0
back
 

diskuze k tématu: Jaké rodinné auto vybrat do 400 000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Tuesday 06.01.2015 19:10, RE: Toyota
brin posted by:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html


Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Tuesday 06.01.2015 19:32, re:toyota
Ja nwm do te toyoty se mi moc stejne nechce, vybiram uz opravdu jenom mezi octavkou, superbem a mondeem. Akorat trn benzin ve vybave co chci do 400000 tezko sezenu, takze mi nezbyva nez naftaka a nebo vybavu ozelet.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 06.01.2015 19:50, RE: re:toyota
Hanzik10 posted by:
Ja nwm do te toyoty se mi moc stejne nechce, vybiram uz opravdu jenom mezi octavkou, superbem a mondeem. Akorat trn benzin ve vybave co chci do 400000 tezko sezenu, takze mi nezbyva nez naftaka a nebo vybavu ozelet.


Nafťák bude mít už DPF filtr a ten při denních cestách 5 km do práce moc nevydrží.
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Tuesday 06.01.2015 20:27, .
Jeste jsem objevil hyundai i40 1.6 gdi.za 360 000 v opravdu dobre vybave. Mate nekdo s touto motorizaci zkusenost ?

respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Tuesday 06.01.2015 20:37, 1.6 GDI
Zkoušel jsem 1.6 GDI v i30 a extra nadšený jsem z něj nebyl, takže v těžším autě to asi taky nebude nic moc...
Chvíli poté jsem zkoušel 1.4 TSI v Octavii III a tam mi přišel motor mnohem víc uživatelsky příjemnější.

Jsem ale odkojen turbo benzínovými a naftovými motory
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 06.01.2015 21:56, RE: Toyota
Falco posted by:
brin posted by:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.


No v tom odkazu je dvoulitr s automatem a 112 kW. Ten by s tím zahýbal pěkně. Sám jsem nad touhle motorizací s automatem přemejšlel, je to to nej, co se dá koupit...

Ale pokud je zájem zaměřen jinam, tak to chápu. Dobrou ruku při výběru přeji.

Jinak za 400000,- se dá koupit i Lexus... Ale samozřejmě ne v kombíku. Ale třeba takové RX 400h jde. I když bude trošku starší. Ale ne o moc.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 06.01.2015 22:18, RE: Toyota
Falco posted by:
brin posted by:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.


1,6ka je v Avensisu zakladni motor, takze bych se spis klonil k 1,8 nebo 2,0. Ta 1,6tka ale asi bude naladena jinak v soucasnem Aurisu nez ve starsim Avensisu.

Pravda je ze 1,6 97 kW v soucasnem Aurisu v nizkych otackach pocitove moc nejede (aspon v porovnani s 1,8 v 250 kg tezsim Versu, ktery je pruznejsi). Zato nad 4000 otacek jede docela slusne. Ostatne Auris s tim motorem zvlada 0-100 km/h za 10.0 sec, ale musi se tocit.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Wednesday 07.01.2015 01:24, RE: Toyota
Petr S posted by:
Falco posted by:
brin posted by:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
1,6ka je v Avensisu zakladni motor, takze bych se spis klonil k 1,8 nebo 2,0. Ta 1,6tka ale asi bude naladena jinak v soucasnem Aurisu nez ve starsim Avensisu.Pravda je ze 1,6 97 kW v soucasnem Aurisu v nizkych otackach pocitove moc nejede (aspon v porovnani s 1,8 v 250 kg tezsim Versu, ktery je pruznejsi). Zato nad 4000 otacek jede docela slusne. Ostatne Auris s tim motorem zvlada 0-100 km/h za 10.0 sec, ale musi se tocit.


Ano, když se auto vytočí, tak už to docela jede, ale přece jen bych očákávál i v nižších otáčkách lepší reakci na plyn. Při naladění se očividně výrobce znažil hlavně dosáhnout nízké spotřeby i na dálnici, protože šestka při jízdě mimo obec kolem 90 km/hod je prakticky k ničemu a i na pátý rychlostí stupeň auto má nízké otáčky. Při výběru jsem zkoušel i Mazdu se základní 1,5 a ta pocitově jela líp, ale to by bylo na delší povídání o naladění motoru, převodovky, hmotnost apod.

respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Wednesday 07.01.2015 01:26, RE: Toyota
brin posted by:
Falco posted by:
brin posted by:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
No v tom odkazu je dvoulitr s automatem a 112 kW. Ten by s tím zahýbal pěkně. Sám jsem nad touhle motorizací s automatem přemejšlel, je to to nej, co se dá koupit... Ale pokud je zájem zaměřen jinam, tak to chápu. Dobrou ruku při výběru přeji.Jinak za 400000,- se dá koupit i Lexus... Ale samozřejmě ne v kombíku. Ale třeba takové RX 400h jde. I když bude trošku starší. Ale ne o moc.


Reagoval jsem na tu 1,6 s nájezdem 27 tis. km a věřím, že 2.0 bude mít jiný projev a určitě se k Avensisu hodí mnohem víc.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 07.01.2015 08:21, RE: Re:.
Hanzik10 posted by:
V tom mám jasno, mě ty ceedy zaujaly jen těmi benzinovými motory, že měli docela dobrý výkon.


Tím jsou korejci pověstní - papírový výkon velký ale v praxi nevyužitelný (jen v omezeném pásmu vysokých otáček) a dole se nic neděje. Za ty prachy to ještě jde, ale je třeba s tím počítat.
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Wednesday 07.01.2015 09:51, Nafta
Dnes jsem četl, že se dají ty nové naftové motory i na krátkou vzdálenost, pokud auto nebudu hrotit do otáček než se zahřeje a aspoň jednou týdně ho vezmu na delší projížďku aby mohl spálit saze ve filtru pevných částic. Pak by prý neměl být problém a i ten diesel vydrží dlouho. A ještě existuje nějaká nová metoda vypalování filtrů v servisu.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 07.01.2015 10:19, RE: Nafta
Hanzik10 posted by:
Dnes jsem četl, že se dají ty nové naftové motory i na krátkou vzdálenost, pokud auto nebudu hrotit do otáček než se zahřeje a aspoň jednou týdně ho vezmu na delší projížďku aby mohl spálit saze ve filtru pevných částic. Pak by prý neměl být problém a i ten diesel vydrží dlouho. A ještě existuje nějaká nová metoda vypalování filtrů v servisu.


Jenže těmito vynucenými postupy, jak udržet diesel při životě, se ztrácí veškeré finanční výhody z provozu dieslu. Takový diesel je prostě dálniční stíhač, kde regenerace probíhá téměř bez nějakého postřehnutí.

Nicméně, nestudoval jsem ceníky Škodovky, ale nestála by za úvahu nová Octavia s CNG. V základu je už s víceprvkem vzadu, pokud je v rozumném dosahu plnička CNG, tak by to vyšlo na provozu i levněji než diesel. 1.4 TSI tam sice není naladěná na oslnivý výkon, ale díky slušnému krouťáku v nízkých otáčkách je uživatelsky příjemná a je to opak těch výkonných 1.6, které se musí honit do otáček, aby se člověk pohnul.
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Wednesday 07.01.2015 10:32, RE: Nafta
Do 400 000 ji nikde nevidím.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 07.01.2015 11:19, RE: Nafta
Hanzik10 posted by:
Do 400 000 ji nikde nevidím.


Jedna věc je ceníková cena a druhá je pak cena za kterou se to prodá. Ale přiznám se, že s tím teda zkušenosti nemám.
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Wednesday 07.01.2015 11:28, .
a co superb
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 07.01.2015 12:20, RE: .
Hanzik10 posted by:
a co tento superb http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/16202950?goFrom=list ?


Jakože Superb není moje krevní skupina, tak tenhle parametry zadání splňuje. Sice asi výbava jako taková není špičková (nemá třeba kůži, ale ta ne každému vyhovuje), ale navigaci má a snad pro Škodovku budou aktualizace dostupné. A tento lak Superbu sluší.

Jedině snad bych byl opatrný ohledně toho čipování, zvýšit výkon z 92 kW na 123 kW je docela dost a je otázka, jak jsou komponenty dimenzované. Na druhou stranu, jezdit na plný výkon se s tím nebude trvale, tak občasné přišlápnutí plynu by nemuselo motor zničit.
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Wednesday 07.01.2015 13:28, I40
Jeste k te i40.... docela me prekvapila jak je schopna s 2.0 gdi (131kw) to zadny lenoch rozhodne neni a docela se mi i libi... a s vybavou neni problem či s navigaci
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Thursday 08.01.2015 21:33, hyundai i 30
Jeste jsem objevil hyundai i 30 combi v plne palbe i s navigaci, parkovacim asistentem atd.... Spotreba okolo 6,5l a 5 let záruka. Velký kufr az 1600 l. To taky nemusi byt spatna volba. Cena 430 000 cca
respond
Hanzik10
number of posts36
date of registration05.01.2015
Thursday 08.01.2015 21:34, .
Motor 1.6 gdi 99 kw
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 09.01.2015 06:42, i40
Já zas slyšel od majitelů i40, že jsou značně nespokojeni. Pořád někde něco vrže, hodně závad, mě se i40 taky líbila, ale po přečtení pár uživatelských recenzí jsem si to rozmyslel.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.