0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 00:37, RE: Nestačím se divit...
mari® posted by:
Jak to tak čtu, tak přestávám chápat, proč se ostatní výrobci v rámci zvýšení efektivity svých strojů nenechávají inspirovat u naší automobilky: Jak vidno, Fabia 1.2, je údajně schopna letět levým pruhem dálnic stosedmdesátkou, jednačtyřka MPI dokonce dvoustovkou... Zbývá jen dodat tu maličkost, že při maximální rychlosti má již rychloměr Fabie tak obrovskou chybu měření, že skutečná rychlost je přibližně o 15km/h nižší... Nebo si snad myslíte, že výrobce by se sám rád nepochlubil takovým obdiv...
Já bych jim to ani nerozmlouval, protože dobře za každýho, kdo si koupí fabii nebo octavii. Kdyby totiž každej měl pořádný auto, o čem by pak člověk mohl snít?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 01:48, HTP?
No já nevím.Vlastním tzv.Německou Fabii ala VW Polo,ale ne 1,2HTP(tříválec),nýbrž 1,4 a nadupaný 16V (74KW-100kobyl).Takže vašich 180 km/h bych opravdu rád viděl na vlastní oči.Navíc jste asi při koupi vozu měl štěstí )),protože ve Fabii 1,2 HTP v které jsem jel já byl motor dost slyšet.Už při nastartování je to netradiční zvuk,podobný spíše dieslovým motorům.Ale samozřejmě každému co jeho jest a jsem daleko od toho,abych jinak urážel a vozidlo hanil.Jen tomu prostě nevěřím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 01:52, RE: HTP
zigi posted by:
180 s HTP ? To si kurva myslíte že to tady čtou jenom pitomci?
asi ano ))) Asi si to opravdu myslí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 06:29, RE: HTP
lukas posted by:
mám fabii 1.4 mpi a udělal sem 198 km/h
To lukas: Jestli podle tachometru, tak to si tady ani nemusel říkat, tolik jezdí každá Fobka :o)), podle GPS bys tam měl 170km/h a to bys byl ještě hoooodně rád a navíc z prudkého kopce!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 06:55,
s HTP 47 kw opravdu neni problem ject 180 dle GPS......mam to vyzkoušene....nekteri ridici vetsich objemu ci s vetsi porci kilowatt holt nechtej uverit tvrde pravde..panove silnych dvoulitrů JE TO TAK!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 08:16, RE: HTP
Riccardo posted by:
180 jel i můj starý forman. Měl ručičku zaraženou za 180, tak nevím, kolik to bylo. Sice z kopce, ale bylo to tam !!
Jo to můj bývalej favorit měl ručičku až za 180 tkou a to jsem jel po rovině s plynem na podlaze a až jsem tacháč vyměnil tak to na plno jelo 150 a mohl jsem být rád, že to vůbec jede...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 08:59, RE: HTP
Mirda posted by:
Škodovky jsou předražený, za míň peněz je u jiných značek lepší auto, snad krome BMW apod. S firemní fabkou jsem jel taky 170, ale z kopce a zapomínáte, že tachometry speciálně škodovek hodně podměřujou , při tachometrových 150 jedete asi tak 135.
A 8-9litru žere 170koňovej 2litr. CO je to za shitovej motor?
no muj preplnovany dvoulitr si pri normalni jizde rekne o 10 ;) takze zase bych to tak nerozmazaval :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 09:21, RE: moc brzo
Petr posted by:
Nevím poč bych měl mít po 100000km písty z válců. HTP už mají najeto i kolem 200000km bez oprav. To u Fiatů se stává docela často, že se ojnice podívají ven skrz blok motoru. I když nejsem žádnej servisman, už jsem viděl tři (Coupé, Bravo a Mareu)
A slovo jako kvalitní zpracování, přesné řazení a řízení žádný Fiat ještě nepoznal. Grande Punto nevyjímaje.
A jestli vás někdo na dálnici ohrožuje, tak to nejsou auta, ale řidiči.
Auta za to nemůžou.
Je videt, ze o Fiatech nemas ani paru, ridil sem fabku, a odjezdil sem na ni hodne moc km, ale prvni auto s presnym razenim, ktere sem ridil je moje Lancie. Je videt, ze jste Fiata ani zadne jine italske auto nikdy neridil a nemate o nich ani poneti. Zajimavy, je ze vzdycky kdyz nekdo zacne nadavat na italy je to clovek, ktery o nich nema ani paru.

Fabii sem ridil a krom toho, ze komfortne se tam citim asi jako hracka v kinder-vajicku, bych ji klidne mohl srovnavat s se Starym Puntem, Grande puntu nesaha ani po podbehy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 09:38, RE: Malí kluci....
anonym posted by:
No nevim nevim .. hlavní odbyt fabiií kombi HTP 47 kW vidím u nás spíš u firem jakožto auta pro nižší management nebo obchoďáky než pro důchodce..
Osobně pár lidí znám co s ní už dlouhou dobu jezdí , auta dostávají kouř, nájezd cca 5-7tis. mesíčně, mají najeto cca 150tis a jediný co řeší je pravidelný servis po 15tis. ve autorizovanym servisu. Nikde nic nevrzá nechrastí, ráno přijdou nastartujou a jedou..
I hodně veliký a bohatý firmy jezdí ve Škodách a ví proč..
Řekl bych že na tyhle auta si ...
Priklad: Mate 120 000 a jdete do bazaru, vedle sebe uvidite 2 auta: Fabii z roku 2000 a vedlo toho sedan vyssi stredni tridy z roku 2000 s preplnovanym 2-litrem za stejnou cenu. Kdo bere fabinu je podle me padlej na hlavu... Ja taky machruju se 7 let starym autem s 220 konma pod kapotou, taky nadavam na fabie, protoze je to maly, a na moje studentske cesty 2x do mesice (200 km ve smes po dalnici) s tim, ze sebou naberu este 4 dalsi spoluzaky si koupit fabii to bych byl prastenej a spatne trefenej. Nekolikrat sem to zkusil... To auto proste pro nektery lidi neni a me zase unavuje jak si lidi rikaj, ze by si radeji koupili novy auto. Kdybych mel v aute stravit 5 tis. kilometru mesicne a mela to byt pro me pojizdna kancelar a melo by byt do 250 tis. tak si nepujdu pro novou fabii ani omylem, ale zamirim do bazaru a koupim si nejaky velky sedan, ktery mi nabidne dostatek prostoru a pohodli. Proste kazdy auto je pro nekoho jinyho, a pokud nekdo chce 1 tydne pretrpet cestu na chatu, tak at si tu fabii klidne koupi, ale laskave se nenavazejte do lidi, kteri si kupojou auto takove jake jim bude vyhovovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 09:46, RE: fuj
P.M. posted by:
Jak se objeví v názvu recenze HTP nebo TDI, je o "úspěch" postaráno.
Podle většiny názorů tady (na vyjímky), je Fabia nejprodávanější auto asi proto, že má hlučný a líný motor, vysokou spotřebu a cenu, nekvalitní zpracování a ubohou spolehlivost. Někteří byste se měli nad sebou zamyslet.
Šetřiví Češi si moc dobře dokáží zpočítat co se vyplatí. Nebo jsou jen všichni blbci????
Vzhledem k tomu, jak se verejnou projevuje, tak s tim nazorem "vsichni jsou blbci" nejsi daleko od pravdy. Pravda je ale takova, ze lidi kteri nemaji paru o autech si jdou koupit to ktery znaji nejlip. Zeptej se kohokoli jestli si radeji pujde koupit Fabii nebo Lancii Y a garantuju ti, ze bez premysleni rekne ze Fabii. a nebude muset ani hodne pocitat. Jako argumenty predhodi - je to ceske auto, musi mit prece levnejsi dily. Ze lancia je luxusni znacka a komfortem je i v takhle malem aute uplne na jine urovni nez fabie, o tom nikdo z nich nema ani paru. Schvalne si to zkuste na nejakyho cloveka co se v autech nevyzna - jakozto odhadem tak 80% populace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 10:01, RE: bez předmětu
Scotty posted by:
s HTP 47 kw opravdu neni problem ject 180 dle GPS......mam to vyzkoušene....nekteri ridici vetsich objemu ci s vetsi porci kilowatt holt nechtej uverit tvrde pravde..panove silnych dvoulitrů JE TO TAK!!
S fabii HTP 47kw jsem jel 185 - tachometrovych z kopce s vetrem v zadech na opravdu dlouhe ceste skoro bez zatacek - bylo to s plynem uz skoro pod podlahou a muzes mi verit, ze tenhle kousek je opravdu hodne dobre zajetej na dlouhych trasach. Takze to ze pojede 180 podle GPS ti neuverim ani kdyby ses na hlavu postavil a muze to byt tvrda pravda jak moc tvrdou ji chces. Ale jak uz sem psal vyse, debatovat o dynamice nebo maximalce u litrovych trivalcu at uz je to fobie ci jina mala parodie na auto od jinych vyrobcu je uplne bezpredmetne. Ty auta na to proste nejsou a je nacase aby si to majitele vocipovanych fobii HTCervenyP uvedomili a prestali kefrat o tom, ze to jejich auto jezdi taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 12:17, RE: bez předmětu
Miky posted by:
S fabii HTP 47kw jsem jel 185 - tachometrovych z kopce s vetrem v zadech na opravdu dlouhe ceste skoro bez zatacek - bylo to s plynem uz skoro pod podlahou a muzes mi verit, ze tenhle kousek je opravdu hodne dobre zajetej na dlouhych trasach. Takze to ze pojede 180 podle GPS ti neuverim ani kdyby ses na hlavu postavil a muze to byt tvrda pravda jak moc tvrdou ji chces. Ale jak uz sem psal vyse, debatovat o dynamice nebo maximalce u litrovych trivalcu at uz je to fobie ci jina mala parodie na aut...
Kolik ze ta Fabije jede?? Myslim, ze je strasne dulezite to vedet presne a tak je fajn, ze se tu o tom rozpoutala takova pekna diskuze. Nejlip okamzitou rychlost zmeri policie- maji na to presny masinky a vetsinou je pak clovek rad, ze to auticko trochu premeruje.
Ja osobne si myslim, ze mnohem dulezitejsi nez maximalka je to, kolik ti ukazuje tachasek. Jednou jsem jel v BMW a tam byl tachasek do 310km/h, takze Fabie klidne muze jet treba 180, ale ten Bavorak ji stejne predjede. Udela vrrruummmm a je to. Ukazuje zada tem co se mu s TDI lepi na zadek, vychovava ridice, ma na to tachasek..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 14:10, RE: HovnoToPojede
Medvěd posted by:
Přesně tak!Často jsou řidiči Fábii ty největší závodníci.Z kopce Schumacher,do kopce šnek.Ale pokud někdo najede 10.000 km za rok.......tak mu toto auto stačí.Ovšem za ty prachy se dá sehnat třeba MB SEC 600 a s tím se už dá spoustě aut ukázat zadek.Je jedno že je starší.....vypadá pořád dobře a jen odborník zjistí že to kupátko stojí tak málo!
Zlatíčko,mám m5,Audi S8,Porsche 911GT3.A ve firme taky 5 Fabií htp.
600SE jsem měl taky.Víš vůbec co stojí servis tohoto vozu?????
Zůstaň na zemi ,nikomu neukazuj svůj zadek a jezdi htp. Protože je
to dobré auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 15:36, RE: moc brzo
Miky posted by:
Je videt, ze o Fiatech nemas ani paru, ridil sem fabku, a odjezdil sem na ni hodne moc km, ale prvni auto s presnym razenim, ktere sem ridil je moje Lancie. Je videt, ze jste Fiata ani zadne jine italske auto nikdy neridil a nemate o nich ani poneti. Zajimavy, je ze vzdycky kdyz nekdo zacne nadavat na italy je to clovek, ktery o nich nema ani paru.

Fabii sem ridil a krom toho, ze komfortne se tam citim asi jako hracka v kinder-vajicku, bych ji klidne mohl srovnavat s se Starym Puntem, Grande p...
Mýlíte se, měl jsem první punto a po 15 tisících km začalo být auto značně poruchové (mimo jiné výměna převodovky a spojky), přesto jsem se nepoučil a šel do dalšího fiata (Bravo) a to samé. Jiné závady ale opět pořád! Nyní mám Fabii 1,2 47kw, najeto 85 tisíc a bez jediné sebemenší závady!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 20:47, SDI
milan posted by:
Mýlíte se, měl jsem první punto a po 15 tisících km začalo být auto značně poruchové (mimo jiné výměna převodovky a spojky), přesto jsem se nepoučil a šel do dalšího fiata (Bravo) a to samé. Jiné závady ale opět pořád! Nyní mám Fabii 1,2 47kw, najeto 85 tisíc a bez jediné sebemenší závady!
Já mám SDI a jel jsem po dálníci 231km/h za 3,2 litrů nafty. To čumíte!
No co, všichni tady lžou, vy jste cocoté!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 21:36, RE: HovnoToPojede
david posted by:
Zlatíčko,mám m5,Audi S8,Porsche 911GT3.A ve firme taky 5 Fabií htp.
600SE jsem měl taky.Víš vůbec co stojí servis tohoto vozu?????
Zůstaň na zemi ,nikomu neukazuj svůj zadek a jezdi htp. Protože je
to dobré auto
Souhlasím s Vámi. Člověk hledající auto v ceně nové Fabie HTP Ambiente který chce jezdit denně do práce a na nákupy asi nebude přemýšlet o "šestikilu". Servisní náklady hrůza, provozní náklady katastrofa. Obávám se, že bych o nové Fabii Htp ani neuvažoval a koupil něco ostřejšího, ale každý nemá stejné požadavky na svůj vůz. Mezi námi Fabia má velice dobré řízení a hodně slušný podvozek a pokud ji má řidič "v ruce" a má navíc některý ze silnějších motorů, stává se i pro silnější vozy na okreskách soupeřem. Ne nadarmo o ní v redakci Autocaru (V. Británie) napsali, že se vyhoupla na špici třídy supermini (1,4 V16) a změnila pohled na česká auta.
Majiteli přeji hodně šťatných kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 22:27, Co Tedy koupit?
Jak tak tady ctu, tak vlastne fabia je nejhorsi auto, je maly a slaby motor, co taky cekat od maleho auta s 1.2? Ale co tady ctu, tak by vsichni meli mit auta stredni tridy z bazaru s motorem o obsahu 2.0 a vice, protoze kazdy pise, jak si radsi misto ojete nebo nove fabie koupi za stejnou cenu auto stredni tridy a nadupany, ano ja osobne bych udelal asi podobny krok, ale spousta lidi nechce 2.0, chce auto nove, a na bazaru kdyz hledaji, tak maji pozadavky taky jine nez nekdo, kdo v aute travi mladi. Ja osobne mam rad velke vozy, libi se me auta zacinajici velikosti BME 5, MB E, Audi A6, a skoncil jsem u punta, propastny rozdil, ale za cenu punta byhc sehanl leda tak kasicku nebo stary vrak, mohl byhc se vytahovat ze mam obsah pres 3 litry a jak to natru kazde fabii, ale pod zadkem ybch mel vetsinou hromadu stareho srotu, a dobry kousek stoji vice. Ano kdyz narazi punto se 4 hvezdickami do BMW 5 z roku 1996 tak v tom puntu stejne zarvu a z BMW vyleze jen s odreninama, ale ja chtel auto okolo rou 2000, s nizkou pojistkou, levnymi dily, relativne spolehlive, nizka spotreba a idealni do mesta a na prilehle okresky, a to auto maximalne splnuje. Kdyz jsem ja psal recenzi na Punto, tak nikdo nenadaval na spatny vyber, ze to je maly a ze to nejede, a pritom fabia ma stejny objem a veliksot, akroat vic zere, ale to auto ma stejne zamereni, stejnou cilovou kategorii, proc tedy punto, corsa, yaris atd kdyz jsou tady recenze tak neni kritizovana, ze radsi za tu cenu koupite auto o 2 tridy vetsi? Proc se to objevuje jen u dvou aut? Fabia HTP a Octavia TDI?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 23:57, RE: Co Tedy koupit?
mufik.martin posted by:
Jak tak tady ctu, tak vlastne fabia je nejhorsi auto, je maly a slaby motor, co taky cekat od maleho auta s 1.2? Ale co tady ctu, tak by vsichni meli mit auta stredni tridy z bazaru s motorem o obsahu 2.0 a vice, protoze kazdy pise, jak si radsi misto ojete nebo nove fabie koupi za stejnou cenu auto stredni tridy a nadupany, ano ja osobne bych udelal asi podobny krok, ale spousta lidi nechce 2.0, chce auto nove, a na bazaru kdyz hledaji, tak maji pozadavky taky jine nez nekdo, kdo v aute travi m...
.............................protože se všichni tady asi posrali.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 07:48, RE: bez předmětu
Scotty posted by:
s HTP 47 kw opravdu neni problem ject 180 dle GPS......mam to vyzkoušene....nekteri ridici vetsich objemu ci s vetsi porci kilowatt holt nechtej uverit tvrde pravde..panove silnych dvoulitrů JE TO TAK!!
Máme v práci Fiat Ducato 2,3 JTD a dal jsem Fabii na dálnici na frak.Fiat jel podle tachometru skoro 170 a řidiče Fabie ačkoliv si to nechtěl nechat jsem předjel a pak mu i ujel.Dohonil mě až ke konci dálnice když jsem ubral asi na 150, Tak kde se stala chyba když mu jede 180.Jinak fabie se mi nelíbí ale uznávám ji jako docela technicky podařené auto.A já osobně vlastním Japonce a jsem s ním velice spokojen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 15:49, RE: fuj
Miky posted by:
Vzhledem k tomu, jak se verejnou projevuje, tak s tim nazorem "vsichni jsou blbci" nejsi daleko od pravdy. Pravda je ale takova, ze lidi kteri nemaji paru o autech si jdou koupit to ktery znaji nejlip. Zeptej se kohokoli jestli si radeji pujde koupit Fabii nebo Lancii Y a garantuju ti, ze bez premysleni rekne ze Fabii. a nebude muset ani hodne pocitat. Jako argumenty predhodi - je to ceske auto, musi mit prece levnejsi dily. Ze lancia je luxusni znacka a komfortem je i v takhle malem aute uplne ...
Lancia, to se sem vubec dovazi???Ja myslel ze uz zkrachovali, ty jejich kary posledni dobou moc na odbyt nesly...
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.