Ivo posted by:
Od roku 2001 (Předváděcí vůz) do konce r.2005 jsem jezdil s Octavií L&K 1,8T 4x4 s plnou výbavou (nová za 850.000,-Kč). S jízdními vlastnostmi jsem byl celkem spokojený, jenom se mi zdálo, že hned zpočátku by poruch a následných výměn náhradních dílů mohlo být méně (např. lambda sondy, zapalovací cívka nebo problém s geometrií zadní nápravy). Celkově jsem byl ale s autem až asi do 110.000km celkem spokojený. od té doby až do 150.000km, kdy jsem ji dal pryč, jsem nevycházel z úžasu. Na podvozku m...
Nemůžu víc než souhlasit. Byl jsem majitelem 1.8 20V, r.v. 1998. Do 115.000 km, to bylo v pohodě, jenom výměny spotřebních dílů. Ale pak jsem se nepřestával divit. Spotřebu jsem nedokazal dostat pod 12l a tolik dílů co jsem vyměnil, jsem ani netušil, že jich tam je
Ale abych nebyl nespravedlivý, je to super auto, ale tak do 110.000 km, pak honem pryč. Teď lítám ve Fabii sedan 1.4 16V, r.v. 2002 , blížím se ke "stovce" a zjišťuju s hrůzou zase totéž - začínám vrážet prachy do celkem šílených oprav, poslední akce - odešlo servo. Takže zimu musím ještě nějak vydržet a pak půjde ... No ale zase budu vybírat u Škodovky, teď pokukuju po Octavii, ale do nového auta už nejdu, je to sice parada, ale obrovský úlet, radši vemu rok dva satrou, ale o 150.000,- Kč levnější
)