0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8 TSI - je nový motor úsporný?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 15:32, RE: dotaz
anonym posted by:
Neví někdo, zda se tenhle motor dá předělat na LPG?
Covece uplne najistotu to nevim, ale cetl jsem ze FSI se nedaji predelat, jelikoz vstriky jsou primo do valcu a vstrikovace jsou chlazene benzinem. Pokud pojedes na plyn, vstrikovacema netece benal a upeceou se.

Stara 1.8T sla predelat uplne bezproblemu, ted je otazka esli TSI ma taky prime vstriky jako FSI a jestli je to opravdu takovy problem jak jsem cetl, nebo uz nasli reseni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 16:06, Vypadá dobře
Nejsem zrovna fandou škodovek ale Octavia I i II se mi vždycky líbila.Superb taky,ale horší už to bylo s fábií.V momentě kdy škodovka začal dělat ty přihřáty úsměvy (přední maska) viz. roomster tak se mi Škoda totálně znechutila,pak ten debilní úsměv začali dávat na fábie II tak už se jen hrozím okamžiku kdy dojde k výrobě Octavia III a začnou za pár let ti dementní usměvy i na oktávky. To už se mi nebude libit z domáci produkce snad nic... každýho věc, co se mu libí, mě se tento design pomalu ale jistě začíná hnusit.... mějte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 16:13, RE: Octavia forever
anonym posted by:
MAZDA 6 se nevyrábí od r. 1992!!!!!!!!!!!!!
On myslel Mazdu Xedos 6 !!! To není Mazda 6!!! Pro doplnění M6 se vyrábí až od roku 2002.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 17:28, RE: Vypadá dobře
vasapasa posted by:
Nejsem zrovna fandou škodovek ale Octavia I i II se mi vždycky líbila.Superb taky,ale horší už to bylo s fábií.V momentě kdy škodovka začal dělat ty přihřáty úsměvy (přední maska) viz. roomster tak se mi Škoda totálně znechutila,pak ten debilní úsměv začali dávat na fábie II tak už se jen hrozím okamžiku kdy dojde k výrobě Octavia III a začnou za pár let ti dementní usměvy i na oktávky. To už se mi nebude libit z domáci produkce snad nic... každýho věc, co se mu libí, mě se tento design poma...
Octavia jedna byla na svou dobu hezka, mimo palubky, kterou pak vylepsili a bylo vse OK. Superb dobrej a Fabie1 ať se to někomu líbí nebo ne byla vyvážený etalon, od let 2000 do 2004 etalon ve třídě. (teda na s 1.0 junior), myslim 16V v eleganci, modely prodavajici se na zapade, ne u nas...Když to vezmu ještě dál, i felicia s novou tváří vypadala dobře (až na tu zastaralost, ale nadruhou stranu jsem se s ní nedávno vezl - vzadu a ikdyž mám leta od felicie odpočinek (BMW 320iE46 a střídavě Astra G,H), nepřišla mi ani hopsavá, ani hlučná...spíš to bylo tím, že jsem jel pouze v Praze po spojce, řídil důchodce a moc na to nešlapal) Jinak nová fabia je katastrofa....ani za nic, projel jsem jí taky, neřídí se špatně, ale od pohledu už prostě nee.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 18:15, RE: Vypadá dobře
vasapasa posted by:
Nejsem zrovna fandou škodovek ale Octavia I i II se mi vždycky líbila.Superb taky,ale horší už to bylo s fábií.V momentě kdy škodovka začal dělat ty přihřáty úsměvy (přední maska) viz. roomster tak se mi Škoda totálně znechutila,pak ten debilní úsměv začali dávat na fábie II tak už se jen hrozím okamžiku kdy dojde k výrobě Octavia III a začnou za pár let ti dementní usměvy i na oktávky. To už se mi nebude libit z domáci produkce snad nic... každýho věc, co se mu libí, mě se tento design poma...
Tak to mi mluvíš z duše. Mně se ten nový designérský směr, kam se ubírá Škodovka taky nelíbí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 18:22, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym posted by:
ale srovnávat 1,9Tdi s 1.8TFSI je trochu scestné. To základní diesel proti vrcholnému benzinu. Proto taky ho autoři porovnávali s 2.0TDI a tam je ten rozdíl do 0.5 litru a to je myslím (alespoň pro mně určite) překvapivě malý rozdíl.
Jsem rád, že do Oktávky konečně nasadili slušný benzíňák, i když za tu cenu bych si už raději pak koupil Saaba 9-3 sice bez turba, ale je to prostě srdcovka.
Když budu využívat potencionál motoru TSI, pak budu jezdit za 10 l/100 km, pokud budu chtít jezdit úsporněji, pak raději sáhnu po 1,9 TDI 77 KW a ještě ušetřím cca 35 tis. Kč při nákupní ceně. Toť můj názor. Na našich silnicích se nedá příliš závodit, takže i obyčejné TDI odvede skvělou práci. A ještě bych se chtěl zeptat, jezdí to TSI takhle dobře na obyčejný natural 95 nebo to chce spíš N98 ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 18:49, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym posted by:
Nuda, nuda pro snoby a pózéry.
Myslis, ze Saab je pro snoby?Ja myslim, ze to je pro lidi, kteri radi jsou svou cestou a prikladaji velky vyznam bezpecnosti...o nejakych pozach nemuze byt rec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 19:22, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym posted by:
A benzin nema turbo, ze to davate jako negativum TDI? A vaha vzduchu sice odchazi, ale neni to nijak drahe a vymena je cca 5 minut. Jinak neslysel jsem, ze by majitele TDI PD 77kw menili vice jak jednu vahu na 100 tis km. Ale turbo odejde i na benzinu pokud s tim jezdite jak prasata. A druha je vec je longlife, ale za to nemuze motor, ale chyba servisu ci vyrobce, ze to doporucuje menit po 30 tis.
Já to mám na 50 tis nebo dva roky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 19:59,
BOZE VY JSTE BANDA WOLU, PROSTE SKODOVKARI, KAZDY POKUD MOZNO TDI 3,2/100KM, OPRAVY ZADNE, DRZI JAK PRIKOVANE I VZADU POHODLNE A TO IMAGE. FAKT VAM ZAVIDIM JEDNODUCHOST VASEHO ZIVOTA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 20:26, RE: dotaz
anonym posted by:
Covece uplne najistotu to nevim, ale cetl jsem ze FSI se nedaji predelat, jelikoz vstriky jsou primo do valcu a vstrikovace jsou chlazene benzinem. Pokud pojedes na plyn, vstrikovacema netece benal a upeceou se.

Stara 1.8T sla predelat uplne bezproblemu, ted je otazka esli TSI ma taky prime vstriky jako FSI a jestli je to opravdu takovy problem jak jsem cetl, nebo uz nasli reseni...
Taky mohu potvrdit, že do motorů s přímým vstřikem paliva nejde nainstalovat LPG. Kolega nademnou má pravdu. Navíc myslím, že by to nebylo košér k takovému auto LPG, ačkoliv chápu, že mít takové svezení a ještě za málo peněz by bylo asi super. Měl jsem kdysi Carismu GDI s přímým vstřikem a taky to jezdilo velmi hezky a za málo. Jenže neměla turbínu, tak to nebylo zase takový Já nejsem moc fanda koncernu, ale tahle verze O II. by se mi taky líbila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 20:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
BOZE VY JSTE BANDA WOLU, PROSTE SKODOVKARI, KAZDY POKUD MOZNO TDI 3,2/100KM, OPRAVY ZADNE, DRZI JAK PRIKOVANE I VZADU POHODLNE A TO IMAGE. FAKT VAM ZAVIDIM JEDNODUCHOST VASEHO ZIVOTA
Ty jseš prezidentův brácha, nebo,co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 20:54, RE: dotaz
Šakal posted by:
Taky mohu potvrdit, že do motorů s přímým vstřikem paliva nejde nainstalovat LPG. Kolega nademnou má pravdu. Navíc myslím, že by to nebylo košér k takovému auto LPG, ačkoliv chápu, že mít takové svezení a ještě za málo peněz by bylo asi super. Měl jsem kdysi Carismu GDI s přímým vstřikem a taky to jezdilo velmi hezky a za málo. Jenže neměla turbínu, tak to nebylo zase takový Já nejsem moc fanda koncernu, ale tahle verze O II. by se mi taky líbila.
Kdyz jsem u LPG vidte nekdo problem s prestavbou Saaba 9-5 Aero? 2.3 Turbo 230 koní? Lze toto auto prestavet a jak to vydrzi motor?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 21:03, RE: dotaz
anonym posted by:
Kdyz jsem u LPG vidte nekdo problem s prestavbou Saaba 9-5 Aero? 2.3 Turbo 230 koní? Lze toto auto prestavet a jak to vydrzi motor?
Několik 9-5 Aero s LPG bylo i na Tipcars v prodeji. Ten motor má totiž vstřikování a la MPI. Otázkou je, proč si někdo, kdo za nového SAABa zaplatí přes milion, pak do jeho kufru nechá dát bojler, aby jezdil za 2 Kč/km )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 21:11, RE: dotaz
anonym posted by:
Několik 9-5 Aero s LPG bylo i na Tipcars v prodeji. Ten motor má totiž vstřikování a la MPI. Otázkou je, proč si někdo, kdo za nového SAABa zaplatí přes milion, pak do jeho kufru nechá dát bojler, aby jezdil za 2 Kč/km )
No ja mel na mysli prestavet ojetinu. Samozrejmne, ze kdo mel na noveho Saaba se nebude zatezovat prestavbou na LPG. Ale jako ojetina se da sehnat slusny kousek za 200 tis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 21:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
BOZE VY JSTE BANDA WOLU, PROSTE SKODOVKARI, KAZDY POKUD MOZNO TDI 3,2/100KM, OPRAVY ZADNE, DRZI JAK PRIKOVANE I VZADU POHODLNE A TO IMAGE. FAKT VAM ZAVIDIM JEDNODUCHOST VASEHO ZIVOTA
Debile !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 21:38, RE: dotaz
anonym posted by:
No ja mel na mysli prestavet ojetinu. Samozrejmne, ze kdo mel na noveho Saaba se nebude zatezovat prestavbou na LPG. Ale jako ojetina se da sehnat slusny kousek za 200 tis
Jde to naprosto normálně! Je to normální motor s turbem, takže není problém. Já v tom nevidím zase nic tak špatného, měl jsem celkem silné auto v LPG a byl jsem velice spokojen. Měl jsem toroidní nádrž (místo rezervy), takže to skoro nikdo ani nepoznal, na co jezdím. Přestavba mě vyšla na 30k, včetně toroidní nádrže a sekvenčního vstřikování a bylo to naprosto v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 22:13, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym posted by:
A benzin nema turbo, ze to davate jako negativum TDI? A vaha vzduchu sice odchazi, ale neni to nijak drahe a vymena je cca 5 minut. Jinak neslysel jsem, ze by majitele TDI PD 77kw menili vice jak jednu vahu na 100 tis km. Ale turbo odejde i na benzinu pokud s tim jezdite jak prasata. A druha je vec je longlife, ale za to nemuze motor, ale chyba servisu ci vyrobce, ze to doporucuje menit po 30 tis.
Zásadní rozdíl je v tom, že turbo na 1.8 TSI je chlazené vodou ....... Neví autoři, co znamená v materiálech uvedený bezúdržbový řemen na rozvodech ? Nechce se mi věřit, že by byl na věčné časy ......
1.9 TDI a 2.0 TDI určitě dobře poslouží, ale život je taky o radosti, nebo ne ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 22:33, RE: dotaz
anonym posted by:
Jde to naprosto normálně! Je to normální motor s turbem, takže není problém. Já v tom nevidím zase nic tak špatného, měl jsem celkem silné auto v LPG a byl jsem velice spokojen. Měl jsem toroidní nádrž (místo rezervy), takže to skoro nikdo ani nepoznal, na co jezdím. Přestavba mě vyšla na 30k, včetně toroidní nádrže a sekvenčního vstřikování a bylo to naprosto v pohodě.
30 tis? to jste asi kupoval pred delsi dobou je to tak? Koukal jsem ted na ceny sekvencniho vstrikovani od firmy Neptun Harfa. Nejlevnejsi sekvencni vstrik je 35 tis. Ted nevim co to je za znacku. Pak BRC za 37 tis a potom nejaky BRC vylepseny za 40500. Ale chci jedine taky teroidni nadrz, potrebuji pouzivat kufr. Prace proto, taky Saab kombi. Nekupuju kombika, abych tam hodil nadrz a nemohl pak sklopit sedacky :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.02.2008 23:53, 1,8 TSI
Mám s ním najeto 3500 km a zatím si ho nemůžu vynachválit.
Průměr 8,2 litru.
uživatelská recenze na http://moje.auto.cz/raceday/bezofka.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.02.2008 08:21, RE: dotaz
anonym posted by:
30 tis? to jste asi kupoval pred delsi dobou je to tak? Koukal jsem ted na ceny sekvencniho vstrikovani od firmy Neptun Harfa. Nejlevnejsi sekvencni vstrik je 35 tis. Ted nevim co to je za znacku. Pak BRC za 37 tis a potom nejaky BRC vylepseny za 40500. Ale chci jedine taky teroidni nadrz, potrebuji pouzivat kufr. Prace proto, taky Saab kombi. Nekupuju kombika, abych tam hodil nadrz a nemohl pak sklopit sedacky :)
Obraťte se na výhradního dovozce ve Strakonicích. Já si tam nechal přestavět auto před měsícem a vešel jsem se do 30 000 Kč. Sekvenční vstřikování a nádrž 77 l toroid. Jsem z Prahy, ale na Harfě bych se dostal ke 40tis.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.