0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Tour Combi -benzín nebo naftu?

category of topic classification: poradna, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.01.2016 07:12, Škoda Octavia Tour Combi -benzín nebo naftu?
Dobrý den,
sháním nějaké konstrukčně jednodušší a spolehlivější auto po stránce motorizace a elektroinstalace do 150 000 kč. Do oka mi padla Octavia Tour Combi I. generace. Máme 2 děti a potřebujeme převážet spoustu věcí, včetně kočárku, mobilní postýlky, zavazadel a někdy i stan a spacáky. Auto plánuji využívat max 4 - 5 let, než děti povyrostou a budeme v kufru vozit jen zavazadla. Roční nájezd 15 - 20 000 km stylem: denně do práce 11 km tam 11 km zpět, víkendové výlety po okolí a větší nákupy max 100 km za víkend, 1 x měsíčně návštěva za rodičema: Severní Čechy - Jížní Morava a jednou za 2 roky k moři (Itálie, Chorvatsko). Drobné opravy na autě si dělám sám. Octavia Tour mi přijde velmi atraktivní, neboť díly seženu všude za pár korun, je to ještě jednoduché a celkem bytelné auto. Jen nevím jaký motor, doposud jsem měl samou naftu a rád bych vyzkoušel benzín. Takže hlavní otázka zní: Bude pro mé potřeby dostačující benzín 1,6 nebo spíše zvolit naftu 1,9 TDI ? Jezdím velmi klidně a bezpečně kvůli dětem, nejsem závodník a nerozhodí mně ani situace, kdy mě předjede trabant Na spotřebu moc nekoukám, prostě beru auto jako pomocníka rodiny a také si myslím, že hodně záleží na stylu jízdy. Spíše koukám na ceny ND a jejich dostupnost. Ale pokud byste věděl ještě o nějakém zajímavém kombíku, cenově dostupném, budu velmi rád, když se semnou podělíte o informace. Mé ,,naivní´´ idilické představy o voze by byly: Kufr minimálně 450 litrů, objem motoru nerozhoduje, nejlépe 6-ti kvalt,ale není podmínkou, druh motoru nejlépe atmosférický benzín poháněný řetězem, značka vozu nerozhoduje, karoserie: kombi, hatchback , liftback, SUV, MPV... prostě auto s velkým kufrem a dobrým přístupem do něj (rozhodně né sedan).
Ještě mě celkem svou prostorností zaujal Fiat Stilo Weekend buď 1,9 JTD nebo 1,8 16V od Opelu, ale trochu mě překvapily trable s elektřinou a síla plechů není také slavná, ale zase za ty ceny v bazarech bych to přehlédl. Ostatně sám mám nyní Grande punto 1,3 JTD poháněný řetězem, 6 kvalt, upravený na 125 koní, najeto 120 000 a za celou dobu krom výměny oleje, destiček a žárovek jsem nic jiného nemusel opravovat, dle mého názoru celkem držák na Fiata, ale bohužel nyní už nevyhovuje kufr. Za Vaše cenné rady a doporučení předem děkuji. S pozdravem Lukáš
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 14.01.2016 10:51, Raději něco s ESP a hlavovými airbagy a s více místem na zadních sedačkách :-)
Zdravím, s Vašim nájezdem opravdu stačí benzín, navíc Vás potěší tichším chodem a menšími náklady na servis, což vykompenzuje o litr(na okreskách) až dva(na dálnici) větší spotřebu. Potíž je spíše v tom sehnat Oct I s lepší výbavou, jako je ESP, brzdový asistent atd. Já tyto bezpečnostní prvky považuji za nutnou výbavu v zimě Jinak opravdu si ještě vyzkoušejte Ford Focus II kombi 1.6 facelift a nebo VW Golf Variant 1.6, jednak jsou lépe vybavená, navíc Golf je o řád lépe odhlučněný. Oba zmíněné modely mají vzadu více místa a lepší sedačky, nemluvě o příjemném interiéru.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 14.01.2016 11:21, Octavia tour
Sám bych motor 1,6 nechtěl,jak v octavii,tak i ve focusu má krátké převody.Podíval bych se po motoru 1.8 T nebo 2.0 85 kw,posledně jmenovaný motor se dělal pod čtyřmi kody,brát pouze ten poslední od roku 2004,ten jede moc pěkně a nebude brát o moc víc paliva,než 1.6.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Thursday 14.01.2016 11:44, Octavia combi
Snad vám trochu pomůže moje zkušenost s Octavií combi 2,0TDi, 103 kW. Mnohými zatracovaný motor. Osobně bych si takovou ojetinu nekoupil kvůli přemrštěným cenám v bazarech. Ale proč jsou vysoké? Protože to auto je nezmar. Mám na něm najeto už 300tis.km, jezdím pravidelně denně a to třeba teď i v mrazech vzdálenost 1km do firmy a zpět. Neřeším to- vím, diesel x studený motor, atd..... Kromě toho taky samozřejmě zahraničí a dálnice. Auto pořád jezdí, vážnější problémy nemá, při tomto nájezdu opravy jako kotouče, výfuk, apod., jsou běžné věci. I to vyčištění filtru pevných částic (jen jednou za historii auta) se dá snést. Spotřeba nízká, motor relativně silný.
Takže nebál bych se dieslu.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 14.01.2016 13:16, RE:
Tak oktávka tour se dělal s 1.9 PD tuším 74kw. Měli jsem ji na firmě a to auto bylo docela nezmar. Při nájezdu okolo 300 tis, než šla pryč neměla žádné problémy a jezdilo to jak krátké trasy se studeným motorem, tak i dlouhé - dálnice, je to mnohem lepší volba než 1.6. Ta žere a nejede, zase je při dobré údržbe nesmrtelná. Nicméně zmíněné stilo SW- mám doma v 1.9 jtd 85kw bez filtru pevných částic. Je to taktéž nezmar a problémy s elektrikou a jiné prostě nemám. S OI je to srovnatelné auto (mám doma taky v kombi), má líp přístupný kufr a daleko lépe využitelný, nejsou tam vystrčené blatníky, takže kufr má pravidelný tvar, nemá nakládací hranu, plocha kufru je rovná, což usnadnuje naložení věcí. Tím, že je auto vyšší, je ve vnitř více prostoru a pocitově vzdušňější. Za ty peníze se dá vybrat už hodně slušné stilo s posledních let výroby - jak diesel tak benzín 1,8 jsou dobré motory. Jinak to chce ještě mrknout na Cromu, ta taky není špatná a nabízí proi oktávce a stilu příjemnější interiér a je to taky povedené auto.
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Thursday 14.01.2016 14:14, Stilo
Pakliže tazatel chce jezdit klidně a bezpečně, ideální je Fiat Stilo benzínová 1.4, převodovka 6 stupňů, na dálnici je klid, díly levné, nekrade se a za mnohem méně než 150 sežene ve špičkovém stavu (což se o 2.0 TDI říct nedá).

Jinak motor 1.8 ve stilu je Fiat.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 14.01.2016 14:16, RE: Stilo
capslock posted by:
Pakliže tazatel chce jezdit klidně a bezpečně, ideální je Fiat Stilo benzínová 1.4, převodovka 6 stupňů, na dálnici je klid, díly levné, nekrade se a za mnohem méně než 150 sežene ve špičkovém stavu (což se o 2.0 TDI říct nedá).


jj, s tím souhlasím.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 14.01.2016 16:07, ...
Stilo je fajn auto, ale své mouchy má. Už jsem slyšel všelijaké story o kvalitě, i když mě se líbí.
Kdybych nechtěl řešit neplánovyný servis a bát se o auto na ulici určitě bych se podíval na Corollu nebo Lancer Kombi. Zejména Lancer je za legrační ceny, takže by zbylo i na dovolenou. Oboje tak r. 2005+ a s motorem 1,6 benzin jsou to nesmrtelná auta. Ovšem vzhledově hrůza, to je mi jasný a oboje menší než Stilo.
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Thursday 14.01.2016 17:10, Alternativy
Alternativou v dané ceně jsou i ty dokola omílané Mondea/Mazdy 6 v benzinu, skoro stejně velký kufr jako Oct. I.gen. kombi mají všechny karosářské varianty, pro převoz kočárků a postelí přichází v úvahu stejně jen liftback a kombi.
Ze stáje Fiatu lze najít za ty peníze i novější Cromu, ale ty mají smysl spíš v naftě, krom toho, že benzin se nedá skoro sehnat.
A spousta dalších, kdybyste netrval na Škodovce - Opel Astra, PSA, Seat AlteaXL/Toledo,...
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Thursday 14.01.2016 23:36, RE: Octavia tour
Fanda posted by:
Sám bych motor 1,6 nechtěl,jak v octavii,tak i ve focusu má krátké převody.Podíval bych se po motoru 1.8 T nebo 2.0 85 kw,posledně jmenovaný motor se dělal pod čtyřmi kody,brát pouze ten poslední od roku 2004,ten jede moc pěkně a nebude brát o moc víc paliva,než 1.6.


2.0 85 kW nejede o moc líp než 1.6, navíc tazateli je dynamika celkem volná. Zásadní rozdíl je v krouťáku, kdy 1.6 má sice výkon, ale je slabá, zatímco dvoulitr zkrátka táhne... Nicméně ve spotřebě je to velký rozdíl. S 1.6 jde v pohodě jezdit do 6,5l, s dvoulitrem budeš rád za 8,0, reálně spíš 8,5l...
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Thursday 14.01.2016 23:52, Pozor na Fordy
Fordy jsou zajímavou volbou, jenže - většina jsou dovozy, často pochybná historie, a hlavně jsou to problémové TDCI... U Fordů ale hlavně pozor na KOROZI, Ford má opravdu mizernou antikorozní ochranu i u Focusů II, kde to řešil až při prvním FL (myslím po 2006)...

U Octavií je VELKÝ problém sehnat hezký kus, většina jsou v katastrofickém stavu. A navíc jsou předražené, Octavia I je navíc často dražší než Octavia II, která toho vydrží a snese o dost míň. Kvalita jde zkrátka dolů, bazarové Octavie III budou už neštěstím

Pokud jde o Octavii I, tam určitě postačí ten 1.6 75 kW, po FL Octavie byl i solidně odhlučněný. Je prvda, že to byla klasika 1,6 atmo benzin, tzn. kratší převody, takže na dálnici spotřeba roste, pokud jedete 130 a výš... Diesel 66/81 kW nejlepší co kdy vyrobili ve VW, i pozdější 74 kW je ještě v pohodě. Tyhle diesely nezabijí ani krátké trasy. Nicméně diesel tradičně vyšší servisní náklady a pojištění, naproti tomu nižší spotřeba. Při udávaném nájezdu se asi diesel nevyplatí, nicméně je mnohem širší výběr ojetin.

Tragedií u Octavie I je prostornost vzadu. Hlavně když budou malé děti v autosedačkách, tak nebude dvakrát místo na nohy. Kolegyně kupovala místo Fabie Avensise, aby se vlezli. A na nohy je ve Fabii a Octavii I místa srovnatelně...

Osobně bych se pro rodinu podíval po zachovalém Passatu B5.5 s 1.9 TDI. Mnohem pohodlnější, mnohem lepší odhlučnění, mnohem prostornější kabina, spotřeba srovnatelná. Pořizovací cena srovnatelná s Octavií, mírně vyšší ceny ND (složitější přední náprava....).
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 15.01.2016 00:55, RE: Pozor na Fordy
rohYpnol posted by:
Fordy jsou zajímavou volbou, jenže - většina jsou dovozy, často pochybná historie, a hlavně jsou to problémové TDCI... U Fordů ale hlavně pozor na KOROZI, Ford má opravdu mizernou antikorozní ochranu i u Focusů II, kde to řešil až při prvním FL (myslím po 2006)...U Octavií je VELKÝ problém sehnat hezký kus, většina jsou v katastrofickém stavu. A navíc jsou předražené, Octavia I je navíc často dražší než Octavia II, která toho vydrží a snese o dost míň. Kvalita jde zkrátka dolů, bazarové Octavie III budou už neštěstím Pokud jde o Octavii I, tam určitě postačí ten 1.6 75 kW, po FL Octavie byl i solidně odhlučněný. Je prvda, že to byla klasika 1,6 atmo benzin, tzn. kratší převody, takže na dálnici spotřeba roste, pokud jedete 130 a výš... Diesel 66/81 kW nejlepší co kdy vyrobili ve VW, i pozdější 74 kW je ještě v pohodě. Tyhle diesely nezabijí ani krátké trasy. Nicméně diesel tradičně vyšší servisní náklady a pojištění, naproti tomu nižší spotřeba. Při udávaném nájezdu se asi diesel nevyplatí, nicméně je mnohem širší výběr ojetin.Tragedií u Octavie I je prostornost vzadu. Hlavně když budou malé děti v autosedačkách, tak nebude dvakrát místo na nohy. Kolegyně kupovala místo Fabie Avensise, aby se vlezli. A na nohy je ve Fabii a Octavii I místa srovnatelně...Osobně bych se pro rodinu podíval po zachovalém Passatu B5.5 s 1.9 TDI. Mnohem pohodlnější, mnohem lepší odhlučnění, mnohem prostornější kabina, spotřeba srovnatelná. Pořizovací cena srovnatelná s Octavií, mírně vyšší ceny ND (složitější přední náprava....).


Ad místo vzadu pro nohy pro malé děti v autosedačkách. To přeci problém není ne? Problém by spíš byl tam vozit tam dospělého...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 15.01.2016 08:19, RE: Octavia tour
rohYpnol posted by:
Fanda posted by:
Sám bych motor 1,6 nechtěl,jak v octavii,tak i ve focusu má krátké převody.Podíval bych se po motoru 1.8 T nebo 2.0 85 kw,posledně jmenovaný motor se dělal pod čtyřmi kody,brát pouze ten poslední od roku 2004,ten jede moc pěkně a nebude brát o moc víc paliva,než 1.6.
2.0 85 kW nejede o moc líp než 1.6, navíc tazateli je dynamika celkem volná. Zásadní rozdíl je v krouťáku, kdy 1.6 má sice výkon, ale je slabá, zatímco dvoulitr zkrátka táhne... Nicméně ve spotřebě je to velký rozdíl. S 1.6 jde v pohodě jezdit do 6,5l, s dvoulitrem budeš rád za 8,0, reálně spíš 8,5l...


Pokud majitel bude jezdit 11 km tam a nazpátek,nějaké ty nákupy ,tak rozhodně nebude mít průměrnou spotřebu 6.5,navíc píše,že spotřebu neřeší,rozhodně bych,ale nechtěl jet s 1.6 mpi na dovolenou k moři.
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Friday 15.01.2016 15:45, RE: Octavia tour
Fanda posted by:
rohYpnol posted by:
Fanda posted by:
Sám bych motor 1,6 nechtěl,jak v octavii,tak i ve focusu má krátké převody.Podíval bych se po motoru 1.8 T nebo 2.0 85 kw,posledně jmenovaný motor se dělal pod čtyřmi kody,brát pouze ten poslední od roku 2004,ten jede moc pěkně a nebude brát o moc víc paliva,než 1.6.
2.0 85 kW nejede o moc líp než 1.6, navíc tazateli je dynamika celkem volná. Zásadní rozdíl je v krouťáku, kdy 1.6 má sice výkon, ale je slabá, zatímco dvoulitr zkrátka táhne... Nicméně ve spotřebě je to velký rozdíl. S 1.6 jde v pohodě jezdit do 6,5l, s dvoulitrem budeš rád za 8,0, reálně spíš 8,5l...
Pokud majitel bude jezdit 11 km tam a nazpátek,nějaké ty nákupy ,tak rozhodně nebude mít průměrnou spotřebu 6.5,navíc píše,že spotřebu neřeší,rozhodně bych,ale nechtěl jet s 1.6 mpi na dovolenou k moři.


K moři? S 1.6 úplně v pohodě. Jedině blb při cestě na dovolenou spěchá a na klidnou jízdu i po dálnici v plném obsazení je 1,6 úplně dostatečná. Navíc jednou za dva roky??

Ano, krátké jízdy nebudou s 1,6 za 6,5, jenže to nebudou ty krátké jízdy s dvoulitrem ani za těch 8 až 8,5. A jestli bych rozhodně něco nechtěl, tak jezdit každý den s relativně rozežraným dvoulitrem. Proč? Protože na takovýto provoz je úplně dostatečná ta 1,6.
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Friday 15.01.2016 15:49, RE: Pozor na Fordy
Petr S posted by:
rohYpnol posted by:
Fordy jsou zajímavou volbou, jenže - většina jsou dovozy, často pochybná historie, a hlavně jsou to problémové TDCI... U Fordů ale hlavně pozor na KOROZI, Ford má opravdu mizernou antikorozní ochranu i u Focusů II, kde to řešil až při prvním FL (myslím po 2006)...U Octavií je VELKÝ problém sehnat hezký kus, většina jsou v katastrofickém stavu. A navíc jsou předražené, Octavia I je navíc často dražší než Octavia II, která toho vydrží a snese o dost míň. Kvalita jde zkrátka dolů, bazarové Octavie III budou už neštěstím Pokud jde o Octavii I, tam určitě postačí ten 1.6 75 kW, po FL Octavie byl i solidně odhlučněný. Je prvda, že to byla klasika 1,6 atmo benzin, tzn. kratší převody, takže na dálnici spotřeba roste, pokud jedete 130 a výš... Diesel 66/81 kW nejlepší co kdy vyrobili ve VW, i pozdější 74 kW je ještě v pohodě. Tyhle diesely nezabijí ani krátké trasy. Nicméně diesel tradičně vyšší servisní náklady a pojištění, naproti tomu nižší spotřeba. Při udávaném nájezdu se asi diesel nevyplatí, nicméně je mnohem širší výběr ojetin.Tragedií u Octavie I je prostornost vzadu. Hlavně když budou malé děti v autosedačkách, tak nebude dvakrát místo na nohy. Kolegyně kupovala místo Fabie Avensise, aby se vlezli. A na nohy je ve Fabii a Octavii I místa srovnatelně...Osobně bych se pro rodinu podíval po zachovalém Passatu B5.5 s 1.9 TDI. Mnohem pohodlnější, mnohem lepší odhlučnění, mnohem prostornější kabina, spotřeba srovnatelná. Pořizovací cena srovnatelná s Octavií, mírně vyšší ceny ND (složitější přední náprava....).
Ad místo vzadu pro nohy pro malé děti v autosedačkách. To přeci problém není ne? Problém by spíš byl tam vozit tam dospělého...


Je to naopak problém i pro dítě v sedačce, protože když sedí v té sedačce, tak nemá kam dát nožičky a pokud je tam nacpe, tak okopává řidiči záda. Navíc kvůli omezenému prostoru horší manipulace s dětskou sedačkou... Pro odrostlejší dítě bez sedačky je to vzadu v pohodě, naopak pro náctileté v pubertě opět málo místa. Octavia není zrovna vhodná jako rodinný vůz.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 15.01.2016 16:16, RE: Pozor na Fordy
rohYpnol posted by:
Petr S posted by:
rohYpnol posted by:
Fordy jsou zajímavou volbou, jenže - většina jsou dovozy, často pochybná historie, a hlavně jsou to problémové TDCI... U Fordů ale hlavně pozor na KOROZI, Ford má opravdu mizernou antikorozní ochranu i u Focusů II, kde to řešil až při prvním FL (myslím po 2006)...U Octavií je VELKÝ problém sehnat hezký kus, většina jsou v katastrofickém stavu. A navíc jsou předražené, Octavia I je navíc často dražší než Octavia II, která toho vydrží a snese o dost míň. Kvalita jde zkrátka dolů, bazarové Octavie III budou už neštěstím Pokud jde o Octavii I, tam určitě postačí ten 1.6 75 kW, po FL Octavie byl i solidně odhlučněný. Je prvda, že to byla klasika 1,6 atmo benzin, tzn. kratší převody, takže na dálnici spotřeba roste, pokud jedete 130 a výš... Diesel 66/81 kW nejlepší co kdy vyrobili ve VW, i pozdější 74 kW je ještě v pohodě. Tyhle diesely nezabijí ani krátké trasy. Nicméně diesel tradičně vyšší servisní náklady a pojištění, naproti tomu nižší spotřeba. Při udávaném nájezdu se asi diesel nevyplatí, nicméně je mnohem širší výběr ojetin.Tragedií u Octavie I je prostornost vzadu. Hlavně když budou malé děti v autosedačkách, tak nebude dvakrát místo na nohy. Kolegyně kupovala místo Fabie Avensise, aby se vlezli. A na nohy je ve Fabii a Octavii I místa srovnatelně...Osobně bych se pro rodinu podíval po zachovalém Passatu B5.5 s 1.9 TDI. Mnohem pohodlnější, mnohem lepší odhlučnění, mnohem prostornější kabina, spotřeba srovnatelná. Pořizovací cena srovnatelná s Octavií, mírně vyšší ceny ND (složitější přední náprava....).
Ad místo vzadu pro nohy pro malé děti v autosedačkách. To přeci problém není ne? Problém by spíš byl tam vozit tam dospělého...
Je to naopak problém i pro dítě v sedačce, protože když sedí v té sedačce, tak nemá kam dát nožičky a pokud je tam nacpe, tak okopává řidiči záda. Navíc kvůli omezenému prostoru horší manipulace s dětskou sedačkou... Pro odrostlejší dítě bez sedačky je to vzadu v pohodě, naopak pro náctileté v pubertě opět málo místa. Octavia není zrovna vhodná jako rodinný vůz.


Sedačka znamená jen vyšší posaz, podélně se z hlediska pozice kolen nic nemění. Jestli dítě okopává řidiči záda, to nevidím jako až tak zásadní problém
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 15.01.2016 16:29, RE: Octavia tour
Fanda posted by:
rohYpnol posted by:
Fanda posted by:
Sám bych motor 1,6 nechtěl,jak v octavii,tak i ve focusu má krátké převody.Podíval bych se po motoru 1.8 T nebo 2.0 85 kw,posledně jmenovaný motor se dělal pod čtyřmi kody,brát pouze ten poslední od roku 2004,ten jede moc pěkně a nebude brát o moc víc paliva,než 1.6.
2.0 85 kW nejede o moc líp než 1.6, navíc tazateli je dynamika celkem volná. Zásadní rozdíl je v krouťáku, kdy 1.6 má sice výkon, ale je slabá, zatímco dvoulitr zkrátka táhne... Nicméně ve spotřebě je to velký rozdíl. S 1.6 jde v pohodě jezdit do 6,5l, s dvoulitrem budeš rád za 8,0, reálně spíš 8,5l...
Pokud majitel bude jezdit 11 km tam a nazpátek,nějaké ty nákupy ,tak rozhodně nebude mít průměrnou spotřebu 6.5,navíc píše,že spotřebu neřeší,rozhodně bych,ale nechtěl jet s 1.6 mpi na dovolenou k moři.


Myslím že trasy okolo 11km až takový vliv u benzínového auta na spotřebu nemají. Auto se zahřeje poměrně brzo. Manželka jezdí trasy cca 2km, 8km 12 km a dlouhodobou spotřebu máme 6.7 (reálnou, ne dle pal. PC), ani jednou spotřeba nepřelezla 8L.
respond
westeros
number of posts46
date of registration22.04.2014
Friday 15.01.2016 16:38, RE: Pozor na Fordy
Petr S posted by:
Sedačka znamená jen vyšší posaz, podélně se z hlediska pozice kolen nic nemění. Jestli dítě okopává řidiči záda, nevidím jako až tak zásadní problém


Moje zkusenost v i30 - dite ma nohy oprene o sedadlo pred nim a navic pri instalaci ditete je treba byt velmi opatrny na svoji/jeho hlavu. Sedacka je nejenom nahoru, ale trochu dopredu a navic sedadlo pred nim neni v pravem uhlu ale sklonene, takze je tam mene mista nez ve vysce kolen.

Nizsi stredni je porad jeste male jako rodinne auto. Usmevne jsou reklamy na i20/Fabii jako "prostorne rodinne vozy". Ideal je MPV ale zatim jsem k tomu dusevne dostatecne nezfotrovatel (telesne uz ano) :)

respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Friday 15.01.2016 19:33, RE: Pozor na Fordy
westeros posted by:
Petr S posted by:
Sedačka znamená jen vyšší posaz, podélně se z hlediska pozice kolen nic nemění. Jestli dítě okopává řidiči záda, nevidím jako až tak zásadní problém
Moje zkusenost v i30 - dite ma nohy oprene o sedadlo pred nim a navic pri instalaci ditete je treba byt velmi opatrny na svoji/jeho hlavu. Sedacka je nejenom nahoru, ale trochu dopredu a navic sedadlo pred nim neni v pravem uhlu ale sklonene, takze je tam mene mista nez ve vysce kolen.Nizsi stredni je porad jeste male jako rodinne auto. Usmevne jsou reklamy na i20/Fabii jako "prostorne rodinne vozy". Ideal je MPV ale zatim jsem k tomu dusevne dostatecne nezfotrovatel (telesne uz ano) :)


Přesně tak. Dítě sedí v sedačce výš, takže má nožky a kolena v úplně jiné úrovni. Fabia je na dětskou sedačku malá a Octavia I bohužel není prostornější.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 15.01.2016 20:08, xxxx xxxx xxxxx
Nepamatuji si ze by Skodovka nekde inzerovala Fabii doslova jako rodinne auto... Zato Hyundai to s i20 myslel vazne a dost me tim rozesmal.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.