Tuesday 12.07.2016 13:47,
nevím jestli pouze záleží na majiteli
Moje zkušenost už je sice starší, ale nikdy na ní nezapomenu, v roce 2004 jsem v práci dostal služební oc 1, tdi 66kw
spojka byla kaput na 49 tis a znovu na 110 tis, upozornuji, že jsem s autem jezdil jak důchodce a nikdy jsem se k němu nechoval špatně,do 2 let od novoty řada problémů, pak se to uklidnilo a bylo z toho super spolehlivé auto, ale nedovedu si představit jak bych to zvládal platit jako soukromník kdyby byl vůz můj, 2 roky ježdění a neustále servisy stály cca 60 tis, to jsou jen ceny mimo servisní prohlídky, vlastně ceny co neuznala škoda auto na záruku, bylo mi řečeno pokud to chci řešit, že pošlou díly na expertizu, tam mi dají papír že si za vše můžu sám a budu platit i expertizu, nebo že vůz odkoupí za minimum zůstatkové hodnoty.S vozem jsem jezdil pouze sám a choval se jako ke svému, po 5 ti letech jsem ho odkoupil od firmy a prodal s výdělkem, ale dodnes si pamatuji ty problémy, nejvíce 2 krát spojka, ložiska v kolech, a také dokola přední kotouče,po pár tisicích ze zvlnily a musely se x krát měnit,pak drobnější problém s baterkou a vnitřím osvětlením.Osobně si myslím, že to byla náhoda nebo jen bylej kus, jak jsem již zminoval po 2 letech a asi cca 120 tis km se vše uklidnilo.to jen můj postřeh ke značce škoda
respond