahe, protoze netvori zaklad nabidky ale je to lepsi motor za pripaltek. Konkurence vyvine novy motor a stary zrusi a tak novy motor je zakladem nabidky a tim padem je levnejsi. Naprikald VW uz hodne dlouho neudelal zadnou revoluci v nafte. a 2,0TDI jak slabsi tak vykonejsi verze maji sice papirove hodnoty dobre, i to velmi slusne jede, ale hluk je proad hrozny, napriklad podle me, renault dela DCI velmi tiche, prizne a stale dela nove a nove motory, podle me renault vyviji nejrychleji a chrli jeden motor za druhym, nevim o jine automobilce co by tak ryhcle sypala jeden motor za druhym. Pokud pomineme spolelhivost renaultu jako takvoeho, tak motory ma opravdu temer dokonale, vyhravaji temer vsechny srovnavaci testy ktere jsou zamereny na techniku, pruznost, psotrebu, kultivovanost, vykon atd. Skoda te poruchovosti renaultu jako takvoeho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 22:11, těžké loučení
VOLKSWAGEN se svými motory hodně neradi loučí oni by je asi nejsradši prodali do číny jako licenci aby z toho neco vyrýžovali
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 22:43, RE: těžké loučení
wumpy posted by:
VOLKSWAGEN se svými motory hodně neradi loučí oni by je asi nejsradši prodali do číny jako licenci aby z toho neco vyrýžovali
Ono to bude asi tak: vo VW si určite uvedomujú, že nevyrábajú žiadnu revolučnú techniku, ale keď si to ludia kupujú, tak asi nemajú dôvod to takto nerobiť. Dôležitá je predsa tržba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 09:33, RE: Rozdíly ?
Peet posted by:
Jaképak staré a nové tříválce?
Ty motory jsou pořád to samé, jen mají upravený motormanagement.
V konstrukci se ničím neliší !!!!
HonemToProdej )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 09:36, RE: Rozdíly ?
fanda posted by:
HonemToProdej )
ja nevim no, ale zenska si trivalec nemuze vynachvalit. jezdi s tim na nakupy o vikendu a naprosta spokojenost... Fabka je jako 2-3 auto do rodiny fajn.... ;
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 10:22, RE: 1.2 MPi
Martin posted by:
Nerekl bych ze 1,2 HTP je spatny motor, co se tyce papirovych hodnot tak ty jsou vlemi slusne, auto i velice dobre jede v ramci obsahu proti konkurenci, ale horsi to je se spotrebou ktera je trosku vyssi a se zvukem. Ale nevidel bych treba tak velky propad. Spsie vsechny automobilky vyviji nove motory, modernejsi, vykonesji, s mensi spotrebou, jen VW vezme stary motor 1,6 urizne jeden valec a vyvoj je u konce.Myslim ze VW ted hodne spi, krome FSI neudelal nic moc, stale prodava uz velmi zastaral...
Ahoj Martine, určitě jsem nechtěl říct, že HTP je špatný motor. Není to ale ani dobrý motor. Každopádně se rád dozvím i ostatní protinázory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 22:40, RE: 1.2 MPi
Max posted by:
Ahoj Martine, určitě jsem nechtěl říct, že HTP je špatný motor. Není to ale ani dobrý motor. Každopádně se rád dozvím i ostatní protinázory.
Ja vim, ze jsi ho nijak nehanil, on ma sve vyhody i nevyhody. Jede slusne vuci obsahu,a le zvuk a sptoreba jsou horsi. Takvoy prumerny motor. NApriklad 16V verze konkurence jsou na tom lepe
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.