0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - řešíme zlomenou klikovou hřídel

category of topic classification: poradna, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2012 09:48, RE: zkušenost z mého okolí.
tomaskrtek posted by:
nespadl, v roce 2009 to nenabízeli
je fakt, že tak daleko nepamatuji, možná máte pravdu. Já vycházím z toho, že sem tam se i v inzerátech najde ojetá škodovka, kde je připsána jako nadstandardní výbava prodloužená záruka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2012 13:55, NAFTA v ČR
Právě jsem se vrátil ze servisu s autem. Auto jelo divně, cukavě... Ani mechanici tomu nechtěli věřit, tak jsem dostal vzorek nafty do lahvičky s sebou.
V půl litru nafty plave dole cca 15 - 20 ml vody a dále zhruba stejné množství hlíny, chlupů, prostě svinstva. Filtr nafty zcela černý. Po měsíci od výměny. Nedovedu si představit kolik toho svinstva bude v nádrži celkem... Todle je jen vzorek vytaženej hadičkou.
Fakt děs. Kdyby chtěl být někdo chytrej, jak jsem auto tankoval bůhví kde, tak ne. Benzina (70 procent) a zbytek náhodně benzínky u dálnice (tedy žádné JZD).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2012 15:28, RE: NAFTA v ČR
free78 posted by:
Právě jsem se vrátil ze servisu s autem. Auto jelo divně, cukavě... Ani mechanici tomu nechtěli věřit, tak jsem dostal vzorek nafty do lahvičky s sebou.
V půl litru nafty plave dole cca 15 - 20 ml vody a dále zhruba stejné množství hlíny, chlupů, prostě svinstva. Filtr nafty zcela černý. Po měsíci od výměny. Nedovedu si představit kolik toho svinstva bude v nádrži celkem... Todle je jen vzorek vytaženej hadičkou.
Fakt děs. Kdyby chtěl být někdo chytrej, jak jsem auto tankoval bůhví kde, tak ne...
tak po týhle zkušenosti bych naftu už nechtěl ani vidět. jsem docela šťastnej že mám atmo benzín bez přímovtřiku a podobnejch nesmyslů, navíc dělanej pro US trh takže 95okt. benzín je pro něj celkem luxus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2012 17:03, RE: NAFTA v ČR
tomaskrtek posted by:
tak po týhle zkušenosti bych naftu už nechtěl ani vidět. jsem docela šťastnej že mám atmo benzín bez přímovtřiku a podobnejch nesmyslů, navíc dělanej pro US trh takže 95okt. benzín je pro něj celkem luxus.
já jsem samozřejmě slyšel z mnoha míst jak je nafta v ČR nekvalitní, osobně jsem mohl třeba kdysi před léty porovnat jak moje tehdejší OPEL Ascona 1.6D jela na českou a jak na německou naftu.
Na českou byla maximální rychlost 145km/h a na německou 160km/h.
Ale toto svinstvo, to by člověk vážně nevěřil!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2012 22:06,
2.0 nebrat, pouze 1.9
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.02.2012 22:15, RE:
nhnt posted by:
2.0 nebrat, pouze 1.9
Ojeté 1,9TDI - 77Kw nebrat a ve 4x4 už vubec ne, u 4 z 5 aut stáří do 3 let už při 105 - 120 tis bere cca 0,8 - 1L oleje na cca 1200 km(chtějte po navoněný HR ředitelce, aby na cestě mezi Prahou a Bratislavou a zpět 2x dolejvala olej). Včechno čtyřkolky. Jedna s poháněnou přední nápravou bere "jen" litr a půl oleje na interval výměny 15 tis. Při prvních projevech (to bylo tak 0,3L na 1000km) ve cca 50 - 70 tis reklamace u prodejce i Lease planu, postoupeno do MB k výrobci. Zkrácené vyjádření: Vše je v normě a v povolené a udané toleranci od výrobce. A tím to hasne. Ani ted s tím nehodlají nic dělat. Ani Leaseplan auta nechce vyměnit musí se doplatit, pak se asi prodají někomu dál. Po tomto se firemní management odklání od koncernu potažmo Škodovky, protože Passat je přeci prestižní a nově nakupuje Nissany Qashqai - 3x, Opel Antara -2x , Alfy Romeo -1x. A protože nám zlobí i benziny ve fabiich jsme asi na cestě opustit koncern uplně. S flotilou 130-140 vozidel které firma odebrala za poslední 4 roky to bude fakt pecka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2012 21:26, RE:
Kojot027 posted by:
Ojeté 1,9TDI - 77Kw nebrat a ve 4x4 už vubec ne, u 4 z 5 aut stáří do 3 let už při 105 - 120 tis bere cca 0,8 - 1L oleje na cca 1200 km(chtějte po navoněný HR ředitelce, aby na cestě mezi Prahou a Bratislavou a zpět 2x dolejvala olej). Včechno čtyřkolky. Jedna s poháněnou přední nápravou bere "jen" litr a půl oleje na interval výměny 15 tis. Při prvních projevech (to bylo tak 0,3L na 1000km) ve cca 50 - 70 tis reklamace u prodejce i Lease planu, postoupeno do MB k výrobci. Zkrácené vyjádření: ...
nechápu proč se tady ta zlomená kliovka vůbec řeší jako by to byl nějaká náhodná porucha,je to všeobecně známá vada TDI motorů (modly všech českých rodin),podívejte se na Skodahomeforum a tam uvidíte kolika lidem už takhle zařval motor,je to hodně častá závada a všichni automobilový znalci jí znají,bohužel u nás už má zřejmě ŠKODA a AAAauto pod palcem veškěré poriodika,internetové servery,noviny,televizní pořady,takže se nikdo už neopovažuje na jejich adresu cokoliv pro ně nedobrého napsat,protože by pak přišli o peníze za jejich reklamy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2012 13:44, RE: NAFTA v ČR
tomaskrtek posted by:
tak po týhle zkušenosti bych naftu už nechtěl ani vidět. jsem docela šťastnej že mám atmo benzín bez přímovtřiku a podobnejch nesmyslů, navíc dělanej pro US trh takže 95okt. benzín je pro něj celkem luxus.
A co to máš za auto ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2012 15:25, RE: NAFTA v ČR
Camry8 posted by:
A co to máš za auto ?
infi fx35
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.02.2012 11:52, RE: NAFTA v ČR
free78 posted by:
Právě jsem se vrátil ze servisu s autem. Auto jelo divně, cukavě... Ani mechanici tomu nechtěli věřit, tak jsem dostal vzorek nafty do lahvičky s sebou.
V půl litru nafty plave dole cca 15 - 20 ml vody a dále zhruba stejné množství hlíny, chlupů, prostě svinstva. Filtr nafty zcela černý. Po měsíci od výměny. Nedovedu si představit kolik toho svinstva bude v nádrži celkem... Todle je jen vzorek vytaženej hadičkou.
Fakt děs. Kdyby chtěl být někdo chytrej, jak jsem auto tankoval bůhví kde, tak ne...
Budem reagovat na tento email, hoci reakce patrí aj na ostatne. Mam Mitsubishi Outlander 2,0 s Volswagwn motorom 2.0 103kW 140 koní. V česhách tankujem všade. Občas JZD , jednu stálu levnu pumpu v Měšicich u Prahy, AGIP, Schell , ONV, Benzina, Tesco, Globus. Palivovy filter mením každe 30.000 km. A zatial som žiadne problemy nemal. Po zaruke si už servisujem auto sám. Pravidelna kontrola stavu rozvodoveho remeňa, kedže som ho nemenil v 120 000km ale v 155 000km. Ciže aj k dalším príspevkom: Nieje to od typu motora, ale o štastí a kvality požitých rozvodov. Stav remena aj po tych 150 km dobry, jedna kladka ako nova dve mali už vole v ložiskách. (Menil som všetko za nove aj pumpu). Ešte by som na rozvodoch jazdil, ale sa začala tratiť chladiaca kapalina, tak som vedel že odchádza vodna pumpa. Akurát pred zimou už musel skontrolovat žhavice a 3 boli špatne.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.