Ahoj, Rapida mám 1.2 TSI 66kw a jako náhradní vůz dostávám právě novější 1.0 TSI 70kw a popravdě ten 1.0 TSI se sbírá od nízkých otáček daleko lépe, než 1.2 TSI. Ve středním pásmu a výš mi připadají síly vyrovnané. Dokonce kultivovanost 1.0 TSI není vůbec špatná a při rovnoměrné jízdě je tichší než 4válec! Tříválec je také trochu úspornější.
Ta klimatizace, pokud je automatická, může být jen špatně nakalibrovaná. Nějak podobně se mi to chovalo také, tak jsem to reklamovat a opravdu pomohli. Horší je to s kompresorem klimatizace SANDEN, on totiž potvora je aušus, který občas funguje dobře, občas jakoby mu dojde síla, občas kovově cvrliká, zkrátka nejde lehce vyreklamovat - BRAVO ŠKODO, to se Ti povedlo
Nedobrá zpráva je, že onen SANDEN se montuje i do Scaly - bravo!
Kauza podvozek - na to jak je Rapid úzký je právě velmi stabilní, nic takového jako boční vítr mě neatkauje. Jo ve Fábii 3 to je jiná, tam to lítá jako plachetnice
Dle mého majitel musel mít něco s podvozkem, což není neobvyklé, přední náprava toho moc nevydrží a nebo prostě neumí nafoukat pneu na správné hodnoty. Jinak pokud jsem dálniční letec a neurvalý řidič, je lépe obouvat R16 205 ...
Já Škodovky opravdu nemusím, protože vždy jsou na něčem šizené oproti VW a není rok kdyby se mi to nedokazovalo na vozech mých, kolegů a kamarádů. Zkrátka Polo a Golf V, VI, VII se správnou motorizací vždy budou většími držáky a za mě mají i více emocí, tj. člověk se na tě těší, že je bude řídit.
ALE Rapid za 330 000kč co mám doma nabídl v roce 2016 naprosto nejvíce:
- aut. klimatizaci(žel pofidední kvality)
- vyhř. sedadel
- kožený paket s ovládáním na volantu
- loketní opěrku v druhé řadě včetně díry na lyže
- el. ovládání všech oken
- dostatek místa na nohy v druhé řadě
- metalickou barvu a lité kola, sic R15
- velmi dobré audio
- bluetooth
- výborný spolehlivý motor 1.2 TSI a za mě i 1.0 TSI
Na rovinu v roce 2016 u jakékoliv konurence vůz s podobnými parametry vycházel hodně nad 400 000kč