0
back
 

diskuze k tématu: Škoda 100 až 136 - Éra zadního pohonu, hlučnosti a problémů

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 06:03, Ty skodovky....
Skoda 1000/100/110 beru,za ty doby to byla pecka auto a taky jsme meli 2,ale 105...atd jsou shity a takove kramy jsme si uz nekoupili!!
Jo je pravda,ze stare "kilca" uz nejsou moc videt,ale letos jsem jedno (s ceskou SPZ" videl v Chorvatsku a byla bez jedine znamky koroze a vysperkovana,jako by stala snad 20 let v garazi)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 06:28, RE: Ty skodovky....
Zigi posted by:
Skoda 1000/100/110 beru,za ty doby to byla pecka auto a taky jsme meli 2,ale 105...atd jsou shity a takove kramy jsme si uz nekoupili!!
Jo je pravda,ze stare "kilca" uz nejsou moc videt,ale letos jsem jedno (s ceskou SPZ" videl v Chorvatsku a byla bez jedine znamky koroze a vysperkovana,jako by stala snad 20 let v garazi)
Recenze je vcelku pravdivá ale p?esto nedám na š 100 dodnes dopustit.
V rodin? sloužila od roku 1971 až do 1992 a to bez vetších problém?.
Š 120 L dle mého názoru byla horší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 06:39, RE: Ty skodovky....
marek posted by:
Recenze je vcelku pravdivá ale p?esto nedám na š 100 dodnes dopustit.
V rodin? sloužila od roku 1971 až do 1992 a to bez vetších problém?.
Š 120 L dle mého názoru byla horší.
My meli jednou 100 a pak 110 a taky jakz takz byly OK,
ale 105-120 stoji za velke houno)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 11:48, nikdy více
Zigi posted by:
My meli jednou 100 a pak 110 a taky jakz takz byly OK,
ale 105-120 stoji za velke houno)
Nikdy bych do něčeho takového v dnešní době radši nesedal.Stačí sa podívat jak se na našich silnicích jezdí.Po určité době strachu se pomalu ale jistě vrací ta samá situace a aby mě někdo sejmul a já byl do smrti mrzák tak to radši budu jezdit busem.Řídil sem 105 a říkám poprvé a doufám že naposled.Nevím,prostě mě tohle auto nějak nesedlo.Jako veterán může být 100 nebo 1000 dobrá,pár pěkných kousků sem viděl,ale na každodenní provoz....nic moc.Připočtimě ještě neekologický motor,mizernou bezpečnost (u mě je bezp. primární) a suma sumárum - když 1000,100,105,120,130......... veterán ano,denní provoz NE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 13:08, Moje zkusenost
Taky jsem jednu S125 vlastnil pred 10ti lety, tehdy mi to prislo docela ok jako studentovi,jelikoz to melo 5 rychlosti,tak jsem udelal i vetsinu Favoritu, dnes bych do toho jiz nesedl, posledni zazitek mam z lonskeho leta, kdyz jsem v ramci presunu na vode popojel S105 kousek cca 10km jako pasazer na zadnim sedadle (celkem 5 lidi) a vystoupil jsem se zpocenou zadnici, cely se to kroutilo, klepalo a smykalo, kazdou zatacku sem myslel,ze vyjedem do skarpy (upozornuji, ze ridic nejel nijak rychle ani se nepredvadel), po vylezu jsem zjistil, ze zadni naprava je uplne do V.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 14:33, škodovky
Vlastníl jsem všechny škodovky od Š110 až po octáviji rv 2001 i nový model už jsem vyzkoušel.
110 a 120 pomalu a zoufale už nikdy
Favorit a zakulacený favorit (Felícia) to už jde na ježdění do práce proč ne (jen ta spotřeba není to trošku přepich?)
Fabia jen větší výběr motorů by neškodíl (třeba 1.6i 74kw)
Octávia od srpna 2000 super 1.9TDI kombi není co dodat (jen ten prostor na zadních sedačkách....)
Octavia ll ta je dokonalá nemám jedínou připomínku (at si VW srtčí Passata za ty paníze někam ale je to koncern....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 15:07, trochu jiné hodnocení
Nevím proč všichni hodnotíte stodvácy apod. z hlediska dneška, když je to auto pro provoz dvacet let zpátky. Doma jsme měli stovku, sám jsem pak začínal na stodváce a stotřicítce. Ani jednomu autu nemůžu nic vytknout, stovka nás dovezla do Bulharska, SSSR, Rumunska, Jugošky, naši s ní tehdy projeli celý západ až po Španělsko a v pohodě.
Sám jsem pak stodvacítkou procestoval taky hodně a byl to solidní stroj. Rychlost, bezpečnost a tak byla sice z dnešního pohledu tragická, ale tehdy ... hustota provozu byla neporovnatelná (260 km na chatu jsme tehdy jezdili téměř za stejný čas jako dnes s x krát silnějším autem), všichni jezdili kolem té osmdesátky a kdo to vytáhl přes kilo byl king, s nižšími rychlostmi a nízkým provozem souvisela i bezpečnost. Že to nemělo klimu a jiný dnešní vymoženosti, no a co, nevzpomínám si, že bysme kvůli tomu nějak trpěli.
Do dnešního provozu to samozřejmě už není, ale není dle mě správné takhle šmahem tyhle vozy odsoudit. Cestování v těchto "pomalostrojích" někde po zapadlých silničkách má svou krásu i dnes, aspoň vás na chvíli vytáhnou z té uspěchané doby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 20:06, RE: trochu jiné hodnocení
Zdeněk posted by:
Nevím proč všichni hodnotíte stodvácy apod. z hlediska dneška, když je to auto pro provoz dvacet let zpátky. Doma jsme měli stovku, sám jsem pak začínal na stodváce a stotřicítce. Ani jednomu autu nemůžu nic vytknout, stovka nás dovezla do Bulharska, SSSR, Rumunska, Jugošky, naši s ní tehdy projeli celý západ až po Španělsko a v pohodě.
Sám jsem pak stodvacítkou procestoval taky hodně a byl to solidní stroj. Rychlost, bezpečnost a tak byla sice z dnešního pohledu tragická, ale tehdy ... hustota ...
Rád jsem jezdil po dědině a okolí se Š 105 (cca x let zpět). Na tu dobu skvělé přibližovadlo.
Taky souhlasím, že dnes do toho sice sednu jako přítěž, ale dobře se rozhodně necítím. Taky nebyl kus jako kus. Jednomu to jelo, druhý jen opravoval.
Pro současnost s názvem "pojízdná rakev" plně souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 21:08, RE: trochu jiné hodnocení
Zdeněk posted by:
Nevím proč všichni hodnotíte stodvácy apod. z hlediska dneška, když je to auto pro provoz dvacet let zpátky. Doma jsme měli stovku, sám jsem pak začínal na stodváce a stotřicítce. Ani jednomu autu nemůžu nic vytknout, stovka nás dovezla do Bulharska, SSSR, Rumunska, Jugošky, naši s ní tehdy projeli celý západ až po Španělsko a v pohodě.
Sám jsem pak stodvacítkou procestoval taky hodně a byl to solidní stroj. Rychlost, bezpečnost a tak byla sice z dnešního pohledu tragická, ale tehdy ... hustota ...
To jste asi nikdy neseděl ve stejně staré Ladě(žiguli), pak by jste se tý posr..ný škodovky nezastával. Já měl tři a moc rád na ně vzpomínám. Topí , jede a ještě to má velkej kufr proti všem škůdkám. Navíc pořádně tlustá ruská ocel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 09:40, RE: trochu jiné hodnocení
DAvid posted by:
To jste asi nikdy neseděl ve stejně staré Ladě(žiguli), pak by jste se tý posr..ný škodovky nezastával. Já měl tři a moc rád na ně vzpomínám. Topí , jede a ještě to má velkej kufr proti všem škůdkám. Navíc pořádně tlustá ruská ocel.
To jo, ale taky aby ses bál trochu víc šlápnout na pedál, aby ti to neukousllo nohu ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 11:18, RE: trochu jiné hodnocení
Jack posted by:
To jo, ale taky aby ses bál trochu víc šlápnout na pedál, aby ti to neukousllo nohu ;o)
A spotreba na nejvyssi urovni okolo 12l/100
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 16:55, RE: trochu jiné hodnocení
Jack posted by:
To jo, ale taky aby ses bál trochu víc šlápnout na pedál, aby ti to neukousllo nohu ;o)
zase tolik to nežralo, a ty škůdky jezdili tak za 8-9, ale koho to v té době zajmalo, když to chcete měřit podle staržch měřítek? Mne žrala Vaz2103 12litrů a 2105ty jsem měl dvě tak ty jezdily za 8!!! a škůdky jsem si vychutnával, ty ubohý tunery, co se na mě lepili.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 01:33, CRASHTEST ŠKODY 105
http://www.mike82.bloguje.cz/249568-crashtest-skody-105.php
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 07:29, RE: trochu jiné hodnocení
David posted by:
zase tolik to nežralo, a ty škůdky jezdili tak za 8-9, ale koho to v té době zajmalo, když to chcete měřit podle staržch měřítek? Mne žrala Vaz2103 12litrů a 2105ty jsem měl dvě tak ty jezdily za 8!!! a škůdky jsem si vychutnával, ty ubohý tunery, co se na mě lepili.
Jo jo,Vaz to jelo mnohem lip nez skodarny a myslim,ze jsou i ted mnohem lepsi!Skodofky at si uz hodi maslu!

PS:ten crashtest je nekompromisni,ale ani se tomu nedivim,pri rychlosti cca 48km/h se musi predek skodovky srolovat jako harmonika,nechtel bych videt ridicovi nohy kdyby to prezil,100% amputace!
Lidi vzpamatujte se,kdejake lepsi auto se da koupit do 50t Kc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 07:56, RE: škodovky
Zbyněk posted by:
Vlastníl jsem všechny škodovky od Š110 až po octáviji rv 2001 i nový model už jsem vyzkoušel.
110 a 120 pomalu a zoufale už nikdy
Favorit a zakulacený favorit (Felícia) to už jde na ježdění do práce proč ne (jen ta spotřeba není to trošku přepich?)
Fabia jen větší výběr motorů by neškodíl (třeba 1.6i 74kw)
Octávia od srpna 2000 super 1.9TDI kombi není co dodat (jen ten prostor na zadních sedačkách....)
Octavia ll ta je dokonalá nemám jedínou připomínku (at si VW srtčí Passata za ty paníze ně...
Jak proboha můžete srovnávat Oktávii s Pasatem, vždyť je to zcela jiná třída! Pasat je na stejném podvozku jako Mladoboleslavsky Superb!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 09:00, RE: škodovky
Petr posted by:
Jak proboha můžete srovnávat Oktávii s Pasatem, vždyť je to zcela jiná třída! Pasat je na stejném podvozku jako Mladoboleslavsky Superb!
Jo Passat je proti Octavii II lepsi jen v tom,ze je drazsi a to neni moc dobra vyhoda!
A to nejsem zastancem skodofek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 11:39, RE: CRASHTEST ŠKODY 105
Peter posted by:
http://www.mike82.bloguje.cz/249568-crashtest-skody-105.php
Skvělé čtení,už proto bych radši jezdil autobusem než sedat do pojízdné rakve.A už vůbec nechápu lidi co do něčeho takového posadí malé dítě nebo svoji rodinu.Vždyť dnes se dá všude dostat vlakem nebo autobusem.48 km/h je rychlost kterou se běžně jezdí.Lidé by si měli uvědomit jakou má jejich život cenu.Tohle je hazard
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 11:42, RE: škodovky
Zigi posted by:
Jo Passat je proti Octavii II lepsi jen v tom,ze je drazsi a to neni moc dobra vyhoda!
A to nejsem zastancem skodofek
Skodovka 120 apod. jsou dobry mozna tak na obcasne popojizdeni. Uz pres rok do prace dojizdim stodvacou na plyn a co se tyce spolehlivosti tak bez problemu, nikdy me nenechala stat. Akorat ze v zime netopi a v lete moc hreje Nejhorsi na tom je nulova bezpecnost. Obcas se celkem bojim. Doufam ze preziju zimu a z jara pujdu do fungl novyho auta :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.08.2006 16:24, ?
Ten člověk, co si umí tak krásně otírat hubu o Škodovky asi v životě nedržel v ruce šroubovák.Mám "Stodesítku" z r.75 a co do spolehlivosti bych neměnil za nic jinýho, zvlášť ne za "mrchu" plnou elektroniky. Ostré řezání zatáček taky naprosto nevidím jako problém, bezpočetkrát se mi někdo s autem o polovinu mladším "lepil na prdel", ale jen po první zatáčku.
Mimochodem bych chtěl vidět třeba Passata, jak bez následků roztáhne 4 tuny vážící traktor nebo cca 5t autobus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.08.2006 16:30, Ještě detail...
Pokud motor JEKÉKOLIV!!! škodovky dostává co potřebuje, neselže a bude Vás klidně vozit za necelých 6,5 litrů.
A jestli tady někdo měl problém s vytahaným rozvoďákem, výměna je poměrně jednoduchá, a hlavně nehrozí, že by rupnul a zrušil tak ventily a mnohdy i hlavu nebo dokonce spodek.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.