0
back
 

diskuze k tématu: Zánovní Focus nebo Octavia s 1.6i - kdo je lepší?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 13:34, RE: Jednoznačně Focus
anonym posted by:
Také bych šel do Focusu, za cenu bídně vybavené Oktávky budete mít špičkově vybaveného Focuse, kvalita obou aut je naprosto srovnatelné, navíc 1.6 ve Focusu lépe jede, na Oktávku je to málo a bude papat.
To se ti jen zdá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 13:35, Střední třída?
Odkdy je Ochcávka ve střední třídě??

Tak znovu.

Střední třída: Passat, Mondeo, Accord, A4
Nižší střední třída: Golf, Focus, Civic, A3, Octavia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 13:39,
Prosím o Váš názor přemýšlím o koupi vozu r.v. 2003-04. Rozhoduji se mezi BMW 530dA motor diesel 3.0, 218 kW, nový model a BMW 545iA motor 4,4 benzín 245 kw také nový model najeto kolem 100000 tkm. Děkuji za případnou odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 13:50, RE: Resume
anonym posted by:
Focus je dokonalou evoluci evropskeho hatchbacku nizsi stredni tridy, Octavia Golfem s delsim zadnim previsem. Asi tak.
co tím chtěl autor říci)???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 13:58, RE: Resume
anonym posted by:
co tím chtěl autor říci)???
To, ze Octavia je skvely kombik, ale Ford Focus je lepsi auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 14:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Prosím o Váš názor přemýšlím o koupi vozu r.v. 2003-04. Rozhoduji se mezi BMW 530dA motor diesel 3.0, 218 kW, nový model a BMW 545iA motor 4,4 benzín 245 kw také nový model najeto kolem 100000 tkm. Děkuji za případnou odpověď.
Pokud sezenes 530d s 218 kW, okamzite do ni jdi! Pokud ti staci 160 kW, budes mit vyber mnohem snazsi. Zalezi na tom, kolik toho s autem najezdis a zda budes ochoten relativne vysokou spotrebou vykoupit sametovy osmivalec. Jestli presedas do BMW treba z Passatu, budes po svezeni s 530d okouzlen. Ale nesmis se pak vozit s tou 545i, protoze bys byl ztracen a o nafte uz bys nechtel ani slyset.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 14:21, RE: Resume
anonym posted by:
To, ze Octavia je skvely kombik, ale Ford Focus je lepsi auto.
Focus není lepší, oba patří ke špičce segmentu jak již bylo ostatně napsáno a mají své klady a zápory, já osobně bych kvůli "důstojnějšímu" designu a servisu volil Octavii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 14:38, RE: Tragické výkony
anonym posted by:
Zdravím pánové a dámy,
může mi někdo vysvětlit proč má moje Toyota(8 let stará) ze stejného objemu výkon 81 kw? A dnes např. i30 od korejců z 80 kw dokonce z 1,4?
Soucasne motory jsou hodne priskrcene emisnimi limity. Sto a vice konove sestnactistovky delali Italove uz v sedesatych letech, Japonci pak v sedumdesatych.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 14:51, RE: Resume
anonym posted by:
Focus není lepší, oba patří ke špičce segmentu jak již bylo ostatně napsáno a mají své klady a zápory, já osobně bych kvůli "důstojnějšímu" designu a servisu volil Octavii
Ja rikam, ze Focus je proste a jednoduse lepsi auto. To se s nimi chce svezt a pak si to jeste jednou promyslet, vis?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 15:53, RE: Motor Focusu
anonym posted by:
K článku mám zásadní připomínku a to ke stati týkající se motoru Focusu. S tímto vozem a motorem mám najeto více než 160tkm a rozhodně nelze říci, že se jedná o tichý a úsporný agregát. To možná platilo u první generace, ale druhá generace má jiné zpřevodování a točí o cca 500 ot/min více. Z tohoto důvodu výrazně stoupá spotřeba a hlučnost. Navíc se nejedná ani o spolehlivý agregát, jelikož byl příčinou toho, že jsem musel dvakrát využít odtahu. Vždy se jednalo o vysokonapěťové zapalovací cívky....
Tak sice jsem s těmito vozy nejezdil, ale seděl jsem v obou a vzhledem k mé výšce 193 cm mi středový tunel mi v O II zavazel výrazně více, ve Focusu to bylo lepší. Dokonce i O I to měla lepší, s tou jsem i jezdil. Co by to dělalo na delší štrece nemohu soudit, protože jsem si koupil Mondeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 15:58, RE: Resume
anonym posted by:
Ja rikam, ze Focus je proste a jednoduse lepsi auto. To se s nimi chce svezt a pak si to jeste jednou promyslet, vis?
uznávám podvozek Focuse a lepší cenu a jistou neokoukanost na silnicích oproti Octavii, ale design má podle mne lepší Octavia(trvanlivější a důstojnější, věc vkusu), kufr větší, palubku a zpracování taky , servis jakbysmet a lépe drží hodnotu při prodeji. U těch 1.6 je to celkem jedno, Focus asi lepší motor, nechtěl bych ale ani jeden z těch motorů. Osobně mi byl nabídnut Focus jako služební auto, raději bych Octavii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 16:07, Hlučnost?!
anonym posted by:
Odkdy je Ochcávka ve střední třídě??

Tak znovu.

Střední třída: Passat, Mondeo, Accord, A4
Nižší střední třída: Golf, Focus, Civic, A3, Octavia
Jaký auto nižší střední třídy je podle Vás nejtišší??? V naftě mě focus docela překvapil 2.0TDci, jenom vzdálenýbrum, jinak nic....jak je natom s hlučností třeba opel astra H 1.6????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 18:09, RE: Resume
anonym posted by:
uznávám podvozek Focuse a lepší cenu a jistou neokoukanost na silnicích oproti Octavii, ale design má podle mne lepší Octavia(trvanlivější a důstojnější, věc vkusu), kufr větší, palubku a zpracování taky , servis jakbysmet a lépe drží hodnotu při prodeji. U těch 1.6 je to celkem jedno, Focus asi lepší motor, nechtěl bych ale ani jeden z těch motorů. Osobně mi byl nabídnut Focus jako služební auto, raději bych Octavii
Ja rikam vzdycky, ze Focus je pro drtivou vetsinu ridicu moc dobry, nedokazi ho totiz bohuzel ocenit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 18:38, RE: Hlučnost?!
anonym posted by:
Jaký auto nižší střední třídy je podle Vás nejtišší??? V naftě mě focus docela překvapil 2.0TDci, jenom vzdálenýbrum, jinak nic....jak je natom s hlučností třeba opel astra H 1.6????
no jestli se Vam zda diesel od Fordu tichy ( o Octavce / VW ani nemluvim), tak vyzkousejte D-4D od Toyoty - treba Corollu nebo Auris
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 19:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Prosím o Váš názor přemýšlím o koupi vozu r.v. 2003-04. Rozhoduji se mezi BMW 530dA motor diesel 3.0, 218 kW, nový model a BMW 545iA motor 4,4 benzín 245 kw také nový model najeto kolem 100000 tkm. Děkuji za případnou odpověď.
Jasně ty srandisto, a já se zase rozmýšlím mezi Bugatti Veyron a Ferrari
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 19:24, Pochybnost
Na základě nedávno zveřejněného článku nemýlím-li se tohoto autora, kdy radil mezi fabií combi, astrou combi a focusem combi bych ještě podotkl, že mezi focus a oktávii by se těsně vklínila fabia combi HTP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 20:09, RE: Pochybnost
anonym posted by:
Na základě nedávno zveřejněného článku nemýlím-li se tohoto autora, kdy radil mezi fabií combi, astrou combi a focusem combi bych ještě podotkl, že mezi focus a oktávii by se těsně vklínila fabia combi HTP.
To jsem bohužel příliš nepochopil. Ve zmiňovaném článku jsem srovnával Fabii, Astru G, Focus první generace a Fiat Stilo. Řekl bych, že to s tématem dnešního článku vůbec nesouvisí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 21:41, FOcus je větší
Focuse je vevnitř opravdu větší jak Oktávia. Byl jsem si i poměřit i kufry obou (i s plnou polní - 2 kočárky) a jsem překvapenej, kde Okta vzala těch 100l navíc. Mezi podběhy je o 10cm kratší jak Focus, kufr mají stejně dlouhý, možná to bude tou výškou - je asi o 8cm vyšší a to vytvořilo nákladovou hranou, FOcus II ji nemá...Kufr je IMHO lepší ve FOcusu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.02.2008 01:13, RE: Motor Focusu
anonym posted by:
K článku mám zásadní připomínku a to ke stati týkající se motoru Focusu. S tímto vozem a motorem mám najeto více než 160tkm a rozhodně nelze říci, že se jedná o tichý a úsporný agregát. To možná platilo u první generace, ale druhá generace má jiné zpřevodování a točí o cca 500 ot/min více. Z tohoto důvodu výrazně stoupá spotřeba a hlučnost. Navíc se nejedná ani o spolehlivý agregát, jelikož byl příčinou toho, že jsem musel dvakrát využít odtahu. Vždy se jednalo o vysokonapěťové zapalovací cívky....
Přesně tak - tenhle motor rozhodně nepatří mezi nejúspornější, a to zejména při dálničním provozu. Úpravu převodových poměrů oproti první generaci moc nechápu - táhne dost dobře, pětka by kldině mohla být delší. Tedy pokud někdo nepotřebuje jezdit 180 km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.02.2008 08:36, RE: Hlučnost?!
anonym posted by:
no jestli se Vam zda diesel od Fordu tichy ( o Octavce / VW ani nemluvim), tak vyzkousejte D-4D od Toyoty - treba Corollu nebo Auris
Auris nechci, není to nic prevratného, stejně jako 307.....
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.