0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8T 20V

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:13, RE: 2,5roku a 37tis km???
anonym posted by:
Edmunde, ty blbe, ver mi, ze znam plno lidi, kteri uplne bezne jezdi kolem 5-10 000km rocne...
...souhlas ..najezdíme cca. 15000km za rok ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:33, bestdrifter
...tohoto článku mám pocit, že oktávie byly stvořeny aby automobilka vydělávala na náhradních dílech. Jsem sice patriot, ale oktávu bych si taky nikdy nekoupil, věřím, že toto je snad ojedinělý případ, ale hlavní důvod u mě je, že auto má velice špatné jízdní vlastnosti (v mezích až nebezpečné) a taky proto, že se velice kradou (což po přečtení pár podobných recenzí fakt nechápu)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:33, RE: 2,5roku a 37tis km???
anonym posted by:
Edmunde, ty blbe, ver mi, ze znam plno lidi, kteri uplne bezne jezdi kolem 5-10 000km rocne...
Jasně. A koupí si na to vrcholnou výbavu Octávie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:44, RE: 2,5roku a 37tis km???
edmund posted by:
Koupil vrcholnou výbavu, ojetou a tvrdí, že měla po 2,5 letech najeto 37 000km. Tak si myslím, že spíše někdo ojel jeho. A možná i porto ty problémy.
taky se mi to nezdá běžný ale ne vyloučený, asi trfil jednu z dvaceti.
Ještě ten součet 2,5 a 4 se mi zdá méně než 8, ale to je jen prkotina.
Recenze dobrá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:46, RE: 2,5roku a 37tis km???
Bohouš posted by:
Plno lidí jezdí třeba denně do práce jen 10 min tam, 10 min zpátky, o víkendu maximálně chata, kolik myslíš, že najedou ročně km? Každej nemusí sedet denně 4hodiny v autě a zbytek dne proonanovat...
Přeně můj názor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 09:46, 1.8T
Take mam zkusenost s motorem s octavii 1.8T combi r.v. 2002. Nyni najeto 160tis km a krom spotrebnich dilu a oleje se menilo akorat predni lozisko (neznackove za 600Kc) a ulozeni stabilizatoru (dve gumova pozdra asi 50KC) a jeste zapalovaci civka na 4 valci. Autor mel pravdepodobne velkou smulu, nebo stocene statisice. Myslim si, ze 1.8 t 5V je z benzinovych motoru jediny akceptovatelny agregat. Octavia se dle meho nazoru radi mezi sedy prumer. Tento motor ji nad tuto kategorii pozvedne. Auto ale rozhodne neni na zavodeni, spise takove rodine kombi, ktere zvladne sviznou jizdu a jeste bezpecne predjet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 10:14, spolehlivost
hmm auto u kterého je potreba udelat opravu za 100.000 Kč mi neprijde moc spolehlive to ho radeji hodit ze skaly myslim ... )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 10:15, RE: 2,5roku a 37tis km???
apo posted by:
taky se mi to nezdá běžný ale ne vyloučený, asi trfil jednu z dvaceti.
Ještě ten součet 2,5 a 4 se mi zdá méně než 8, ale to je jen prkotina.
Recenze dobrá.
Doplnujici info:
Dle zaznamu Skody a.s.
Vyrobeno 11/99 prodano 5/2000 a nejakou dobu to auto bylo na parkovisti leasingove spolecnosti nez ho prodali. V registru "Zaruky mobility" dohledali i navstevy v servisech. Takze nebyl duvod neverit kilometrum na tachaci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 10:26,
Auto má několik vážných závad, rozsypání převodovky a diferenciálu atd. a pán je spokojen. No jo, škodovkáři
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 10:50, RE: Pro Martina (autorA článku) - mé zkušenosti 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998
Petr posted by:
Martine, s Vaším popisem zcela souhlasím, zde jsou mé zkušenosti s výše popsaným vozem: je to Octavia, 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998 (stříbrná, výbava SLX - ovládání elektronikou).

Vůz jsem koupil s najetými 94.000 km, od 1. majitele. Tento vůz v této výbavě většinou šel na vývoz do Německa a Holandska na jejich rychlejší a kvalitnější dálnice.
Proto bych kriticky zhodnotil toto: těžké auto (více než 2 t), s kvalitním motorem (a zde se veřejnost rozchází: někdo říká, že je to žravý SHIT, ...
No, ze by octavie byli stavene na 150 tis? Spis bych jen rekl, ze to je takova ta hranice, kdyz se objevi vice oprav, ale neni problem s ni najet vice. Podivejte se na sluzebni, taxikarske a dalsi octavie, maji klidne 300 a frci dal, akorat pak vyzaduji vetsi peci. Jinak je pravda, ze drvie byly auta stavena nesmrtelne a dnes tak, aby vas meli brzy zpatky a po par letech abyste si koupili nove auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 10:54, Japonci
Me by jen zajimalo, jestli opravdu Japonske vozy moderni produkce od roku 2000 a dal ujedou skoro 200 tis km bez jedine zavady tak, jak vsichni pisi, nebo jestli to jen taji. Nerikam, ze to neni mozne, ale v dnesni dobre, kdy jsou auta plna elektroniky a vsech moznych i nemoznych veci je poruchovost nevyhnutelna. VW kazdy buzeruje, ze porad stoji v servisu, ze sveho okoli a vlastni zkusenosti s Toledem vidim, ze tak horke to nebude jak pise vetsina majitelu Japonskych vozu, ze VW jen a jen stoji v servsiu, a tak me zajima, jestli opravdu moderni Japonsky vuz typu Mazda 6, 3, Toyota Avensis psoledni generace, Honda Acord posledni model jestli orpavdu ujedou 200 tis km jen se zastavkou na vymenu oleje a fitrlu a dalsich jen spotrebnich veci, nebo to jem majitele zatajuji a uz Japonec neni cobyval drive v dobach Stare dobre primery a dalsich aut, kterym elektronika jeste tak moc nerikala?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 11:13, RE: Pro Martina (autorA článku) - mé zkušenosti 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998
mufik.martin posted by:
No, ze by octavie byli stavene na 150 tis? Spis bych jen rekl, ze to je takova ta hranice, kdyz se objevi vice oprav, ale neni problem s ni najet vice. Podivejte se na sluzebni, taxikarske a dalsi octavie, maji klidne 300 a frci dal, akorat pak vyzaduji vetsi peci. Jinak je pravda, ze drvie byly auta stavena nesmrtelne a dnes tak, aby vas meli brzy zpatky a po par letech abyste si koupili nove auto.
Když se podíváte do mého příspěvku, to samé tam píšu níže, cituji: "Pouze v Česku a na východě se s auty jezdí vzhledem ke kupní síle obyvatel i 300.000 a více. Za tyto km navíc (nad těch 150.000 km) musíte počítat s tím, že všechny součástky jsou konstruovány na právě tu vzdálenost 150.000 km. Pak to jde vše postupně do háje a nám nezbývá nic jiného, než měnit a měnit a měnit."

Informace, že auto je stavěné na 150.000 km je z Německa, z uatorizovaného servisu ŠKODA, který vlastní můj kamarád Dieter. Sám mi naznačil, že tyto informace jsou prostě tajné (pouze v rámci prodejců a servismanů, aby se mohli a uměli připravit argumentačně na výtky zákazníků) Přirozeně: na světlo se s nimi nechodí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 11:18, Příspěvek výše a toto jsme psal já - Petr :-)
Nikoliv anonym - jsem to zapomnel vepsat. A ještě by se slušelo napsat to nejdůlěžitější: ŠKODA jako značka obecně v Čechách a dál na východě zanedbává své klienty nejvíce ze všech. Měli byste vidět, jaký servis a pomoc poskytují v západních zemích (Belgie, Neměcko, Nizozemí, atp.) Tam by je totiž s tou českou vyřídilkou (za vše může klient sám) a předraženými ND pěkně hnali. Němci jsou prostě zvyklí na kvalitu a když se to sere, tak tomu udělají takovou kampaň, že by si to už nikdo nekoupil. Tady u nás se spoléhá na zloděje ve smyslu: PŘEDRAŽENÍ ORIGINÁLNÍ DÍL SI ČECH NEKOUPÍ, ale jede na vrakoviště. Tam mu řeknou že nyní není, napíšou si mobil, a za týden je - z nově ukradeného vozu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 11:56, RE: 2,5roku a 37tis km???
Petr (příspěvek úplně dole) posted by:
Edmunde, máš trochu pravdu, u těch straších Octavií nejde z řídící jednotky motoru (přes diagnostiku VAGem) vyčíst opravdu ujeté km. Je možné, že tachometr byl před prodejem stočen (u nás legální, v Německu tr. čin . U novějších Octavíí (od r. 2000) se ujeté km ale ukládají do paměti ŘJ motoru a přes diagnostiku je lze načíst Takže stočený tachometr o 50.000 km je na 1. pohled vidět, ale ŘJ pak nelže
Všechno pravdy,ale přesto - i v ŘJ lze hodnoty najetých km pozměnit a upravit dle libosti....věřte mi jedna z účinných zjištění skutečného stavu km je vyčtění motohodin z ŘJ serva - zde se ukládají hodiny provozu a činnosti a tabulkově lze přepočítat motohodiny na ujeté km. Není to sice s přesností na stovky...ale větší odchylka jako 5000 km by tam být neměla! ...takže asi tolik k tomuto....no prostě stáčení tacho je u nás oblíbený sport ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 12:45, RE: Japonci
mufik.martin posted by:
Me by jen zajimalo, jestli opravdu Japonske vozy moderni produkce od roku 2000 a dal ujedou skoro 200 tis km bez jedine zavady tak, jak vsichni pisi, nebo jestli to jen taji. Nerikam, ze to neni mozne, ale v dnesni dobre, kdy jsou auta plna elektroniky a vsech moznych i nemoznych veci je poruchovost nevyhnutelna. VW kazdy buzeruje, ze porad stoji v servisu, ze sveho okoli a vlastni zkusenosti s Toledem vidim, ze tak horke to nebude jak pise vetsina majitelu Japonskych vozu, ze VW jen a jen stoji...
Naše Mazda 6 ma 115 tkm a závadu už měla:
řídící jednotka pro xenon za 10 000, jinak jen seřídit geometrii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 13:00, RE: 2,5roku a 37tis km???
edmund posted by:
Jasně. A koupí si na to vrcholnou výbavu Octávie.
Tady vetsinou pisou a ctou prispevky lidi, kteri se o auta hodne zajimaj a hodne s nima jezdi, "obycejny" ridici sem moc nepisou, aspon myslim. I ja najedu rocne tak 5000km, pouze blizka prace, nakupy, zahrada... Lituju lidi, ktery sedi 5h denne v aute a prijde jim to jako paradni vec, vzdyt na svete je tolik krasnejsich veci :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 13:01, Octa
Mám na Octavii I Tdi 81 Kw najeto 171.000, r.v. 2000 a spojka původní... Jediný, co bylo kromě spotřebáku: 2x přední ložisko (na straně řidiče) a 2x okenní stahovačka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 13:03, RE: Japonci
apo posted by:
Naše Mazda 6 ma 115 tkm a závadu už měla:
řídící jednotka pro xenon za 10 000, jinak jen seřídit geometrii.
Že se na škodovce vyserou věci jaký by u jinýho auta nebylo možný ani po 400.tis km je v pohodě po 70.000km u octávie drobnost!!!Opět nechápu škodovkářě???jak říkám škoda symple never!!Na služebním tdi mě odešla převodovka taky,ale tak ve 180.000km,což neberu jako nic hroznýho,jinak jezdí celkem v pohodě až na ty hrozný jízní vlastnosti,spotřeba super!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 13:27, RE: sock
velice obektivní recenze posted by:
Dávám naprostou jedničku, objektivní max!!!!!
Celý živost škodovky odsuzuji,ale toto je přesně to čím prošel známý od nás z ulice.Má stejný motor...kromě těchto problémů má ještě neustále problémy s ABS.Konečně objektivní hodnocení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2007 13:41, RE: Japonci
petr posted by:
Že se na škodovce vyserou věci jaký by u jinýho auta nebylo možný ani po 400.tis km je v pohodě po 70.000km u octávie drobnost!!!Opět nechápu škodovkářě???jak říkám škoda symple never!!Na služebním tdi mě odešla převodovka taky,ale tak ve 180.000km,což neberu jako nic hroznýho,jinak jezdí celkem v pohodě až na ty hrozný jízní vlastnosti,spotřeba super!!!
Vidím to stejně já svoji Hondu prodal po 4letech a měla najeto 340.tis když jsem ji kupoval měla 240tis.Závada byla ta,že sem zalomil bezpečnostní matici na liťáku a musel odvrtat i šteft.Do servisu jsem jezdil jen přezut sjeté gumy.Auto bylo jednoduché vše na něm šlo zvládnout doma v garáži.3teft sem koupil asi za 70kč a taky vyměnil doma.Teď jsem koupil accorda ještě o dva roky staršího a může mít taky tak těch 350tis,ale má stočené tacho(zjištěno podle VIN v Hondě).Je to rozhodně lepší než si koupit novou škodárnu...jízdní vlastnosti a komfort je někde úplně jinde.Mám plnou výbavu,vše v kůži a v elektrice.Nemůžu si stěžovat.
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.