0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia SLX 1.8 20V

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.11.2006 16:50, Motor
Pola posted by:
A já jsem viděl motor v octávce uložený příčně.
V roce 1998 jsem dostal ten "blbej nápad" a koupil jsem si octávku s tímhle motorem,já tomu říkal "VW pomsta",protože něco tak hroznýho pod kapotou se jen tak nevidí.Pružnost motoru prakticky nulová a spotřeba u mě 12 l.Po 7 tis.km pravidelně zvlněný přední kotouče a dvakrát mě auto vůbec nenastartovalo a za to bratru tenkrát půl mega.Od té doby žádná škodovka nesmí do domu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.11.2006 19:45, RE: Good recenze
Zigi posted by:
Uz vim s cim jsem to popletl!
Do passatu se davalo jine sani!
To se ke konci vyroby u Octavek davalo i sem (myslim ze puvodni bylo z kovu a to pozdejsi z plastu) a to pak slapalo slusne odspodu a jezdilo se kolem 8l!
Oktávka s tímto motorem asi od r.98 má proměnlivé sání taky, ale moc to nepomohlo. Z mých zkušeností vím, že spotřeba je extrémně závislá na tom, kde se jezdí. Vražda je dálnice, pač to auto je blbě zpřevodovaný, při 140km rychlosti točí hrozný obrátky. Takže pokud s tím jezdíš někde po okreskách tak do 100, je spotřeba přijatelná. A to cukání při 140km rychlosti v tzv."tahu", jak popisuje kolega, je klasický projev odchodu "váhy vzduchu", ta odejde na všech. Taky si myslím, že by se tomu autu nemusel líbit ten vysypaný katalyzátor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.11.2006 21:36, Spotřeba
Mam Octavii 1.8 20V r.v 1998 kromě výměny ložisek na předních kolách ,tlumičů, uložení stabilizatoru ,čidla ABS na pravém kole a servisních úkonech ( olej,rozvody atd....) žádná závada auto má najeto 215000 km .Spotřeba je příznivá 8.3 l na 100km což si myslím ,že je v pohodě. Nevím kde kdo přišel na spotřebu 10l jestli myslel okamžitou tak ta šplhá klidně i na 17l .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.11.2006 23:35, Škoda Octavia SLX 1,8 20V
Tuto Octavii jsem měl také, také koupenou od firmy po jednom řidiči, jen byla z roku 98. Po roce jsem ji prodal. Stahovačky jsem měnil dvakrát (koupil jsem je bez motorků a vyměnil je sám), kromě toho zareznul pákový mechanizmus stěračů (koupil jsem ho v PALu Kbely asi o 500 Kč levněji než ve Škoda servisu a opět vyměnil sám). Odešla vložka katalyzátoru (začala drnčet). Katalyzátor jsem nechal vyměnit za neoriginální v ceně cca 6000 Kč (cena dílu ve Škoda servisu přes 20.000 Kč) . Spotřeba po města byla i 12-13 litrů a rozhodně jsem nejezdil divoce. Váhu vzduchu naštěstí měnili před tím, než jsem auto koupil. Přední kotouče se zvlnili. To byla poslední kapka. Když jsem auto nabízel k prodeji např. v Auto Jarov, řekli, že tento motor je v Octavii nejhorší ze všech, že se spíše prodá 1,4 s 55 kW než tahle 1,8 s 92 kW. Jestli autor recenze dosahoval uváděné spotřeby, je to zázrak.
Teď mám Primeru z roku 1998, benzín 2,0 výkon 96 kW. Ve městě má spotřebu minimálně o 2 l nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 11:04, RE: Good recenze - spotreba
Ryšár posted by:
Dobrá recenze. Myslím si, že náklady na údržbu jsou přiměřené, ne-li docela malé. Ale ta spotřeba se mi opravdu, ale opravdu nezdá! Se svým TDi jezdím normálně bez hlídání každé deci nafty za 5,5 na okrskách, ve městě kolem 6,5. Když na to ale šlápnu (to se občas neudržím 96kW), dostávám se na 20 km na spotřebu přes 9 litrů! Autor asi neví, co znamená "šlápnout tomu za krk". I když Oktávka na to není vůbec, ale vůbec stavěná.
Ja osobne mam presne s firmeni Octavii I, 1.8 20V stejnou zkusenost - spotreba na dalku 6.5 litru pri uplne normalni-misty i sviznejsi jizde. Obcas sem autu slapal plny plyn a vytacel do 6500 otacek/ min, vetsinou sem ale jel plynule mezi 90 a 130 km/h a fakt to bralo takhle..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 11:06, RE: Škoda Octavia SLX 1,8 20V
Honza posted by:
Tuto Octavii jsem měl také, také koupenou od firmy po jednom řidiči, jen byla z roku 98. Po roce jsem ji prodal. Stahovačky jsem měnil dvakrát (koupil jsem je bez motorků a vyměnil je sám), kromě toho zareznul pákový mechanizmus stěračů (koupil jsem ho v PALu Kbely asi o 500 Kč levněji než ve Škoda servisu a opět vyměnil sám). Odešla vložka katalyzátoru (začala drnčet). Katalyzátor jsem nechal vyměnit za neoriginální v ceně cca 6000 Kč (cena dílu ve Škoda servisu přes 20.000 Kč) . Spotřeba po mě...
Ja mel s octavii 1.8 20V taky spotrebu 6.5 l / 100. Se sluzebakem, na dalku (cca 500 km v kuse).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 13:00, RE: Good recenze
MHr posted by:
Oktávka s tímto motorem asi od r.98 má proměnlivé sání taky, ale moc to nepomohlo. Z mých zkušeností vím, že spotřeba je extrémně závislá na tom, kde se jezdí. Vražda je dálnice, pač to auto je blbě zpřevodovaný, při 140km rychlosti točí hrozný obrátky. Takže pokud s tím jezdíš někde po okreskách tak do 100, je spotřeba přijatelná. A to cukání při 140km rychlosti v tzv."tahu", jak popisuje kolega, je klasický projev odchodu "váhy vzduchu", ta odejde na všech. Taky si myslím, že by se tomu autu n...
Souhlasím, auto je opravdu zpřevodované příliš do síly. Na dálnici pracuje v příliš vysokých obrátkách, a to se projeví negativně na spotřebě. Moje zkušenost při cca 50% dálnice, 25%město a 25%ostatní byla spotřeba okolo 9l na 100km. Váhu vzduchu jsem měnil také, zarezli mi po 3 letech stírače ( ty jsem rozchodil stříkáním WD-40 ), ABS taky trochu zlobilo, ale jinak fungovala dobře. Najezdil jsem s ní za 3 roky 120tis.km, měl jsem ji jako služební auto novou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.11.2006 19:36, RE: Good recenze
Pavel posted by:
Souhlasím, auto je opravdu zpřevodované příliš do síly. Na dálnici pracuje v příliš vysokých obrátkách, a to se projeví negativně na spotřebě. Moje zkušenost při cca 50% dálnice, 25%město a 25%ostatní byla spotřeba okolo 9l na 100km. Váhu vzduchu jsem měnil také, zarezli mi po 3 letech stírače ( ty jsem rozchodil stříkáním WD-40 ), ABS taky trochu zlobilo, ale jinak fungovala dobře. Najezdil jsem s ní za 3 roky 120tis.km, měl jsem ji jako služební auto novou.
uvedená závada ohledně problému ve vyšším výkonu nemusí být jen vadnou váhou vzduchu, ale může to být také špatně zavařeným svodem výfukového potrubí. Stačí, aby se tam vyskytly malé netěsnosti a lambda sonda špatně zpracovává údaje a auto netáhne jak má a je podstatně hlučnější. Měl sem stejný problém u Lancie Lybra a po výměně svodu je vše v normálu. Rozdíl ve svařovaném a novém svodu je propastný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.01.2007 16:19, RE: Škoda Octavia SLX 1,8 20V
Pavel posted by:
Ja mel s octavii 1.8 20V taky spotrebu 6.5 l / 100. Se sluzebakem, na dalku (cca 500 km v kuse).
Já měl průměrnou spotřebu 6,5l taky, ale pořád. Na MItsubishi Carismě 1,8 GDI. Na rozdíl od Octávie tam bylo těch 92 kw opravdu znát. Škodovka s tímto motorem byla to nejhorší, co Boleslav vyprodukovala.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.