0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4: Benzín mu sluší

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 13:37, RE: Jěště cena
G. posted by:
Kurňa, někdo vás nutí to za ty prachy kupovat ?? No, nic kritika se najde vždycky. Jde o subjektivní pocity. Já s tím autem jezdil jeden víkend (pravda s motorm 2,0TDI/103kW). Před nasednutím, jsem si říkal taky, že to je pecka. Ale po víkendu se mi ho nechtělo vracet ) . V pohodě bych ty prachy dal (kdybych je měl). Je ale zajímavé, že když bych ho chtěl ted koupit, čeká se 2měsíce, takže to asi nebude tím, že by byly plné sklady, že .....
Houby subjektivní pocity, jde o rozum, kterého se některým jedincům prostě nedostává... Jestliže si připlatím pár desítek tisíc a koupím si opravdové auto (Subaru Outback s dvoulitrovou naftou), tak se tímhle koncernovým zázrakem nebudu zabývat. Ale našinců, kteří mají raději krůtí maso s vejci v plechu, než by si dali lanýže, je pořát dost. Ať žije marketing VW Group...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 18:10, na to že to je škoda
Se Yeti povedl. Teda až na tu cenu, ale ta bude za rok úplně jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 21:08, RE: cena / užitek
Pavlik posted by:
Musím konstatovat, že bych za tento vůz nedal ani těch 604 tisíc, přičemž nepochybuji o značně vyšší ceně tohoto konkrétního kusu. Nevím proč zde, pane redaktore, neuvedete cenu konkrétního kusu (včetně příplatkové výbavy) - jiné internetové magazíny i klasické časopisy to dělají. Je to snad taková suma, že se obáváte o zdravotní stav čtenářů?
...ta cena, tam mají překlep a pořádný, ne ???? :) Místo té první číslice...šestky...má bejt určitě čtyřka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 23:12, RE: Jěště cena
G. posted by:
Kurňa, někdo vás nutí to za ty prachy kupovat ?? No, nic kritika se najde vždycky. Jde o subjektivní pocity. Já s tím autem jezdil jeden víkend (pravda s motorm 2,0TDI/103kW). Před nasednutím, jsem si říkal taky, že to je pecka. Ale po víkendu se mi ho nechtělo vracet ) . V pohodě bych ty prachy dal (kdybych je měl). Je ale zajímavé, že když bych ho chtěl ted koupit, čeká se 2měsíce, takže to asi nebude tím, že by byly plné sklady, že .....
Hergot, ty jsi ale náročný zákazník. Za zvýšenou malou psí budku s kapacitou čtyř dospělých osob na palubě (a jednoho jezevčíka uprostřed zadních sedaček) s druhohorním pumpe düse "prasklá hlava" chrochtákem pod kapotou a viditelnejma plechovejma oknama, který nikdo neměl ani tu slušnost schovat, pohodlným středovým tunelem, který tlačí řidiče skoro až u jater dát osm kil a myslet si, že je to v oukeju, to je skutečně nezaplatitelná výzva. Asi vezmu meloun za nějakou nadvýbavu (ať mám s borcama fputice o čem machrovat) a pudu vystát několikaměsíční frontu. Kurnik yoooo yeeeeetíííí, kdo nemá yetíííí je socka, kdo pomlouvá yetííí nemá na yetíííí a nechápe že yetííí musí stát tolik, protože yetííí je nejlepší od polárního kruhu po africkou savanu. Co to budu široce líčit. Od doby Octavie 2 druhé nejlepší, nejrychlejší a nejúčelnější auto na světě...simply clever forever...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 23:17, RE: Jěště cena
G. posted by:
S čím to srovnáváš, že píšeš, že jde o malé auto ? To auto je stejně velké jako Octa. a ta je malá ? Ano , proti Supu, nebo pašíkovi ano.
Ono, když někdo říká, že se to prodává, tak to neznamená registrace, ale objednávky z výroby.
Jo, yeti je malá sviňka. Stačí si sednout dopředu a pokusit se od sebe odlepit stehna. V autě, kde toto základní pohodlí není možné, není možné vysolit částku podobnou vstupu do vyšší střední třídy a to bez ohledu na to, zda je schopna projíti terénem na úrovni sekačky na trávu s pojezdem od bédi trávníčka....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 23:21, RE: Konkurence zrozena
G. posted by:
To je stejný, jako když přišel Ceed a psalo se, že Octa konči
Stačí opustit malou Českou kotlinu a sundat ty debilní klapky PR, kam až je nasadil marketing VW a člověk zjistí, že flotilová vozidla jsou již pod taktovkou mimo oblíbený koncern. Ale ano, pravda, i z potápějící lodi lze volat "vzhůru na palubu"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 23:35, RE: na to že to je škoda
cooon posted by:
Se Yeti povedl. Teda až na tu cenu, ale ta bude za rok úplně jinde.
Yetimu se povedla dokonalá blamáž. Interiér Roomsteru složeného ze zbytků F2 a O2 dát na podvozek dosluhujícího podvozku golfu 5 generace, opatřit ho předním pohonem za 400 táců s elektronikou halabala přiřaditelným dopohonem zadních kol, který NELZE nazvat pohonem 4x4 ani ve snu za 600 táců a prodávat tohle celé s výhradně přeplňovaným motorem, který vznikl z neschopnosti vyrobit slušné motory konkurenceschopné byť druhořadému korejskému zástupci a celé to schovat do pláštíků úspor na CO2 emisích. Bursík a VW má ruce umnuté až k zápěstí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 12:17, RE: na to že to je škoda
typek posted by:
Yetimu se povedla dokonalá blamáž. Interiér Roomsteru složeného ze zbytků F2 a O2 dát na podvozek dosluhujícího podvozku golfu 5 generace, opatřit ho předním pohonem za 400 táců s elektronikou halabala přiřaditelným dopohonem zadních kol, který NELZE nazvat pohonem 4x4 ani ve snu za 600 táců a prodávat tohle celé s výhradně přeplňovaným motorem, který vznikl z neschopnosti vyrobit slušné motory konkurenceschopné byť druhořadému korejskému zástupci a celé to schovat do pláštíků úspor na CO2 emis...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------tyhle vyplody tady v diskuzi.. beze slov .. jeden expert vetsi nez druhej co jezdi do kolbeny mhd ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.02.2010 16:02, RE: kritika průchodnosti terénem
cruise posted by:
no nevim, mě se ta pohádka o rozbahněný cestě a nespolupracujícím yetim moc nezdá...samozřejmě, že klasika (subaru, quattro) je lepší než haldex, ale na netu je "milion" videí co vše haldex zvládne... pro zajímavost přikládám odkazy scout vs subaru, nepřipadá mi, že by to škodovka nezvládla se ctí...škoda, že pan redaktor neudělal pár fotek yetiho v akci na poli...
http://www.youtube.com/watch?v=r0-Zxr6uIc4&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=Hw2DePD_q9k

http://www.youtube.com/watch?v=fmQ6iXKETAI&feature=related
No taky se mne to nejak nezda. Bud nekde inzenyri udelali chybu v Yetiho elektronice anebo a nebo autor clanku je trochu lama. Jezdim s Oktavii 4x4 a uz jsem ledacos vyjel vcetne snehu az do tretiny dveri. Jedine pred cim musim pokorne sklopit usi je zledovately povrch. Pravda v bahne jsem se jeste nerochnil a ani se mne do toho moc nechce. Ale po zkusenostech ktere mam na snehu ruzne kvality mne to pripada dost zarazejici. Jinak pokud vypnu ESP a ASR a predni kola nemaj adhezi tak proste hrabu prednima i zadnima kolama, a aspon se posunuju dopredu - rozhodne nezustanu trcet na miste.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.