0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI PD - za kolik jezdí?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 09:42, RE: hezká holka
Ráďa posted by:
David V : ženy jsou narozdíl od aut (víceméně) zdarma. Takže ti nic nebrání mít doma pracovitého kombíka a na víkend zánovní sporťák ...jen ne musíš pro jistotu parkovat dál od sebe
Nepříjemnosti jsou, když sporťák časem začne být nespolehlivý a vyžaduje stále více péče a servisních úkonů, než požitku z jízdy. Nejlepší sporťák je něčí kombík
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 09:45, RE: Milá Kylie
Pepe posted by:
Bludy? Jestli se nepletu, tak v Transporteru se v těhle letech nacházel pětiválec 2,5 TDI, žádné V6, když už tady vlníš znalostma...
pleteš a hodně. pětiválec je historie co dobíhala v prvním passatu tak do roku 98. já ti dám "vlníš"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 09:48, RE: Milá Kylie
karlos posted by:
pleteš a hodně. pětiválec je historie co dobíhala v prvním passatu tak do roku 98. já ti dám "vlníš"
a mrkni aspoň na webovky vw než začneš něco plácat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 09:53, RE: foto č.46
Valnoha posted by:
Odkud si vyčetl že se jedná o 1er? Kylie píše o motorech nikoliv o jednotlivých modelech.
On motor bez auta nezere nic, protoze jet nemuze, vime? Takze kdyz motor, tak v nejakem aute.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 09:59, RE: hezká holka
Reno posted by:
jenže tohle je v automatu, manuál podle mně bude opravdu kolem šesti litrů i lehce pod...
Ty DSG mivaji stejnou spotrebu jako manual (vyjimecne i o chlup nizsi), takze si nemyslim ze se s manualem pohne spotreba vyrazne dolu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 10:05, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Podle mě jí teda chybí hrudník. Jinak dobrý
Jses rozeny diplomat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 10:18, RE: foto č.46
free78 posted by:
"PD je kapotola sama pro sebe, když si to lidé kupujou" jenže 103kW PD a 125kW CR se velmi liší cenou. Jestli dát o 50 tisíc za totožný motor s "jenom" jiným vstřikováním, já bych teda asi dost váhal a ten PD minimálně vyzkoušel. Jel jsem pákrát s OII s motorem 2.0TDi PD 103kW a zvukový projev nic moc ale dalo se rozhodně snést. Možná je to tím, že pro každou korunu co mám v kapse mne napadá asi tak 12 až 15 možností za co ji utratit.
On tak uplne totozny asi nebude kdyz ma jiny vykon, za coz je ten priplatek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 10:52, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Podle mě jí teda chybí hrudník. Jinak dobrý
méně někdy znamená více
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 11:07, RE: bez předmětu
Vorsprung durch Technik posted by:
To je docela možné, avšak stačí se v obou zmíněných vozech jednou svézt a ihned pochopíte, proč bude Škoda vždy žel jen tuctový vůz (tedy až na ten Vámi zmniňovaný prostor)
Neni ona A6 tak nejak o tridu vys? Co pak chces srovnavat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 11:13, RE: Milá Kylie
karlos posted by:
Opět musím reagovat na trochu bludy co tady přednášíš. Superb je platforma předchozí passat, o tom žádná. 2,5 V6 TDI se stále vyrábí a montuje, VW Transporter apod. Je to motor který právě naopak byl velice úspěšný, ještě před 6-10 lety měla skoro každá prodaná A6 či A8 právě tenhle motor. Pro VW transporter je právě tenhle motor velice vyhledávaný - je silný s příznivou spotřebou a je schopný ohromného nájezdu. Už bys toho měla nechat. I časopisy občas píšou bludy.
Naprosto souhlasím, ještě dodejme, že verze se 132 kW byla opravdu velmi, velmi povedená (na rozdíl od poměrně dosti "zesláblé" 110 kW verze). Kdyby to byl skutečně tak špatný motor, jak se nám zde Kylie a jí podobní zaujatí Francouzo-Japonco-Korejci snaží namluvit, tak bychom jej, mírně upravený (2.7 TDi 132kW), nenašli ještě v Audinách z roku 2005!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 11:19,
Kdo tady srovnává, milý Mikesi? Doporučuji Vám přečíst si můj příspěvek ještě jednou a jistě zistíte, že o srovnávání není ani zmínka... Pouze jsem reagoval na vnitřní/vnější rozměry Superbu a A6 a svou reakci zakončil prostým konstatováním skutečnosti. Srovnávat oba vozy bych si prostě nedovolil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 11:21, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Neni ona A6 tak nejak o tridu vys? Co pak chces srovnavat?
Kdo tady srovnává, milý Mikesi? Doporučuji Vám přečíst si můj příspěvek ještě jednou a jistě zistíte, že o srovnávání není ani zmínka... Pouze jsem reagoval na vnitřní/vnější rozměry Superbu a A6 a svou reakci zakončil prostým konstatováním skutečnosti. Srovnávat oba vozy bych si prostě nedovolil.
(P.S. Příspěvek úplně dole je totožný, trochu jsem se spletl a zapomněl reagovat přímo na tento Váš)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 11:27, RE: Milá Kylie-motory 2,5TDI
karlos posted by:
a mrkni aspoň na webovky vw než začneš něco plácat
To Karlos: to že se někdo splete nebo něco neví je normální,ale když něco nevím,tak aspon nemachruju na ostatní. Do Transporteru se nikdy 2,5 V6 nedával a nedává. Dodnes je tam úspěšný R5!!!
A ještě posíláš někoho na webovky VW - byls tam vůbec sám? Prej dobíhal v roce 98... a jaký měl Touareg?? - zase R5!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 12:01, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
TOM posted by:
To Karlos: to že se někdo splete nebo něco neví je normální,ale když něco nevím,tak aspon nemachruju na ostatní. Do Transporteru se nikdy 2,5 V6 nedával a nedává. Dodnes je tam úspěšný R5!!!
A ještě posíláš někoho na webovky VW - byls tam vůbec sám? Prej dobíhal v roce 98... a jaký měl Touareg?? - zase R5!!
Milí chlapci a hoši - NEhádejte se! Jak výše uvedená aktualizovaná adresa dokazuje, jsem sice blond, ale ve sféře autíček se chviličku (asi delší než vy) pohybuji, takže pohádka o motorech TDi je asi takhle:
Kdysi dávno byly řadové pětiválce (nějakých 2.3 - 2.5, benzín i nafta) v audi ("zlatá" audi 80) moc příjemné povedené - prostě prima motory v prima vozech (to jste možná ještě do školy chodili).
Pak se ekonomicky zhroutil pokus na lidech zvaný "socialismus" a shodou okolností jeho počátkem (špatný) obrat v koncernu vw přišel a řadové pětiválečky ve V6 se proměnily (i přišla doba temna - a až poslední dobou kdesi na obzoru svítá..).
V superbech i všem příbuzném (vw, audi) byl posledních cca 15 let motor V6 2.5 TDi - který NEbyl odborníky chválen (pravda v posledních "mutacícvh" už byl "použitelný", ale stálé "žádný zázrak").
Nesleduji "nákladní" vozy, kde to je trošičku jinak a kde se (myslím) stále používají některé postarší motory, co se Touareg týče jde (pokud se nemýlím) opět o "odřezek" - což je taková "specialita" firmy vw (místo aby kompletně vyvinula nový motor "uřízne" - doslova! - kus motoru a zbytek "poladí" - tak vznikl třeba tříválec 1.4 TDi - opravdu "bubý" opravdu "nepovedený" V5 benzín a nyní R5). V dobách "totálního opojení" vlastními (komerčními) úspěchy totiž se vw totiž vrhl na některé vskutku "megalomanské" projekty (jež platili a platí - doslova - ti "dole" - kupci fabií, golfů a spol - PROTO je poslední dobou nemám ráda - a naopak na "staré" audi 80 a spol NEdám dopustit!) typu koupě Rolls Royce, VW Phaeton, Bugatti a spol (VŠECHNY prodělečné!) a také motor V10 TDi (on to také byl "megalomanský" projekt, ale alepsoň "smysluplnější" než ty ostatní) - a neb se motor NEprodává jak by bylo na zaplacení potřeba (KDO by to byl čekal? ,-) - tak opět ověřená metoda "pily a řezání motoru" přišla ke slovu - voila nový R5 je mezi námi.
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 12:03, MOTORY V6 TDi a R5 TDi
Malé "vysvětleníčko" (aby další "fabulace" nebyly) jsem "naťukala" maličko výš dnes 11.11. ve 12:01
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 14:27, RE: hezká holka
David V posted by:
Nepříjemnosti jsou, když sporťák časem začne být nespolehlivý a vyžaduje stále více péče a servisních úkonů, než požitku z jízdy. Nejlepší sporťák je něčí kombík
Věta: "Nejlepší sporťák je něčí kombík " by se měla vytesat do mramoru. Dnes mne ještě nic tolik nepobavilo :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 14:34, RE: hezká holka
free78 posted by:
Věta: "Nejlepší sporťák je něčí kombík " by se měla vytesat do mramoru. Dnes mne ještě nic tolik nepobavilo :)
Já jsem někdy "na mrtvici", když vidím jak se (také)novináři občas k testovacím vozům chovají ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 17:21, RE: Milá Kylie-motory 2,5TDI
TOM posted by:
To Karlos: to že se někdo splete nebo něco neví je normální,ale když něco nevím,tak aspon nemachruju na ostatní. Do Transporteru se nikdy 2,5 V6 nedával a nedává. Dodnes je tam úspěšný R5!!!
A ještě posíláš někoho na webovky VW - byls tam vůbec sám? Prej dobíhal v roce 98... a jaký měl Touareg?? - zase R5!!
Díky, TOMe. Co kdo kdy strkal do osobáků nevím, ale s tím transportérem jsem si jist, že šlo o "starý" pětiválec 2,5 TDI. Užitkáče jsou tak nějak můj svět. Od Karlose ani omluvu nečekám, ale tobě díky za podporu. To Karlos: dej mi "vlníš"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 17:40, RE: Milá Kylie-motory 2,5TDI
Pepe posted by:
Díky, TOMe. Co kdo kdy strkal do osobáků nevím, ale s tím transportérem jsem si jist, že šlo o "starý" pětiválec 2,5 TDI. Užitkáče jsou tak nějak můj svět. Od Karlose ani omluvu nečekám, ale tobě díky za podporu. To Karlos: dej mi "vlníš"
To je v poho. Většinou se tady do těch hádek nepouštím,ale ta arogance a zároveň totální neznalost Karlose mě nadzvedla. Ale opravdu je to asi nechlap na to, aby se dokázal omluvit a přiznat svou chybu.
Měj se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.11.2008 09:26, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Milí chlapci a hoši - NEhádejte se! Jak výše uvedená aktualizovaná adresa dokazuje, jsem sice blond, ale ve sféře autíček se chviličku (asi delší než vy) pohybuji, takže pohádka o motorech TDi je asi takhle:
Kdysi dávno byly řadové pětiválce (nějakých 2.3 - 2.5, benzín i nafta) v audi ("zlatá" audi 80) moc příjemné povedené - prostě prima motory v prima vozech (to jste možná ještě do školy chodili).
Pak se ekonomicky zhroutil pokus na lidech zvaný "socialismus" a shodou okolností jeho počátkem ...
Musím se Kylie zastat, neboť má jednoduše pravdu. Řada diskutujících tady míchá jablka s hruškama ohledně motorů VW/Audi. Je to trochu i vina samotného koncernu u něhož se matení zákazníků a potažmo i novinářů stalo zcela běžnou záležitostí a nikdo se nad tím nepozastavuje. Holt marketing hýbe světem ať se nám to líbí, nebo ne. Ke škodě nás všech...
respond
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.