0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Citigo - první jízdní dojmy

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.11.2011 08:53, Proč?
Je dobře, že je v textu interiér krásně popsán. Asi byl problém pořídit nějaké reálné foto, zřejmě byly ty jízdní dojmy natolik silné a "testování" tak krátké. Takže k novinářské práci stačí dodat jen imaginární fotografie (asi popáté), zbytek je na představivosti. Nebo je to záměr? Já teda do salůnu nepoletím, abych si ten zázrak prohlédl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.11.2011 21:33, RE: Proč?
Pepe posted by:
Je dobře, že je v textu interiér krásně popsán. Asi byl problém pořídit nějaké reálné foto, zřejmě byly ty jízdní dojmy natolik silné a "testování" tak krátké. Takže k novinářské práci stačí dodat jen imaginární fotografie (asi popáté), zbytek je na představivosti. Nebo je to záměr? Já teda do salůnu nepoletím, abych si ten zázrak prohlédl...
Mě spíše zaráží, že všude jinde jsem se dočetl o přetrvávajícím "standardním" problému koncernových aut - utlačování pravé nohy řidiče - a zde se tvrdí, že nic takového neexistuje. Navíc mi cena (byť jakési "vybavenější" verze) téměř 200 tisíc rozhodně nepříjde příznivá - za tyto peníze dnes koupím auto nižší střední třídy, které, i v naprostém základu, tuhle "legrační krabičku" strčí v do kapsy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.11.2011 22:47, středový panel
Tak to jsem fakt zvědav. Někdy příští týden se mi bude ozývat prdelolezec ze škodofky (poptávám nové čtyřkolové beranidlo jen a pouze do města) a ten zapřísahal nepřekážející středovej panel na smrt své matky. Doufám, že není sirotek, jinak tomuhle krámu půjdu taky po krku jak ostatním krámům ze slepicí f erbu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.11.2011 22:01, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Mě spíše zaráží, že všude jinde jsem se dočetl o přetrvávajícím "standardním" problému koncernových aut - utlačování pravé nohy řidiče - a zde se tvrdí, že nic takového neexistuje. Navíc mi cena (byť jakési "vybavenější" verze) téměř 200 tisíc rozhodně nepříjde příznivá - za tyto peníze dnes koupím auto nižší střední třídy, které, i v naprostém základu, tuhle "legrační krabičku" strčí v do kapsy.
Fakt? Jaké auto nižší střední je tak levné, jen za 200 tisíc? To tak leda možná tak Fabka. Ale Octavie aspol. za 200? To jsme asi zaspal dobu a nesledoval trh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 07:58, RE: Proč?
Petr S posted by:
Fakt? Jaké auto nižší střední je tak levné, jen za 200 tisíc? To tak leda možná tak Fabka. Ale Octavie aspol. za 200? To jsme asi zaspal dobu a nesledoval trh
Co takhle Renault Megane III nebo Kia Ceed - asi jsi opravdu trochu zaspal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 08:19, RE: středový panel
typek posted by:
Tak to jsem fakt zvědav. Někdy příští týden se mi bude ozývat prdelolezec ze škodofky (poptávám nové čtyřkolové beranidlo jen a pouze do města) a ten zapřísahal nepřekážející středovej panel na smrt své matky. Doufám, že není sirotek, jinak tomuhle krámu půjdu taky po krku jak ostatním krámům ze slepicí f erbu.....
Nějakej zamindrákovanej, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 09:22, RE: středový panel
A4 posted by:
Nějakej zamindrákovanej, ne?
Někdo kdo má v nicku A4 a při jakékoli zmínce o tom, že by koncern nebyl náhodou nejlepší na světě skáče jak hadrovej čert to opravdu sedí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 09:38, RE: Proč?
Pavlik posted by:
Co takhle Renault Megane III nebo Kia Ceed - asi jsi opravdu trochu zaspal.
Ono spíš nejde o to, dostat velký kus auta, ale takový, jaké skutečně potřebuji. Nemám rád univerzální řešení a když potřebuji auto města nebudu kupovat nic většího, než to co přepraví tělesnou schránku s občasným nákupem a spolucestujícím za co nejnižší cenu. Ceed a megane ač je gutprajz je pro účel výhradně městského provozu zbytečně velký. Tedy alespoň pro moje účely. Ceed a megane je výsledkem poptávky po nejlepší relaci výkon/cena a v případě poptávky po univerzálním autě jehož soubor vlastností je v podstatě obrovským kompromisem. To mě v tomto případě nezajímá, mě zajímá, zda se citigo postavý po bok ostatních malých krabiček, kde se bude do nekonečna přeměřovat úložný prostor na jeden a půl kabele, nakládat pět dětí na zadní sedačky ale přitom primární účel levné přepravy 1-2 osob ve městě v relativním pohodlí (což v mém případě všechno končí u kolene) zůstane nevyslyšen. Toť vše. Je pravda, že jsou i lidé, kteří když se řekne že by produkt WV nemohl být stejně blbej jako ostatní produkty ve své kategorii začne vyzvedávat měkčené plasty na palubce a nějaké komplexy ze značek a podobně, nicméně já se psychologií nezabývám, mě jde o to, jestli je produkt skutečně dobrý, nebo se to o něm jen říká...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 10:38, RE: středový panel
typek posted by:
Někdo kdo má v nicku A4 a při jakékoli zmínce o tom, že by koncern nebyl náhodou nejlepší na světě skáče jak hadrovej čert to opravdu sedí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 10:41, RE: středový panel
typek posted by:
Někdo kdo má v nicku A4 a při jakékoli zmínce o tom, že by koncern nebyl náhodou nejlepší na světě skáče jak hadrovej čert to opravdu sedí
Seš úplně mimo. Koncernový auto nemám a škodovku jsem neměl nikdy. Jen nechápu týpky, co bez jakýchkoliv argumentů plivou na jakoukoliv značku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 11:48, RE: Proč?
typek posted by:
Ono spíš nejde o to, dostat velký kus auta, ale takový, jaké skutečně potřebuji. Nemám rád univerzální řešení a když potřebuji auto města nebudu kupovat nic většího, než to co přepraví tělesnou schránku s občasným nákupem a spolucestujícím za co nejnižší cenu. Ceed a megane ač je gutprajz je pro účel výhradně městského provozu zbytečně velký. Tedy alespoň pro moje účely. Ceed a megane je výsledkem poptávky po nejlepší relaci výkon/cena a v případě poptávky po univerzálním autě jehož soubor vlast...
O Meganu a Ceedu jsem psal jako o cenové alternativě ke "krabičce" za vysokou cenu. Pokud bude za sto tisíc v základu + rozumný peníz za klimu, je to jiná situace a dá se o tom uvažovat jako o levném přibližovadle do města.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 13:11, RE: středový panel
A4 posted by:
Seš úplně mimo. Koncernový auto nemám a škodovku jsem neměl nikdy. Jen nechápu týpky, co bez jakýchkoliv argumentů plivou na jakoukoliv značku...
Ono po letech bezmezného obdivu nejde o plivání, ale o narovnávání situace, možná až k přechodu do opačných extrémů. A myslím si, že pokud nejsi angažovanej (finančně), tak ti může bejt úplně lógr, co kdo o VW grůp vykřikuje. Já si v klidu jezdím frantíkama, a co kdo vypráví, mě nerozhodí. Naopak, kdysi mě pobavil ten hlod o hliníkové kapotě na 307. To jsem ocenil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 21:23, RE: Proč?
Pavlik posted by:
O Meganu a Ceedu jsem psal jako o cenové alternativě ke "krabičce" za vysokou cenu. Pokud bude za sto tisíc v základu + rozumný peníz za klimu, je to jiná situace a dá se o tom uvažovat jako o levném přibližovadle do města.
Múžeš dát odkaz kde koupím Ceed nebo Megane za 200 tisíc při platbě cash na dřevo? Našel jsem ceny okolo 230 tisíc podmíněné "financováním" dealera. Asi nejde úplně srovnávat konečnou cenu při platbě cash na dřevo a cenu podmíněnou nějakým leasingem s nucenou drahou pojistkou a podobnými vychytávkami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 22:11, RE: středový panel
A4 posted by:
Seš úplně mimo. Koncernový auto nemám a škodovku jsem neměl nikdy. Jen nechápu týpky, co bez jakýchkoliv argumentů plivou na jakoukoliv značku...
Nějak se ti ten můj psychoprofil nedaří. Já plivnul jen na škodovku a to z mnoha objektivních příčin. Jednou z nich je, že mají zkurveně nabobtnalý středový panel, který mě tlačí do kolene. Neznám automobilku, která by podobnou zjevnou konstrukční vadu přehlížela tak dlouho bez jakéhokoli náznaku nápravy jako škodovka. Já narozdíl od tebe škodovku mám a můžu říct, že jsem relativně spokojen. Jen ta moje škodovka nepochází z rané doby měkčených plastů a přesně slícovaných spár palubky, nebo z pozdní doby dobře padnoucích volantů příjemných rozměrů do ruky, ale z doby, kdy motorističtí novináři museli s autem jezdit, aby napsali rozumně kvalitní článek a ne v době, kdy po uvěřejnění pár fotek z firemního buletinu udělají závěr, že to bude nejlepší auto ve třídě....Na takový auto já hážu chrchel a můžeš si o měkčenou palubku ruky vodřít až k chlupům v podpaždí a prd s tím uděláš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 22:30, RE: Proč?
Pavlik posted by:
O Meganu a Ceedu jsem psal jako o cenové alternativě ke "krabičce" za vysokou cenu. Pokud bude za sto tisíc v základu + rozumný peníz za klimu, je to jiná situace a dá se o tom uvažovat jako o levném přibližovadle do města.
To bohužel nejde, mě by vadilo, že je to moc dlouhý a za sebou vozím zbytečně přepychový prostor, motor je u obou také skutečně zbytečně "velký". Je to prostě univerzál, tím samozřejmě nechci snižovat solidnost nabídky. Myslím to jinak: jako samohyb ryze městský zaměřený na jednoduchou účelnost. Citigo se tak zatím jeví, nicméně už jsem zahlédl některé detaily, které šetření na nesprávných místech a lpění na vlastnostech nemístných pro tuto třídu (velikost kufru) naznačují. Škodovce jde o "největší rozměry ve třídě" za každou cenu. Osobně si myslím, že spoustě lidem, kteří hledají druhé/třetí auto do rodiny právě pro účely rychlé krátké dopravy není nabídka určena na 100% (u nikoho ze značek nabízejících podobné vozítko do města, nejvíce se tomu přiblížila kolínská trojčata ale od té doby pokrok, nebo vývoj třídy nikde, všichni hrají na jiné nástroje stejnou písničku). Chybí prostě něco víc "zaměřeného" na tento účel (něco jako smart, ale za 130-150 tis.- kufr a zadní sedačky netřeba řešit) myslím že by to mělo úspěch, zatím si podle mého nechávají automobilky pro případný neúspěch modelu "velikost miniauta" jako případný polštář který by utlumil případný neúspěch... A to je pro mě málo...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.