0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI 66kW SLX

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 14:40, Úprava softwaru?!
Doporučuji recenzentovi aby si nechal přeměřit na brzdě výkon motoru.
Vytlačit z 66 kW nějakých 85 kW je pouhopouhý sen úpravců softwaru (chipy apod). Ani náhodou dřístalo. Jestli tam máš teď 74 tak to bude moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 22:36, RE: pro Slováka
pre Hasička posted by:
Milý Hasičko, síce nie som ten, komu si tú svoju trapnost adresoval, ale musím ti oznámit, že tvoje príspevky sú úbohé na plnej čiare. Podávajú nám všetkým výpoveď o tvojom intelekte. Pokiaľ nemáš čo k téme, radšej pomlč, urobíš nám všetkím veľkú službu.
Zdochni tˇava, korytnáčka , a strážná věž se může jmenovat jem pyčák jehovistickej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 12:44, RE: Mazda 6 v naší společnosti
Autor článku posted by:
Naše firemní Mazda 6 2.0 turbodiesel) je stará 20 měsíců, má najeto 190 000 km, pravidelně servisovaná Auto Palace Praha:
každých 40 000 km - výměna všech kotoučů a destiček
102 000 km- prasklé kolo rozvodů (60 000 Kč, auto přes 3 týdny stálo)
130 000 km - výměna vstřikovačů (60 000 Kč)
po roce a půl provozu nutný nový akumulátor
180 000 km - výměna vstřikovacího čerpadla (50 000 Kč)
Nepočítám další drobné závady, které posílají auto do servisu mimo servisní interval tak každé 2-3 měsíce.
Nejsem...
Napsal jste pěknou recenzi a v té Mazdě, podle toho co popisujete, bude asi problém hlavně s motorem (rozvody, vstřikovače, čerpadlo). Nejsem si 100% jist ale do Mazdy se tuším montují motory TDCi od Fordu které jsou, soudě podle článků zde na Tipcarsu, choulostivé na kvalitu nafty, tak jestli nefouká vítr odsud. Navíc já osobně moc nevěřím dieselům od Fordu. (Jen subjektivní, nepodložený názor)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 19:23, RE: Môže byť ale?
Martin posted by:
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
auto ježděné na dlouhé vzdálenosti dokáže na spojce najet 350 000 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.08.2006 21:36, RE: Môže byť ale? pre "Erika"
Martin posted by:
A ty klameš až sa práši. Rozprávočky starej matere! Sám tomu čo píšeš neveríš.
Ty jsi asi velikej kokot, ze jo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.09.2006 20:09, Máte to tady super
dean posted by:
Ty jsi asi velikej kokot, ze jo?
Osobně se spojkami u Mazdy nebo Octávky nebo dalších nemám zkušenosti, ale tohle se čte velice dobře a dalo by se to vydat knižně - chlapi přestaňte se hádat a přemýšlejte, souhlasím s tím ,že když se střídá na jedno auto více řidičů auto se opotřebovává daleko rychleji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.11.2006 02:15, RE: pro Slováka
Hasič posted by:
Tak já jsem fašoun jo? A proč máte na tísícikoruně Andereje Hlinku?
Co Hlinkova Národní garda za II. sv. válce? Proč také né farář Tisso nebo dajaký Váš spojenec z II. sv, války? Třeba Mussolini? Co výběry Vašich židů a arizace majetku ? Už nepamatuješ? Zeptej se svojej starej mami. Jestli nejsi Goldštein i ták nějak? Máte krátkou pamět.
A omlouvám se, vím že to sem nepatří! Hasič
len tak na okraj, Hlinka bol tiez "farar" ale nebol fasista, aspon to nikdy nedeklaroval a Pan si ho povolal peknych par rokov pred zalozenim fasistickych jednotiek nazvanych POHG ( pohotovostne oddiely Hlinkovej gardy), s cim on uz pochopitelne nemohol nic robit, iba ich strasit po nociach
Na bankovke je aj preto, lebo v roku 1907 bol z jednym zakladatelov Ludovej banky, nasej prvej financnej institucie.Okrem toho ze za narodnostne snahy bol vazneny madarskou vladou za cias rakuska-uhorska, po vzniku Ceskoslovenska o ktore sa na uhorskom sneme tiez snazil bol este vazneny aj cesko"slovenskou" vladou v roku 1919, potom ako predlozil ziadost ( ako poslanec parlamentu ) o autonomiu Slovenska.
Plne chapem ze nase dejiny su popri dejinach slavneho to ho Bohmerlandu len zanedbatelne omrvinky, ale nabuduce si over fakty pred tym nez si otries svou lenivu hubu o cloveka ktory na rozdiel od teba aj nieco pre svoje idealy spravil, a dost si zato vytrpel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 18:57, RE: Môže byť ale?
Martin posted by:
To s tou spojkou je riadna blbosť a za tým si stojím. Známy menil na Octavii Tdi 66kw spojku pri 160 000km a tiež jazdil len dlhé trasy . Nepreťažoval ju a jazdil s citom.
My vo firme sme na Octáviach menili spojku ešte skôr už okolo 140 000km. Na Accordoch cca 170 000km.
A tie keci s Formanom s 385 000km sú tiež super. Ten Forman nemal na sebe nič pôvodne nie to spojku! Favorita som mal a nie jedneho.
ve firmě máme favorita a má majeto 320000 km. bez generálky motoru. jezdí s ním uplně každý takže si představ jak vypadá...doma mám taky favorita s 120 000 km. měnil sem zatím jenom olej a filtry
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.