0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:29, RE: Vlastnosti O1
anonym posted by:
To že je nejrozšířenější služební auto,není jistě zásluhou toho,že je dobré!!!Zde jsou jiné priority!!!Jako loby škodovky ve firmách!!V německu je nejrozšířenější služebák mondeo a focus a taky nikdo netvrdí že jsou to nejlepší auta!!Škodovkáři zabednění!!!
Vopatrně na hubu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Máme 9-5 ku combi MY 1999 už druhým rokem a jediná závada, kterou jsem musel řešit, byla ošoupaná a netěsnící tryska zadního skla. V autě nic nevrže, motor se nezadírá () na 100 km si vezme do 10 l (ve městě 11) a táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice...
No táhnout - táhne, ale ta spotřeba, raději budu jezdit s o něco horším zrychlením za 5,5 l nafty...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:34, RE: pořád TDi
anonym posted by:
proč se pořád bavíte o těch chrochtadlech, když existuje 1.8 TSi ?
Přesně tak... já mám starší model - 1.8 T a nestěžuju si... a nějaký diesely neřeším
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:37, Ideální auto pro Čecha
Neboť průměrný český zaprděnec požaduje od auta dvě věci:
1) Velký baťoh za zadními sedadly
2) Spotřebu max.5 l řepkáče/100 km
Oba tyto požadavky Škodofka splňuje, proto její cena na domácím trhu výrazně převyšuje ceny na vyspělých západních trzích, kde by o ní jinak motoristi ani okem nezavadili...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:48, RE: pravda
anonym posted by:
Tak...konečně to někdo napsal. Co dodat? Za ty peníze je to prostě vrak.
Dej si studeny obklad na celo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:50, RE: Jo, jezdí na benzín....
anonym posted by:
Za 600 tisíc vůz nižšší střední třídy s motorem 77kW? Otřesné! Nejít raději do střední třídy, kde za tyhle peníze je silnější motor a slušná výbava u ž v základu?
Např.?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:51, Trochu osel
Takže ten mistr má palivo: benzín a označení 1,9 TDi... trošku oslík. Tak ať do toho neleze a jezdí radši manželky SAABEM
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:51, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
Neboť průměrný český zaprděnec požaduje od auta dvě věci:
1) Velký baťoh za zadními sedadly
2) Spotřebu max.5 l řepkáče/100 km
Oba tyto požadavky Škodofka splňuje, proto její cena na domácím trhu výrazně převyšuje ceny na vyspělých západních trzích, kde by o ní jinak motoristi ani okem nezavadili...
"průměrný český zaprděnec"

Co kdybyste si konečně zašel k tomu psychiatrovi ? Když Vám způsobuje duševní problém, že část Vašich spoluobčanů jezdí v autě, co není podle Vašeho gusta ?

Mimochodem, cca 92 % Oktávek se prodá v cizině a jde o celkem úspěšné auto. Že by česští zaprděnci obývali i podstanou část Evropy ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:52, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
Neboť průměrný český zaprděnec požaduje od auta dvě věci:
1) Velký baťoh za zadními sedadly
2) Spotřebu max.5 l řepkáče/100 km
Oba tyto požadavky Škodofka splňuje, proto její cena na domácím trhu výrazně převyšuje ceny na vyspělých západních trzích, kde by o ní jinak motoristi ani okem nezavadili...
"průměrný český zaprděnec"<BR><BR>Co kdybyste si konečně zašel k tomu psychiatrovi ? Když Vám způsobuje duševní problém, že část Vašich spoluobčanů jezdí v autě, co není podle Vašeho gusta ? <BR><BR>Mimochodem, cca 92 % Oktávek se prodá v cizině a jde o celkem úspěšné auto. Že by česští zaprděnci obývali i podstanou část Evropy ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:54, Proč si nekoupit Koktávii:
-přemrštěné ceny u nových vozů i u ojetin
-vysoké ceny za příplatkovou výbavu, která je mnohdy v této třídě u konkurence ve standardu
-drahý autorizovaný servis
-oblíbený terč pro čorkaře
-zoufalé TDI-PD motory
-jen o málo lepší podvozek než u předešlé generace ("přerostlý Golf")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Máme 9-5 ku combi MY 1999 už druhým rokem a jediná závada, kterou jsem musel řešit, byla ošoupaná a netěsnící tryska zadního skla. V autě nic nevrže, motor se nezadírá () na 100 km si vezme do 10 l (ve městě 11) a táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice...
"táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice..."

A midrák je tak zatlačen....

PS: To Vám vážně nedochází, že tohleto je myšlení totálního loosera, jehož jediným uměním je hamtnout na plyn ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Máme 9-5 ku combi MY 1999 už druhým rokem a jediná závada, kterou jsem musel řešit, byla ošoupaná a netěsnící tryska zadního skla. V autě nic nevrže, motor se nezadírá () na 100 km si vezme do 10 l (ve městě 11) a táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice...
Treba i audi S4 musi uhybat? :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 11:58, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
"průměrný český zaprděnec"

Co kdybyste si konečně zašel k tomu psychiatrovi ? Když Vám způsobuje duševní problém, že část Vašich spoluobčanů jezdí v autě, co není podle Vašeho gusta ?

Mimochodem, cca 92 % Oktávek se prodá v cizině a jde o celkem úspěšné auto. Že by česští zaprděnci obývali i podstanou část Evropy ?
Škoda má na Západě zcela jinou cenovou i obchodní politiku než v ČR, a i tamní veřejnost Octavii vnímá zcela jinak než v ČR (jako LEVNÝ vůz ze segmentu nižší střední třídy).
Mně osobně to duševní újmu nezpůsobuje, já bych si totiž tohle auto, kde se např. za klimu připlácí 30 tis a za hágusy 10 tis. CZK, nekoupil ani omylem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:01, RE: pravda
anonym posted by:
Pravda je jiná: mám 4. rok verzi Octavie I - 1.8 20V a hodnotím to jako nejpoveděnejí auto z produkce Škoda. A ostatní značky? kam se na Škodu hrabou.
JSEM SPOKOJEN A TYTO ŘEČI MAJÍ JEN ZÁVISTIVCI, KTEŘÍ NA OCTAVII NIKDY MÍT NEBUDOU.
Horolezec-29
Asi Tě zklamu, ale jezdím v BMW 730D... Tomáš Caknakis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:03, RE: pravda
mikes posted by:
Dej si studeny obklad na celo...
Proč? Já jsem tím autem taky jezdil..... Nemluvím o něčem co neznám. Ale za ty peníze je to opravdu šrot. Znovu opakuju- ZA TY PENÍZE....nemluvím tu o spolehlivosti, nebo poruchovosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:12, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
Škoda má na Západě zcela jinou cenovou i obchodní politiku než v ČR, a i tamní veřejnost Octavii vnímá zcela jinak než v ČR (jako LEVNÝ vůz ze segmentu nižší střední třídy).
Mně osobně to duševní újmu nezpůsobuje, já bych si totiž tohle auto, kde se např. za klimu připlácí 30 tis a za hágusy 10 tis. CZK, nekoupil ani omylem...
...zdá se, že prostě máte komplex. Na Oktávku nemáte, tak si bebínko hojíte na netových diskuzích. Normální člověk by jinak bral jako hotovou věc, že žádné auto není ideální a naopak každá má nějaké své přednosti....jinak by se neprodávalo. Ale je vidět, že pro vás jsou všichni majitelé Oktávek úhlavními nepřáteli, zamyslete se.... je to na léčbu..u Chocholouška...:)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:14, RE: pravda
anonym posted by:
Proč? Já jsem tím autem taky jezdil..... Nemluvím o něčem co neznám. Ale za ty peníze je to opravdu šrot. Znovu opakuju- ZA TY PENÍZE....nemluvím tu o spolehlivosti, nebo poruchovosti.
Co to je za vyraz "vrak", "srot"? To jsi jezdil bouranym autem? Pokud ne, nechapu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ono je třeba umět číst.

Já tam čtu, že přestože je nemá rád, na žádný problém nenarazil, tedy kromě těch svodidel. Kdyby si místo TDI koupi RS, možná by se mu rozležel i ten SAAB. Tam má navíc štěstí, že nenarazil na sérii s vadným motorem, ze které jsou servisy v panice.

A mimochodem, když jsme u těch peněz, kde je SAAB?
To srovnani se Saabem me taky pobavilo... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:23, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym posted by:
-přemrštěné ceny u nových vozů i u ojetin
-vysoké ceny za příplatkovou výbavu, která je mnohdy v této třídě u konkurence ve standardu
-drahý autorizovaný servis
-oblíbený terč pro čorkaře
-zoufalé TDI-PD motory
-jen o málo lepší podvozek než u předešlé generace ("přerostlý Golf")
Koktavii neznam, kdo to auto vyrabi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 12:30, Záruční oprava
Když se kouknu do fotogalerie, tak se nedivím, že autorovi článku zatéká do kufru. Ještě že má štěstí v tom, že má auto ještě v záruce, aby ho mohl reklamovat. Se vůbec divím, že němci i když v česku sou vůbec schopný něco takovýho vyrobit. Za takovou vadu bych požadoval nejméně slevu.
respond
  1 2 3 4 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.